12345678 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var forbi hos BMC i Horsens i går. Besøget var med hensigt på at besigtige den nye Opel Insignia, og indhente tilbud på leasing af en sådan, samt at få info om udstyrsmodeller for leasing m.m.... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi er desværre nødt til at give 1 stjerne, da programmet kræver dette!!! Jeg vil ikke give BMC Horsens nogle stjerner, da de på ingen måde kunne leve op til den aftale vi havde skrevet slutseddel... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har anvendt BMC Auto Horsens siden 2011 og har lige købt en (næsten) ny Astra. Har altid fået en fremragende betjening af såvel værksted som salgs-afdeling. På værkstedet får jeg altid oplyst... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Havde en 3 år gammel Corsa 1.0 til service (også købt hos BMC Horsens) Havde jeg sagt ja til alt det de mente skulle skiftes efter kun 35.000 km og de tre år, var jeg kommet af med 15.000DKK bare p... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Drivakselreparation

Skrevet af virksomheden

BMC Auto A/S ophørte som Opel forhandler i 2018


Kontaktoplysninger

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ikke styr på noget.

Ikke styr på noget..
venlig betjening inden handel, der er intet at klage over, men da jeg skulle hente bilen var intet herfra i orden!!
Ingen service!! Og til slut, intet svar!!

Jeg er på vej ( gående ) hen for at hente min bil som aftalt.
Jeg har ikke set min telefon på turen.
( bor ca. 15. Min gang derfra )
Da jeg kommer er bilen slet ikke klar!!
Sælger har ringet, hvilket jeg ikke har set, for at spørge om jeg kommer og henter bilen, ellers vil de ikke gøre den klar så jeg skal betale vægtafgift og forsikring på den!!
Jeg er helt uforstående!!!??
Øhh vi har aftalt jeg skulle komne nu, den skulle være klar til afhentning nu..

Jeg venter imens de kommer plader på og skal vente imens de skal gi den service, syn og den skal poleres...
De kan ikke finde papirerne på bilen og der går tid med det... heri har jeg sikret mig at der er noteret mislyd fra kobling og styretøj.

De har ikke tid til at tage sig af bilen på værkstedet, så jeg får en anden tid.
De montere nr.plade og skifter en pære de opdager er sprunget..

Jeg kommer på aftalte tid...
de kan ikke finde papirerne ??!?? Igen!!
Finder dem så... men de har ikke tid på værkstedet alligevel!!!

Okay.. jeg er venlig og får en ny tid..

Kommer igen, papirerne på min bil er igen væk og de leder, finder dem og endelig kommer min bil ind og sælgeren møder mig ude, hvor han ber en om at gi bilen en god polering..!

Jeg får bilen igen, dog uden polering, men tænker, det gider jeg heller ikke hænge mig i, selv om jeg dog nu er ret træt af at intet har været som lovet.. men.. nu har jeg bilen, i orden og de har spændt et kryds så den ikke larmer i styretøjet og nu er det kun koblingen der larmer periodisk, og derfor skulle jeg komme forbi når den larmede da han mente den ikke gjorde det da han kørte i den.. Den larmede dog da jeg kørte derfra og dette kunne fremprovokeres ved at file på koblingen. Ikke at jeg vil anbefale dette, men for at fejlsøge, så kunne man bare ha prøvet lidt.

Nå.. men der går noget tid og jeg orker faktisk ikke rigtig Opel i Horsens
så får jeg e-post.. bilen skal synes!!!
Øhh nej jeg har to år til syn!!!!

Men bilen er sørme heller ikke blevet synet, trods det er deres nabo!!!!
Og ved køb blev der sagt at bilen SELVFØLGELIG BLEV LEVERET NYSYNET!!!

Jeg skriver frem og tilbage til dem..
det kan de ikke se ud af mine slut papirer.
Jeg holder fast, klager nu over alt det her og nu er nok, NOK!!
Jamen sælger arbejder der slet ikke mere!!

Jamen, jeg har da for pokker ikke købt bil at den enkelte sælger, jeg har købt den af Opel Horsens !!!!

Jamen kunne jeg ikke bare køre bilen til syn!!
Jo det kan jeg da!!
Men bilen har på intet tidspunkt været som lovet, intet har på noget tidspunkt været som lovet..
Jeg høre herfra intet!!!!!

Jeg syner selv bilen og handler ALDRIG her igen.. og vil ALDRIG anbefale nogen at handle her!!

Man skulle tro at de havde forstand på den slags eftersom det er det de lever af...
Jeg har virkelig aldrig oplevet så ringe og ikke værende service, så snart pengene er overført.

26. december 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi er desværre nødt til at give 1…

Vi er desværre nødt til at give 1 stjerne, da programmet kræver dette!!!

Jeg vil ikke give BMC Horsens nogle stjerner, da de på ingen måde kunne leve op til den aftale vi havde skrevet slutseddel på og det var endda en købsaftale angående den nye Grandland X. Efter at have handlet hos BMC Horsens i mere end 20 år, så har vi nu afbrudt samarbejdet, da Jesper ikke kunne holde ord og derfor kan vi på ingen måde give BMC vores anbefalinger.
Vi opfordrer jer kraftigt til at handle et andet sted, da vi mistede adskillige penge på den handel.
Vi kan ikke bruge alle dine ord nu Jesper. Det blev absolut ikke det forløb vi var blevet lovet og som der stod skrevet på slutsedlen!!!

13. januar 2019
Uopfordret anmeldelse
12345678-logo

Besvarelse fra 12345678

hej Dorthe og tak for dit indlæg her på Trustpilot.

Vi er meget uforstående overfor dine bemærkninger. Som en af de første i Danmark, bestiller I en fabriksny Opel Grandland X med 177 HK, pr 5/2-2018. Opel er desværre først i stand til at levere bilen pr 1/8-2018.

I forbindelse med handlen aftaler vi, at der skal monteres et oliefyr i vognen. Dette koster kr 20.000 og bliver pålagt handelsprisen. Igennem foråret og sommeren kontakter vi jævnligt vor leverandør for at få info omkring oliefyret, men får ingen tilbagesvar.

Da I afhenter vognen har bilen desværre derfor ikke oliefyret monteret, da ingen er i stand til at levere dette udstyr. Derfor betaler I kr 20.000 mindre for bilen, end først aftalt - netop på grund af det manglende oliefyr på overdragelsesdagen.

Pr 7/9-2018 meddeler I, at vi skal tage vognen tilbage. Dette anerkender vi ikke, da vi som lovet nok skulle finde en løsning mht oliefyret, når det var teknisk muligt at montere det. Når oliefyret så var monteret i bilen, ville vi fakturere de sidste kr 20.000.

Pr 11/9-2018 henvender I Jer til Jeres advokat, som kræver, at handlen skal ophæves.

Herefter sender vi sagen til behandling hos vore juridiske rådgivere, hvilket bevirker, at begge parter finder en løsning, hvor en anden leverandør monterer det manglende oliefyr. Dette koster kr 24.028,75 og parterne aftaler, at BMC betaler differencen fra kr 20.000 til kr 24.028,75, ialt kr 4.028,75. Dette beløb er BMC endnu ikke blevet opkrævet , hverken af advokat eller leverandør. Vi betaler omgående, når vi modtager faktura.

I vores verden er sagen afsluttet d. 29/10-2018 - vi er som sagt meget uforstående overfor at det skulle koste Jer penge. Vi har leveret en vogn kr 20.000 billigere pga manglende udstyr og vi har fælles aftalt, at omkostning kr 20.000 skal betales af Jer, når bilen havde udstyret monteret.

Kr 20.000 minus kr 20.000 giver kr 0 ( nul ) , hvordan dette kan udløse et tab på " adskillige penge " som anført at dig, står for os som et stort mysterium.

Med venlig hilsen

Jesper Hansen

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget positiv oplevelse ved leasing af…

Meget positiv oplevelse ved leasing af bil. Rasmus har været meget behjælpelig med alt, lige fra hjælp til at sælge min gamle bil, forsikring til den nye og ikke mindst opsætning af Android Auto i min leasede Opel Crossland X 😀
Det spiller bare - kan varmt anbefales....

21. juni 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har netop købt en "ny" brugt bil hos…

Vi har netop købt en "ny" brugt bil hos BMC I Horsens. Vi fik en ualmindelig god behandling. Sælgeren Rasmus var god til at sikre at vi fik vores behov opfyldt med den valgte bil, angående kørsels behov, plads behov osv.
Hvorfor valgte vi BMC Horsens ? Vi har altid været rigtig glade og mget tilfredse med at komme på deres Service Værksted, hvor servicen altid har været til UG.
Skal du købe anden bil eller have lavet service på din bil, kan vi kun varmt anbefale BMC Horsens

10. april 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi hentede en ny Opel Grandland X i Horsens.

Vi hentede en ny Opel Grandland X I Horsens og sælgeren Rasmus har været meget behjælpelig hele vejen gennem processen og også fulgt op på handelen efterfølgende, super god service, lækker bil, vi kan helt klart kun give vores bedste anmeldelse og vi kommer helt sikkert igen.

9. april 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Var forbi hos BMC i Horsens i går

Var forbi hos BMC i Horsens i går. Besøget var med hensigt på at besigtige den nye Opel Insignia, og indhente tilbud på leasing af en sådan, samt at få info om udstyrsmodeller for leasing m.m.

Tilbragt godt 10 minutter i butikken, hvor jeg gik rundt og kiggede, samt gennemgik både sedan og sport tourer modellen de havde stpende.

