Blev snydt for 22.500 kr
Hvis jeg kunne give ./. stjerner fik dette firma ./5 - desværre fik jeg ikke set hendes trustpilot, hvis jeg havde æret mere erfaren på nettet, havde jeg ALDRIG, ALDRIG turde bruge dette firma, som dengang hed WomanPower Factory, har fået ubrugeligt fodtøj for 22.500 kr., som bare blev værre og værre efter div. "reparationer" - Kørte Advokat på hende og senere Forbrugerklagenævnet, men inden sagerne blev afsluttet, fik firmaet nyt navn, som så bad skifteretten om opløsning af firmaet, hvilket resulterede i tvangslukning, og jeg fik ikke mine penge tilbage, som jeg var berettiget til.






