Skal have bygget et lidt større skur
Skal have bygget et lidt større skur, støbt fundament, isolering osv. på grunden, og kontaktede ovenstående firma mhp. hjælp omkring udarbejdelse af projektet og ansøgning om byggetilladelse.
Fik nogen udmærkede ideer, og tegninger i løbet af vist 3 besøg.
Så kom der en regning og der skete ikke mere, trods gentagne kontakter.
Måtte så antage at firmaet/indehaveren tabte interessen uden yderligere forklaring.
Yderligere er der den detalje, at den tænkte placering på grunden, ved efterfølgende kontakt til kommunen, næppe var mulig pga. reglerne om hvor meget bebyggelse der må være i eller tæt på skel.
Denne detalje havde Builtplan.dk åbenbart ikke været opmærksom på, underligt, for det vel derfor man hyrer en rådgiver.
Samlet set har vi betalt alt for meget for alt for lidt, og firmaet kan IKKE anbefales.
1 stjerne, 2 er for meget, da den inspiration vi fik ikke var meget bevendt pga. de manglende hensyn til skel.


