Hasløv Stæhr advokater ser penge i…
Hasløv Stæhr advokater ser penge i stedet for at tage deres praksis seriøst.
Jeg modtager d. 13. September en påkravsskrivelse ang. manglende huslejebetaling. Det skyldes at mit lejemål udlejes ulovligt og jeg derfor er igang med at køre en sag i huslejenævnet.
I brevet står det, at man læner sig op af ''lejelovens praksis''. At huslejen skal betales den første, medmindre andet er aftalt. Desværre, virker det ikke til at Hasløv Stæhr advokater er bekendt med blandt andet manglende opsigelse, manglende varsling af huslejestigning etc.
Hasløv Stæhr advokater har det åbenbart helt fint med at godtage alkoholikeres historier for gode varer. Men hey - de skrev også at de havde ''afleveret brevet med videodokumentation i min postkasse'' - en postkasse, jeg aldrig har haft adgang til, da jeg ikke må have min adresse på lejemålet.
De er desværre ikke længere til at komme i kontakt med telefonisk - de har åbenbart rigtig mange møder.








