Dårlig service og ingen pakket
Nu er der snart gået 2 mdr. og jeg har stadig ikke modtage de trøjer jeg har bestilt. Pengene er blev trukket, det gjorde de med det samme.
Jeg har kontaktet kundeservice flere gange. Fik at vide at de ville vende tilbage når de vidste hvad der skete med min ordre, det gjorde de så ikke. Kontaktede dem igen, fik at vide at at de var i rastordre og ville blive sende om 2 uger. Det er så 4 uger siden og intet er sket.