På intet tidspunkt kom der en medarbejder og spurgte ind til noget. De tilbragte hele perioden med at sidde på et kontor og, højlydt, hyggesnakke.

Efter godt 10 minutter gav jeg op, og tog afsted igen.

BMC har åbenbart nok gang i omsætningen at de ikke behøver servicere alle kunder der kommer gennem døren.

8. februar 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hentede igår en ny Opel Astra

Hentede igår en ny Opel Astra. Er igennem hele forløbet blevet godt behandlet af BMC og ikke mindst af Rasmus.
Vi kommer uden tvivl igen når behovet igen melder sig.

TAK

2. februar 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Helt fantastisk god service!

Helt fantastisk god service!
Denne anmeldelse gælder for BMC-Auto og BMC-Leasing.
Jeg har gennem de sidste 2½ år leaset en bil gennem BMC-Leasing, nu har jeg fået brug for at køre nogle flere kilometer og ville samtidig skifte bilen ud.
Jeg havde faktisk fået et fint tilbud fra en anden forhandler , men da jeg kontaktede BMC-Leasing med henblik på opsigelsen før tid, så var beskeden: "at de kunne sagtens matche det tilbud jeg havde fået".
BMC matchede det og gav mig faktisk et endnu bedre tilbud, samt en super fin aftale omkring opsigelsen af min nuværende leasing aftale før tid.
I forbindelse med opsigelsen har jeg været i dialog med Peter, omkring oprettelsen af den nye leasing aftale på en helt ny Opel startede jeg med Jesper, men da han havde en fridag tog Rasmus over, så jeg ikke skulle gå og vente på svar. Alle tre gutter har givet mig en helt fantastisk og flot service. Især Rasmus har virkeligt guidet, vejledt og svaret på en masse spørgsmål i forbindelse med underskrivelsen af den nye aftale.

Der er her tale om et firma som har 100% fokus på at tilfredse kunder er det der giver en succesfuld virksomhed. Jeg har svært ved at forstille mig at jeg ikke igen om tre år skal lease en bil hos BMC.
Tusinde tak for hjælpe!

27. november 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

BMC auto, Horsens køb af bil

En helt igennem god oplevelse at handle bil hos BMC, jeg købte en ny Opel Corsa af Jesper Hansen der leverede en rigtig god service. Han forstod at finde den rigtige bil til en. Derudover levere din en super service i deres værksted.

6. oktober 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service!

Oplevede fantastisk service i forbindelse med købet af min første bil hos BMC Auto i Horsens. Havde fornøjelsen at handle med Jesper, som er en utrolig god sælger.
Mine bedste anbefalinger herfra!

27. september 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er meget tilfreds med BMC Auto Horsens

Jeg har anvendt BMC Auto Horsens siden 2011 og har lige købt en (næsten) ny Astra.
Har altid fået en fremragende betjening af såvel værksted som salgs-afdeling.
På værkstedet får jeg altid oplyst prisen og hvis forventningerne ikke holder (der opdages en ekstra ting), så kontaktes jeg prompte, hvor vi kan drøfte mulighederne (skal det være nu eller kan det vente). Jeg har kun oplevet en positiv behandling - også når vi (enkeltstående) ikke er helt enige om en sag haster.
Vil du køre sikker Opel, så kan jeg på det varmeste anbefale BMC Auto, Horsens.
Benny Nielsen

25. september 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Efter og ha set en bil som Bmc Horsens …

Efter og ha set en bil som Bmc Horsens har til salg på Bilbasen kørte vi fra Skjern til Horsens for og se og prøve bilen. Det første vi bliver spurt om er om vi har bestil prøve tur. ( det har vi ikke ) så kan vi få lov og kigge på bilen men ikke prøve den men bestille tid og komme igen. Det er lidt langt og køre for ingenting så jeg prøver og få gang i handelen ved og spørge om jeg eventuelt ka købe bilen engros. Så skal de ringe til en Peter Hansen som vil ha mig til og gi et bud hvilket jeg gør hvorefter Peter Hansen siger jeg bare kan køre hjem hvor jeg kommer fra. Man får indtryk af at det overhovedet ikke er interesseret i og få en handel igang.

7. juli 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid en meget kundevenlig service.

Har nu brugt værkstedet i over 20 år og har udelukkende haft positive oplevelser. Uanset om problemerne med bilen er store eller små, har du altid en fornemmelse af, at værkførere og værksted forsøger at give dig den bedst mulige service, også hvis det drejer sig om kulance.

28. april 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid god og professionel service og vejledning

Værkstedet fungere optimalt og lever fuldstændig op til mine forventninger.
I sammenligning med andre autoriserede Opel værksteder, som jeg har delvis benyttet gennem årerne er BMC, Horsens absolut de bedste.
På salg siden er man meget venlige og informative, men det skorter somme tider med at opnå en realistisk pris for ens brugte bil.

29. november 2014
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere