Meget dårlig oplevelse
Meget dårlig oplevelse. Hos dem er alt enten ‘normalt’ eller bare ‘en virus’. Ingen undersøger ting ordentligt, og man føler hurtigt, at der ikke er nogen reel interesse i at hjælpe eller behandle problemerne. Man bliver ikke taget seriøst. Det virker som om alle der kommer derfra siger det samme om stedet.








