Otroligt dåliga! Köp INTE glasögon härifrån. Mina glasögon har blivit fel slipade flera gånger och jag har behövt åka tillbaka alla gångerna, ca 10 mil enkel väg. Personalen har inte varit servicemind... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Köpt glasögon här i många år och alltid varit nöjd, trevlig och serviceminded personal. Senast var det dock ett av glasen som jag inte tyckte såg rätt ut i inslipningen. Jag skickade bild och beskrev... Se mere
Köpte glasögon, glasen var beställningsvara så när jag väl fick hem dem med posten så märker jag att det inte går använda dem då det är suddigt över större delen av glasytan, alltså helt obrukbara. de... Se mere
Fick problem med mina glasögon då ena skalmen på bågen hade lossnat. Ett telefonsamtal till affären torsdag 25/1 angående problemet. De skickade en fraktfri retursedel via mail efter en timma. Pakete... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Produktionsfel igen och igen.
Efter att jag har betalt så säger glasögonfabriken att dom inte klarar att tillverka glasögonen jag redan har betalt för utan grova defekter.
Glasögonfabriken vägrar att åtgärda ett grovt produktionsfel som gör ett par solglasögon oanvändbara och vill att jag ska bara godkänna att dom skickar mig en grovt defekt produkt som är värd mindre än hälften av vad jag redan har betalt.
Jag har varit tvungen att skicka tillbaka glasögon jag har köpt och betalt för flera gånger pga produktionsfel som gör glasögonen oanvändbara.
Det har gått mer än 3 månader och jag har inte fått det jag har betalt för.
Det är inte billigt om produkten är oanvändbar.
Allt perfekt
Många bågar att välja mellan. Trevlig personal. Snabb service. Supernöjd med bågar och glas. Fick dem efter tre timmar. Jag har ett svårt synfel med de fixade det galant.
Otroligt dåliga
Otroligt dåliga! Köp INTE glasögon härifrån. Mina glasögon har blivit fel slipade flera gånger och jag har behövt åka tillbaka alla gångerna, ca 10 mil enkel väg. Personalen har inte varit serviceminded alls trots att de gjort fel gång på gång.
Stort utbud för glasögon till barn
Stort utbud för glasögon till barn, Alice hjälpte vår son som fick sina första glasögon. Fantastiskt ung kvinna med stort engagemang!! Glasögonen klara efter 4h.
Underbar personal
Proffsig och super trevlig personal.
Mycket att välja på, fick låna hem bågarna det är ovanligt idag att man får göra det.
Otroligt billigt pris till fantastisk kvalitet.
Är mer än nöjd!
Var i butikken igen idag og fick en…
Var i butikken igen idag og fick en väldigt bra behandling. Jag kan anbefale att handlar där 😊😊🤓
Hjälp med ide
Som sagt ni är fantastiskta vill ha hjälp med min ide till produkt
Mina glasögon håller hög kvalite.Bra…
Mina glasögon håller hög kvalite.Bra bemötande av personal.
Jag är nöjd med glasögonen
Jag är nöjd med glasögonen, men har skrivit via mejl att jag aldrig haft några glasögon som samlat på sig så mycket smuts på kort tid. så jag undrade om de missat att antistatbehandlade glasen,men de svarar inte skickar tillbaka mailet obesvarat. Verkligen dåligt att man inte kan nå de.
Mvh Roy Nilsson
Fantastisk personal!
Fantastisk personal! Var och justerade mina nya glasögon. Det tog över en timma. Men personalen hade hela tiden ett leende på läpparna och gav sig inte förrän jag var nöjd. Kände mig väldigt proffsigt och vänligt bemött. Så nöjd!
Nöjd med Glasögonfabriken
Köpt glasögon här i många år och alltid varit nöjd, trevlig och serviceminded personal. Senast var det dock ett av glasen som jag inte tyckte såg rätt ut i inslipningen. Jag skickade bild och beskrev problemet, fick skickat till mej en retursedel, några dagar senare fick jag ett samtal att de skulle åtgärda och inom kort skickades mina glasögon tillbaka till mej.
Fel på glaset det progressiva har…
Fel på glaset det progressiva har hamnat för högt upp. Går inte komma fram när man ringer och när man skickar meddelanden så står det bara fel behörighetskod och att meddelandet ej är skickat?
Ja vad hände
Ja vad hände? Köpte glasögon i juli -24. Har varit inne i butiken och fick de justerade men de är fortfarande dålig synskärpa. Har tröttnat på att åka tillbaka för inställningar. Och jag vet att glasen de slipar är inte bra kvalitet på. Så nu byter jag optiker. Det blir lika billigt eller dyrt som att åka en massa mil.
Suverän service
Mina sex månaders glasögonbågar sprack och ett glas lossnade. Jag åkte dit och reklamerade detta, jag erbjöds nya likvärdiga glasögon direkt. Dessa levererades inom två timmar. Mycket bra service och bra professionellt bemötande.
Tacksam kund från Falkenberg
super affär
jag har handlat hos dom flera gångar o dom är lika trevliga o vänliga varje gång. jätte profsig optiker som verkligen tar sej tid att hjälpa o hitta rätt styrka. dom i disken är oxå jätte trevliga o hjälpsamma.
o ingen försäljnings snak, dom försöker inte praka på en en massa som dom gör hos andra företag
jag har även ringt ditt flera gångar o dom svarar o hjälper en.
o vilken service, har man inte tid eller lust att vänta skickar dom hem glasögonen kvitt o fritt
nu väntar jag bara på att mina nya glasögon ska komma med posten
Bra & proffsigt
Fick bra bemötande och gjorde en synundersökning och köpte ett par progressiva glasögon.
Hela mitt ärende utfördes snabbt och proffsigt och jag har inget att klaga på.
Köpte glasögon
Köpte glasögon, glasen var beställningsvara så när jag väl fick hem dem med posten så märker jag att det inte går använda dem då det är suddigt över större delen av glasytan, alltså helt obrukbara. de svarar inte på deras kontaktformulär, det går inte nå dem på telefon med mindre än 1 timmes väntetid, har skickat tillbaka glasögonen men de hör inte av sig och det går inte få kontakt med dom.
Fick hem glasögon med repor
Fick hem glasögon med repor, åkte dit o valde sämre glas för o kunna få dem direkt istället pga av 4h resa. Inga problem så långt! De nya glasögonen hade fått repor i bågen istället, glasen var olika tjocka o som de skulle enligt dem men aldrig varit med om innan. Ena glasen va tunnare så de knappt syntes o andra närmare cm tjockt. Såg hemskt ut. Sen gick bågarna inte o få o sitta bra. Efter 1h försök sluta de i återköp. Varit nöjd för några år sedan men nej aldrig igen! Enda berömmet ja kan ge är att de inte va allt för mkt tjafs för ett återköp.
Trevlig personal
Fick jättebra bemötande av all personal, mycket trevliga. Glasögonen var klara på 1h!
Otrevlig och dryg personal
Otrevlig och dryg personal, man får visningsexemplaren som både kan vara repiga och smutsiga.
När jag frågade om jag kunde få helt nya bågar så var personal extremt dryg och menade på att dom bara hade 1 exemplar, så dom menar på att bara 1 kund kan köpa dom bågarna idag!!! Och när jag bad om att få dom hemskickade när de kom in nya visste inte tjejen i kassan om de kommer in fler!
Betalar inte 2600 för glasögon som både kan ha varit på marken och testade av flera människor! Alla vet att man inte är rädda om visningsglasögon! Har nog aldrig mött en sån dryg person!
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







