CORSETDEAL Anmeldelser 

79
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfect! My corset arrived earlier than I expected for a custom product, and it was even better quality than I hoped for. Sturdy, well constructed, fit perfectly, and comfortable even on a longer wear... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I order from them twice. I own 6 corsets from rhem. I'm very happy with the quality of the corsets, And the designs are beautiful. They have grate sales there prices are very 3 for 99$

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The construction of my new made to measure corset is absolutely wonderful! The shipping was fast and I have been telling everyone that they need to order from Corset Deal. I know at least 5 of my frie... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My shipment was lost by the shipping company. Coresetdeal customer service was right on top of things with the vendor and with me. I had daily updates on the situation. When it was officially declared... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Shopping og mode

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Buy UK corsets from Corsetdeal's UK online store! Save 60% on new range.Find Wide range of corsets,clothing & footwear at world's largest Corset Shop.


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

79 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(79)

0 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Beautiful Corset

I was a little hesitate to order with the reviews. I was looking for a specific corset i saw here and a few other sites. This site had the most pictures and seemed the most authentic. I'm glad i took the chance. The corset is beautiful, fits great, and seems to be well made. Only issue i had was the shipping was a little slow, but that's not really their fault. Also when i reached out to customer service, i received a reply and follow up to my inquiry. I already have my eye on a few others!

11. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dodgy company

Dodgy company! Believe the bad reviews and customer service and returns!!

Firstly they are not based in the UK and use a third party warehouse. I ordered two corsets and paid around £100. I didn’t like either of them so returned them, the return policy is ridiculous as they charge you for their third party warehouse costs! So even if you’re lucky to receive a refund it won’t be for the full amount you paid.

I returned the items, and accidentally misplaced my tracking number. I have been back and forth with customer service for months and conveniently they can’t find the items. Funny that, I really should have checked the reviews before dealing with this dodgy company! Unfortunate for me as I moved houses and lost my return receipt, the return I had to pay for myself, the company doesn’t cover this!

BEWARE! It’s not worth being out of pocket and dealing with a money grabbing company like this.

I will never purchase from here again and I would advise anyone else considering this company to just look elsewhere.

31. august 2021
CORSETDEAL-logo

Besvarelse fra CORSETDEAL

Dear Customer, Thanks for your feedback. I understand your last order and interaction with us is a frustrating experience. We apologize for any inconvenience caused to you. But we can process returns as per our return policy here https://www.corsetdeal.co.uk/pages/no-risk-return-policy
We do have a third party warehouse in which we notify our customers in advance when we approve returns and we believe that is not unacceptable.
The return tracking number is required which is clearly in the return policy and to make sure such issues do not arise. We cannot confirm the delivery of the package neither you can provide proof. So we were not able to process the return. We again apologize if this has caused inconvenience to you.
Moreover, we have thousands of happy customers and still counting and regret losing even a single customer. But we couldn't help you this time due to unavailability of return item or any proof of delivery which we can dispute with the warehouse.

Kind Regards,
CorsetDeal

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exceptional Customer Service

On my first order with the company I messed up my measurements and accidentally got a smaller size. Reached out to customer service and they got back to me within an hour and talked me through how to exchange the corset, plus the next corset was delivered via express. Will be definitely be ordering again when my weigh reduces lol.

25. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not waste your money!!!

Do not waste your money!!!
The corsets advertised are beautiful on the models, but when the item is received they are way too big.
I recently ordered from Corsetdeal and spent over £60, when the corset arrived it was too big, hence i contacted customer service who told me i needed a return label.
I paid to returned my corset and got an email a few days later that it was Received and is being processed.
A week later i contacted customer service to find out what was happening and was told that they didn’t receive it. I sent my return number and after back to back emails i was told That because it didn’t have a tag 🏷 my return cannot be processed. Therefore all my money was gone, they didn’t even return half of my money.
Learn from my mistake and do not shop here

27. marts 2021
CORSETDEAL-logo

Besvarelse fra CORSETDEAL

Dear Customer, Thanks for your feedback. I understand your last order and interaction with us is a frustrating experience. We apologize for any inconvenience caused to you. But we can process returns as per our return policy here https://www.corsetdeal.co.uk/pages/no-risk-return-policy
To process a return, the item should be returned in the same condition which we have delivered to you. We cannot ask the third party warehouse to do additional work on the item if tags are missing or any other issues with the item because it is not in their scope of work. That is why we have clearly mentioned in the return policy:
HUMOR US
We need your help to return the items purchased in an un-used, not washed, stain-free condition. It should be returned in the original condition as received original packaging, tags intact as the original. We’ll take care of the refund if you take care of the items purchased. We will either dispose of or donate the item/s which are not restockable. We cannot return them back. We again apologize if this has caused inconvenience to you.
Moreover, we have thousands of happy customers and still counting and regret losing even a single customer. But we couldn't help you this time due to the unavailability of the original return item and cannot arrange for the rectification of the issue from our third-party warehouse.

Kind Regards,
CorsetDeal

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Incredible customer service!

My shipment was lost by the shipping company. Coresetdeal customer service was right on top of things with the vendor and with me. I had daily updates on the situation. When it was officially declared "lost" they remade my order and shipped it out immediately using a different vendor and I got it within days. Their service was impeccable, and I couldn't even suggest an improvement if I tried. Oh, and the products I ordered are absolutely lovely. I absolutely recommend them.

10. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible - not as ordered and no contact at all

I ordered three custom-made corsets as I have a short torso. While they arrived promptly, not one was actually made to the specifications provided. Every single one was a different, poor fit. I tried to contact their customer services, but to no avail. Multiple emails went ignored. So eventually I tried PayPal: the only option I was given was to pay to "return" them to the USA! I was also given a ridiculously small amount of time to do so. I immediately protested, and even eventually cited the Distance Selling Regulations showing that I am not responsible for the costs of return postage, but that I would return them if the vendor when they arranged it with the courier. I also pointed out the sections of the regs stating that I am not required to return the items, and that a refund should be given automatically upon failure to provide the ordered goods within 30 days. We are now almost two months down the line, and I am still no closer than I was the day I first raised the issue with corsetdeal.co.uk. They are holding £188 of my money and I don't have anything wearable for that not insubstantial sum. These are supposed to be supportive devices to relieve pain, and that isn't happening either. Not only am I out of pocket but I am still in daily pain because the only support that would help doesn't actually fit.

22. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

In LOVE!!

I absolutely LOVED my purchase!! Fantastic! Fabulous design and fabric. Very sturdy and strong. Great fit. I will be ordering more!

1. februar 2021
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I LOVE IT!

I LOVE IT!
I love waist trainers, but have never gotten the quality like I did when i switched over to corsets that this company encouraged me to make that change. When I found the site, I was blown away by the incredible prices and beautiful designs.
So I ordered one.
Yes aesthetically, the corset is beautiful- but what a life changer. No more back or body pains from poor posture when I sit and work. My breathing is actually better as now I breathe fully through my rib cage, instead of my hunched half lung capacity I was living like before.
My waist is nicer as are my glutes because now I bend over using my butt and legs vs my lower back.
I honestly, love my new lifestyle. 2 months now and I love this.
Definitely try it and consider it.
Its a game changer in the most flattering way.

31. januar 2021
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love my corset

I love my corset! They made sure my measurements were correct because I'm really top heavy and it has totally assisted in relieving my sciatica pain!

31. januar 2021
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service and great Quality corsets

Perfect service from start to finish, and such great quality products. I have purchased several corsets over the past couple of years from ebay and the quality of some were dreadful. Ordered 2 corsets to re-start waist training for the new year, delivered from their Indian supplier in 5 days, amazing was totally blow away with the quality and how comfortable they are after a couple of days of several hours of tight lacing. Would highly recommend Corset Deal and would most certainly buy again in the future.

11. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love this site

I love this site, everything is reasonably priced and top notch quality. All of my purchases have arrived on time. The only thing I don’t love is how much shipping is but for what I’m getting, it’s definitely worth it.

31. december 2020
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Appalling Customer Service

I received the wrong corset and asked if I could receive a refund instead of a replacement. I returned the corset to Corset Deal as instructed. I sent this via Special Delivery which cost £8.80 and was refunded to me. However, they only refunded me £41.70 for the corset when I paid £45.50 for it. I was also not refunded the £5 for delivery even though I was sent the wrong corset. When I contacted Corset Deal they said that they had made the refund in two separate payments of £8.80 and £41.40. I replied to say that the £8.80 was the cost of me returning the corset and I still paid £45.50 for the corset originally. It was also not explained to me that if I asked for a refund this would not include the delivery cost - I expected this back seeing as the error was made their end. I sent this email 24 November and have yet to receive a response so they are obviously ignoring me. Avoid this company and buy elsewhere.

13. december 2020
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere