Froogul Anmeldelser 

85
•
TrustScore 1.5 ud af 5

1,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

At no stage through the order process over the phone was a monthly fee mentioned until the email came through. My elderly parents believed it was a one off purchase and when the email came through co... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I am absolutely disgusted at how this company can get away with what they do, I applied for a loan and was told I could have £359 over 12 months at £29.89 a month they took 15 pence first and then too... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Robbing Basxxxds. Unlucky but your fraudulent payment was declined, and my bank have blocked yous

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely appalling organisation! My 90 year old mother - in all innocence - called who she thought was JML (a trusted brand) - to order a product. Three days later all hell erupted - Froogal started... Se mere

Virksomheden har svaret


Kontaktoplysninger

1,3

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

85 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 71 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,3

Alle anmeldelser

(85)

22 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vile company engaged in mis-selling

Froogul and whatever nonsense, fake product they offer was mis-sold to my parents over the phone while ordering a item from THANE as advertised on a freeview TV channel.

The company has such low reputation it triggered a fraud protection with the bank. The froogal payment was stopped and card blocked. My parent was issued a new card.

Later Froogal attempted more payments which blocked the cards again. Froogal is getting no money from us but seems able to block my parents credit cards when it feels like.

Recently contacted Froogul and they have agreed to stop requesting payments and cancel. However considering the attitude of the person handling the call and the overall reports from this site. I feel this may continue.

We have experienced everything that is also being wrote on here by others. This is a vile, predatory company preying on older people. Trading standards need to shut this company down.

19. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

In order for us to have processed your membership, you would have agreed to the trial, and given us permission to charge your account at the end of a call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with your full name and address so we can identify your record. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Froogal is theft

Froogal is theft: you innocently buy something from Thane, get an incomprehensible phone call from Froogal who then use your Thane card authorisation to take money from your account, which you can’t get back.

12. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

In order for us to have processed your membership, you would have agreed to the trial, and given us permission to charge your account at the end of a call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with your full name and address so we can identify your record. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Misleading at best, probably fraud

Just here to say the same as all the other reviews - don’t buy from Thane and if you do, hang up if a friendly person calls you after placing the order to thank you for it as they’re actually signing you up to Froogal without that being at all clear

10. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

In order for us to have processed your membership, you would have agreed to the trial, and given us permission to charge your account at the end of a call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with your full name and address so we can identify your record. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID THESE FRAUDSTERS/BIG CON MERCHANTS

They seem to be gaslighting me every time I call to get my Amazon voucher and saying it has gone to the wrong address, they will deliver it again. I have rang them 5 times already and they are the biggest load of con merchants going. Then they said it should be a voucher on my account which they couldn't seem to tell me where to find it and all of a sudden the line gets cut off. It makes me sick that they can do this. I will be reporting to trading standards and Watch TV should not be supporting this. If anyone knows how I could contact the TV who supports these fraudsters please let me know

1. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

I can see that the redemption certificate for the voucher has been sent out to you on a number of occassions now and we do apologise that this has not been received. We have sent this out again by recorded delivery so we can track the delivery to you. Please contact our member services team on 0800 031 9882 and they will provide you with the tracking details should you require them.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A very underhand company. Put the phone down if they call

They must have got my details including credit card details from Thane after I bought an Orbitrek from them. The phone call began, Hello Bill, I would like to thank you for buying the Oritrek, we really appreciate our customers. I am sending you a gift card. At no time was I told that I was signing up to anything and I did not authorise any payment. I then got an email saying that I was signed up to Froogul. Reporting this to Which? fraud department, trading standards etc to warn as many people as possible. The Orbitrek is going back

24. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

In order for us to have processed your membership, you would have agreed to the trial, and given us permission to charge your account at the end of a call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with your full name and address so we can identify your record. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company uses misleading and…

This company uses misleading and underhand sales tactics. I will be reporting to the trading ombudsman also.

Agent informed me I'd received an Amazon voucher as thank you for purchasing a Thane product. He explained that it was through a service called froogul, which offered discounts. He explained that if I wanted to continue the service it was £99.99. I asked if I had to sign up to anything. He said "No" - this was an outright lie.

Later that day, I received an email informing me that I'd signed up to froogul, charged a £1.99 administration fee and liable to automatically pay the £99.99 if I didn't cancel my account.

My credit card was charged the £1.99, without my consent, by a company called Acai Marketing.

I called customer services, and they continued to gaslight me about me providing "verbal consent". This is categorically a lie. I see they have an standard reply to reviews like mine. Don't believe a word!

The "agreement password" that "must be given as your permission to proceed with the trial" was described to me on the call as a "memorable word" to "unlock the voucher".

This is undeniably a cold call scam operation.

23. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

In order for us to have processed your membership, you would have agreed to the trial, and given us permission to charge your account at the end of a call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This can also be described as a memorable word which is needed to claim the voucher and I would like to assure you that this is not a cold call spam operation. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with your full name and address so we can identify your record. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

IF I COULD GIVE NEGATIVE STARS I WOULD!!

I am writing to express my deep dissatisfaction with the service my mother, a pensioner, has received. She was promised a £20 Amazon gift card as part of your promotion, which has yet to be delivered. Furthermore, when she attempted to cancel, there was no clear option to do so on your website. Your AI chatbot has proven to be unhelpful, adding to her frustration.

My mother reached out to customer service, but despite being told that the issue would be "investigated," no action has been taken. To make matters worse, during the conversation, the phone was abruptly disconnected when she raised a valid concern. This level of service is unacceptable, and we are now considering escalating the matter to Trading Standards and Action Fraud.

26. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning
Many thanks for your review. We are sorry to hear that your mother had issues when attempting to cancel the trial and issues with the phone line. Unfortunately, as the membership is in your mother's name, I am unable to locate the membership to look into this further.
Could we please ask that your mother contact us again on 0800 031 9882 and our member services team will be more than happy to look into this and confirm that the membership has been cancelled.
Kind regards
Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Only giving one star as cant leave…

Only giving one star as xant leave minus. Basically thieves. Got my details when I used shop on TV. Promised a £20 amazon voucher never got all sorts of promises that never materialised. Now to fight it through the bank. Avoid using shop on TV

13. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

In order for us to have processed your membership, you would have agreed to the trial, and given us permission to charge your account at the end of a call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with your full name and address so we can identify your record. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

An absolute disgrace

This company was somehow used with the mopping up of lost sales with Shop On TV. Not sure which company ‘really’ phoned me re items left in my shopping basket, but I was persuaded to buy on the promise of a refund on previous P&P (which I still haven’t had), then was told “as a reward for my years’ loyalty, I was to receive £20 Amazon gift voucher”. Now what followed was very rushed (and given the fact, I have to say to all call handlers that I have disabilities, including those affecting my cognitive abilities), but was included and seems integral to them nailing a contract, is that they asked for/I duly gave, a password. FYI I have physical disabilities, have been part bedbound, housebound and in need of carers 3 x per day for 11 years now; I have NO need for discounts for restaurants, let alone The National Trust and Alton Towers!!! TWICE I’ve called this company to ask for my £1.99 back and once I’ve called Shop On TV (I’ll never shop with them again!!! 😡). I’ve not only been refused my refund, but I’ve had the phone put down on me TWICE; Shop On TV did it when I was in tears. I’ve had to cancel my card because (thanks to these kind people for sharing their awful experiences) I’d be days away from them taking £29.99 out of my bank account. These scumbags working off scripts are no better than those businesses in Mumbai that scam people all over the world. I’m disgusted by the way I’ve been treated by this company, and the company I previously trusted and will never buy from again 😡

3. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission, or that we scam people.

In order for us to have processed the trial, you would have agreed to and given us permission to charge your account at the end of the call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

I can also confirm that we have located the two calls that you made to us and on both calls the agents did not end the call until the conversation had been finished between you. Unfortunately, I am unable to comment on a call made to another business.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, you can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BEWARE OF THIS COMPANY STEALING UR FUNDS

IF YOU HAVE A LISTING FOR THIS ROGUE COMPANY YOUVE NEVER HEARD OF IN YOUR BANK ACCOUNT RECORDS...GET IN TOUCH WITH YOUR BANK...YOU WILL HAVE TO CHANGE YOUR ACCOUNT TO STOP IT CONTINUING TO TAKE YOUR CASH THRU YOUR 'CARD' DETAILS...YOUR BANK WILL REIMBURSE YOUR CASH IN YEAR....YOUR CARD DETAILS HAVE BEEN STOLEN & GIVEN TO THIS COMPANY WHO PROCEEDS TO TAKE MONTHLY AMOUNTS

3. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission or stolen

In order for us to have processed your membership, you would have agreed to the trial, and given us permission to charge your account at the end of a call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with your full name and address so we can identify your record. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882.

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Feeling ripped off…

Cannot believe this company have taken £99.99 from my bank again, I had this trouble last year and couldn’t get my money back. I’ve tried emailing them but I haven’t had a reply. I’m a pensioner living on the state pension and they have just taken half of this weeks pension. If anyone has any advise on how to get my money back or how to stop this happening again next year I would be grateful.

21. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel.

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

In order for us to have processed your membership, you would have agreed to the trial, and given us permission to charge your account at the end of a call that you made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as your permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on your payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when you signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with your full name and address so we can identify your record. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Alternatively, if you wish to speak with someone, please call our member services team on 0800 031 9882

Kind regards

Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not get involved with this company

Do not get involved with this company, they are so under handed in the way that their "membership" is sold! They claim because an email is received by them that you are accepting their T's & C's, when I said I don't recall the email they where pleased to tell me that they had tracked my email and can see I read it. However when I asked if my account had ever been logged in, used or activated they claim they couldnt tell.

31. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Afternoon
Many thanks for your review. We are sorry to hear that you are not satisfied with the service you have received. I would like to confirm that this is offered to you at the end of a sales call and we cannot process without your verbal consent. We are able to see if the welcome email has been read, but we do not have access to a members account due to data protection. We have requested for you to provide us with further information so we can locate your membership to provide you with further information, but unfortunately we have not received a response from you.
Kind regards
Froogul Member Services

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Steer clear. Be firm request account closure

I bought a steam mop from Thane and was subsequently contacted by these guys. It wasn't really clear that they weren't Thane. Offered discounts on various items but at no time did the guy say anything about being charged £99.99 after a month. I emailed them and called customer service. I dealt with a lady called Cathy who initially tried to tell me that I'd agreed to it. After I insisted, quite firmly, that I hadn't she agreed to cancel the account. Hence the 3 stars. I've had a confirmation email and have taken the precaution of blocking any payments to Froogul with my card provider. Have also complained to Thane as I didn't give them permission to share my data. Steer clear.

30. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning,

Many thanks for contacting us.

Thank you for leaving this review.

We greatly appreciate the feedback and we will take this on board moving forwards.

Sorry that the service was not for you.

Kind Regards,
Froogul CS

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Misuse of personal information and bank account details - BEWARE

Called me pretending to be Thane Direct ostensibly checking I was happy with my purchase. At no point did they advise who they really were or that they were selling a service. After the call I got an email with membership details advising they had taken £1.99 for month 1 and a further £99.99 to be taken for annual membership. I DID NOT AGREE TO THIS. Thane apparently saw fit to release my contact details and personal bank account details without my consent or authority. Tried to tell me that by giving them a chosen password, I had agreed to their terms and conditions. Appalling way to do business and smacks of misspelling/fraud/scam. AVOID BOTH THANE AND FROOGUL.

5. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Morning,

Many thanks for contacting us.

We will be contacting you this afternoon in regards to your review.

We do apologise for any inconvenience caused

Many thanks,
Froogul CS

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Unauthorised bank withdrawal

I had never even heard of this company until their name appeared on my bank statement and took £29.99p. I had to change my debit card because of them. I asked for my money back but they refused and said I had agreed to join in an email they sent me in February this year. A search of my email account shows no emails from them. Avoid this company like the plague.

4. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

£99.99 taken by suspicious company

Found that they had taken £99.99 following a purchase from an entirely different company. Chased it up with little to no success for a couple of days. Then went back to the original company who had to sign off on the refund. They don't have a website, they respond to emails intermittently and phone calls aren't successful either. I was signed up to the scheme via an email that went to my junk folder and was unopened. The first I knew of Froogul was the £99.99 being taken out of my account. Steer clear, they seem incredibly dodgy.

1. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have tried to cancel just found

I have tried to cancel just found. Out you have taken three payments from my account for what I’ve not received nothing from you but you take from me. And can’t write on here what I think about you

7. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

We are sorry to hear that you are not satisfied with the mebership. In order for you to have a membership with us, you will have had to agree on a call giving a password. We advise of all the terms and charges at the time and also follow this up with a welcome letter or email which provides all our contact details should you wish to cancel the memebrship at anytime.
Unfortunately, I am unable to locate a membership for you with the details provided, could you please email your full name and address to support@froogul.co.uk so we can look into this further.
Kind regards
Froogul Member Services

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I want to terminate this site taking…

I want to terminate this site taking money from my account every month unsubscribe this account

22. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Afternoon
We are sorry to hear that you are not satisfied with the mebership. In order for you to have a membership with us, you will have had to agree on a call giving a password. We advise of all the terms and charges at the time and also follow this up with a welcome letter or email which provides all our contact details should you wish to cancel the memebrship at anytime.
Unfortunately, I am unable to locate a membership for you with the details provided, could you please email your full name and address to support@froogul.co.uk so we can look into this further.
Kind regards
Froogul Member Services

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Savings and service

Really pleased with this company. The saving I have made via the app is great especially in the current climate. No issues with customer service always very helpful.

28. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The time period I was supposed to get…

The time period I was supposed to get my money back has long passed and now they wont respond to any contact from me! I have now gone to my banks fraud department. This company are a disgrace.

16. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Froogul-logo

Besvarelse fra Froogul

Good Afternoon.
We are sorry to hear that you are not satisfied. We can see that you agreed to a 30 day trial by phone and gave a password to confirm this after you placed an order online. On this call you were also advised that if you continued into the full annual membership, the membership fee would process at £99.99. A welcome email was sent to the email address you provided on your online order to advise of this and the date to call to cancel if not wanting to continue with the full membership, however the email address you entered was incorrect. As we did not receive notification of cancellation from you, the annual membership fee processed. We then received contact from you by telephone 3 days after the payment processed requesting for a refund. As you gave the incorrect email address, so were not fully aware of the payment date, we advised that a refund would be processed and this has been done within the stipulated 5 working days.
Kind regards
Froogul Member Services

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere