Ik houd het kort, één grote oplichters bende, zoals alle berichten die hieronder staan sluit ik me hier bij aan. Alles gaat fout, geen reacties op alle e-mail berichten, telefonisch niet bereikbaar,... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Helaas ook ik ben met Wavess in zee gegaan, ontving jas na een maand (levertijd 5 tot 7 dagen) de jas voldoet niet aan m'n verwachtingen, wil 'm terugsturen moet dus retourformulier aanvragen , n... Se mere
Wat een slechte services. Ten eerste ruim 5 weken moeten wachten op mijn bestelling. Telefoon afgesloten reageren niet op mails. Krijg ik eindelijk mijn bestelling lijkt totaal niet op wat ik heb... Se mere
Op geen enkele manier telefonisch te bereiken Contact klantenservice indrukken gebeurt niets...06 nummer is buiten gebruik Vetrouwen dit bedrijf niet Gelukkig achteraf betalen...dus geen produc... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Oplichters
Oplichters
Geen product, geen reactie op mail!
Niet mee in zee gaan dus
niets ontvangen en geen reacties op…
niets ontvangen en geen reacties op mailtjes. Oplichters dus!
Al vanaf januari bezig. Hebben in Tilburg een ruimte waar ze zouden zitten. Geen reacties op welke actie je ook maar neemt. blijven delen op dat het oplichters zijn. Pas op hebben meerdere bedrijven.
Een goede oplossing en respect. Bedrijf heeft dat namelijk niet voor de klanten en klachten.
Alles ik heb zoveel mails geschrwaves.nleven…
Alles ik heb zoveel mails geschreven dat ik mijn geld terug wil geen enkele reactie ik heb gezegd dat ik mijn bedraggled terug wil dat ik anders verdere stappen ga ondernemen ik heb het op fb gezet,die mannen hebben geen schrik hoor,maar geloof mij ik ga klacht indienen morgen dan zullen ze wel anders piepen ik heb ook gezegd dat ze Hanne rommel mogen houden en mijn geld terug moeten geven. De 16 juni geleverd he lieve mensen bestel er aub niks meer.
Niet geleverd producten voor 160€
Surtout ne rien commander sur ce site!
Surtout ne rien commander sur ce site!! Aucun suivi et surtout aucune livraison!! Ma commande date du 24 juillet...
A fuir!
Ontevreden klant
Beste. ,
Net zoals de iedereen duidelijk opgelicht .
Eveneens een aankoop gedaan begin augustus en nooit iets ontvangen , ook de mails blijven onbeantwoord .
Is er een mogelijkheid om een klacht in te dienen hiervoor !!!
Hier niet bestellen
Ik heb een vest besteld op 3 juli 2023.
Echter heb ik nog steeds niets ontvangen en de klantenservice is waardeloos!
Ik hoop dat mensen hier niet bestellen
Heb een jurk besteld 45 €
Heb een jurk besteld 45 €, begin deze maand maar nog steeds niet geleverd!!!!!
Klantenservice gemaild maar krijg gewoon geen antwoord???
De track & trace werkt ook niet ???!!!
Zeer, zeer ontgoochelt ,want ik heb die jurk gekocht om naar een trouwfeest te gaan....
Oplichting ?? ……
Reeds bestelling gedaan half augustus … levertijd 10 dagen ??
Nog steeds niets ontvangen.
Krijgen geen antwoord op de mails.
Volgens mij een ghost firma met oplichterspraktijken !
Bestellingen komen gewoonweg niet…
Bestellingen komen gewoonweg niet binnen....en je krijgt ook geen antwoord op je mails....
Zo absoluut niet aanraden om hier iets te bestellen
Slecht bedrijf volgens mij oplichters
Slecht bedrijf volgens mij oplichters. Zit al ruim 2 maanden op mijn bestelling te wachten. Iedere keer als ik mail krijg je een standaard mail terug. Track en tracé code bestaat helemaal niet!!!
NIETS KOPEN BIJ WAVESS!!!!
Heel slecht bedrijf!
Heel slecht bedrijf!! Ruim 3 maanden op een bestelling moeten wachten. Vaak gemaild, elke keer vage excuses. Ik wilde annuleren, maar kreeg ik geen reactie op. Uiteindelijk ontvangen, maar zulke slechte kwaliteit, ziet er niet uit. Wilde ik retourneren. Maar moet je hem mailen, krijg je na week een reactie, dat je korting krijgt en het dan niet retourneert. Maar ik wil retourneren, wacht nu al weken op reactie, want je moet van hen een formulier hebben . In mail stond wel dat je het binnen twee weken moest retourneren, maar dat kan dus niet… waardeloos!!!
Via insta schoenen besteld en het…
Via insta schoenen besteld en het retourneren werd onmogelijk gemaakt. Heb mijn bank ingeschakeld en ben blijven aandringen om te kunnen retourneren. Na 3 maanden heb ik schoenen mogen retourneren naar het adres
Fluorietweg 14 B
1812 RR alkmaar
Vreselijke ervaring!
Aub niet bestellen!!
Aub niet bestellen!!
Geld is afgeschreven en geen jurk ontvangen dit is al bijna 2 maanden geleden. Aantal keren contact gezocht via mail geen antwoord.
Waardeloos Bedrijf
Waardeloos Bedrijf. Heb 4 Juli besteld bij wavess, tot op de dag van vandaag niks ontvangen. Heb meerdere keren gemaild met de vraag over de bestelling en de levering ervan. Steeds vage antwoorden. 1 maand geleden gevraagd om geld terug omdat ik klaar was met wachten en ze nog niks gestuurd hebben. Nu dus 54 dagen verder nog geen product of geld terug en ook geen reactie meer op mijn mails.
Nooit ontvangen
Ik had een jurkje besteld voor een bruiloft. De bruiloft is inmiddels een maand geleden, maar de jurk is nog altijd niet ontvangen. Helaas ontdekte ik pas na het bestellen dat dit een dropshipping bedrijf is. Normaal check ik dit, echter was ik nu op de ervaring van een vriendin af gegaan. Blijkbaar had zij mazzel, maar ik helaas pech. Nu zien dat ik mijn geld terug krijg, maar ik vrees met grote vrezen.
Geen restitutie mogelijk óndanks dat de…
Geen restitutie mogelijk óndanks dat de site zegt van wel. Je krijgt de kans om te ruilen, maar denk niet dat dat snel is. En geld terug, nee hoor, ze geven eerst de optie van 25% geld terug, dan 30%, dan 40%, tot slot 50%. Maar 100% restitutie, nee. Je moet voor het retour een formulier invullen die je niet van de klantenservice krijgt. En als je dan al 14 dagen na de eerste melding/aanvraag voor restitutie zit, krijg je niets meer, geen contact.
Het item adviseert waves om vanwege milieu niet terug te sturen, echter krijg je een bestelling van meerdere items wél per item apart toegestuurd.
Zeker geen betrouwbare firma
Zeker geen betrouwbare firma
Als je daar iets besteld en er loopt iets mis dan vallen ze uit de lucht
Hat schoenen besteld Vintage Damesschoenen met hak
59,95 euro Maat-37, op datum van 1 Julie
Nochtans moeten jullie dat kunnen terug vinden op datum van betaling
Gelieve dat even te willen controleren .Met dank AUB
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







