Low Energy Supermarket Anmeldelser 

669
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have just purchased & fitted a digital under- underfloor heating thermostat from this company & can only describe it as superb. I was looking for a digital room stat to switch max.of a 3kw heatin... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I brought cables for my solar array from low energy supermarket. The cables are high quality with quality fixings and fuses. Very good value and fast delivery. Easy to order from with a great selectio... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Purchased and fitted Around Door Seal in white. Excellent product being of robust design and construction which will, now it's installed, be extremely effective in sealing against draughts. At the pri... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a 24/12-80 converter with binding ( insulated posts) they sent the model with bare ( non insulated) posts. When I phoned a snotty woman told me they are correct, that's how they come. Totally... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Online markedsplads
  2. også i
  3. Butik med isoleringsmateriale
  4. Energiudstyr og -løsninger
  5. Lampeforretning
  6. Leverandør af udstyr til solenergi
  7. Outlet-shoppingcenter

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Low Energy Supermarket is stocked with LED lights, timer switches, and other energy saving products. Order today to start saving money & energy!


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

669 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(669)

55 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stormguard Door Seal

We bought their Stormguard Aquacarrier Qlon Around Door Seal Durable Draught Excluder Weather Proofing Strip. An excellent product that finally solves draft proofing our 200 year old cottage front door! Thanks. What would make this product even better is a simple fitting instruction leaflet. I am a retired engineer so fitting the seal was straight forward, but for, lets say, less practical people it could have been a bit of a challenge. Something a long the lines of a list of tools needed ie fine tooth junior hacksaw, measuring tape, and a simple procedure to cut and install the seal. However, having said that it is a very good product.

19. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Timer Plugs

Timer Plugs - Great value for money. Very easy to set programme timer (15-20 settings available). Lamps around house turn on/off without having to go round and do it every day. Great despatch and delivery time.
Would recommend and buy from again.

30. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great value tap part

Was looking at an expensive kitchen tap replacement but found a small part from lowenergys... that did the trick for very little cost. Ordered (via Amazon) but delivered promptly - fitted, working and brilliant

25. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Customer Service

Excellent customer service.
Ordered and received in 48hours. One item was the wrong colour. I emailed with a picture and the corrected item was with me in another 48 hours. Excellent service when things go wrong is all you can ask. Mistakes happen.

25. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hippo 7

Good value product to save water in toilet cistern.

16. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Low Energy Supermarket-logo

Besvarelse fra Low Energy Supermarket

Thanks for the great feedback, it's much appreciated

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

All products tested have failed.

All products tested have failed.

Small bathroom with 3 x2w led lamps works fine on standard on/off switch - no fan in circuit.

(i) Tried PIR switch (twice) -timing was inconsistent - turned off inconsistently, one wouldn't turnn on again even waving in front of it for 5-10 seconds.
(ii) Tried timer button switch (twice) with their supplied capacitor, would start to flicker after 15-20 seconds
(iii) Tried their motion switch - didn't work at all - caused fuse to go.

Re the latter I sent them a pic of the wiring - their reply was " we can't advise on electrical matters" refused to comment.

So great ideas, but poor execution

Response to reply

I have now installed a timer switch from another manufacturer - works great - one thing different is that there is a jumper for different Watt loads - is this a problem for you ?

13. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Low Energy Supermarket-logo

Besvarelse fra Low Energy Supermarket

Thank you for your review. In the 20 emails you sent us we did try and help however you asked us to explain why it doesn't work and we just do not know why - there is no reason for the unit not to work. All the items appear to match and we simply cannot offer a reason which is why we asked you to return the items and we would refund in full. We would then send this unit to the manufacturer for them to look into. Your response of "Your reply is very unhelpful, I am not asking to comment on anything other than the wiring is connected as per your instructions – if so then this is a faulty item. Try and be more constructive please" Our offer of a full refund still stands.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Purchased item from this company on…

Purchased item from this company on Thursday, arrived Friday, brilliant, working perfectly, great price

6. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Low Energy Supermarket-logo

Besvarelse fra Low Energy Supermarket

Thank you for taking the time to leave a 5 star feedback - it's really appreciated

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Front door rain deflector replacement

Our front door had a very ineffective rain deflector with rain finding its way under the door and onto the carpet in the porch. As the outside of the house was undergoing complete maintenance and repainting, this was a good time to replace the deflector. We ordered the Double Fin Rain Deflector which certainly appears well designed and well made. It was simple to replace and the recent very wet weather has put it to the test - with very promising results. So far then: a good, modern product, delivered quickly, easy to fit and effective.

4. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Low Energy Supermarket-logo

Besvarelse fra Low Energy Supermarket

Thank you for the glowing feedback - Much appreciated

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Appaling service

Appaling service, ordered knauf loft insulation from this company. Arrived via Evri & all the rolls were cut in half?? Reply i got from the seller was "you've got what you ordered"? AVOID.

20. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Low Energy Supermarket-logo

Besvarelse fra Low Energy Supermarket

Upon looking at your order the ebay estimate is 3-5 days.

You placed the order on the 15th at 3pm so was after our same day shipping cut off time. It was shipped on the 16th and was delivered on the 20th so within the 3-5 days as advertised, we are sorry you feel this was delayed.

Regarding the "cut in half" comment. The items supplied and delivered were as per the dimensions, images and description on the listing. So as described.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product and great service

Aluminium/rubber bottom-of-door sealing strips: delivered the day after I ordered them so better than Royal Mail…. The strips were exactly what was needed for my bi-fold doors which are exposed to some wind and rain at times - took me less than 1 hour to cut and fit them to three doors. They look unobtrusive and part of the door, and I’m very happy with the result. Hoping they will keep dust and debris from entering the bottom track of the doors and keep the rain out too. I’m now looking to fit something similar at the top of the doors as well. Thank you, LowEnergySupermarket - I’ll be back!

16. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

30A mechanical timer switch: good

30A mechanical timer switch - outdoor. Well designed product, working fine to control garden lights. Needed to be outside in the rain - has IP rating. Easy to see the timer settings, easy to change timings. A bit fiddly to wire up.

14. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Replacement transformer

I ordered a replacement transformer for some pond decking lights, followed the appropriate power ratings on the original unit and it saved me buying a whole new set, we shall see how long this lasts but so far I have a great deal of confidence in the product. Thanks

2. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Brush Door Draught Excluder - Not So Easy to Fit

Bought a brush type bottom of door draught excluder with cover to conceal fixings.
Product seems quite flimsy.
Difficult to fit as seeing the screw holes is difficult with these being at least partly obscured by the ‘hinged’ cover which conceals these.
I imagined the screw holes might be oblong to allow easy adjustment, but they aren’t.
On the positive side product is reasonably priced because free delivery is included.
Also looks good when fitted.
Not sure I would buy again because of the issues with fitting. If the cover was detachable fitting would be more user friendly.

26. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Apparently Effective and _nearly_ a…

Apparently Effective and _nearly_ a great product

I bought a smart high-current switch to control my immersion heater.
Assembly and wiring is slightly disconcerting: the switch basically comes apart into several sub-assemblies. It's cheap construction (but also was low in cost compared to others, so that's fair enough) but with reasonable care it's not too hard to fit.

The most frustrating part was connecting to the SmartLife app: nowhere in the instructions on the switch does it tell you how to put it in to pairing mode. The app tells you to switch it off and on again, but that doesn't work.
By random button-pressing I did find the answer: press and hold the power button for more than 5 seconds. Once that's done everything goes smoothly.
Altogether about 90 minutes to remove the old switch and get this one to the point that I can now heat water again.
Next step is to work out the timer programming in SmartLife and if I can get that sorted the final goal is to link it to the Octopus Agile tariff.

If it hadn't been for the pairing glitch this would be 5 stars.

18. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor quality item and customer service

Ordered light sensor switch from eBay. Didn’t perform as a switch in any way just permanently on. Contacted seller to discuss and they said it may take 5 days to work (??). Knew this was nonsense but went along with it. Of course it never worked. By this time, as I explained to seller, I had no way of getting sensor down from height. Asked for refund of £9 for goodwill but they insisted item be returned. Robotic impersonal service - “if you don’t return the unit we will assume it is working”. Not how to run a ‘family business’. Won’t use again.

18. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Low Energy Supermarket-logo

Besvarelse fra Low Energy Supermarket

Item purchased was a photocell timer which needs time to learn daylight hours as it has an internal processor. If the item is faulty as claimed then we will need to return it to manufacturer.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere