BusterBox Anmeldelser 

3.366
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My dog always knows when her busterbox arrives and immediately gets very excited. The boxes always arrive on time and nicely packaged. The toy and treat selection is always great. Customer service has... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful company to deal with impossible to cancel. They remove money without consent stay clear youll see plenty more with the same issue wish I read them before trying a box customer service is terribl... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Absolutely amazing boxes, very high quality toys and top notch treats for my 2 huskies, Sally and Odin, get so excited when they see the boxes come. Plenty of treats for the month, so less time wasted... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Leo has been a buster box customer for 2 months and is very happy with what he received.i meesaged buster box to see if they did a puppy box and was informed once i order the box I can request puppy b... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Dyrehandel

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Dog Subscription Box Service in Ireland and the UK - Sending healthy treats and fun toys for dogs monthly. Join our pack of happy doggies :)


Kontaktoplysninger

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

3 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 45 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(3.366)

202 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Themes are so much fun

My dog is a shredder and his monthly toys fron buster box are great. They challenge him and he is always so excited to see that box arrive at the door. There hasn't been one single treat that he has disliked and the themes are so much fun. Even myself and my son get excited to see what surprises are there for him every month.

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Buster box vs labs

My dogs ( i have two labs ) know when there buster box is due! They sit at the window and wait for the courier, I get one box for both of them to share they get a toy each every month (and so far haven't destroyed any of them!)they share 3/4 packets of treats, last month they had chocolate egg biscuits so I let them share the full packet on easter Sunday! They knew i was holding back as kept going to the cupboard were i keep them.They love there monthly treats.

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic company !!

Fantastic company I’ve been using buster box now for nearly 2 years. I can say my boy Zeus absolutely loves it when his buster box comes through the door. He gets excited to see what treats and toys he may have this time !!
The delivery’s on Time every time, great customer service. All in I would recommend to anyone and I do when ever I get the chance.

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent experience love seeing my dog…

Excellent experience love seeing my dog excited to see the box when it comes, loves the toys and treats. Easy to talk to and have upgraded my box with one long lasting toy as some of the stuffed toys don't last my dog as he does love to chew them.

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My 3 Romanian rescues love the Buster…

My 3 Romanian rescues love the Buster Box delivery, Rudy even opens the box himself these days!
The tough toys are excellent quality and survive even my sister’s Boxer dog Dave’s relentless gnawing.
Very happy Rommies Ervin, Saffy and Rudy

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid at all cost

Avoid at all cost . Total waste of lieu the goods delivered don’t go anywhere near the cost of £25. And the so called free bed promotion is a scam. You try to complaining and get fobbed off. Try to cancel and you have to pay £29 to end it

1. april 2026
Uopfordret anmeldelse
BusterBox-logo

Besvarelse fra BusterBox

Hi there,

We’re sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

We would like to clarify that the free bed promotion was part of a discounted introductory offer linked to a subscription plan, which is clearly displayed during checkout before payment is completed.

Customers also have the option to choose a non-subscription purchase if preferred.

We never want any customer to feel “fobbed off,” and we do try to work with every customer to find a fair resolution.
Where a customer wishes to cancel after receiving promotional goods, we offer the option to either return the unused items or pay the reduced promotional balance for products kept.

That said, customer satisfaction is important to us, and we would still welcome the opportunity to resolve this for you directly. Please contact our support team with your order details so we can review your case further.

Kind regards,
Mandy

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This is an incredibly unprofessional company, poor quality over priced

This is an incredibly unprofessional company, because I am disputing over payments and not receiving boxes they have blocked my email address. So here is my letter to Lana in customer services, maybe I will get a response?
Dear Lana,

I am writing further to your recent response regarding my subscription, I find this overwhelmingly stressful having to put this on social media however it appears my email address has been blocked.

 I must formally dispute the claim that my first box was a complimentary promotional box.

When I signed up in January 2025, I was charged £17.99 for my first box. This is clearly evidenced in my bank statements, along with subsequent charges as follows:

- 14th February – £19.99
- 14th March – £19.99
- 14th April – £19.99
- 14th July – £19.99
- 12th August – £19.99
- 12th September – £19.99
- 13th October – £19.99
- 12th November – £19.99
- 12th December – £19.99
- 12th January – £19.99
- 16th March – £19.99
- 17th March – £19.99

This totals 13 payments, despite the agreement being for a 12-month subscription. Additionally, as confirmed in previous correspondence, payments are taken one month in advance. This further supports that I have been overcharged.

I would also like clear confirmation of when my last box was dispatched, as the last box I physically received was in January.

Based on the above, I am owed either:

- 3 outstanding boxes, or
- A full refund for 3 boxes (my preferred resolution)

For clarity, I have thoroughly reviewed both my bank statements and all email confirmations, and I am confident in the accuracy of the information I am presenting.

I must also express my disappointment with the overall quality of recent boxes. Having reviewed other customer feedback, I share similar concerns regarding the noticeably lower quality of toys and treats.

I would appreciate this matter being resolved promptly. Please arrange the refund for the 3 boxes without further delay, or provide a clear explanation and resolution if you disagree with the above.

I look forward to your urgent response.

Kind regards,
Mrs Claire Cope

29. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
BusterBox-logo

Besvarelse fra BusterBox

Hi Claire,

We’re really sorry to see your experience hasn’t met expectations, and we completely understand how frustrating this situation must feel.

