DuoBoots Anmeldelser 

172
•
TrustScore 2 ud af 5

2,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Duo designed their boots with decorative studs at the back, just above the heel. One fell out, so I contacted Duo several times to ask for a replacement. Unfortunately, they were completely unwill... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

**BUYER BEWARE: $275 Boots That Didn't Last One Season!** I purchased a pair of DUO Boots for $275, expecting premium quality and craftsmanship to match the price tag. Unfortunately, after... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vorsicht, wenn ihr hier bestellt. Bitte überprüft euer Konto, auch Monate nachdem ihr bestellt habt. Ich habe im Oktober einen Schuh bestellt und heute durch Zufall eine erneute Abbuchung vom gleichen... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Beautiful boots, shipped and received faster than ordering something from Amazon. I ordered a half size up thinking I would need more room for thick socks but definitely order your regular size. Easy... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Støvlebutik
  2. også i
  3. Skobutik

Skrevet af virksomheden

At DuoBoots, we celebrate the fact that every woman is unique. Tall, short, athletic, slender or curvy – our boots are designed to fit your calf, leg and foot regardless of your shoe size, your dress size or anything else. We are the only company in the world to offer our entire collection of calf-fit boots in eight calf sizes and nine shoe sizes. Our ankle boots are available in both standard and wide fit.


Kontaktoplysninger

2,1

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

172 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 70 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,1

Alle anmeldelser

(172)

21 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Duo deDisappointing customer service – lost a loyal customersigned their boots with…

Duo designed their boots with decorative studs at the back, just above the heel. One fell out, so I contacted Duo several times to ask for a replacement. Unfortunately, they were completely unwilling to help, simply repeating that they don't have spare parts.

It's hard to imagine producing these boots without having parts, so this feels more like a lack of willingness to find a solution than a genuine impossibility.

Very disappointing customer service over such a small issue. They've lost a loyal customer.

19. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

**BUYER BEWARE**

**BUYER BEWARE: $275 Boots That Didn't Last One Season!**

I purchased a pair of DUO Boots for $275, expecting premium quality and craftsmanship to match the price tag. Unfortunately, after less than a year and only one season of wear, the seams along the heel and calf are already coming apart.

I contacted customer service expecting the company to stand behind its product. Instead, I was informed that there was no warranty coverage and offered a measly 10% discount toward another purchase.

Why would I spend another $250–$400 on boots from a company that won't stand behind the quality of its products?

At this price point, customers should expect boots that last more than a single season, along with reasonable customer support when a product fails prematurely.

**Extremely disappointing quality, even more disappointing customer service.** I wish I had paid closer attention to customer reviews on Trustpilot before wasting $275. Save your money and purchase from a company that actually stands behind its products.

1. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The Dalia in cherry red

I have quite a few pairs of DuoBoots—well, perhaps more than “quite a few”—and, for me, the Dalia is on a par with my number-one, perfect DuoBoots style: the Hestia. It is beautifully and simply designed: understated, effortlessly elegant, and quietly exuding class in that rare, timeless way. It is also exceptionally comfortable, helped by its block heels and cushioned insoles.

I already own a pair in tan suede and had long hoped to see the Dalia offered in red. Since I have a rather full boot collection, I hadn’t checked the site for a while, but when DuoBoots crossed my mind again, I decided to take a look. I was absolutely delighted to discover the Dalia in cherry red leather! As I selected my size, I held my breath and hoped it would still be available—and it was!

Thank you so very much, DuoBoots, for clearly listening to your customers. This is exactly what I had been hoping for, and I couldn’t be more thrilled.

19. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible customer service

I ordered a pair of boots from this company, as they did not fit I exchanged them for another. When the replacement ones arrived they were also too big and therefore I tried to process a return of the order. The returns portal wouldn't allow me to return the boots due to the exchange but allowed me to request a return on the 24th of June. I completed this and have heard nothing since, I have messaged on the website several times and sent a number of emails since as well as messaging the company on Instagram. I tried to request the return again through the portal but am now being told this is outside of the returns policy window. I have several pairs of boots from Duo and have previously been impressed with their quality and customer service but this is frustrating. As others have mentioned the lack of communication and inability to contact them easily is dreadful and I certainly won't be buying anything from this company in the future. Hopefully someone will read this review and respond to me!

7. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

They've lost a loyal customer

I have been buying duo boots for something like 13 years and have many pairs, all in a size 6. When I ordered a new pair, I noticed it said on the website that this style runs small in the foot and to size up if you prefer a "roomier fit". I generally like a snug fit and tend to be on the smaller side of a 6, so I ordered my normal size, but when they arrived they were absolutely tiny. Basically, they were a mislabeled 5, if not 4.5. They fit beautifully in the leg though so I exchanged for the 7. They were STILL a little tight on the foot, but the ankle was very baggy and the boot went up higher, giving the overall appearance of a pair of wellies. I tried to find something else to exchange them for but everything equivalent in my size was out of stock, so I couldn't. They charge £5 for returns if you're not exchanging, which I queried because I consider the absolutely bizarre sizing of this one style to be a manufacturing problem, but they insisted. I think it's wild to charge the customer to return a faulty product. This used to be a good reliable brand with decent customer service but unfortunately it really isn't anymore.

UPDATE: Seems like they've actually refunded me for my entire order including postage, so have updated this review from one star to three stars. No communication from a human being to confirm that they've done this, just an automated email, but it does seem like someone made an effort to make things right, which I massively appreciate. Have not given a higher rating because of the poor sizing of the boots and the poor comms from the customer service team.

6. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t buy from DuoBoots

Don’t buy from DuoBoots - absolutely horrendous customer service. Sent me the wrong item entirely, and then required me to drive 30 mins to drop the incorrect item at a depot to be shipped back to them before they’d ship the correct item (yeah, I really loved doing all that legwork to fix THEIR mistake for them after paying them $100 in shipping/delivery) - no other apology or even token discount/compensation offered. Decided to just get a refund and spend my money at a local Aussie business rather than reward such abysmal customer service. Listen to the terrible TrustPilot reviews, and save yourself the hassle of finding out the hard way.

10. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid Terrible customer service

Terrible customer service, I ordered and received boots that were badly marked, I tried to contact company several times through every Channel and no response finally got a reply from instagram message who asked me to email customer services again their response was sending me a return label no other communication, offering replacement etc which ideally that’s what I would have liked!
no apology, nothing!

19. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid this company!!

***Updating my review after their response - I have never once received a reply via email from them. When I tried to ask a question via Live Chatc they stopped replying - I have screenshots as proof of this, and their delivery said 2-3 days. It’s awful that the company take lots of time to reply to bad reviews and no time spent on replying to customer emails. Again, I have not received a single email or any communication in weeks so this information is wrong and I’m appalled that DuoBoots have continued to plead ignorance. The other reviews speak for themselves. This is an unethical company and I’m so shocked how badly they treat their customers***

Terrible terrible experience and just wish I’d checked other reviews first. Ordered boots and paid £19 for delivery - £10 for the standard delivery charge then a further £9 that is a protection of sorts, which I decided to do as a precaution. The boots arrived later than the promised time, and when they arrived they looked nothing like the picture, the quality was awful and they looked like they were made of plastic, the sizing was terrible and the calf sizing, which I’d gone for upon advice on their website, was completely off. I reached out to customer services via email (and have sent subsequent emails since) and never heard back from them (and keep an eye on junk/spam folder). I spoke to a representative on their website via their chat function and when they didn’t want to answer a question they just stopped replying - although, when I mentioned about the emails they sent, they said they had replied but there must be a glitch with their system which they would pass onto their technical team - but there has been nothing in weeks so obviously just a lie. Literally one of the worst customer service experiences ever - please save yourself a lot of time, money, and stress by avoiding this company like the plague. I’ve contacted my bank to request the money they took from me which came to £24 between the £19 delivery charges and the £5 return charge which is absolutely laughable - this is a question of ethics, and what’s happened here is completely unethical. What a shame as it sounds like the company used to be good but must have gone downhill.

3. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you feel disappointed with your experience and appreciate the opportunity to respond.

Having reviewed your order and correspondence, we would like to clarify a few important points.

Your order was placed on 3rd March and delivered on 9th March, which is within our stated delivery timeframe once dispatched. While we understand that delays can be frustrating, the delivery was completed as expected.

We’re also concerned by your comments regarding the quality of the boots. All DuoBoots are made from leather, and we do not use plastic materials in our products. Our imagery is intended to accurately represent both the material and finish, and we do not recognise the description provided.

In terms of customer service, we can confirm that our team did respond to your enquiries via both email and live chat. We have full records of these interactions and did not identify any instance where your messages were ignored. We appreciate this may not have been your experience, but we take all customer communication seriously and aim to respond as quickly as possible.

With regard to the charges, the Swap Protect service is an optional cover selected at checkout and, as outlined in our policy, is non-refundable. Delivery and return shipping charges are also non-refundable in line with the terms agreed to at purchase.

You also raised concerns about sizing and product differences; however, as requested, no supporting images or measurements were provided before the return was made. Without this, we were unable to investigate or verify these points further.

We understand that you have initiated a chargeback and, in line with this, we will be formally disputing the claim and providing all relevant documentation, including delivery confirmation, policy acceptance, and our communication records.

Should you wish to revisit this matter, our team remains happy to review any additional information you can provide.

The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I wish I'd read the recent reviews here…

I wish I'd read the recent reviews here before ordering but it never crossed my mind, having ordered from them a long time ago and being delighted with my purchase. I followed the measuring instructions to the letter, but when my boots arrived they fitted like a pair of wellington boots around my calf. I have gone online to return them today, and am told I'm outside of the return period, even though I only received them 18 days ago. I've tried to communicate via the chat function on the website, but only receive a link to the returns portal and no response beyond that. I've emailed customer service for help, but am not confident the issue will be resolved having read these poor reviews. I am extremely disappointed with the boots, measuring instructions, and mostly the lack of customer service.
My issue has now been resolved, and I have to make a shout out to some very helpful advisors I managed to speak to on Duo’s live chat. For anyone experiencing problems getting hold of Duo by email, I would highly recommend their live chat! I was told that I’d been emailed, but haven’t received any emails, have also checked junk.

2. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for your review, and we're glad to hear you had a great experience with us previously.

We do want to address some of the points raised, as we feel the review doesn't reflect the full picture.

Our records show that we responded to each of your contacts promptly, and when you reached out in March, we requested photos of the boots in order to process a late return — as the order was by that point outside of our standard returns window.

Once those photos were received, our team reviewed everything quickly and approved the return without hesitation, extending our returns policy as a gesture of goodwill.

We're pleased that the matter has been fully resolved and that a refund has since been issued.

We'd love for your review to reflect the full experience, including the resolution.

Best wishes,
The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very expensive boots and stitching already come undone

I bought a pair of boots for over £275. The boots were great, however after less than 2 months the stitching at the back of the boots have opened and created a hole. I have messaged 3 times and continuously get 'we will get back to you' but they never do.

See below response. I fully acknowledge that after posting this review the matter was resolved. I was offered credit or a new pair of boots. However I did raise this in Jan via their chat and email so still insist that the resolution took longer than it should do for a premium brand and coincidentally after I wrote this review.

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for your review, and we're sorry to hear about the stitching on your boots - this is not the standard we hold ourselves to, and we completely understand your frustration.

We do want to provide some context, as we feel the review doesn't fully reflect the timeline of events. Our team had been actively requesting photos from as early as February 2nd in order to assess the issue properly.

This review was left on the 19th of February - the same day the photos were received - and yet within that same interaction, our team reviewed everything, confirmed the fault, and offered a full replacement pair or a sales credit, entirely free of charge. Once you confirmed you'd like a replacement, a return label was arranged immediately.

We're really pleased the matter has been resolved and that a replacement has arrived with you.

We hope you'll consider updating your review to reflect the complete picture.

Best wishes,
The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I wish I had read the reviews before I…

I wish I had read the reviews before I placed an order for a pair of boots. The order process was fine everything arrived on time but the botts are awful. They are stiff and uncomfortable and not what I was hoping for.

26. september 2025
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for taking the time to leave a review. We're glad your order arrived on time and that the process itself was smooth.

We're sorry to hear the boots haven't felt comfortable for you - fit is such a personal thing, and we completely understand that what works for one person may not work for another.

That said, we do wish you had reached out to us before or after your purchase, as our team are specialists in fit and sizing and would have been happy to guide you toward the best option for your foot shape and needs.

We also want to make sure you're aware that we do offer returns, so if the boots are unworn and within our returns window, we'd encourage you to get in touch with us directly to explore your options.

We hope to have the chance to help you find a pair that truly works for you.

Best wishes,
The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not order from them

Do not order from them ! I ordered a size 6 and they do not fit ! I always fit a size 6 and I was trying to return it and the only was you can do that is a drop off however I want to arrange a pick up with Royal Mail. They do not disclose a physical address and customer service doesn't respond to your request and when they do they send you the link for the return and nothing else !

19. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for sharing your feedback, and we're sorry to hear about your experience.

We can confirm that our customer service team responded to your queries on both occasions. If you didn't receive these emails, we sincerely apologise – occasionally correspondence can end up in spam folders.

We want to clarify that we do offer multiple return options to make the process as convenient as possible. Our returns service includes a printable label option, which allows you to arrange a Royal Mail collection directly from your home rather than needing to drop off at a location.

Regarding sizing, we understand how frustrating it can be when boots don't fit as expected. Our boots are handmade and designed with specific calf and height measurements in mind. We're always happy to help customers find their perfect fit – our team can advise on boot heights and calf measurements before purchase to help avoid sizing issues in future.

We appreciate you taking the time to share your concerns, and we'll be feeding this back to our team to help us improve our customer service experience.

Best wishes,
The DuoBoots Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Happy to break UK Consumer Law

I was a loyal customer of this company for nearly 25 years, especially when it was British-owned. I ordered a pair of Boots before Christmas, which were faulty on delivery. Their returns portal was almost impossible to use, took me hours and numerous password changes to get a label, sent them back the next day and the boots sat in a Post Office Depot for the whole of the Christmas period and beyond. And the only way to contact them is by a random web form/email that doesn't get answered until you threaten with a chargeback. They came back to me to say they would offer a full refund, when that arrived they had the audacity to retain the £10 delivery charge, telling me that they had waived the return fee as a gesture of goodwill! This is total nonsense and contravenes UK Consumer Law, which they wouldn't know as looking at the Credit Card charge tells me that the company is based in Riverton, NJ! Well, my card company has refunded my £10 to me as well today. For anyone thinking of ordering, please be aware that if you receive faulty goods then you do not pay any delivery or return charges, the Law trumps any goodwill gestures. Also, don't take out the additional insurance they offer at ordering, the Law protects you. Dean Dunham (Consumer Lawyer) has spoken about this, it's a huge con! Disgusted by how bad this company now is.

16. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for sharing your feedback.

We're sorry to hear about your experience, particularly as a long-standing customer.

Looking at your order timeline, we can see our team responded to your query about the QR code on 20th December. When you contacted us again on 5th January regarding the faulty boots, we immediately offered a full refund and waived the return fee as a gesture of goodwill.

We'd like to clarify the shipping charge situation. Once a chargeback is initiated with your card provider, we're unable to process any further refunds on that transaction - this is a standard restriction across all payment processors. This is why the shipping charge wasn't refunded by us directly. We're pleased your card company was able to assist you with this.

For future reference, when boots arrive with a fault, we ask customers to contact us first before returning them. This allows us to assess the issue, offer solutions such as exchanges or repairs, and ensure the correct returns process is followed.

We appreciate your feedback about the returns portal and will pass this to our team for review. We're also sorry that the postal service delays over the Christmas period added to your frustration.

Kind Regards,
The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible service — avoid.

Ordered a £200 pair of boots in early December as a Christmas present and paid £10 for delivery. After ordering, there was no communication whatsoever.

On Christmas Eve I received a notification claiming the parcel had been delivered. The “proof of delivery” was simply a photo of a trolley full of parcels in a warehouse — clearly not my address and no parcel was received.

Contacted Duoboots and the response was unhelpful, dismissive, and lacked even a basic apology. No accountability and no effort to resolve the issue properly.

Expensive products, poor service, and zero customer care. Would not recommend.

24. december 2025
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for your feedback.

We're genuinely sorry you had such a frustrating experience, particularly given the importance of this Christmas gift.

To clarify the timeline: when you contacted us on 23 December about the non-delivery, our team immediately escalated this with Royal Mail and kept you updated throughout.

Unfortunately, the courier's incorrect proof of delivery (showing a warehouse rather than a residential address) was beyond our control, and the timing so close to Christmas left very limited opportunity to resolve this before the holidays.

We always encourage customers to contact us as soon as they have any concerns about their order, as this gives us the best chance to step in and resolve issues quickly – particularly during busy periods.

As soon as our customer service team reopened after the Christmas closure, we processed a full refund as requested, including the delivery charge.

While we rely on third-party couriers for deliveries, we take full responsibility for ensuring our customers are looked after when things go wrong.

We're sorry this experience caused such disappointment during what should have been a special occasion.

Warm regards,
The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Appalling Service

My son ordered these for my Christmas present on 11 December and they have still not arrived. This is having paid £10 for delivery on top of £200 for the boots. Dreadful customer service, when shown picture of supposed delivery location it was clearly a warehouse with lots of boxes stacked up not a residential home. Not sure if I’ll ever receive them but feel so guilty that I asked my son for them now.

I have been asked to confirm why I gave Duo Boots only 1 star. Happy to do so and provide photos if Duo Boots send me their email address.

27. december 2025
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for your feedback.

We're genuinely sorry you didn't receive your boots in time for Christmas – we understand how disappointing this was, especially as this was meant to be a special gift for you.

To clarify the timeline: the order was dispatched promptly after it was placed on 11 December. When we were contacted on 23 December to report non-delivery, we immediately escalated this with Royal Mail. Unfortunately, the courier's incorrect proof of delivery (showing a warehouse rather than a residential address) was beyond our control, and the timing so close to Christmas left very limited opportunity to resolve this before the holidays.

We always encourage customers to contact us as soon as they have any concerns about their order, as this gives us the best chance to step in and resolve issues quickly – particularly during busy periods.

As soon as our customer service team reopened after the Christmas closure, we processed a full refund including the delivery charge.

While we rely on third-party couriers for deliveries, we take full responsibility for ensuring our customers are looked after when things go wrong.

We're sorry this experience caused such disappointment and we have raised this with our third party courier for review.

If you'd like to give us another opportunity in the future, we'd be happy to support you directly.

Warm regards,
The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Limited styles for certain sizes despite advertised as inclusive

Nice quality, but for a brand that claims to have an inclusive size range, the choices for petite women are VERY limited when compared to the rest of the stock. I dont understand why they wouldnt have the same styles available in all sizes. Very unfortunate.

21. december 2025
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for your feedback.

We know it can be frustrating when particular styles aren't available in your size – especially during sale periods, popular sizes can move quickly and stock levels naturally vary throughout the season.

We'd love to help you find styles in your size. Our back-in-stock alerts are a great way to be notified when specific styles become available and our customer service team can suggest alternative styles that work for petite fits.

We hope we can find the perfect pair for you.

Warm Regards,
The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vorsicht Betrugsversuch

Vorsicht, wenn ihr hier bestellt. Bitte überprüft euer Konto, auch Monate nachdem ihr bestellt habt. Ich habe im Oktober einen Schuh bestellt und heute durch Zufall eine erneute Abbuchung vom gleichen Betrag in meiner Banking App festgestellt. Zudem antwortet der Kundensupport nicht und ignoriert allerlei Kontaktversuche.

19. december 2025
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for bringing this to our attention. We take billing concerns very seriously and understand how worrying this must be.

We can see that our customer service team reached out via Trustpilot requesting your contact details so we could fully investigate this issue, however we didn't receive a response.

Without these details, we're unable to review what has happened with your account.

Please contact our customer service team at customerservice@duoboots.com with your order number as soon as possible, and we will urgently look into this matter for you.

We're here to help resolve this quickly.
Best wishes,
The DuoBoots Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Heels worn down very quickly .

I purchased a pair of Duo boots in October, and have not excessively worn.
However the heels have worn down so quickly that I now have to get replaced
Having paid £230 for a handmade pair of boots I don’t expect to be reheeling after 3 months !
I contacted Duo customer services, sent photos of the issue and now stating because it’s not a faulty product they cannot help .
This will cost me £15 , not acceptable for a high end product.
Very disappointing.
Judging by the reviews on the website I’m not the only customer to bring this to Duo’s attention.
Sadly they’re just not interested in keeping their customers.
I was actually going to buy a second pair but decided not too .

——————————————————
Just to add to Duo’s recent review, at no point did I get asked for further information regarding my enquiry. I submitted pictures etc of the worn heels and the reply was that the boots are not faulty.
The cobbler who replaced the heels mentioned that the heel was too soft therefore it wouldn’t last too long . That’s the point I’m making.
Also if you read the reviews this problem has been mentioned many times and I’m one of many. Perhaps a substantial heel should be considered for a substantial pair of boots .
Duo completely washed there hands of the situation after a few emails.

11. december 2025
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your disappointment with the heel wear on your boots.

We understand your frustration, however heel wear is considered normal wear and tear rather than a manufacturing defect, as heels naturally wear down with use depending on walking style, surfaces, and frequency of wear. This is why they're designed to be replaceable – similar to maintaining any quality footwear.

While we appreciate that £15 feels like an additional cost, regular reheeling is a standard part of caring for leather boots and actually extends their lifespan significantly.

We'd like to note that our team requested specific information from you to investigate this further, but we haven't received those details. Without this, we're unable to review your particular case in more depth.

That said, we take all customer feedback seriously and will pass your comments to our product team as we continuously review our products and quality standards.

We're disappointed that this experience has affected your view of DuoBoots, and we appreciate you taking the time to share your perspective.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfect experience and really perfect boots

I must say, I was a little nervous making my first purchase from Duo Boots because of some of the negative feedback. But my Dalia tall 32cm-calf boots have just arrived, and they are simply perfect. I ordered them on Saturday afternoon and they arrived on Wednesday. I was kept updated about my delivery at every stage, and the boots themselves are stunning.

For reference, I followed Duo’s measurement guide to the letter. I have a 33cm calf, so I fall between their 32cm and 35cm sizes. I took their advice and ordered the 32cm calf, and they fit perfectly — the small expansion panel on the side offers a little give. I’ve been searching for years for truly snug boots to wear with mini dresses and tights. Every time I thought I’d found the right pair, the calf ended up flapping around my legs like wellies. But with Duo, I’ve finally found the perfect boots. Hurrah!

3. december 2025
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

We're delighted your Dalia boots are exactly what you hoped for.

It's wonderful to hear our team could advise on sizing – it really does make all the difference in achieving that perfect snug fit you've been searching for.

Thank you for taking the time to share your experience.

Warm regards,
The Duo Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor quality, no resolution

I bought a pair of Verity Knee High Boots in Black Leather for my wife in December 2024. After less than a year of infrequent wear (1 - 2 times per week max) the soles started to separate completely. This is really disappointing, my wife loved the boots, they fit great. I contacted Duo support to resolve the issue and they classed it as "wear and tear" and didn't offer to resolve the issue at all. Boots at this price point should have higher quality construction and last far longer. I recommend you avoid this brand.

28. november 2025
Uopfordret anmeldelse
DuoBoots-logo

Besvarelse fra DuoBoots

We're sorry to hear about your experience with the Verity boots and understand your disappointment.

After reviewing the images you provided, our team assessed that the sole separation appeared consistent with wear rather than a manufacturing fault.

We know this is frustrating, particularly given the timeframe and that your wife loved the boots. Sole wear can be influenced by many factors including walking surfaces, gait, and storage conditions, and in this instance, these factors meant the issue fell outside our warranty coverage.

We have raised your feedback directly to our product team to review sole durability across our collections, and to our customer service team to ensure we're supporting customers more effectively when these situations arise.

Your experience matters to us, and we genuinely appreciate you taking the time to share it – feedback like this is essential in helping us improve.

While we're unable to revisit the resolution already provided, we value you bringing this to our attention.

Warm Regards,
The Duo Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere