Figured'Art USA Anmeldelser 

156
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Recently I had to get help from Customer Service at Figure’d Art. I cannot say enough about how amazing the person was in helping me. She spent an inordinate amount of time in my estimation tracki... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered two paintings but one of them didn’t ship to Canada. My friend is closing her condo in LA but only there for 3 days. Dean tried to direct the shipping to that address for those specific days... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super stoked with the experience with customer service. I purchased Paint by Numbers during covid that did not get completed. Thru Figured"Art I was able to purchase additional paint kids (as the orig... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Update octobre 2020: J'ai fini par recevoir les peintures même si je n'y croyais plus apres plusieurs mois d'attente durant le confinement (notamment car aucun retour mail du service client).... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Kunstnerartikelbutik

Skrevet af virksomheden

Figured'Art USA stands at the forefront of the paint by numbers, diamond paintings, and DIY arts industry as the premier brand. With a commitment to creativity and innovation, we offer a wide range of artistic experiences for enthusiasts of all skill levels.


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

156 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(156)

4 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service-

Anita was quick to respond to my question, and I had the answer within 24 hours. Perfect customer service! There was nothing wrong with delivery or painting, those were also perfect. Thank you. I will order again.

21. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Quality

I sent in a picture of my finished PBN and Figured'Art asked if they could use it. I have ordered many times from them and they always deliver a consistent product. I recommend Figured'Art to get you to the next level of your enjoyment and skill.

12. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Received the new kit today. Anita, the representative, did all she could to make things right, I am grateful for her concern

The paints provided in the kit do not match the colors
in the included picture ("Ocean Galleon"). The vintage
ship should be various shades of brown-as in the picture. Instead I received 6 pots of different shades of
green, so now I would have a green ship. I will be happy to purchase the appropriate paint.

5. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Recomendo Figured'Art

Estou muito satisfeita não só pelos produtos que adquiri como também por todo o apoio que tive na troca de um item que veio errado. Assistencia fantástica! Voltarei a comprar neste site!

13. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I think that the choices and quality of…

I think that the choices and quality of paintings are excellent. I have been ordering on a regular basis and it has kept my mind active since the lockdown last March. I find it very relaxing and rewarding. I have all my paintings framed and hanging on the walls of my house, people have asked me if I would do one for them and they will pay me, in fact I have been offered £250 for one of my paintings, Guardian Angel. After sales service brilliant, very professional and efficient, quickly responding to my queries, Gaby in particular is great. Considering we are in the middle of a pandemic the service has been very good, no problem at all, and find it irritating to find how ungrateful and selfish some of the general public are. I have no complaints only praise for all your hard work and efforts, may it long continue
Kind regards
Frank Castle

31. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Hi Robert, thank you so much for your review, we are very glad to hear you are fully satisfied with our paint by numbers and our Customer Service team. Indeed Gaby always tries her best to satisfy our Customers and she also forwarded us several pictures of your paintings, which look amazing!
So again thank you very much and we hope to continue receiving new orders from you and help you in any way we can :)

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Shipping Takes Long, Customer Service Bullies

Their website only publishes 4 or 5 star reviews. I wish I would have looked closer at the red flags. I felt bullied by the customer service reps who discouraged me from returning my order. My order took over a month to be received. The items did not ship within 2-3 days as represented.

Response to vendor: Only one of the kits was in transit 12 days after I placed the order. I contacted customer service to try and avoid having to return the one knowing I would not receive it in time. I was told I would need to send each kit back separately to two different places and it would be very expensive. Not worth the aggravation.

15. januar 2021
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Dear John,

You ordered 2 paint by numbers "already framed" kits which are made-to-order, we clearly mention on our website those designs are produced and shipped from our workshop. And both kits have been delivered to you.

For fast delivery you can choose from our "SHIPS FROM USA" collection. We checked the conversation with our Customer Service team. You asked for a refund 12 days after placing your order, while it was already in transit. Too late for us to cancel your order.

You can return the products and we will refund your order once we receive the 2 kits back. Have a good day.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

J’ai reçu ma commande en peu de temps

J’ai reçu ma commande en peu de temps, conforme à la demande . Les peintures sont belles et de bonne qualité. J’ai néanmoins dû racheter des pinceaux qui sont moyens ..... je n’ai pas terminé mon tableau mais tout me laisse à penser qu’il sera très reussi

17. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Bonjour Josette, merci pour votre commentaire ! Nous sommes contents de savoir que vous aimez la qualité de nos peintures pas numéros. Concernant les pinceaux inclus dans chaque kit, nous proposons aussi des lots de pinceaux premium et sachez que nous aurons prochainement des pinceaux de marque et de qualité supérieure disponibles dans chaque kit. Merci encore Josette pour votre confiance et pour vos remarques qui nous permettent d'améliorer nos produits.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent value for money

Excellent value for money! It is my third order and I am always extremely pleased by the quality of their paint by numbers. Don’t look elsewhere if you want a high quality numbered canvas and fresh paint pots. Definitely something you can offer for Christmas if you want to make your relatives happy.

17. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Thanks a lot Leo, happy to hear you like our Paint by numbers :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thirty years have passed.

Thirty years have passed and this Old bloke gets the urge to do a bit of painting by numbers. I have done them before and found that it was a relaxing experience. Mind you, it was a long time ago, and I didn't shake from too much Ventalin in those days, no, I had something else that made me shake, especially on the morning after, but by evening I had settled down enough to have another go at the canvas.
This time, I looked around the internet for a supplier and after one failure, I came across USA.Figuredart.com the product looked just like I would want to work on, so, I selected a couple of canvases and waited eagerly for the arrival.
I could feel the creative power rising in my blood, I could see myself with only one ear, but that wasn't for me, so I settled for a Leonardo type attitude.
Now, the dreaded Virus is around, and I didn't give much thought to how it would disrupt the postal service, but it did, As they say every cloud has a silver lining, and I took this opportunity to make an easel to place my masterpeice.
The folk at Figuredart bent over backwards (which looked a little bit disconcerting as they usually are standing straight up), However the goods arrived, and I can only say that I am happy, and completely satisfied with the service and the quality of the items received.
Thank you Gabby and Ken ya' dun' good!

7. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Thanks Peter! Very happy to hear you are satisfied with our products and CS team. Gaby talks about you all the time :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service!

I received my painting pretty late because of COVID-19 but everything was as described and it was great. I ran out of some paint and some of it dried up before I was able to finish my painting. I emailed customer service and within a few days they had sent a whole new paint kit to me for free so I would be able to finish my painting. Great service! Will definitely purchase from them again.

7. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Thank you Ashlyn! We are glad you are happy with our paint by numbers and our CS team!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Très bon site qui a simplement mal géré la période du confinement. Toiles de très bonne qualité et service client très sympathique

J'ai commandé comme beaucoup de monde pendant le confinement en avril... et jai recu ma commande trois mois plus tard fin juillet.
Comme beaucoup de monde également , jai cru à une arnaque , les avis lus sur trust pilot ne me rassurant pas...
Mais quand j ai finalement reçu mes toiles, j ai été agréablement surprise de leur qualité : le rendu est magnifique :), jai passe un excellent moment avec ma fille a peindre le premier tableau ( jai hate de faire le deuxième) .

Et la tout récemment le fondateur du site m'a envoyé un message très transparent et sympathique pour expliquer le délai et s'en excuser et m'a même proposé de m' envoyer une autre toile en guise de dédommagement.
Ne vous arrêtez donc pas aux avis qui courent entre mars et juillet/ aout et qui ne reflètent pas ce site dans son fonctionnement habituel. Ils ont simplement très mal géré la période du confinement probablement du fait d'une mauvaise communication avec leur transporteur , ils auraient dû simplement stopper leur commande , mais ils ne l ont pas fait et malheureusement cela leur a valu beaucoup d angoisse pour les clients, et de ce fait une très mauvaise publicité...

Je recommanderai quant à moi les yeux fermés chez eux , sachant que bientôt ils auront un entrepôt en France ce qui accélérera les délais de livraison.

Merci encore à Figure d'art .

Corinne

12. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Merci Corinne ! Nous sommes heureux de savoir que vous aimez la qualité de nos produits ! La logistique est effectivement redevenue stable (après des mois difficiles lors du confinement). Et comme vous l'avez mentionné, notre nouveau entrepôt nous permettra de livrer encore plus rapidement nos kits. Passez une bonne journée !

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A large choice of designs and great quality

A large choice of designs, I received my tracking number within 24h and the shipping was really fast. The kits are properly packaged, their canvas is quite thick which is definitely a big plus and the paint pots are perfectly labelled with fresh paint inside. I tried several shops and so far they are the best. Good job!

11. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Thank you Ms Burit! Glad to hear you prefer our product's quality compared with other shops! Have a good day! Hope to see you again on our website :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great products! Perfect to relax

I am super glad to see their logistics is back to normal. I am a regular customer of their website and they have great products. Got my 2 new PBN canvas earlier this week, can't wait to paint them. Full support to their team!

30. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Hi Pat! Thank you so much for your comment. Indeed our logistics is 100% back to normal, and we still provide the best quality of PBN :)

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I honestly wanted to write a positive…

I honestly wanted to write a positive review that reflects the current situation we have in this country, my profession has been logistics and shipping for several years. I ordered my canvas back in March and I knew it would take a very long time for me to get this order due to the pandemic. I didn't freak out- I remained CALM. A lot of people do not understand the difficulties in regards to shipping products from other countries, especially China at this time. My order arrived today 08/11/2020. PATIENCE is a virtue. Thank you for my Delivery!

11. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Thank you so much Alaina. Indeed the global logistics was chaotic due to the pandemic.

The logistics is back to normal now, our orders are delivered fast.

Have a good day!

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Je rejoints les autres avis

Je rejoints les autres avis, j'ai sérieusement cru à une arnaque, il m'a fallu 3 mois pour recevoir mon colis et aucune réponse à mes mails. Ce qui me dérange, c'est le gros manque de communication pendant cette période ; ils auraient très bien pu faire un mail d’explication à l'ensemble des clients ayant des commandes en attente, ça leur aurait évité de se faire submerger de mails ... mais ce fut un silence radio complet !

16. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Bonjour,

Nous vous remercions pour la patience dont vous avez fait preuve lors du confinement.

Nous avions mentionné sur notre site internet que la livraison était fortement retardé, avec notamment une page entière d'explication sur notre page de Contact, en essayant de donner le plus de transparence possible.

Cependant, vous avez entièrement raison, nous aurions dû aussi communiquer avec un emailing général pour ceux qui ne verraient pas notre explication sur notre site internet.

Croyez-nous, "ce qui a été souffert a été appris", nous avons depuis fortement amélioré nos systèmes et changé nos prestataires logistiques.

Désormais la logistique est de nouveau très rapide, nous livrons nos nouvelles commandes sans aucun soucis.

L'ouverture de notre nouveau entrepôt va aussi nous permettre de livrer sous 48 heures nos commandes prochainement. Merci encore !

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Après avoir attendu longtemps sans qu…

Après avoir attendu longtemps sans qu il ne se passe rien (numéro de tracking qui ne fonctionnait pas), j'ai enfin reçu la commande. Le colis est parfaitement emballé et correspond à l achat... Même si le covid est sûrement la cause du retard, 3 mois le recevoir est dérangeant.

3. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Bonjour Adeline,

Merci pour votre commentaire, nous sommes contents de savoir que vous appréciez la qualité de nos produits et la manière dont ils sont emballés.

Effectivement la logistique était très lente lors du confinement, mais désormais tout est de nouveau très rapide, nous livrons nos nouvelles commandes sans aucun soucis.

L'ouverture de notre nouveau entrepôt va aussi nous permettre de livrer sous 48 heures nos commandes prochainement. Merci encore Adeline !

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ordered 4/16

Ordered 4/16, received in USA 7/31. The company seems legit, just very slow. It shipped ~12 weeks after ordering and took almost 3 weeks to arrive but it did!

31. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Dear Natalie,

Thank you for your review. Indeed the logistics was slow when COVID hit. Now everything is back to normal, we deliver very fast. Have a good day!

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Gros retard de livraison

Je viens de recevoir mon colis (22 juillet) alors que je l'ai commandé le 13 mai ! J'ai vraiment cru à une arnaque au vu des délais hyper longs et un suivi colis qui ne fonctionne pas...

22. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Bonjour Fill, merci pour votre patience.

Effectivement la logistique était fortement ralentie lors du confinement.

La logistique est redevenue rapide , et nous livrons nos nouvelles commandes sans aucun soucis.

Notre nouveau entrepôt en France va nous permettre de livrer sous 48 heures nos commandes prochainement. Merci encore !

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

J'ai finalement reçu mon colis le 20…

J'ai finalement reçu mon colis le 20 juillet. J'avais passé ma commande le 8 mai... Au moins je suis soulagée de voir que ce n'est pas une fraude. J'ajoute une étoile pour cette raison.

21. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Figured'Art USA-logo

Besvarelse fra Figured'Art USA

Bonjour Jennifer, merci pour votre patience. Effectivement la logistique était fortement ralentie lors du confinement.

Sachez que depuis tout est bien redevenu totalement normal, et nous livrons nos nouvelles commandes très rapidement.

Aussi, notre nouveau entrepôt en France va nous permettre de livrer sous 48 heures nos commandes prochainement.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere