Ik houd het kort, één grote oplichters bende, zoals alle berichten die hieronder staan sluit ik me hier bij aan. Alles gaat fout, geen reacties op alle e-mail berichten, telefonisch niet bereikbaar,... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Helaas ook ik ben met Wavess in zee gegaan, ontving jas na een maand (levertijd 5 tot 7 dagen) de jas voldoet niet aan m'n verwachtingen, wil 'm terugsturen moet dus retourformulier aanvragen , n... Se mere
Wat een slechte services. Ten eerste ruim 5 weken moeten wachten op mijn bestelling. Telefoon afgesloten reageren niet op mails. Krijg ik eindelijk mijn bestelling lijkt totaal niet op wat ik heb... Se mere
Op geen enkele manier telefonisch te bereiken Contact klantenservice indrukken gebeurt niets...06 nummer is buiten gebruik Vetrouwen dit bedrijf niet Gelukkig achteraf betalen...dus geen produc... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Ik ben ook 1tje die zo stom is geweest…
Ik ben ook 1tje die zo stom is geweest om bij Wavess te bestellen zijn nergens meer te vinden en op emai geen antwoord wacht al zo.6 weken op mijn Bestelling,dus MENSEN LET OP ZIJN ECHTE DIEVEN VIEZERIKKEN.Maar blijf toch emailen op TRUSTPILOT EN FACEBOOK,káthe
Fuckkk hee maar waarom mag zo iets dan…
Fuckkk hee maar waarom mag zo iets dan op facebook staan mooie boel ik heb nog 7dagen te gaan dan moeten ze binnen komen fluit nu al naar me bestelling en na me geld ook . Maar hoe kan het dat wavesports.nl op facebook mag adverteren zooitje
Après les avoir reçu quand on essaie de…
Après les avoir reçu quand on essaie de les joindre il n’y a plus personne qui répond
Peut être parce que ce n’est pas vrai ce qu’on voit ce qu’il dit c’est l’anarque
Bouchons de qualité approximative
Bouchons de qualité approximative, aucun intérêt. Ne fonctionne pas très bien, le prix est exorbitant au regard du service rendu. Passez votre chemin.
Bestelling na 5 maand nog steeds niet ontvangen
Besteld begin augustus. Na een maand gemaild, kreeg ik als antwoord dat mijn pakket vertraging had, maar het zeer binnenkort zou toekomen. We zijn ondertussen eind januari, na 3 mails nog steeds geen reactie gekregen. Geld kwijt en geen pakket ontvangen! Vooral niets bestellen hier!!!
besteld op 1/9/23
besteld op 1/9/23; betaald en nog steeds niets ontvangen. Inderdaad eerste keer reactie op mail dat alles wat trager gaat door drukte, tweede mail geen antwoord meer. OPLICHTERS!!!!!
Enige verbetering voor dit bedrijf is…
Enige verbetering voor dit bedrijf is opheffen. Schandalig dat deze oplichters niet gestopt worden. Zakkenvullers zijn het. Al zoveel mails gestuurd, reageren alleen dat ik die mails niet moet sturen. Geen pakket gehad en mijn geld kwijt. Woest word ik hier om.
Zelfs één ster is nog teveel!!
Zelfs één ster is nog teveel!!! Echt schandalig dat deze webshop nog blijft bestaan… eerst maanden mailen waar m’n bestelling blijft en als je dan wil retourneren krijg je geen antwoord, zelfs na 10 tallen mails…!!! 😡😡😡
Mijn bestelling nooit ontvangen !!!
Jogging ten voordele van honden in…
Jogging ten voordele van honden in oorlogsgebied gekocht... Veel mails over vertraging van levering en nooit iets ontvangen. Geen respons op terugbetaling. Kan dit massaal gedeeld worden.. Frauduleuze praktijken. Zulke firma's zouden moeten geweerd worden op alle media
Besteld
Besteld, betaald, maar nooit iets ontvangen!!
Ik snap niet dat dergelijke firma’s maar kunnen blijven doorgaan met mensen op te lichten!
Wat een ongelooflijke smeerlappen
Wat een ongelooflijke smeerlappen!
35 euro weggegooid, liever aan een goed doel gegeven.
Wat een schofterige manier om "klanten" binnen te halen!
FRAUDE
FRAUDE !
Bestelling nooit gekregen.
Je kunt niet contact komen. Had helaas even de review van te voren moeten lezen.
Bij waves shop een traingspak besteld…
Bij waves shop een traingspak besteld om een hond zijn leven te redden , maar nu 3 maand later nog niks ontvangen. 50 euro in de vuilbak. .
Al een aantal mails verstuurt maar geen reactie.
Ben opgelicht
Ben opgelicht. Jas gekocht. Nooit geleverd wel betaald.
€100 lichter.
Ook ik ging de mist in bij Waves store…
Ook ik ging de mist in bij Waves store , ik bestel een lange jurk ,kleur groen / blauw , alleen nooit ontvangen ! Half juli besteld,49,95
Betaald maar nooit ontvangen!
10 tallen mailtjes gestuurd, twee maal een mail terug ontvangen ,met de mededeling dat er een andere vervoerder gezocht word , en dat ik geduld moet hebben .
NIETS ontvangen , en het geld ben ik kwijt.
A.u.b bestel niets bij deze Waves zaken ! Zware oplichting !
Dit zou niet mogen gebeuren.
Na 6 keer gevraagd te hebben waar de…
Na 6 keer gevraagd te hebben waar de bestelling blijft, steeds de zelfde reactie dat het binnenkort komt. Na een maand nog niets ontvangen.
Ga er vanuit dat ik ben opgelicht.
Oh zo jammer zulke bedrijven.
Een ster is nog te veel voor deze site
Een ster is nog te veel voor deze site. Bestel hier nooit wat. Het artikel was totaal niet wat ik verwacht had en heb het artikel terug gestuurd. Vervolgens heb ik nooit mijn geld terug gekregen. Ook niet nadat ik meerdere malen contact heb gezocht via de mail. Ik krijg nu ook niet eens meer een reactie van ze terug.
14 augustus 2023 besteld - nooit ontvangen
14 augustus besteld, 3 x gerappelleerd, 1x een reactie ontvangen van een persoon genaamd Lea eind september met een fake shipping bericht (chinees) zo doorzichtig allemaal, na 3x nogmaals gemaild op nu op 30/10 nog niets. Gewoon een grote oplichtersbende,
Advies: Niet zo stom zijn als ik om daar te bestellen.
Niet geleverd
Niet geleverd. Nooit iets gezien. Herhaald om mijn geld gevraagd. Ook niet teruggezien. Maar daarmee ben ik nog niet klaar. Niet hier bestellen!
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







