H. Chr. Nielsen & Co. Anmeldelser 32

TrustScore 4.5 ud af 5

4,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

utæt rør under håndvask på badeværelse er blevet udskiftet. Hurtigt arbejde udført og venlig håndværker. Er fuld tilfreds med det udførte arbejde og pris. Alt forgik efter aftale. Bruger demgerne igen... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stod i badet da blandingsbatteriet faldt fra hinanden så jeg ikke kunne lukke for vandet. Fik lukket på balofixen, kontaktede VVS H. Christian Nielsen som på under 20 min mødte op med nyt blandingsbat... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

H. Chr. Nielsen & Co. er uden tvivl den bedste VVS Instalatør jeg har haft besøg af. Jeg har en stor landejendom fra 1900, og har fået lavet to nye badeværelser og et helt nyt køkken samt nye radiator... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service. Kommer inden for 24 timer og er hurtig til at udfører det ønskede arbejde

Virksomhedsoplysninger

  1. Boligservices

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

H. Chr. Nielsen & co A/S, vvsarbejde, vvs, nyt køkken, nyt badeværelse, skiffer, tag renovering, Centralvarme, Vandinstallation, Tagarbejder, Skiffer, kobber, Zink, Metal, Køl, kølerørsinstallation, ejendomsvedligeholdelse,


Kontaktoplysninger

4,7

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

32 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Skulle have tjekket anmeldelser først :(

Kontaktede H.Chr.Nielsen angående fem småopgaver, hvoraf kun to blev løst og jeg blev faktureret mere end dobbelt op for timer :(
Da jeg ringede og bestilte arbejdet spurgte jeg specifikt ind til pris for kørsel/startgebyr, og fik at vide, at der kun blev faktureret for tiden brugt på stedet. På det aftalte tidspunkt kommer to mand, en svend og en lærling/medhjælper (der hele tiden arbejder under instruks og observation fra svenden). De er på adressen 1,25 time, og skal ikke køre efter reservedele eller andet. Af de fem opgaver blev tre IKKE løst: 1) et toilet der løber ved stort skyl 2) et løstsiddende toiletbræt 3) en utæt køkkenhane, (hvor der åbenbart skal bestilles særlige reservedele hos producenten. Hvorfor spørger sekretæren ikke hvilket mærke det er, så de ved det på forhånd og kan medbringe de nødvendige dele?? - Jeg aftalte med VVS'eren at han skulle bestille de pågældende dele og komme og skifte dem ud, når han havde modtaget dem, men jeg hørte aldrig noget, så hanen lækker stadig ...)

Jeg modtager efterfølgende en faktura på 2 x 2,5 timer for hhv. timer og medhjælpertimer. Efter henvendelse til firmaet, hvor jeg beder om en ny faktura, der afspejler det reelle arbejde og tidsforbrug, får jeg det svar, at det var en fejl, at der var faktureret medhjælpertimer.
Jeg får en ny faktura, hvorpå der er faktureret 2,5 almindelige timer, (stadig ikke en afspejling af det reelle arbejde/tidsforbrug). Dvs. jeg opkræves 2145 kr for at få renset køkkenafløb og sat en bundventil i (bundventilen havde jeg selv i forvejen). Hvad skal man sige? Alt i alt en utilfredsstillende oplevelse.

24. februar 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg fik et tilbud på en fast pris…

Jeg fik et tilbud på en fast pris (5.800 kr.), som jeg var så dum at acceptere. For da arbejdet er udført - vel at mærke en time hurtigere end de havde forventet - får jeg en regning, der er 2.200 kr. (dvs. næsten 40%) højere. Med begrundelsen at de var nød til at lave noget, de ikke havde evnet at forudse, da de var på stedet for at afgive tilbud. Da jeg forelægger dem, at det hverken hænger sammen med det lave tidsforbrug eller med det aftalte, truer de med inkasso.

Dumt, at jeg ikke fik tjekket Trustpilot, inden jeg valgte H. Chr. Nielsen & Co. For nu ved jeg, at mange andre har haft lignende oplevelser med dem (og at de lige om lidt vil skrive herinde, at det ikke er sandt, hvad jeg skriver).

21. september 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uacceptabel oplevelse

Jeg er utrolig utilfreds med dette firma. Det har været en helt uacceptabel oplevelse efter vi fik regningen fra dem, da de påstår at de har været hos os i 5t mere, end de rent faktisk var. Deres grund var, at ruten fra nørrebro til vesterbro var lang. Vi har derfor nu en sag kørende med dem i ankenævnet...
H. Chr. Nielsen og Co. ville absolut ikke høre på os og truede os blot med, at jeg ville komme i RKI, hvis jeg ikke betalte regningen, som desuden blev leveret på sidste betalingsdato.

Det er ærgerligt, at firmaet ikke tager deres klager og kunder seriøst, da deres arbejde faktisk er fint, men deres timeafregning er aldeles forkerte. Jeg var hjemme da VVS'erne var her og skrev de præcise tider ned for hvornår de kom og gik. De brugte 3,5t. Utroligt, at deres kørsel kan tage længere tid end deres udførte arbejde. At firmaet siger, at jeg lyver om dette, forstår jeg i særdeleshed ikke. Det er trist at de altid mener, at det er kunden der tager fejl og at man lyver, hvis man har en klage.

Derudover mener de pludselig, at jeg kun ville betale for 2,5t. De er vist gode til at overdrive....

Jeg ville ønske, at jeg havde kigget på trustpilot inden jeg spurgte dem om hjælp...

Jeg vil derfor absolut ikke anbefale dette firma til nogle.

3. maj 2018
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Pernille.

Når du skriver herinde, bør du skrive sandheden.

Du har fået lavet et større stykke arbejde.
Kørsel til kunde, beset arbejdet, samt afhentning af materialer hos grossisten.
Lukket for vandet i ejendommen, samt udskiftede defekte stophane/ballofixer i køkken og i badet i vaskeskab.
Banket ud i væggen i køkkent hvor pex rør var muret inde, samt måtte skifte gammel 18mm pex rør med 15mm nyt, samlede med samlestykke uden for væggen.
Skiftede defekt ballofix på badeværelset, samt afprop af rør pga. defekt bl.batteri og skiftede fittings conex og pex rør.
Åbnet for vandet igen i ejendommen.
Kontrol af installationer for tæthed.

Ovenstående arbejde kan vist ikke laves på 2,5 timer.
Som oplyst til dig på mail, må der altid beregnes kørsel til og fra kunde, samt kørsel til grossist.

Desværre har håndværker det ret svært med parkering i indre by, samt kørsel forhold, hvilket også er oplyst til dig på mail.

Vi har tydelig gjort alle betingelserne for dig i mail, men du mente at arbejdet skulle tage 2,5 time og afregnede os for dette.

Vi måtte rykke for vores betaling op til flere gange, og ved 3 rykker måtte vi skrive til dig at sagen ville overgå til vores Advokat. Først her efter blev der betalt.

Du valte at sende sagen til Ankenævnet, og her ligger den så nu.

Det er hvad der er sket, en helt uacceptabel udlæggelse af sagen fra din side.


Kære Pernille

Det bliver ikke mere sandt af du redigere din anmeldelse, her på Trust.

Vi tager vores kunder meget alvorlige, det er kun en lille procentdel anmeldelser her, ud fra vores samlede kunder.
Vi lever af godt udført arbejde, VVS Tekniker der er top uddannet til at servicerer kunder.

Vi har tydelig gjort det for dig vedr. tiden af det udførte arbejde op til flere gange på mail, Ingen må vi påpege at der er kørsel til og fra kunden og afhentning af materialer, endelig afregner vi ikke i min. men i hele og halve timer.

Dit arbejde er udført proffessionelt og du er kun faktureret for den medgået tid, anderledes kan det ikke være.

Vi ønsker selvfølgelig ikke at påtage os mere arbejde fra dig, og kan ej heller ikke anbefale dig til andre håndværker.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Vi har haft samme oplevelse af H Chr …

Vi har haft samme oplevelse af H Chr Nielsen som mange andre herinde - dvs uoverensstemmelse imellem den forbrugte tid ifm arbejdets udførelse og den tid vi er afregnet efterfølgende - og primært begrundet med kørsel til/fra Nørrebro til Amager.

Da jeg kan se at H Chr Nielsen & Co kigger og besvarer indlæg vil jeg håbe at H Chr Nielsen & Co i fremtiden bliver bedre til at forklare inden arbejdets udførelse at der bliver afregnet for tiden hos kunden inklusive kørsel til og fra Nørrebro. Jeg kan ikke forstå at så mange kunder skal opleve den frustration og samtidig må H Chr Nielsen & Co bruge mange ressourcer på at besvare/forklare for ikke at tale om forretning der aldrig bliver til noget fordi de har læst anmeldelser på trustpilot.

Desuden virker det urimeligt at skulle betale både til og fra. Man kunne forestille sig at håndværkerne faktisk kørte til en anden arbejdsopgave efterfølgende og ikke tilbage til Nørrebro ? Jeg har i hvert fald ikke oplevet denne praksis fra andre håndværkere.

Derfor, H Chr Nielsen & Co; Tag nu og lyt til alle 'brokkerøvene' (citat; H Chr Nielsen & Co) på trustpilot og gør noget ved problemet. Det ville formentlig også være en bedre model for jer.

Vi skulle blot have afblændet gassen og arbejdets udførelse og gasmester har vi ikke noget at udsætte på.

6. februar 2018
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Anders

Jeg vil svare dig her, som tidligere skrevet til på mail.

Vi har afproppet gl. gaskomfur ved gulvet efter aftale, herefter åbnet igen for gasfyret, samt kontrol af installation.
Båret komfur ud i haven, overstående kan vist ikke udføres på 10 min. som du ønskede at blive faktureret for.

Der er ligeledes oplyst til dig at du skal betale for tid i kørsel, til dig, og halv til anden kunde, hvilket er almindeligt inden for VVS branchen.

De 10 min. som du ønskede faktura på, kan vi desværre ikke, du er blevet faktureret for den medgået tid, og ikke mere.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

utæt rør under håndvask på badeværelse …

utæt rør under håndvask på badeværelse er blevet udskiftet. Hurtigt arbejde udført og venlig håndværker. Er fuld tilfreds med det udførte arbejde og pris. Alt forgik efter aftale. Bruger demgerne igen. Fik også hjælp af den flinke Svend til lige at løsne min radiator ventil da den havde drillet mig.

6. oktober 2017
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Katrine


Tak for den fine anmeldelse, den blev vi glad for :)

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

de skulle rense et køkkenafløb og …

de skulle rense et køkkenafløb og skifte en vandhane. De formåede ikke at rense afløbet i første omgang, så jeg skulle betale for 2 besøg, virkelig ringe at de sender amatører ud der ikke kan deres arbejde og derefter opkræver ekstra. Vandhanen fik de ikke fastmonteret med 2 møtrikker, så det måtte jeg selv klare. Hold jer væk fra disse amatører.

2. oktober 2017
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Poul Larsen

Vi har desværre ikke noget på dig, hverken navn eller faktura nr.

Der er 2 års reklamationsret på bl.batteri.

Hvorfor har du ikke ringet til firmaet, hvis der var noget galt med vores arbejde, skulle vi have lavet en fejl laver vi det altid om, uden beregning.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Alt i alt god oplevelse med et lille irritationsmoment

Skulle have fjernet gasmåler med kort varsel. H. Chr. Nielsen sendt en vanlig blikkenslager, der ordnede det til den aftalte pris.
Efter en måned kommer en rykker på en faktura jeg ikke har fået... Jeg ringer til 'Sussi', der fremsender fakturaen og sletter rykkeren.
Så alt i alt en god oplevelse med et lille irritationsmoment, de løste

23. juni 2017
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Gunnar

Tak for din pæne anmeldelse, den blev vi glad for :-)

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

professionelt udført arbejde.

Jeg kan varmt anbefale H.Chr. Nielsen & Co , jeg har fået renoveret mit badeværelse med alt hvad der tilhører, kompetente blikkenslagere, behagelige og punktlige, arbejdet er udført professionelt og hurtigt, jeg vil helt sikkert bruge dette firma ved mit næste projekt.

9. maj 2017
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Joan

Tak for din fine anmeldelse, den blev vi meget glad for :-)

Vi bestræber os altid på at udfører kvalitets håndværk.

Med venlig hilsen

H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Regningen overrasker

Deres arbejde er sådant set fint, men deres priser er i overkanten. Over 800 kr. i timen, og materialerne fakturerer de med minimum en faktor 2.

19. februar 2017
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Du

Desværre har du misforstået teksten på faktura.
Der er faktureret for 1,5 time.

Og som oplyst til Dig da du bestilte arbejdet, oplyste vi vores timepris incl. tillæg og kørsel + moms.

Der er ligeledes oplyst til Dig at vi udførte arbejdet billigst muligt på time pris.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Upålidelig.

Til H. Chr. Nielsen & Co. A/S.
Vedr. Fakturanummer: 9819.

Jeg tillader mig, at rette henvendelse til Dem, da jeg tidligere på dagen ikke fik et fyldestgørende svar på en henvendelse ang. betaling af udført arbejde.

Torsdag d. 5/2-17 lavede jeg en telefonisk aftale om tilslutning af gaskomfur i min datters lejlighed. Vi, telefondamen og jeg, lavede en aftale om besøg af jer mandag d. 9/2-17 efter kl 13:00. Vi talte meget om timeløn, reservedele mm. Kørsel blev ikke nævnt, men jeg er bekendt med, at det selvfølgelig er en del af regningen.
Da min datter kommer hjem ca 12:45, holder I Allerede og venter på hende. Hvor længe I har holdt der er vi selvfølgelig ikke klar over, men mener dog også at det ikke er vores problem, da vi har aftalt efter kl. 13:00.
Jeres mand samt en lærling er ude af døren igen Inden kl er 13:30, altså mindre end 1/2 time efter.
Så er mit spørgsmål til jer " hvordan kan mindre end 1/2 time blive til 1 1/2 time, som der står på fakturaen. Jeg fik at vide, i dag i telefonen, at det passer meget godt, da man regner kørslen i tid fra jeres vogn forlader værkstedet og til den er hjemvendt igen.
Ifølge jeres regnskab tage det altså 1 hel time at køre fra Fælledvej til Vognmandsmarken. Jeg har selv kørt turen og ved at i trafikale perioder tager det HØJST 15 min. hver vej , altså ca 30 min. Så ifølge almen regning er 1/2 time i lejligheden + 1/2 times kørsel altså kun 1 time og ikke 1 1/2 time, som I har faktureret med.
Det er urimeligt, at min datter skal betale for, at I er kommet før tid, hvis det er det der er skrevet på fakturaen.

