Uprofessionel og mangelfuld rådgivning! Hyrede Simon Heising til at hjælpe med en voldgiftssag mod håndværkere i en byggesag med mange fejl/mangler. Sagen var veldokumenteret. Ikke desto mindre st... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Troede eller, da jeg læste på andre medier, at det var troværdigt. Skulle lave noget arbejde. Modtog en email med besked om aconto samt efterfølgende afregning. Dette var helt ok. MEN intet resulta... Se mere
De brude ikke have nogen stjerner For deres uduglige firma Er blevet virkelig snydt Af dette firma havde en sag hvor deres advokat skulle hjælpe advokat tvivler jeg på han var fik hvert... Se mere
Jeg har benyttet Advokat Lennart Kampgaard i forbindelse med en kompleks forsikringssag. Udover en meget stærk juridisk indsigt i dette felt, oplevede jeg en evne til at tænke "frem ad banen", og de... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Uprofessionel/mangelfuld rådgivning!
Uprofessionel og mangelfuld rådgivning!
Hyrede Simon Heising til at hjælpe med en voldgiftssag mod håndværkere i en byggesag med mange fejl/mangler. Sagen var veldokumenteret. Ikke desto mindre startede Simon Heising med at udeblive fra 1. skønsforretning. Dernæst oplevede vi at måtte rykke MANGE gange for advokatens manglende opfølgning på sagen, som trak sagen i langdrag. Møder med advokaten afspejlede hans manglende forberedelse/gennemlæsning af dokumenter. Modpartens indlæg blev blot videresendt til os uden egentlig juridisk rådgivning. Der blev i flere tilfælde ikke foretaget juridiske indsigelser i voldgiftssagen, som burde være sket (på trods af vores opfordringer). Der manglede indsendelser af vigtig skrivelse til voldgift. Vi kunne fortsætte med detaljer om den mangelfulde håndtering af sagen.
Vi måtte efter 2 år skifte advokat og forlade Nexus, idet Nexus pga den uprofessionelle og mangelfulde håndtering af vores byggesag havde formået at SKADE vores ellers ret gode sag.
Vores nye advokat formåede efter en stor arbejdsindsats at rette op på Nexus’ skade af sagen og vores nye advokat vandt sagen.
Med andre ord: Hold jer langt væk fra Nexus.
Tak til Nexus advokater for en yderst…
Tak til Nexus advokater for en yderst professionel hjælp til vores sag vedr. Entreprise kontrakt.
God kontakt og dialog om sagen, hvor vi fra start til slut har været følt i gode hænder. Tak for hjælpen.
3års dårlig fornemmelse og helt igennem en dårlig oplevelse, vælg en anden
Jeg har haft med Nexusadvokater at gøre i forbindelse med en sag vedrørende fejl og mangler i forbindelse med køb af en andelsbolig.
Da jeg fik nøglerne til min nye lejlighed gennemgik jeg den med det samme og konstaterede fejl og mangler. Yderligere var der oplyst et tilbagehold på 15.000 kr. for en skade i vurderingsrapporten, hvilket aldrig af sælger er blevet dokumenteret for udført.
Da andelsforeningens daværende administrator ikke ville tilbagebetale de 15.000 kr. som et minimum, så vi bare kunne gå hver til sit og jeg kunne begynde at bygge om og udbedre manglerne, blev jeg nødsaget til at få hjælp til at inddrive det tilbageholdte beløb.
Grundet dette kontaktede jeg Nexusadvokater, der blev sat ind i sagen og med det samme sagde, at jeg havde ret i min påstand og, at de skulle nok hjælpe med hurtigt få denne sag afklaret så jeg kunne komme videre.
Glad for Nexusadvokaters entusiasme og tilsyneladende handlekraft, valgte jeg Nexusadvokater til at hjælpe mig.
Det er desværre endt med en sag, der har varet i over 3 år, der stadigvæk ikke er afsluttet.
En lang hård periode i mit liv, hvor jeg på intet tidspunkt har følt mig sikker på, hvor jeg havde min advokat eller på dennes kompetancer.
Mails fra min advokat til sagsøgte, hvor jeg kan se elementer fra mine mails, der er copy pastet videre omkring praksis mm..
Lange perioder med radiotavshed. Krævede meget af min tid for at kunne kontakte min advokat og høre status.
Manglende entusiasme eller vilje.
Ikke følt at Nexus var på mit hold med den sidste sagbehandler, der hele tiden ville snakke risiko, hurtig afslutning ved at fravige alle krav(selvom, der er konstateret skimmelsvamp og som er anbefalet skal ordnes ASAP af DTU specialist) istedet for at berøre emner som næste skridt, hvilke muligheder har vi.
Mange løfter, der ikke er blevet overholdt.
Udskiftning af sagsbehandlere og det endte på 4 forskellige, der har arbejdet med min sag inden at Nexusadvokater pludselig i en mail d. 2 januar 2018 skriver, at de ikke længere vil repræsentere mig. Og dette efter man igen ikke har hørt fra Nexusadvokater i lang tid og hele december forsøgt at få status og et face to face møde på benene, da den manglende informationstrøm efter 3 år var begyndt at være for meget at udholde.
Sidder nu med en følelse at være blevet udnyttet. At Nexusadvokater har taget mine penge for ingenting og smidt mig for porten, da de endelig skulle til at få fingrene beskidte og udføre noget arbejde. Ikke engang et tak for nu fik jeg i min sidste mail eller et forslag til andre advokater, der kan assistere mig nu da Nexusadvokater ud af det blå ikke repræsenterer mig længere kort før et retsmøde.
Simpelthen for uproffesionelt og tarveligt.
Lær af min oplevelse og lad være med at vælge Nexusadvokater.
Hold langt fra følgende advokater:
Sabrina Bolvig Jensen,
Helt igennem uproffesionel. Virkede urutineret og mangle viden. Følte på intet tidspunkt hun var på mit hold og hun snakkede kun om risiko. Come on ved godt, at der er risiko.
Det var Sabrina der skrev pludseligt uden nogen form for varsel d. 2/1-18(godt nytår), at Nexusadvokater ikke længere vil repræsentere mig.
Hun skev igen 2 dage efter d. 4/1-18 kl. 20:59: Jeg imødeser forsat kontaktoplysninger op ny advokat. Bemærk, jeg holder ferie fra den 6.-15. januar 2018. (Wauw hvor flabet!)
Er reelt set rystet og har ikke registreret at dette ikke er en drøm og begyndt at lede efter ny advokat igen.. Seriøst hvad skal man gøre efter sådan en behandling.
Har stadig ikke fået infomation fra Nexusadvokater hvorfor de pludseligt har droppet sagen. Dette selvom de lovede at de 100% ville vende tilbage d. 5/1-18 lige meget hvad.
Medmindre, at Nexusadvokater mener Sabrina's flabbede svar kl. 20:59 er nok og ok behandling af en klient..
Opdatering d.18-09-2018:
Det nye advokatfirma lukkede denne sag for mig på 2 måneder(afsluttet i marts). Jeg vandt sagen og fik en sum på over 46.000 kr. tilbagebetalt samt sagsomkostninger på over 76.000 kr. skulle afholdes af modpart.
Simpel sag, hvilket Nexusadvokater ikke magtede...
Fik hjælp af Christina Ishøj
Fik hjælp af Christina Ishøj, vi var i retten og vandt sagen. Tak for hjælpen.
Jeg har fået hjælp fra advokat Mai …
Jeg har fået hjælp fra advokat Mai Armstrong i forbindelse med at udarbejde et dokument. Hun er god til at lytte, præcis, kyndig, professionel og dygtig. Jeg kan varmt anbefale Mai Armstrong til alle, der har brug for juridisk hjælp.
Siger eet gør noget andet
Troede eller, da jeg læste på andre medier, at det var troværdigt.
Skulle lave noget arbejde. Modtog en email med besked om aconto samt efterfølgende afregning. Dette var helt ok. MEN intet resultat, men en regning der er 11 gange større en aftalt.
Kan kun fraråde at anvende NEXUS.
plattenslager i høj klasse
De brude ikke have nogen stjerner
For deres uduglige firma
Er blevet virkelig snydt
Af dette firma havde en sag hvor deres advokat skulle hjælpe advokat tvivler jeg på han var fik hvert fald kun en kæmpe regning ud af det og ingen hjælp
Da modpartens advokat påstår de aldrig har snakket med Nexus advokaten
Plattenslager er hvad i er
Og så jeres kapital afdeling hvor jeg søgte kapital var til 2 møder hvor de slog ud med armene vi kan sagtens hjælpe ingen problem men nu efter et halvt år
Kommer der en mail vi kunne ikke hjælpe dig hvad pokker er meningen
Nu har jeg brugt mange penge på ingenting i holder folk for nar
Og stjæler folks penge for ingen arbejde
Dette bliver nu også indgivet til ekstra bladet så Danmark kan få og se hvilke
Plattenslager firma i er.
Jeg fik en meget professionelle behandling, fra start til slut, kan varmt anbefales.
Jeg følte at jeg var i trykke hænder, og det var der også al grund til. Der er styr på paragraffer og hvordan en sag skal behandles. Skulle jeg få brug for en advokat igen, var det helt klart her hos Nexus advokaterne, selv om jeg kommer fra Jylland.
Faglig, kompetent og Professionel.
Jeg har benyttet Advokat Lennart Kampgaard i forbindelse med en kompleks forsikringssag. Udover en meget stærk juridisk indsigt i dette felt, oplevede jeg en evne til at tænke "frem ad banen", og derved være foran i sagen.
Jeg kan absolut kun anbefale advokat Nexusadvokater, og ved med sikkerhed, at hvis jeg på et tidspunk igen skulle få brug for en advokat så er det dem jeg ringer til.
TAK Lennart for indsatsen, vi glemmer dig aldrig.
Fantastisk hjælp til komplicerede ejerskiftesager
Nexusadvokater (Patricia) har hjulpet ved flere ejerskiftesager ifm. huskøb. Advokaterne er både både brugt som rådgivere under langstrakte forløb med forsikring og som direkte part i korrespondancer med denne. Patricia har ydet et fantastisk arbejde og sikret at forsikringsselskabet i begge tilfælde har erkendt deres "ansvar", trods anden udmelding fra start. Patricia er benhård under hele forløbet (1 år) og kan sit kram - tilmed formår hun at oversætte kompliceret stof til menneskesprog, for andre der ikke har juridiske kompetencer. Jeg kan til enhver tid anbefale Nexusadvokater og Patricia ifm. ejerskiftesager.
Patricia
Hård og lang kamp om fuld forældremyndighed og bopæl klarede patricia i stiv arm hun er bestemt den eneste advokat man bare ikke kan undvære !! Hun er ben hård og knald dygtig til sit arbejde og er der 500 % :) er hende dybt taknemmelig..
God service også i specielle sager
Katrine Abrahamowitz og Mihaela Kohlahi hjalp os igennem en speciel sommerhushandel, som krævede hurtig, men sikker afvikling. Vi var under hele forløbet i sikre hænder. Vi er meget tilfredse med den rådgivning.
Kvalitet til tiden - nærvær og tryghed i udførelsen
Katrine Abrahamowitz leverede juridisk bistand i forbindelse med, at min hustru og jeg skulle købe vores hus.
Men det var meget mere end det. Katrine leverede sparring på mange andre områder end det juridiske, og hele vejen igennem oplevede vi hendes nærvær og oprigtige interesse i at hjælpe os godt igennem processen. Det gav os en tryghed i en for os usikker situation, som vi for altid vil være hende taknemmelig for. Tak for det.
Vi kan på det varmeste anbefale Nexus Advokater, og i særdeleshed Katrine, såfremt man ønsker at få støtte fra et advokatfirma, der leverer meget mere end blot det juridiske arbejde.
Kompetent rådgivning
Ifbm. køb af lejlighed fik jeg kompetent rådgivning omkring købet og opmærksomhedspunkter, samt god opfølgning i købsprocessens faser.
Nexus advokater kan varmt anbefales.
Testamente med skilsmisse-særeje-klausul.
Det var helt konkurrencedygtigt med Ældresagens pris og nemt at kommunikere med Katrine Abrahamovitz, så dem kan jeg godt anbefale :-)
Tak og med venlige hilsener
Vi kommer gerne igen!
Lars og Anne-Mette Ibsen
virklig gode rådgivning til en god pris
Jeg har brugt Katrine Abrahamovitz fra firma Nexusadvokater som advokat til lave en Tinglysning og en skøde af det hus jeg vil købe.
Det var en god service som jeg fik.
Der er en lang afstand fra Tønder til København . No problem i de her tider
Tak Katrine :o)
mvh. Tobias Andresen
Godt advokatfirma!
I forbindelse med et boligkøb valgte jeg Nexusadvokater til at varetage mine interesser - det gjorde de til punkt og prikke, papirerne blev grundigt gennemset, og de eventuelle faldgrupper der kan være af risiko i boligkøbet blev omhyggeligt undersøgt, så jeg stod med de bedste kort på hånden. Advokaten klarede dertil dialogen med mægler professionelt og udførligt. Mange tak herfra!
Hurtig og yderst proffessionel.
Har fundet min nye juridiske rådgiver hos Nexus advokaterne. Tak Katrine for din meget personlige rådgivning. At prisen så også var konkurrencedygtigt, gør jo heller intet.
Professionel og juridisk ekspertise på højeste niveau.Tak for jeres bistand!
Advokatfirmaet leverer både seriøs og professionel service udover kompetent juridisk erhvervsrådgivning af høj karat. Det er betryggende at arbejde sammen med personer, som tillige besidder en etisk og moralsk tilgang til grundlæggende værdier af høj bonitet. 6 stjerner - tak.!
Professionelt og nærværende
I forbindelse med en skilsmisse blev jeg anbefalet igennem en kollega, til at taget kontakt til Nexus Advokaterne.
Det har jeg ikke fortrudt.
Jeg har på intet tidspunkt følt mig som et journalnummer i arkivet, men er blevet behandlet som en nødstedt person, hvilket man vitterligt er i en skilsmisse situation.
Jeg har kunne ringe når jeg har haft behov, hvilket i mit tilfælde både har været weekend og aften og jeg er blevet behandlet venligt, forstående og professionelt uanset tidspunktet.
Undervejs er jeg naturligvis blevet vejledt rent juridisk, men herudover også personligt (primært tiltrængt opmuntring) og økonomisk.
Sidstnævnte har bl.a. betydet, at Nexus advokaterne frarådede mig at påbegyndte en del af familierets-sagen, da de ikke mente, at den var indsatsen og timerne værd, idet vi ikke ville kunne påvirke udfaldet nævneværdigt.
Det har gjort at jeg er blevet stillet bedst muligt i min ærgerlige situation uden at have betalt for nytteløse advokattimer.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








