Langsom og for dårlig kommunikation
Jeg bestilte for 3 måneder siden noget på 2 x 1 meter fra denne side.
Efter en 1,5 måned fortæller de mig så at det ikke kan lade sig gøre at sende det pga. størrelsen. Fred være med det, de fortæller at jeg skal bestille 2 mindre ting, det gør jeg så. Der går 1,5 måned mere og jeg har i mellemtiden skrevet 4 beskeder til dem uden svar.
Endelig svarer de og de forklarer at de har misforstået min ordre, okay så en uge efter det siger de så at det er umuligt at sende de bestilte ting da de også lige pludselig er for store. Jeg har i hvert af mine mails forklaret at det haster og at de gerne må skynde sig lidt, her 3 måneder efter har jeg stadig ikke fået mine ting og har spildt 3 måneder hvor jeg kunne have haft mine ting...
Derfor får de den dårligste bedømmelse der er muligt at afgive, da de har spildt min tid og i perioder været umulige at få fat i. Aldrig har jeg oplevet lignende og jeg fraråder alle at handle med dette firma.