Jeg forventer at blive taget alvorligt og ligeledes at i trækker for meget faktureret fra regningen og tilbagebetaler min datter.

Det er usædvanlig dårlig betjening og i særdeleshed dårlig reaktion på en opringning som omhandler opklaring af ovennævnte.

Jette Gerd Frederiksen.

26. januar 2017
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Jette

Vi skal hermed beskrive arbejdsforløbet.
Kørsel til kunde og beset arbejdet.
Tilsluttede gaskomfur med slange bagtil komfuret, samt trykprøvet installationen.
Måtte indregulerer min/blus på en brænder og ok. igen herefter.
Herefter meddelelse til Hofor på udført arbejde, måler nr. type model m.m.

Dette er arbejdsløn på 1,5 time som vi desværre ikke kan gøres hurtigere.

Den tid der bruges på kunden, faktureres også til kunden, hverken mere eller mindre.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fup og svindel - Burde anmeldes

Værste oplevelse jeg nogensinde har haft med håndværkere og service. Kontaktede H. Chr. Nielsen fordi mit gaskomfur lugtede af gas når jeg tændte for det. Jeg forklarede dem problemet over telefonen og de sendte en ud for at kigge på det.
Det første deres håndværker fortæller mig er at når det kun lugter af gas når jeg bruger komfuret så kan de ikke gøre noget ved problemet - Hvorfor fortalte de mig ikke det i telefonen!

Alt i alt er håndværkeren hos mig i omkring 5 min, og af en eller anden grund vælger han at lave en trykmåling på om der skulle være nogle utætheder i systemet hvilket der selvfølgelig ikke er. Jeg gik ud fra at han udelukkende lavede målingen som en ekstra service da han allerede havde sagt de ikke kunne løse problemet.
Det viste sig dog at de 5 min han brugte på at måle trykket blev gjort helt bevidst for at de kunne sende mig en EKSTREM dyr regning en uge senere på lige over 800 kr. Da jeg modtager regningen ringer jeg til H. Chr. Nielsen da prisen er helt hen i vejret i betragtning af at de ikke lavede noget og bogstaveligttalt kun var hos mig i 5 min. Jeg fik fornøjelsen af at snakke med en ret sur dame, som forklarer mig at de også havde kørsel med og at det er derfor de har opkrævet mig for en times arbejde.

De ligger på Nørrebro og jeg bor på Frederiksberg - der er sgu ikke 55 minutters køresel der imellem!

Deres foretningsmetoder er langt over grænsen og nok også ulovlige. At de ikke bare fortæller mig i telefonen at de ikke kan hjælpe mig men sender en ud for at "lade som om" han kan løse problemet for så at kunne sende mig en regning er langt over grænsen.
Derudover skal det tilføjes at deres håndværker var ubehøvlet og gav mig en bemærkning med om at jeg skulle sikre mig der var noget galt næste gang før jeg ringer til dem.

Kort sagt hold jer væk. De svindler med priserne, er ubehøvlet, og kan ikke deres håndværk. At de kræver en times betaling uden at informere mig om det er langt over grænsen. Hvis jeg havde vidst det kunne jeg i det mindste ha' brugt ham til at kigge på nogle andre ting.
Jeg har håndværkere som jeg normalt bruger, som er taget ud at kigge på opgaver uden at lave dem hvor jeg ikke har fået en regning. Der er ingen undskyldning for H. Chr. Nielsen opførelse, og jeg overvejer seriøst at kigge nærmere på om de kan anmeldes.

14. december 2016
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Thomas

Vi oplyser altid vores kunder vedr. timepriser m.m. samt et Serviceudkald koster kr. 650.- + moms

Det er lige det du er blevet faktureret for samt oplyst om.
Desværre fakturerer vi ikke i minutter, vi har et fast beløb, ved servicebesøg.

Når din gasinstallation er blevet trykprøvet, er det en service samt trykhed for Dig at der ikke er noget utæt i din installation.

Desværre husker vi godt din opringning her til firmaet, hvor du i den grad var ubehøvlet.

Desværre mener vi, at i Trustpilot forum kan man åbenbart skrive lige hvad der passer en, og i sådan en beskidt tone, kan man beskylde firmaer for alt muligt.

Vi kan desværre ikke tage det seriøst.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Grænser til svindel

Vi skulle have lavet nogle vandrør i vores køkken, og havde desværre ikke læst anmeldelserne herinde før vi kontakte HCN.

Der kom en VVS'er (vi mistænker, at det var en lærling) ud, som ordnede rørene. Da vi installerede opvaskemaskinen, sprøjtede der vand ud af det rør VVS'eren havde lavet. Vi ringede med det samme til firmaet og gjorde opmærksom på dette. Der kom en ny medarbejder ud, som betvivlede om løsningen overhovedet var lovlig. Den blev derfor ændret. Dette blev vi faktureret for, selvom det udelukkende var udbedring af egne fejl.

Efter længere diskussion, betalte vi ikke fakturaen.

I sidste uge opdagede vi, at vi havde fået en vandskade, da røret igen var begyndt at sprøjte vand ud. Der kom en VVS'er fra et andet firma ud og fiksede problemet. Han fortalte, at løsningen ikke var lavet ordentligt - og slet ikke kunne bruges til udskylning fra en opvaskemaskine.

Vi kontaktede HCN og fik at vide, at de ville betale fakturaen fra firmaet som havde udbedret deres arbejde.

Da vi i dag sendte dem fakturaen, nægtede de at betale.

Vi er så ærgerlige over at have valgt dette firma. Det var en utrolig simpel VVS opgave, men vi endte med 2 ulovlige løsninger og en vandskade.

24. oktober 2016
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Christine


Vi kan desværre ikke genkende din historie.
Den er ene og alene usand.

Hvis vi som firma laver fejl, skal vi slevfølgelig have en chance for selv at rette op på dem.

Vi er ikke blevet kontaktet af jer, men set en regning fra anden VVS firma der har udskiftede en vandlås, der formentligt har været forstoppet.

Vi har været hos jer for 1,5 år siden, så en forstoppet vandlås der har gjort vandskade kan vi desværre ikke hæfte for.

Vi kan desværre ikke tage dette forum seriøst.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Havde jeg bare læst anmeldelserne herinde først...

... så havde jeg valgt et andet firma. For så vidt var det håndværksmæssige arbejde ok, men når det kommer til aftaler og fakturering af timer, kan jeg desværre nikke genkendende til mange af de historier der er beskrevet her på Trustpilot.

Jeg ringer til HCN og forklarer dem min opgave. Den involverer specifikt nedtagning af fliser i badeværelse, hvilket den VVS'er der kommer ud den første dag ikke er blevet forklaret hjemmefra. Han fortæller mig at han ikke er sikker på han kan nå opgaven før hans næste opgave, og vil derfor hellere komme igen næste dag. Han dukker op næste dag som aftalt og udfører opgaven.

Mit problem med forløbet er, at jeg bliver faktureret for 4,5 timer for en opgave der tager under 1.5-2 timer på adressen. Timeantallet er uspecificeret, men efter mailkorrespondance får jeg at vide at besøget første dag faktureres (der hvor VVS'eren vurderede ikke at have tid). Ligeledes faktureres jeg for kørsel, til og fra adresse gange to, samt en tur til grossisten, selvom jeg får at vide i telefonen at kørsel er inkluderet i timelønnen. Det er en af årsagerne til at jeg vælger HCN i første omgang. Jeg er angiveligt også blevet faktureret for udfyldelse af timeseddel.

Den fejlkommunikation der må være forekommet internt i firmaet, og den misinformation jeg øjensynligt har fået, ender med en for stor regning i forhold til det udførte arbejde, hvilket er enormt utilfredsstillende. Efter en længere dialog med bogholderiet, har jeg fået godskrevet en halv time, og er endt med at betale regningen, selvom jeg stadig mener det i den grad er overfakturering af timer.

Personligt skal jeg ikke benytte firmaet igen, og jeg vil også råde dig der leder efter en VVS'er til din opgave, til at finde et andet firma end HCN.

12. juli 2016
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Thomas

Vi kan kun beklage at vi ikke kunne komme til enighed.

For at i møde komme dig, fremsendte vi en kreditnota, uden at være enig i vores dialog.

Ved første besøg, blev der opmålt materialer samt indkøb af disse hos grossisten, således at dette var klar til næste dag, hvilket jo er god planlægning af dit arbejde.

Der er indkøbt materialer til din opgave. Lukket for vandet, samt banket ud i væg, da der var boret ud i rør i væggen.
Samlede igen med pex rør og conex samlinger.
Tapet samlingerne ind i tape for mureren skal lukke hullet med cement.
Åbnet for vandet igen i lejligheden, herefter kontrol for utætheder.
Oprydning efter endt arbejde, hjemtagning af affald.
Dette er der faktureret for, hvilket ikke kan laves på 1,5 time.

Vedr. Kørsel har vi prøvet at forklare dig at vores ydelse er et beløn, altså arbejdsløn,smuds,skur,kørsel, samlet i en timepris.
Du er ikke blevet faktureret to gange, men du bliver faktureret for den medgået tid der er brugt på din opgave, således gøres det, ellers kan VVS Teknikeren jo ikke få sine timer hjem.

Altså alt tid der bruges på kunden faktureres også til kunden, dette er rimligt og reelt, over for alle kunder.

Problemet er nok her, at du ikke forstår de oplysninger vi har vider givet til dig.

Ligeledes skriver du i mail til os, at såfremt du ikke får reduktion i din faktura, vil der nok komme en anmeldelse til Trustpilot.

Dags dato er der stadig ikke indgået noget beløb fra dig, altså du har ikke betalt, som du skriver.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Amatøragtig oplevelse - de gjorde mere skade end gavn!

Hold dig væk fra det her firma. Det kan ikke anbefales!

Vi havde besøg af en montør i december måned 2015, for at få montøren til at tilslutte et Vola amatur til en ny håndvask. Montøren var på forhånd blevet oplyst, at det drejede sig om et vola amatur, hvor der skulle udskiftes rør, inden det kunne monteres. Montøren var meget lidt behjælpelig. Han vidste ikke, hvad han lavede, og fik amaturet til at være i dårligere stand, da han gik, end da han kom. Det kunne desuden hurtigt konstateres, at han ikke kunne gøre noget, og at vi måtte kontakte Vola. (efterfølgende viser det sig, at man kun kan håndtere vola amatur, hvis man er uddannet til dette - noget en montør burde vide i følge Vola).

Efterfølgende modtager vi faktura på beset blandingsbatteri. Vi er ikke tilfredse med montørens håndtering af sagen, men indforståede med at skulle betale trods manglende udbedring af problemet og endog forværring. Dog blev vi opkrævet 1,5t arbejde, på trods af besøget varede max. 30 min. hvor det meste af tiden blev brugt på, at der skulle hentes noget i bilen, der alligevel ikke virkede. Dette synes vi ikke er en fair løsning. Slet ikke når han kun gjorde det værre.

Siden besøget har vi flere gange forsøgt, at finde en løsning på dette ved at ringe til H. Chr. Nielsen & Co. A/S. Vi informerede dem om problemstillingen og de lovede at kigge på det. Efter endnu en opkrævning på beløbet, kontaktede vi dem igen, og bad om at få en ny faktura med det rette beløb og understregede at det skulle opfattes som en klage. Efter noget tid modtog vi en skrivelse med deres svar, der svarer præcis til det, der stå i opkrævningen fra jer: "Krav i henhold til faktura vedr. kørsel til kunde og beset bl.batteri. Adskildt samt cu rør, der ikke kunne skilles ad. Kunde kontakter Vola.” Det synes vi ikke er et svar på en klage, da det jo ikke indeholder nogen begrundelse. Vi kontakter derfor igen H. Chr. Nielsen som lover, de vil kigge på fakturaen og vende tilbage. Vi hører ingenting herefter. Dog kommer der brev om at der nu er lagt renter og opkrævningsgebyr på beløbet. Det er jo ikke ok.

Hver gang vi kontakter H. Chr. Nielsen, lover H. Chr. Nielsen at de vil kigge på fakturaen og vende tilbage. For at være sikre bekræfter vi igen mundtligt, at vi ikke skal foretage os yderligere inden vi hører fra dem. Det bekræfter de.

I stedet for at få en tilbagemelding modtager vi et brev om, at vi nu er sendt til inkasso! Dette er en meget overraskende for os, da vi jo af flere omgange har fået bekræftet af H. Chr. Nielsen & Co. at de vil kigge på sagen og vende tilbage. Efter modtagelse af opkrævningen fra inkasso kontakter vi igen H. Chr. Nielsen den 19.04 for at finde en løsning. Igen lover han at vende tilbage næste dag. Det sker ikke. Vi ringer igen og det samme gentager sig igen.

Og nu truer inkasso med at sende os i Ribers - af frygt for dette betaler vi beløbet, der nu er oppe på 2200kr for et arbejde der aldrig blev udført, kun gjort problemet værre.

Vi kan bestemt ikke anbefale det her firma!

28. maj 2016
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Janne

Vi blev tilkaldt til rep. af bl.batteri Vola.
Ved afmontering af rør konstaterer VVS Teknikeren at der skal bestilles reservedele fra Vola for at kunne udbedre dit bl.batteri. Vi tilbyder dette, men du takker nej, du vil selv kontakte Vola.

Du modtager en faktura på vores Servicebesøg, vi forklare dig ligeledes i brev hvad der er lavet den pågældende dag. Herefter modtager du rykker 1 samt rykker 2, uden at vi hører fra dig.

Der står ligeledes på vores fakturaer at alle henvendelser vedr. modtaget faktura skal gå til Bogholder mail, her har vi intet modtaget fra dig.

Desværre indsendes din faktura til Inkasso da vi ikke hører fra dig.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Løgn bliver ikke rigtigere af at blive gentaget

Det er løgn, at der ikke var plads på privat p- plads. Det er løgn ,at vores vaskeskab var defekt, inden teknikeren ødelagde skuffeskinnen. Det er løgn, at en ny skinne kan skaffes (i følge IFØ's tekniske afd.)
Regningen ikke rimelig iforhold til opgaven.

5. januar 2016
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Kære Gerd

Desværre var der ingen plads på privat parkering da vi ankom til arbejdsstedet, hvilket vi har meddelt dig i mail.

Vedr. vaskeskab skuffe baksede du selv en del for at få skuffen ud.
Herefter prøvede vi i fællesskab af afmontere skuffen, desværre var denne defekt, vi måtte afmontere defekt skinne.

Skinne kan købes, der hvor du har købt vaskeskab.

Vedr. Tiden, kan dit arbejde desværre ikke laves på 15. min.
Der må altid regnes med tid til kørsel frem og tilbage fra kunde, vi har faktureret dig for 1,5 time alt incl. hvilket er konkurrence dygtigt.

Med venlig hilsen
H. Ch. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bondefangeri!

H. Chr. Nielsen giver mig et overslag for reparation af et løbende toilet på 600-1000, hvor indmaden i cisternen skal skiftes. Jeg modtager senere en regning på 2918 (plus en rykker, selvom det var første regning, jeg modtog)

Jeg ringer med det samme til firmaet og fortæller dem, at de ikke uden videre kan reparere et 15 år gammelt toilet for næsten 3000 kr. uden at få min accept først (jeg kan jo få et helt nyt toilet for den pris!) Jeg var til stede i lejligheden, da de udførte arbejdet, som tog ca. 30-40 min, så de havde masser af mulighed for at informere om, at prisen ville stige og spørge mig, om vi skulle forsætte.

Da jeg ringede og klagede, var deres svar, at "deres folk da ikke kunne gå og holde styr på, hvilke overslag og aftaler, de havde lavet med mig, de skulle bare reparere et toilet". Tilmed er regningen uspecificeret, så jeg kan ikke se, hvorfor det er blevet så dyrt.

Jeg fortæller manden i røret, at jeg ikke har tænkt mig at betale, hvorefter han nærmest råber "så ses vi i retten" og smækker røret på.

En længere mailkorrespondance følger, hvor firmaet, mail efter mail, ikke forholder sig til mine spørgsmål indsigelser.

Jeg ender med at betale regningen, dog uden rykker, da jeg kan fornemme, at de er umulige at tale fornuft med og tilsyneladende er vant til at håndtere kunder, der føler sig godt og grundigt snydt af dem.

Mit råd: hold dig lang væk fra dette firma! de er ikke til at stole på, og de er vant til at tryne utilfredse kunder med "vi kan bare tage den i retten"-svar.

22. november 2015
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Svar til Per

Kære Per

Desværre er det ikke sandt det du skriver, det er vi kede af.

Der ringes den 14.1015 til vores kontor, vi får den besked at cisterne løber.
Din udlejer ønsker oplyst hvad vi tror det vi komme til at koste, herefter svare vi at det formentlig vil tage 1 time til 1,5 time i arbejdsløn, hvilket svare til ca. kr. 600,- til 1.000,- dertil kommer materialer, som vi forklare din lejer, hvilket vi jo ikke kan se igennem telefonen.

Vi udfører arbejdet den 15.10.15 hvorefter vi konstatere at svømmerventil er defekt m.m. din lejer ønsker dette udskiftede og siger at hendes toilet skal bare fungere.

Der er udspecificeret alle materialer stk. for stk. på faktura.
Der er udspecificeret arbejdsløn på faktura, så vi ved ikke hvad du ikke kan se.

Der må rykkes for faktura beløb flere gange.

Det er altid trist når udlejer og lejer misforstår hinanden, derfor sletter vi også rykkergebyr.

Der er indbetalt kr. 2.335,00 for dit arbejde.

Vi kan desværre ikke talt sammen i telefonen, men rigtigt har vi modtaget mail fra dig, som vi venligst har besvaret i en god tone.

Sidst må vi sige at man ikke kan indkøbe og installere et nyt toilet for kr. 3.000,-

Mit råd til dig: Hold dig altid til sandheden, det kommer man længst med.

Med venlig hilsen

H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bondefangeri af en anden verden.

Jeg ringede til firmaet for at få et tilbud på opsætning af ny gasmåler samt tilslutning af gas komfur, jeg forklarede at jeg skulle have alt hvad der skulle bruges. Jeg fik et tilbud på 3000 excl moms.
dagen kom hvor de skulle ud og de kom ikke. jeg ringede til dem og de forklarede først at jeg aldrig havde haft ringet til dem og bestilt deres arbejde. de ringede dog tilbage 5 timer senere end aftalt og sagde at de var uden for min dør nu, men jeg var ikke hjemme, der var godt nok også kun 30 minutter til de havde fri, så de kunne nok heller ikke nå at lave så meget. Vi aftalte at de kom næste morgen. De mødte op og gik i gang med det arbejde jeg havde bestilt. De spurgte om jeg ikke ville have forlænget røret med 50 cm da det ville blive pænere.. jeg takkede selvfølgelig jo tak.
Arbejdet var gjort og det så rigtigt fint ud.
1 uge senere kom regningen. den lød på 9.700 kr. altså 200% dyrere end mit tilbud. Jeg ringede ind og spurgte om det ikke var en fejl, men nej nej den var god nok. de havde brugt ekstra rør (50 cm) og boret et hul i min bordplade. så prisen var steget med 6.000 kr. Jeg forklarede at jeg mente det var en urimelig pris for det ekstra der var gjort. Jeg fik at vide at jeg bare skulle betale og så smækkede han røret på. Jeg ringede lige efter igen og var selvfølgelig sur over at han bare smækkede røret på. Jeg spurgte om prisen igen kunne være rigtigt, det mente han absolut at det var. Jeg sagde at så tager vi den i retten hvortil han svarede at det havde han prøvet mange gange og vundet hver gang.
Jeg har optagelse af alle vores samtaler, også af tilbuddet og har idag anket sagen hos ankenævnet for tekniske installationer.
Senere fik jeg andre ud og bedømme arbejdet som uafhængigt af hinanden sagde at prisen maks kunne blive 4-4500 kr. incl moms. De sagde også at udførelsen var sket med ulovlige samlinger. så det skal jeg også have vurderet.
Mange har åbenbart fået tilbud over telefon og blevet snydt ved at firmaet bagefter siger at de ALDRIG giver tilbud over telefonen... Hmm meget mærkeligt...
Jeg har fået at vide at sagen vil tage 6-8 måneder men at jeg har en meget stærk sag.
Benyt aldrig dette firma da det er fusk og humbug. De vil aldrig stå ved deres ord åbenbart.

21. september 2015
Uopfordret anmeldelse
H. Chr. Nielsen & Co.-logo

Besvarelse fra H. Chr. Nielsen & Co.

Svar til Mikal Madsen

Vi har udført dit arbejde i september måneden.

Der er ikke afgivet tilbud på dit arbejde, vi har anslået en pris ud fra dine oplysning over telefonen, hvorefter aftalen var at arbejdet skulle sættes i gang billigst muligt på regning.

Således at hverken du eller vi bliver snydt.

Du skriver du selv havde alt hvad der skulle bruges, hvilket jo er forkert.
Du er faktureret for kr. 3.236,00 bare i materialer, hertil kommer arbejdsløn på 7 timer.
Alt i alt en faktura på kr. 7.786,00 + moms.

Vi har oplyst dig, at vi aldrig giver tilbud over en telefon, da det eksakt er umuligt.

Vi kan oplyse her, at sagen er vider gået til Inkasso.

Med venlig hilsen
H. Chr. Nielsen & Co. A/S

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Amatøragtigt arbejde, er medarbejderne overhovedet udlærte?

Vi havde en vvs'er fra HCN der skulle etablere et afløb til en opvaskemaskine. Da vi selv senere skulle tilslutte opvaskemaskinen gjorde vi det efter vvs'erens instruktioner.
Den første gang opvaskemaskinen skyllede ud, stod vandet op af afløbet. Vi ringede straks til HCN, og hørte hvad der lige var gået galt. Her fik vi en ubehøvlet ældre herre i røret, der blev ved med at sige, at afløbet måtte være stoppet. Han var på ingen måde lydhør. Efter 3 timers tovtrækkeri med billeder frem og tilbage osv., kom han og kiggede. Han kunne konstatere, at afløbet var samlet forkert, således at vandet ikke kune løbe ud. Han var endda fræk nok til at sige "det var ærgerligt i ikke lige vidste det", hertil måtte vi i en skarp tone forklare, at det altså er hans ansattes opgave, ikke vores, og at det da er ærgerligt, at han har ansat mennesker, der kan lave så grundlæggende fejl.

Da han var her kunne han ikke fikse det, så vi aftalte, at der hurtigst muligt skulle komme en og lave det om. De kom dagen efter og ordnede det arbejde, som de selv havde lavet fuldstændig forkert i første omgang.

Her 2 uger efter, har vi så fået en regning på besøg nummer 2. Det er ikke tjekket, og det er endda i strid med købeloven. Jeg har sendt en klage til dem, men har endnu ikke hørt noget.

Jeg vil på det kraftigste fraråde alle, at vælge HCN. Efter en så uprofessionel løsning af opgaven, udført med så grundlæggende fejl og mangler, mistænker jeg dem for, at de ansatte ikke er udlærte.

17. juni 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Rigtig godt arbejde

Jeg kontaktede HCN via deres web formular. Kort efter blev jeg kontaktet telefonisk. Jeg beskrev min opgave og fik et prisoverslag på 6-8000 kr. Ex moms.
Desværre blev jeg ringet op på dagen, hvor vvs'eren skulle komme og fik at vide de var ramt af sygdom. Vi aftalte at de i stedet kom dagen efter. Desværre blev jeg igen ringet op og fik at vide at vvs'eren var syg.
Vi aftalte derfor en helt ny dato. Vvs'eren var hos mig lidt over 8. Jeg fortalte ham hvad jeg havde forestillet mig. Og da jeg var sikker på vi var enige, lod jeg ham passe sit arbejde, mens jeg tog afsted, for at passe mit.
Da jeg kom hjem, var vvs'eren ved at teste de nye instalationer.
Og hvor blev jeg glad for at se det veludførte arbejde. Rigtig flot og lige som jeg havde forestillet mig.
Da regningen kom var den på 8.800 kr. Så ganske fornuftigt ift. det bud jeg havde fået i telefonen.
Det var pisse irriterende at det tog et par forsøg, før vvs manden kom. Men jeg skal love for, at det var værd at vente på.
Mvh. Christian Houby

26. maj 2015
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere