Clarkes' Golf Anmeldelser 

1.635
•
TrustScore 4 ud af 5

4,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered through their sister company, golfshoes.co.uk. Excellent customer service from start to finish. There was a stock issue with the shoes I originally ordered, but the team handled it brilliant... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Last year was writing a positive review regarding a poor quality sky caddie GPS watch, which i then swapped for a Bushnell and the customer service was decent. Here we are 12 month's later writing a... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Used Clarke's for two purchases now and both interactions have been excellent. Clear expectations around delivery timescales for custom made equipment and the last one turned up much quicker than adv... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant, personal service. Although there was a small problem with the availability of an item I’d ordered, I got an email from a real person (!) who provided an number for me to call. I rang and sp... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Golfklub

Skrevet af virksomheden

We take pride on offering the leading brands in golf at the lowest prices, shop in store and online at www.clarkesgolf.co.uk


Kontaktoplysninger

4,1

God

TrustScore 4 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 80 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(1.635)

29 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Excellent customer service

Ordered my first set of clubs … was getting the same deal elsewhere for cheaper BUT spoke with Laura and she matched the deal ( Clarkes were £449 and this other co were £399. Not only did they match the price they gave me a further 5% off on top of that for being a new custom . No brainer . Customer service from Laura - excellent . Clubs arrived next day BUT 5w seemed to have been used as had scuffs and marks on club face. Called up and Chris made arrangements to send me a new 5w immediately the next day . I needed it before 12 midday today as playing this afternoon and Chris was so helpful and understanding of the issue. Club has arrived already just now at 10.25am. Couldn’t have asked for better customer service . Would have been 5 stars if the club from Wilson hadn’t been packaged even though it had clearly been used .

18. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful experience

Awful experience. Do not use this company. They charge you £7 if you return something that does not fit! Also, you have to wait nearly 2weeks for the refund after they have stolen £7!!! Outrageous

4. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Clarkes' Golf-logo

Besvarelse fra Clarkes' Golf

Good morning,

Thank you for taking the time to leave us a review. Our customers feedback is important to us.

We're sorry to hear that you're unhappy with your experience.

To clarify, the £7 you refer to is made up of two separate charges: the £3 standard delivery charge, which applies to orders under our £40 free delivery threshold, and the £4 fee for using our prepaid returns label when returning an item for a refund.

These charges and the available return options are explained on our website before purchase. Customers are also welcome to return items using their own postal service if they prefer, and we do offer free exchanges for anyone wishing to swap for a different size, colour or alternative item.

Refunds are processed as quickly as possible once a return has been received and inspected. After a refund has been issued by us, the time it takes for the funds to appear in your account is determined by your payment provider.

We're sorry that our service did not meet your expectations and appreciate your feedback.

Clarkes' Golf

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Poor GPS watches 2 in 13 months

Last year was writing a positive review regarding a poor quality sky caddie GPS watch, which i then swapped for a Bushnell and the customer service was decent. Here we are 12 month's later writing a review about another poor quality golf watch warranty expired last month, now bearing in mind it wasn't used October to March I got 7 months use out the Bushnell ion elite which is ridiculous. Customer service short and sharp, no trouble shooting advice, empathy...I will not be using you guys again as wouldn't take the chance im afraid.

22. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stay well clear, shocking service every time.

2 from 3 orders crap. Shocking customer service and service overall. Stay away.

Most recently ordered some balls on next day delivery. Balls left out of the order and no contact to inform me of this, had to ring up to query. Told they be here day after, really sorry blah, blah, blah. Day after no sign of them, email in to say tracking showing miles away, coincidentally all of a sudden tracking updates to say issue, be here till day after. Very clearly didn’t re send them out like they said they had. Absolute joke.
Rang up to complain, woman laughing on with someone in the back the whole time. Cocky about how good their service is, midway through giving crap service. Asked me anything they can do, knowing fine well all I wanted was the balls advertised and the delivery service advertised and paid for.
Tried to palm me off with a £5 voucher that would almost pay for ‘next day delivery’ which takes around a week.
Stay clear, shop at reliable places. Not my first issue with this place either.
Least they could have done is told me they wouldn’t be sending out for 3 days so I could do elsewhere. Proper embarrassing start to finish.

20. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Clarkes' Golf-logo

Besvarelse fra Clarkes' Golf

Thank you for your feedback. We're sorry that your experience did not meet your expectations.

Unfortunately, we experienced a stock discrepancy over the weekend which meant the golf balls were not available to dispatch with the rest of your order. We fully accept that we should have contacted you sooner to let you know, and we apologise for this.

We ordered these in and as soon as the stock arrived with us on Monday, the golf balls were dispatched on a next working day service.

Following our phone call, you requested a refund of the delivery charge. However, your order qualified for free delivery, so there was no delivery fee to refund. Despite this, we issued a £5 gift card as a gesture of goodwill to apologise for the inconvenience caused.

We sent over the tracking this morning as requested, where we noticed that DPD were advising of a delay within their network, which was unfortunately outside of our control.

We contacted you by telephone to discuss your concerns and asked what we could do to resolve the matter.

Unfortunately, despite our efforts to find a suitable resolution, the conversation included inappropriate language towards our staff, and the resolutions we offered were declined.

We take great pride in our customer service and are sorry that, on this occasion, our communication regarding the stock issue fell below the standard we aim to provide.

However, we do feel we made every effort to put things right once we became aware of the issue, and we're disappointed that we were unable to reach a resolution that met your expectations.

Clarkes' Golf

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a Scotty Cameron 2 weeks ago…

Ordered a Scotty Cameron 2 weeks ago with no communication as to delay or anything. Website said delivery was 5-7 working days. Rang them up to be told they will chase it and get back to me. Nothing again but silence. Then rang them a day later to be told that Scotty Cameron will be building my putter and that I might not be able to a refund. I said how are they building it when it’s not a custom putter they said they’d ring them and see what’s going on. Rang me back with some excuse saying that there’s delays with shortage of putter heads etc and they are actioning my refund.

Gone on a different website and ordered another one, it’s arriving tomorrow…

Pathetic excuses. Wouldn’t bother with them.

16. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Clarkes' Golf-logo

Besvarelse fra Clarkes' Golf

Hi,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

The putter you ordered was placed using the custom build option, which was selected at checkout. As our standard stock option was unavailable at the time, this meant the order would be built by Scotty Cameron/Titleist rather than dispatched directly from our warehouse. Although the specification matched a standard model with a different grip, custom orders are manufactured by Titleist and are therefore subject to the availability of individual components. If all components are available, the custom order is dispatched within 5-7 working days.

When you contacted us, we immediately chased Titleist for an update. They advised us that there were unexpected delays due to a shortage of putter head components, which meant your order would not be completed within the original estimated lead time.

As soon as we confirmed that your order had not entered production and could therefore be cancelled, we contacted you straight away and processed your refund immediately, as requested.

We appreciate that this was frustrating. Whilst another retailer may have had the standard putter available from their own stock for immediate dispatch, your order was placed as a custom build through the manufacturer and was unfortunately affected by delays outside of our control.

We apologise for the inconvenience caused and appreciate your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No stars wanted

No stars wanted. Customer service very poor.
My partner ordered me a surpise. We both purchase from Clarke's Golf. Royal mail left a parcel in an unsecure place at front of property next to a bin which is expressly forbidden to use a bin and leave out in the elements. Got email showing left out at front of property and when got home was not there. Contacted royal mail who said contact sender.
Contacted Clarkes golf and Customer service from Clarkes Golf came back to me, not a named person yet used their bias perception stating they 'feel' it was left in a secure place! (So someone un-named using their bias perception and NOT looking at postal guidelines) Sent me a photo of my house! As if I do not know what my house looks like!
Read reviews stating named contacts and clarity etc, which I have not had.
Sent everything, label from royal mail through door stating safe place (next to green bin)! Photo from royal mail of parcel on floor in the elements next to a bin.
Clarkes golf trying to say it was left safe at the front of property 'next to bin' which royal mail state they do not do, on a busy road. Very poor response. Waiting to see how Clarkes golf are going to prove this going forward with the likes of trading standards my credit card company etc.
Absolutely shoddy service, trying to make it look as though my partner is in the wrong somehow! Have asked for the named person who used their perception. Clearly either Clarkes golf as a whole have poor customer service or this is one specific staff member! Would like to know which. They just not interested at all and the law actually states sender responsibility until physically in our hands.

Update. Response from Clarkes golf stating process to follow! My partner pointed out the law to them and they changed their tune at this point, all while not even explaining any process or procedure!! If they had been normal on emails instead of defensive then we would not be here!

9. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Clarkes' Golf-logo

Besvarelse fra Clarkes' Golf

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about your experience and understand the frustration this situation has caused.

When delivery issues are reported, we do have a process that we are required to follow with the courier in order to investigate and submit a claim. During this process we gather and review all information available to us so we can assess the situation correctly and work towards a resolution.

We are sorry if our communication during this process left you feeling unheard, as this was never our intention. Following our review, we have now issued a replacement to resolve the matter as quickly as possible.

We genuinely value customer feedback as it helps us improve both our service and communication, and we hope the replacement helps restore your confidence in shopping with us in the future.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service

Great customer service! Laura communicated very well to ensure they were able to price match and went the extra mile to make sure the free gift was included. Many thanks!

3. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant

Brilliant, personal service. Although there was a small problem with the availability of an item I’d ordered, I got an email from a real person (!) who provided an number for me to call. I rang and spoke to another real person who offered an excellent set of alternatives and dealt with the problem quickly and efficiently. So nice to deal with a company that really cares about providing service.

2. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service

Clarkes golf were great, they price matched the footjoy fuel camo golf shoes, dispatched the same day-honestly was very impressed with the next day delivery that I received on the Saturday morning via dpd, I've used clarkes golf several times recently for a limited edition vokey wedge, motacaddy QB2 trolly etc and will definitely use them again, highly recommended

25. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Outstanding service

Ordered through their sister company, golfshoes.co.uk. Excellent customer service from start to finish. There was a stock issue with the shoes I originally ordered, but the team handled it brilliantly by offering me upgrade options straight away and getting everything sorted quickly and hassle-free.
A special mention to Laura, who was incredibly helpful over email — quick to respond, friendly, and made the whole process really easy. My replacement pair arrived super fast, and I’m really pleased with them.
Mistakes can happen, but it’s how a company deals with them that matters — and these were excellent. Highly recommend.

30. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service from Clarkes' Golf…

Great service from Clarkes' Golf Centre. When an issue arose with a set of irons, they handled it professionally and arranged a replacement. Communication was clear and the replacement arrived sealed. Very pleased with how it was resolved.

7. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Happy Customer

Been looking for a golf bag for a while, one that was a decent price and a good brand. Did my research and came across Clarkes Golf. Took the reviews as a good sign and happy to add to it.

Great Cobra Cart bag at such a good sale price. Delivery was on time. Very happy. Will certainly be back. Thanks.

1. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This morning

This morning, my order arrived much faster than expected, and the service was excellent from start to finish! I highly endorse them and am thoroughly satisfied with the items. I will certainly make more purchases from them in the future.

6. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Discount golf equipment

Wanted to buy a new set of golf clubs and after looking around the Internet I found Clarke's golf .I decided to go to their outlet store to test clubs and be fitted properly for a set.I chose Ping G430 which were the best price around. The staff there
( Chris ) were very helpful and knowledgeable and as I had the irons lie angles changed I had to wait a few days to get my new irons delivered but was well worth the wait .This shop has everything you need golf wise and it is well worth a visit

13. november 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere