Easilocks® Anmeldelser 2.971

TrustScore 4 ud af 5

4,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have been using Easilocks now for 3 years.. after following their aftercare by using their Macadamia hair mask which is stunning, I get 12 mths out of my hair extensions sometimes longer… Excelle... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I cannot fault a single thing. Service, product, packaging, customer care, all 110%. I purchased two clip in hair pieces, and they are instant perfection; clip in confidence. Outfit was on, makeup don... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Very mixed about these. I love the u part design and the colour match is excellent. But the synthetic fibres mean that after a few hours of wear the piece is so matted it’s embarrassing to wear out. P... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I think you get what you pay for. Is a nice looking hair piece and for a night out or an occasion its ideal but certainly not for daily use. It doesn't tangle as bad as most synthetic hair would which... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Leverandør af hårextensions
  2. Hårproduktbutik

Skrevet af virksomheden

Easilocks Human Hair Extensions offers Award Winning hair extensions. Whether you are looking for a clip in ponytail or tape extensions we have it all. 🚚Fast Delivery 💎No Hidden Charges 😜Easy Returns ✨Free Virtual Colour Matching

Free Colour Matching Service

Skrevet af virksomheden

We are here to help💕
DM us with a picture of your hair in natural daylight and we will do the rest for you!✨

Kontaktoplysninger

Shop in Our Sale Now!

Save up to 90% off now, contact us for a FREE colour match now.

4,1

God

TrustScore 4 ud af 5

3 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 99 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I’ve used easilocks for three years…

I’ve used easilocks for three years now. Always impressed with the quality of hair and the customers service highly recommend.

25. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hey Megan,

Thank you for being an amazing customer!

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We really appreciate it !!

Have a lovely day xx

Lots of love,
Team Easilocks xx

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

So very disappointed!

So very disappointed!
Package arrived damaged but I tried my luck anyway, wish I didn't because when I took it out, strands of hair were already falling out. The hair was very thin and fake looking and the colour was pretty much black not chocolate brown. For the price i was expecting something high quality.

23. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Jay,

We are very sorry to hear this, please email info@easilocks.com including your order number our team will take a look into this asap.

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I was so disappointed not what I…

I was so disappointed not what I thought they make out it looks amazing doesn’t even fit my head u can see the cap I was so excited to opened it I can’t even return it so a waste of money

19. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Melissa,

We are sorry to hear you feel this way.
This sounds to be an application issue, please email info@easilocks.com our team can advise some application tips which may resolve your concern.

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Poor quality hair

Order the tape weft extensions on 4th December, the product came on time and looked great when it arrived and was fitted!! I have worn hair extensions for over 12 years and am also trained. I always use the best products on my extensions, unfortunately the extensions are poor quality, they have gone dry, snapping and matting after only 2 fittings, I am left dissatisfied. I emailed and contacted through Instagram but I have had no luck with a response or for this issue to be resolved.

23. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Alisha,

I can see our Instagram team have been in contact.

I have checked our customer service inbox and our returns department inbox, there is no email from the email you provided.

Please resend the email.

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Took a month to come and items weren’t what I ordered

Ordered December 16th arrived January 17th . Hair is poor quality and the ponytail I ordered isn’t the one I got and the other item doesn’t sit in the hair . Emailed few times got no response .

13. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Joanne,

We are very sorry to hear.

Our team may have missed your mail, please kindly resend your email our team will take a look into this asap.

Kind Regards,
Team Easilocks x

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have been a customer for a while,the…

I have been a customer for a while,the last 5 packs I bought haven’t been good as they keeping coming out.I have never had this issue before I would really like another 5 packs as these haven’t been good ad I really need my extensions in due to my health my own hair is very thin.Maybe it’s been a faulty batch.

Kind regards

Lorraine Findlay

25. november 2025
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Lorraine,

We are sorry to hear you feel this way.

Generally fall outs are due to application reasons. Please email info@easilocks.com explaining your concern further our team will assist asap and investigate the concern further.

Kind Regards,
Team Easilocks x

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor refund policy

Poor service... no refunds, was never clear! Would never have purchased had I known... only shady companies don't offer a refund!

22. september 2025
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Alexandra,

Our Returns Policy is listed on our website prior to purchase.

Please email our returns department for any further queries our team will assist further, returns@easilocks.com

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great quality very happy

Great quality very happy

14. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hey Sarah,

Thank you so much for the 5 star review!!

We really appreciate it xx

Have a great day 🙂

Lots of love,
Team Easilocks xx

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery

Fast delivery

8. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hey Mary,

Thank you so much for the 5 star review!!

We really appreciate it xx

Have a great day 🙂

Lots of love,
Team Easilocks xx

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent experience

Excellent experience. Easy website to navigate, great price and delivered really quickly. Good quality product.

12. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hey,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We really appreciate it !!

Have a lovely day xx

Lots of love,
Team Easilocks xx

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Non-existent customer service

Absolutely horrific experience from Easilocks. Two items were ordered on December 2nd (to test out which colour would be best). Paid extra for next day delivery. Emailed after a week as they were needed by the 14th and was told one of the items was preorder but had arrived and would be dispatched shortly.emailed a week later and still nothing.
Items eventually arrived on December 22nd and only one item had the colour swatch attached (plus were no longer needed). Items were posted back on December 23rd, received the 27th and have STILL not been refunded. They were sent back with another item that was ordered late November, which Easilocks were refusing to accept back as the 14 days had passed, but their own label generators said the cut off was December 27th (and were posted 4 days before this).

I’m currently £150 down, no correspondence about what is taking so long and so refund has made an appearance. Horrendous customers service off people that think using as emoji makes their responses polite 🥰🙄

They’ve got a week to refund me or I’m off to Small Claims Court.

Edit to response: the email received from you on the 15th literally just said ‘We’re looking into this for you’. What sort of response exactly am I supposed to give?
Mind blowing.

23. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Emma,

I can see both our customer service team and returns department have been in contact regarding your concern.

Our offices were closed for serval days for the the Christmas period/bank holidays, the office was not open on the 27th.
I can see our returns team emailed you on the 15/01/26, there has been no response since.

Please email returns@easilocks.com for any further queries.

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed that free delivery…

Disappointed that free delivery indicated over 80€ is not automatically given. Customer services did give me a free delivery code but the first order discount could then not be applied. Brought that to their attention but no response on that. Also was not happy with their black Friday behaviour they upped the price of a hair care product hugely then said they were giving a huge discount. I brought it to their attention no reply. They need to do better.

Thank you for your response

I did get a response initially on both my issues with the Black Friday huge price inflation to show a very big discount and the free delivery issue but not to subsequent messages - neither issue was resolved for me. I will resend .

16. april 2025
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Marie,

We are sorry to hear you feel this way.

Our team may have not got to your email just yet, please kindly resend your email our team will be in touch asap.

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Was to thick and didnt look like picture

Was to thick and didnt look like picture

8. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Cole,

We are sorry to hear you feel this way.

The grams are listed in the description section under the product on our website, prior to purchase.

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service

Great service, sent lots of colours via WhatsApp to help choose right colour.

15. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hey Amanda,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We really appreciate it !!

Have a lovely day xx

Lots of love,
Team Easilocks xx

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery

Fast delivery

7. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hey Hayley,

Thank you so much for the 5 star review!!

We really appreciate it xx

Have a great day 🙂

Lots of love,
Team Easilocks xx

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered 30th Dec for delivery in 2-5…

I ordered 30th Dec for delivery in 2-5 days.
It's now 11th Jan and no sign.

11. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi there,

We are very sorry to hear this.

Please email info@easilocks.com including your order number our team will take a look into this asap.

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing value for the items I received

Amazing value for the items I received
Love my hair waver, root powder, headband and anti static hair set. All these items for a fraction of the normal price in the sale!

6. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hey Lynda,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We really appreciate it !!

Have a lovely day xx

Lots of love,
Team Easilocks xx

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

When hair came was different to colour…

When hair came was different to colour on the website huge dark roots on the hair that wasnt shown said rooted but not dark brown at top

5. januar 2026
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hi Leigh,

We are sorry to hear this.

Please email info@easilocks.com including your order number our team will take a look into this asap.

Kind Regards,
Team Easilocks.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

New brushes

Absolutely delighted with my new brushes great quality and price would highly recommend

31. december 2025
Easilocks®-logo

Besvarelse fra Easilocks®

Hey Elizabeth,

Thank you so much for the 5 star review!!

We really appreciate it xx

Have a great day 🙂

Lots of love,
Team Easilocks xx

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere