Absurd koncept
Absurd koncept at have en madbod helt uden skiltning.
Ingen menu. Du ved først hvad de sælger, når du står ved ekspedienten. Det er altså antaget du har brugt dine 10 minutter i den rigtige kø - den ene kø er nemlig bestilling og den anden kø er udlevering. Lad os håbe du gætter rigtigt.
Maden er fin, men konceptet er elendigt.