We did send you another email this morning and have replied to all three of your previous emails, so we’re sorry if you haven’t been receiving them—please do check your junk/trash folder just in case they’ve been filtered there.

After reviewing your account, as explained in our email, you signed up for a 12-month subscription. As the auto-renewal was not turned off, an additional payment was taken; however, we have already refunded this for you. This means you have only paid for 12 boxes in total.

As payments are taken one month in advance, you have one final box due to be dispatched on April 15th. This will be your last box, and we can confirm your account is now cancelled with no further payments to be taken.

If you still have any questions, please reply to our latest email and we’ll be happy to help further.

Regards,
Mandy - BusterBox Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My puppy luca loves his buster boxes

My puppy luca loves his buster boxes ! He gets very excited each time we receive post !! To see his happy little face light up whenever they come is so worth it ! I love what we recieve and the value of money for products he gets is brilliant ! Thank you busterbox !! Highly recommend

17. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
BusterBox-logo

Besvarelse fra BusterBox

Hi there,
This is so lovely to read – thank you so much for sharing! 🐾

We’re absolutely thrilled that Luca is loving his BusterBoxes (his excitement when the post arrives sounds adorable!). It means the world to us to know he’s enjoying everything inside and that you’re happy with the value too.

Give Luca a big cuddle from all of us 💛

Thanks again for your support and recommendation!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The free bed is so comfy

The free bed is so comfy, my dog loves it.
So when he is felling a bit restless, we tell him to goto bed and he just goes in it...
Normally when you say get into bed he jumps on the sofa... So one happy doggy.
The toys are so tough, we played with the whale of tug of war, and as yet no tear in sight... The the treats are so delicious says my dog

11. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
BusterBox-logo

Besvarelse fra BusterBox

Hi there,

This made us smile so much – thank you for sharing! 🐾

We’re absolutely delighted your dog is loving the bed (and actually choosing it over the sofa… that’s a big win! 😄). It sounds like it’s become his perfect chill spot.

Also great to hear the whale is holding up to a good game of tug of war – we love a tough toy! 🐳 And we’ll take your dog’s word for it on the treats too!

Thanks again for your lovely feedback – it means a lot to us 💛

Best,
The BusterBox Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Worth it!

My shar pei luna absolutely loves the treats and toys in the buster box. The team were also fantastic in catering to her dietary requirements. Would definitely recommend them to other dog owners.

6. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
BusterBox-logo

Besvarelse fra BusterBox

Hi there,

Thank you so much for your lovely review!

We’re so happy to hear Luna is loving her BusterBox – and it’s great to know the treats and toys are a hit 🐾 We’re especially pleased we could help with her dietary requirements too.

Thanks for recommending us – it really means a lot!
Give Luna a big cuddle from us 💛

Best,
The BusterBox Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My dog absolutely loved his first box

My dog absolutely loved his first box , and the toys and treats are top quality! Plus we got a free bed which was of great quality. Looking forward to seeing what we get in the next box 🐶♥️ would recommend these to anyone !

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
BusterBox-logo

Besvarelse fra BusterBox

Hi there,

Thank you so much for your lovely review! 🐾

We’re thrilled to hear your dog loved his first box – and that the toys, treats, and free bed were all a hit! It’s great to know you’re happy with the quality.

We can’t wait for you (and your pup!) to see what’s in the next box 👀🐶
Thanks again for the recommendation – it really means a lot to us 💛

Best,
The BusterBox Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Buster Box monthly subscription

Buster box provides a good choice of toys and treats, my dogs loved receiving there first box and im sure they will enjoy it each month. Good customer service and quick delivery.

26. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
BusterBox-logo

Besvarelse fra BusterBox

Hi there,

Thank you so much for your wonderful feedback! 🐾

We’re so happy your dogs enjoyed their first BusterBox, and it’s great to hear you’re pleased with the variety of toys and treats, as well as our customer service and delivery.

We can’t wait to keep delighting your pups each month! 💛

Best,
The BusterBox Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Paddy’s Buster Box Review

Paddy’s Buster Box Review

Paddy gets really excited whenever Buster Box arrives—he's one happy pup! We’ve been members for years, and it’s always a joy to see his enthusiasm as we unbox each delivery.

Overall, we’ve been quite happy with the items included in the boxes. The toys are often engaging and well-made, keeping Paddy entertained for hours. The treats are usually a hit, too, and I appreciate the variety that comes with each shipment.

However, I do feel that the value for money isn’t always quite there. While the excitement is undeniable, some months the quality and quantity of items don’t match the price we pay.

Despite this, the joy it brings to Paddy makes it worth it for us. If you’re looking for a fun subscription service for your pet, I’d still recommend giving Buster Box a try!

25. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

100% recommend these boxes

We have been receiving Buster boxes for over a year now and both my dogs absolutely love these boxes and I actually quite enjoy receiving them too as there’s always lots of exciting toys and different treats that we wouldn’t afford of buying before… Toys are good quality! Would recommend buying the boxes as they’re definitely worth the money 😁

13. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
BusterBox-logo

Besvarelse fra BusterBox

Hi there,

Thank you so much for your lovely review! 🐾

We’re thrilled to hear that both your dogs love their BusterBoxes, and that you enjoy them too! It’s great to know the toys and treats are bringing excitement and that you’re finding the quality and value worth it.

Thanks so much for recommending us – it really means a lot! 💛

Best,
The BusterBox Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere