Laegerneifrederiksgade Anmeldelser 13

TrustScore 2.5 ud af 5

2,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

2,7

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

13 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget dårlig oplevelse

Meget dårlig oplevelse. Hos dem er alt enten ‘normalt’ eller bare ‘en virus’. Ingen undersøger ting ordentligt, og man føler hurtigt, at der ikke er nogen reel interesse i at hjælpe eller behandle problemerne. Man bliver ikke taget seriøst. Det virker som om alle der kommer derfra siger det samme om stedet.

11. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kun positive ting at sige om dem

Hvor er det dejligt med et sekretariat, der er så søde, imødekommende og hjælpsomme!

Min læge Ida er også helt fantastisk. Empatisk, lyttende, forstående, professionel, skarp og med en dejlig personlighed!

De andre læger jeg har mødt, har også været positive oplevelser! Intet dårligt at sige om nogen.

Alle hilser også pænt i venteværelset og på gangen. Det er et dejligt sted at komme.

14. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skiftet læge.

Al denne kritik går til lægesekretæren, som tydeligvis er ukvalificeret til sit arbejde.
Jeg har ringet jer op så I ved hvad jeg kommer med, I mine øjne er det dybt useriøst at give mig en tid på hos en læge studerende.

Jeg har skiftet læge efter den 2. mest uprofessionelle oplevelse.
Skulle have noget så simpelt som at have revet en negl af. Men anden gang indenfor et år, har lægesekretæren booket mig ind til en lægestuderende. Som under konsultationen måtte spørger kolleger til råds - Efter at have ventet på den studerende i 5–10 minutter, Kommer hun tilbage, ikke klogere og begynder at ringe til en anden speciallæge.
Jeg foreslår så at jeg kommer en anden dag, fordi jeg kunne se hun ikke havde styr på noget som helst.

13. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen læge med bestilt tid til tilskud på min medicin

Jeg havde bestilt en tid hos lægerne i Frederiksgade, så jeg kunne snakke med en læge om tilskud til min ADHD medicin. Jeg kommer ind i et rum og spørger ind til det, hun siger bare “jeg er ikke læge haha” og kunne ikke gøre noget. Hun fortæller mig så at jeg kan bestille en ny tid men det koster 400 kr at lave en ansøgning om tilskud på medicin (hvad er pointen så?). Generalt var det spild af tid og ubehageligt.
Gentagende gange før når jeg har bestilt tid og kommet derned har jeg ikke haft en tid og skulle bestille en ny. Jeg fik også af vide af en læge at han var 99% sikker på at jeg ikke havde en hudsygdom, tog så til hudlægen og hun sagde med det samme at jeg havde…

27. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Umulige at komme i kontakt med.

Umulige at komme i kontakt med som ny patient.
Deres digitale løsning virker simpelthen ikke. De har ret begrænset telefontid. Og køen er lang der. Kan ikke ringe fordi åbningstiderne er de samme som mine arbejdstider. Ville ellers gerne have haft mulighed for, at booke en tid digitalt. Prøver alligevel at ringe i arbejdstiden men kommer ikke igennem. Ringer efter arbejdstid og får en pænt mopset akutsygeplejerske i røret. Jeg bliver oprettet i min læge app, siger hun. Der kan jeg bestille en tid får jeg at vide. Det prøver jeg så, men nej, det fungerer stadig ikke.
Jeg må finde et lægehus der reelt gerne vil deres patienter.

18. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Var forbi i dag

Var forbi i dag, for at få en tid hos sekretæren, da der var lang ventetid på nettet. Svaret var du kan kører kortet igennem, Ane har en tid kl. 14.00.
Hold da op, hvor er jeg glad for, at jeg har beholdt disse kompetente og dygtige læger, efter min egen gik på pension.
Tak til Ane for super god behandling, og hjælp i dag. Tak for dig og de andre læger i lægehuset.

8. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HOLD JER VÆK!

Lægeklinikken er oser af manglende kompetance og empati.

Udskamning på højt plan og ignorering af smerter under undersøgelse som resulterede i besvimelse, Fejlbehandling og mangel på rutine undersøgelser.
Er blot nogle af grundene til hvorfor jeg ikke sætter min fod i dette forfærdelige lægehus igen. Magen til uempatiske og inkompetente læger skal man lede længe efter.

Generelt er det svært at få en tid til konsultation og der er ofte forsinkelser.

Vær sød ikke at sende jeres unge mennesker, ældre og jer selv her hen!!!

9. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Find en anden læge!

Jeg kan absolut ikke anbefale nogen at blive patient her! Min gamle farmor blev flyttet til dem da hendes gamle læge gik på pension og vi har kun haft dårlige oplevelser. Den allerførste gang vi var dernede afbrød lægen min farmor og konsultationen fordi ‘hendes kollegaer ville blive bekymret for hende hvis ikke hun kom ud til kaffepause’ ... jeg var i chok over hvor ligeglad hun opførte sig. Siden den dag har vi kun haft dårlige oplevelser med dem. De har enorm lang ventetid og 4 ud af 5 gange har de valgt ikke at møde op hos min farmor når hun hat haft en tid. (Hun får hjemmebesøg). Jeg har ringet 9 gange til dem siden oktober fordi de ikke kom til et allerede aftalt besøg og alle gangene har vi aftalt en ny tid hvor de heller ikke er dukket op! Det er nu januar og min farmor har stadig ikke set en læge, som hun altså havde en aftale med i oktober måned! Så nu har vi fået nok og jeg skiftede læge for hende i sidste uge. Hvilket vi skulle have gjort for længst!
Hold dig langt væk fra Ane og de andre læger i Frederiksgade - de er hverken dygtige, omsorgsfulde eller til at regne med!

5. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hvis man som jeg ufrivilligt er blevet…

Hvis man som jeg ufrivilligt er blevet flyttet til dette lægehus fra en yderst kompetent, professionel læge, der valgte at gå på pension, er det en nedslående oplevelse at starte i dette lægehus.
Det virker som om, at den mangel de to læger har på kontrol over deres gernings vigtigste opgave, nemlig at skabe et tillidsforhold til patienten gennem empati og dygtig faglighed, projiceres ud i en arrogant fremtræden og en belærende "Vi-alene-vide" attitude.
Konkret har jeg oplevet store forsinkelser, en afbrudt konsultation, fordi lægen ikke havde fået sin formiddagskaffe endnu, en tid, der var blevet slettet (havde dog fået en tvetydig mail sent aftenen før, jeg mødte op til en konsultation kl 8.15). Jeg har fået udskrevet medicin uden klar indikation om, hvilken dosis og hvor længe. I samråd med apotekeren fandt jeg en løsning. Jeg har oplevet en sygeplejerske, der ville ændre på min faste medicin uden samråd med lægen. Som patient føler jeg mig forvirret og utryg.
Jeg er begyndt at skabe et tillidsforhold til den ene af lægerne og vælger at tillægge fejlene begyndervanskeligheder.
Jeg vil dog på ingen måde anbefale lægerne i Frederiksgade til nogen.

5. september 2019
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere