KS Motor Anmeldelser 23

TrustScore 1.5 ud af 5

1,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skriver til dem via 123mc ang en yamaha mc jeg er inetetesseret i at købe hos dem, ville høre indtil pris, finansiering og forsikrings forespørgsel. De svarede aldrig tilbage. Ved ikke om det fordi... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Gentagen, aldeles ubehøvlet og bedragerisk adfærd. Jeg er nu blevet over faktureret 3 gange i 2024 Senest skulle de udbedre en fejl hvor de havde smidt m... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg følte servicen var rigtig ringe. Det var lidt som om jeg var der for dem og ikke omvendt! Som om der ikke var tid til at snakke med en med mindre man havde lommen fuld af penge!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har været kunde hos KS i mange år, og altid været yderst tilfreds. Både med salg, lager samt værksted. Har købt mange stumper og udstyr, både fra lageret samt skaffevare. Skaffevarene er blevet lever... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Motorcykelforhandler

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

KS MOTOR YAMAHA CENTER VEJLE


Kontaktoplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

23 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bedragerisk, ubehøvlet OVERFAKTUREREING

Gentagen, aldeles ubehøvlet og bedragerisk adfærd.
Jeg er nu blevet over faktureret 3 gange i 2024

Senest skulle de udbedre en fejl hvor de havde smidt medfølgende dele ud ( slange sæt, ventiler og spændebånd ) til montering af vand drevet, karburator varme.
Jeg ha måttet køre med karburator væske i 3 måneder fordi, Frans havde smidt ( mine medleverede original dele ud )Mekaniker Mikael havde lagt posen på Frans’s filebænk og alt hvad der ligger på Fran’s filebænk. Det ryger ud uden omtanke.

Jeg har en special Mc Kawasaki Zl 400 SE/A, ( 67 hk. ) årgang 1995, der skal køre med varme på karburatoren, eller fryser den til is.

Ved forrige service havde de faktureret mig for et olieskift, som de aldrig havde udført.
De havde givet mig en pris på max. 3.200- 3.600kr. for karburator ultralyds rens og da jeg skulle afhente cyklen lød regningen pludselig på lige over 6.000 Kr.

Derfor skulle de udføre monteringen af varmeslanger gratis og dette var aftalt med mekanikeren som havde stået for det fordyrende og overfakturerede service. ( han havde forklaret mig at han net kunne montere slanger, ventiler og spændebånd på 1 time og hvis alt gik galt 1,5 time. ( jeg havde klar aftale med mekanikeren og efter som det var Frans = ejeren selv der havde smidt mine dele ud ) da mekanikeren havde efterladt dem på Frans´s filebænk. Var det dem der skulle bøde for udbedringen.

Og nej cyklen var kørt i depot i butikken og Fjolset kjeld ( den tidligere falerede ejer ) der gentagne gange er gået konkurs.
Nægtede at udlevere min mororcykel, før jeg betalte ham 3.200Kr.

Hvilket jeg nægtede.
Han var ubehøvlet og sagde flere gange at de jo ikke kunne arbejde gratis!
Jeg forklarede ham at alt lige fra de forrige overfaktureringer og hvordan han do kunne forestille sig at kunderne ville betale dobbelt og samtidigt måtte undvære deres mc. Gentagne gange, holde fri og til lige med havde måttet køre rundt med og eller købe karburator væske, ved hver tankning i 3 mdr. pga. deres fejl.

Og spurgte ham hvordan han ovre i ham kunne retfærdigøre deres overfakturering og misligholdelse af samtlige aftaler gennem 2024 året ?

Kjelds svar var: Du kan nok bare ikke lide at havde en lokal motorcykel mekaniker, til at udfør opgaver for dig. Du må jo køre til Horsens i fremtiden.
FLABET OG UBEHØVLET
Han sagde du kan jo bare ringe til Politiet og høre om de vil hjælpe dig, det hverken vil eller kan de og jeg kan beholde din mc. lige til du har betalt.

Jeg ringede til Politiet og da de efter gentagne, forskelige udtalelser og brudte opkald nægtede at hjælpe mig da deres juridiske syn lå på at jeg selv havde indleveret min mc. uden at havde en skriftlig aftale. Og de kunne beholde den indtil den ny regning var betalt.
I mellemtiden var Frans kommet til sted og så skal jeg da lige love for at Kjeld blev frækker og mere ubehøvlet. indtil Frans fandt ud af at jeg var helt fast i at jeg aldrig kom til at betale den overfakturering. 2 gange overfakturering i forvej og ej 3. gang det ville jeg IKKE!

De ændrede fakturen til det halve 1.600Kr. blev betalt og jeg fik udlevert min mc. Som jeg så tjekkede inden jeg ville køre derfra.

FATALE FØLGER
Havde det da fået om jeg ikke selv havde tjekket den. for de manglede da lige at hælde kølervæske på, efter de havde monteret den væske drevne karburator varme.
Nå ja sagde frans så fik du jo lige det ekstra på vej ud af døren og nu er det jo på olads.

Efterfølgende har det vist sig at de end ikke har haft startet den op efter at havde monteret det ny slange system og en spænde klips var fejlagtigt monteret sådan at væske pibler ud når kølervæsken bliver drifts varm.

Jeg siger HOLD JER VÆK og eller
FÅ ALT PÅ SKRIFT: Underskrevet og stemplet og hold dig klar på at skulle går rettens vej for at få din mc udleveret om der sker uoverenstemmelser.

Jeg har brugt uanede mængder af tid og betalt Tæt på dobbelt af normal mærke værkstedspris.

Og står med en ubrugbar mc. Hvor eneste rigtige valg er at køre den andet stedse.

Kunne jeg give minus 6 STJERNER. Havde de nok fået minus 5 stjerner, man kan jo ikke klage over niget man ikke har fået og SERVICE det har manglet fra starten, så det kan jeg vel ikke påtale nu. ???

21. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service

Skriver til dem via 123mc ang en yamaha mc jeg er inetetesseret i at købe hos dem, ville høre indtil pris, finansiering og forsikrings forespørgsel. De svarede aldrig tilbage. Ved ikke om det fordi jeg bor på sjælland, og de ligger i jylland, så måske bliver jeg ikke taget seriøs som kunde. Ærgerligt ! Men sidste gang jeg købte en mc var i 2014 fra en forhandler som ja lå i jylland, alt blev klaret gennem mail, indtil de leverede min mc på min bopæl, hvor de fik et signatur! Så let kan det klares.

Jeres tab KS Motor, vil aldrig nogensinde anbefale jer.

6. juni 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Set KS Motors nye webshop!?

De har åbnet en ny webshop med Danmarks største udvalg, mere end 10.000 varenummer, gratis fragt ved køb over 999kr, 14 dages returret, rigtig god kundeservice + plus mere end 30 års erfaring i faget

Den er spækket med gode tilbud på kvalitets vare, og den er nem at navigere rundt i, det gør at jeg giver dem ***** 5 stjerne

Gå ind og tag en kigger, kan varmt anbefales

30. oktober 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stærke gutter efter en hård prøve

Folkene i KSmotor, har været igennem en hård prøve, med nedgang i både firma og landes fælles økonomi.
Gutterne har ikke givet op, jeg har været kunde hos dem over de sidste 15 år, og har altid blevet betjent mere som en god ven end som bare en kunde, og de har stærkt sig meget for at imødekomme alle mine ønsker og behov, jeg kan kun varmt anbefale dem.

4. november 2014
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En tilfreds kunde

Jeg har nu været kunde hos KS i 5 år, jeg har købt brugt MC hos dem, og bruger dem som værksted ,samt til at skaffe reservedele. Jeg har 3 MC, 2 stk Honda og 1 stk BMW, som jo ikke lige er K.S. Motors mærkevare. jeg har både benyttet deres værksted og til dato ikke haft noget at klage over , den aftalte pris har holdt og på nogle custom dele har der været reklamation uden nogen form for problemer, heller ikke med at få tingene skiftet uden beregning. Jeg har også fået lavet en trafik skade på en MC, hvilket ikke gav anledning til anmærkninger.

19. februar 2014
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

lynhurtig handel ..ingen overflødig snak ,og styr på tingene ,sådan skal det gøres...

tog til ks motor en torsdag eftermiddag omkring kl 16...havde 2 stk mc jeg ville af med i en bytte handel ,med en ny fjr 1300.. så kom Torben lige på banen og kl 17 var handlen en realitet og diverse parpirer udfyldt ,til min og Torbens tilfredshed ,,sådan det behøver jo ikke værer så svært at indgå en hurtig handel ...så venter på foråret og drømmer om min ny mc og de lange fede turer vi sammen skal ud på ...så stor tak til Torben sigvert og ks ....hilsen claus m Pedersen

2. februar 2014
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service til rimlig pris..

Har både købt mc og fået udført service på den hos KS-Motor og har begge gange været yderst tilfreds med den service jeg har fået.
Kan klart anbefales, 5 stjerner herfra..

2. oktober 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Med over 1.000.000Km. på MC på 29 år er mit valg KS. Motor (til service)

Måske kan du også blive tilfreds?

Jeg har kørt over 1.000.000Km. på Mc.
Og har prøvet det meste med hensyn til service værksteder her hjemme og en del i Europa.
service for hver 6-10.000Km. alt efter model og mærke, og noget erfaret er at det betaler sig at åbne munden en gang mere om du ikke er tilfreds!

Jeg har gentagne gange prøvet at stå på forskelige værksteder, med manglende tilbagemeldinger på mangler og utilstrækkelig ydelse af service som der allerede er betalt for.

Måske har du prøvet det at du mangler service, fra et værksted?

Her ved KS Motor har jeg fået lavet en del og det sker at jeg må gentage mig selv en gang imellem, da de som andre ikke kan være 100% top bemandet hele året rundt og at der sker svipsere, med vider melding personalet indbyrdes i høj sæsonen!

Jeg kan da varmt anbefale at tage fat i den som har ansvaret på det gældende område og VUPTI....

Ved Ks. Kan alle blive tilfreds.
De får fuldt hus på stjernerne, fordi de gør deres bedste og konstant forsøger at yde til fulde og udviser respekt for os motor cyklisters tid og gøren.

Tak til Holdet, for konstant at forsøge at finde en løsning.

18. april 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfekt service

I forbindelse med køb af en ny R1'er, kan jeg kun sige gode og positive ting om KS Motor.

Jeg er blevet behandlet fremragende hele vejen igennem. Det gælder både ved selve købet, samt ved de efterfølgende services, den har været til.
Man føler sig rigtig godt modtaget i butikken, og møder et rigtig venligt personale, som altid har svar eller finder svar på de umulige spørgsmål man nu har.

Kan give et rigtig godt eksempel.
Var til service med cyklen, og værkføreren opdager, at der er nogle små revner i mit bagdæk. Han tager straks et billede af dem, sender det til leverandøren for dækket, og 10 min efter kommer han og siger, at de lige sætter et nyt bagdæk på uden beregning.
Det er, hvad jeg kalder service i verdensklasse.

14. juni 2012
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

K.S.Motor

Jeg stiftede første gang bekendtskab med KS Motor tilbage i 1996.
Dengang var de Jawa forhandler og jeg var en ung knægt, der havde brugt 9 måneder på at spare de 23.000 kr sammen til en helt ny Jawa 350/640 BlueStyle. Nu skulle jeg til at læse og SU'en gav ikke nok til de evt. reservedele, der ville skulle bruges på en brugt motorcykel. Så der skulle købes nyt.
Den blev afhentet en fredag sommerdag og glæden var stor.

Weekenden blev brugt på at køre den til, ved ganske lave omdrejninger.
På trods af det, var koblingen begyndt at give en "skurrende" lyd under tilkørselen.
Mandag blev den afleveret til service og jeg påpegede dette.

Svaret fra "Mr. KS" var at det var meget almindeligt for denne slags cykel og slet ikke noget jeg burde spekulere på.

Jeg afleverede cyklen til service kl. 10 og sagde at jeg ville afvente at serviceeftersynet blev færdigt, da det var mit eneste køretøj. Jeg gik ud og fik mig en kop kaffe og kiggede på udstyr.

I løbet af de to timer, jeg ventede, var jeg ude at se til cyklen på værkstedet to gange.
Dengang havde de ikke et stort skilt med påskriften "adgang forbudt".
Her stod hun helt alene, uden nogen mekaniker, i nærheden.
Da kl. blev 11:30 kom "Mr. KS" ud med regningen.

Der var lidt olie og filtre og så eller 2 timers arbejdsløn.
Da jeg påpegede at der knap var gået 2 timer siden jeg afleverede den, så han rettede regningen til 1,5 time.
Jeg følte mig lidt snydt. Men det var godt jeg fik lavet servicet.

Ved ca. 5000 km forsvandt 3 og 4 gear. Jeg afleverede cyklen til "Mr. KS" og det var naturligvis en garanti reparation.
Der blev foreslået at jeg kunne få en ældre renoveret motor i.
Men jeg ville gerne have enten en ny motor eller repareret den eksisterende.

Jeg var studerende i Vejle og havde ikke telefon, men jeg havde et fritidsjob nær K.S.Motor.
De næste 3 måneder tog jeg bussen på arbejde og ca. en gang om ugen gik jeg ind forbi og spurgte hvordan det gik.
Jeg lytter til rigtig mange undskyldninger, hvor jeg i dag kan se at det bare har været en sludder for en sladder.
Dengang var jeg noget mere naiv.

Endelig ud på efteråret var den klar og jeg kunne kører igen.
Morgenen efter var det koldt. Den havde gået 85 km siden jeg modtog cyklen fra "Mr. KS" og nu satte krumtappen sig.
Heldigvis kun ca. 3 km fra K.S.Motor

Forpustet og godt træt ankom jeg trækkende og "Mr. KS" tog imod.
Han så noget muggen ud. Jeg, fortsat ung og naiv, var nærmest forlegen over at sådan komme med en ødelagt motorcykel igen.

Nu gik der så knap 6 måneder, med ugentligt besøg hos "Mr. KS", så var min motorcykel endelig klar igen.

Denne gang fik jeg så beskeden "Nu er garantien udløbet og fremover skal du selv betale for eventuelle reparationer".
Hvor var jeg dog naiv. I dag havde jeg nok kontaktet forbrugerklagenævnet eller ombudsmanden.

Heldigvis holdt motoren denne gang og først ved 35.000 km stod krumtappen endnu engang af.
Denne gang pillede jeg selv motoren ud. Skrev en email til Jawa og droppede så motoren i bagagerummet på en kammerats bil og kørte til Tjekkiet. Fabrikken ligger lige syd for Prag og her afleverede jeg motoren som aftalt per mail.

Dagen efter - dvs. under 24 timer senere afhentede jeg den.
Den ældre herre, der havde renoveret den fortalte at han havde skiftet nogle gearaksler som var skæve og krumtappen var blevet rettet op i samme ombæring. Samlet pris blev 140 kr + de 60 kroner jeg gav ham i drikkepenge.
Siden da kørte Jawa'en perfekt op til 72.000 km - hvor jeg solgte den for 4500 kr.

Nu skal det lige nævnes at den her historie naturligvis er gammel og jeg siden har købt mange motorcykler. Heraf dog ingen hos K.S.Motor.

2. maj 2012
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hjælpsom

Har haft min Honda cbr f3 til service, hvilket var en god oplevelse.
Da jeg kom med den kom den på liften med det samme og vi gennem gik den sammen, så vi var enig om hvad der skulle laves (25000 km. eftersyn )
Det blev gjort til min fulde tilfredshed.
Senere da jeg vil klargøre den til vinter opdager jeg lidt rust inde i tanken, og kontakter så KS-motor. Som igen var utrolig hjælpsom, kom med tanken så klarer vi den lille sag. Så kun gode oplevelser med KS-motor.

4. september 2010
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Superfin service

Jeg har over en årrække købt en brugt og flere nye motorcykler hos KS
Og har altid fået superfin behandling i forbindelse med køb/salg og service.
En enkelt garantirep. blev udført hurtig og helt perfekt.

18. juli 2010
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fremragende service og kompentence

Har været kunde hos KS i mange år, og altid været yderst tilfreds. Både med salg, lager samt værksted. Har købt mange stumper og udstyr, både fra lageret samt skaffevare. Skaffevarene er blevet leveret lynhurtig, og altid til den aftalte tid.....TOP. Har købt alle mine MCer hos KS, og de sidste tre er af fremmet fabrikat, da jeg ikke har den samme tillid til andre forhandler.
Ved mit sidste MC køb, opstod der en reklamation af de lidt mere bekostlige....dette blev rettet omgående, uden mindste brok, endda med overarbejde på værkstedet.......Respekt!! Kan kun varmt anbefale KS-Motor. Ib

20. maj 2010
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Køb af R6 RR

Helt enestående oplevelse, super service, fremover bruger jeg kun KS og Yamaha til race.

10. februar 2010
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Service...

Har brugt KS et par gange, men kommer der ikke mere......de yder ikke helt den service jeg har behov for.

1. december 2009
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Yderst tilfreds kunde

Jeg har nu været kunde hos KS i 3 år, jeg har ikke købt MC hos dem, men bruger dem som værksted og til at skaffe reservedele. Jeg har 3 MC, 2 stk Honda og 1 stk BMW, som jo ikke lige er K.S. Motors mærkevare. jeg har både benyttet deres værksted og til dato ikke haft noget at klage over , den aftalte pris har holdt og på nogle custom dele har der været reklamation uden nogen form for problemer, heller ikke med at få tingene skiftet uden beregning. Jeg er ganske uforstående over for den kritik jeg set Ivan give udtryk for, det kunne tyde på at han ikke har haft orden i aftalerne elller ikke har forstået hvad der har foregået nor man vælger at gå på akord med forsikringsselskanerne, det kunne jo være at han skulle klage til sit forsikringsselskab i stedet, jeg har prøvet noget tilsvarende dog ikke på MC men på mit hus og må indrømme at forsikringslovgivning og fortolkning er ikke altid noget for almindelige folk. JEG HAR INTET AT UDSÆTTE PÅ K.S. MOTOR.

23. november 2009
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Eminent købsoplevelse hos KS-motor.

Jeg trådte ind i en hidtil ukendt verden, da jeg skulle finde motorcykel udstyr til min far i gave - Puha tænkte jeg, men hjelm og alt det der skulle jo købes. Jeg tænkte, at indkøbene skulle gøres hos KS-motor, da det var den nærmeste forhandler - Og indkøbene blev en super oplevelse. Da jeg træder ind i butikken bliver jeg først overvældet af det kæmpe udvalg af motorcykler, som nærmest stod i en uendelig række og dernæst bliver jeg mødt af det ene smil efter det andet. En ekspedient kommer hen til mig og spørger i munter tone "hvad siger du til det?" og jeg får fortalt, hvad det er jeg mangler. Ekspedienten er utrolig høflig og munter og jeg har allerede fået følelsen af, at jeg har været der mange gange og hører til deres faste kundekreds. Ekspedienten spørger både om hvor gammel min far er, om han bruger briller mm. Først tænker jeg, at hans spørgsmål ellers er sagen uvedkommende, men efter han har fået alle svarene, finder han nøjagtig den hjelm som, en ældre herre med briller passer, mín far, de rette handsker og det hele er på lager. Jeg havde sat et fast beløb af til, hvad jeg havde tænkt mig bruge på udstyret, og blir helt overrasket da jeg kommer til kassen og købene viser sig ikke at overskride mit budget. Hjelmen var dog for lille, men de bestilte en hjelm et nr større hjem som allerede var der næste dag. Alt i alt kan jeg kun anbefale KS-motor når der skal købes ind til motorcyklen. Ekspedienterne udviser interesse og kompetence indenfor deres område - Der er ingen som bare prøver at få solgt noget uden at tage hensyn til kundernes behov og man kan virkelig mærke, at de lytter efter hvad man leder efter og deres priser er også yderst rimelige i forhold til hvor gode produkter de har. Jeg kan varmt anbefale KS-motor til andre, der bliver man som forbruger ikke villedt.

23. november 2009
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere