Urbanlockers Anmeldelser 

440
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great bit of kit! I've got 5 different locker styles now and they're all excellent products. Easy as pie to assemble, they are functional and look great. Super quick delivery too. Really happy.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love my locker! I wanted something different to store/hide bathroom items that wasn’t a boring bathroom cabinet. It was just the right size, without being too dominant. The green colour was a fab c... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery. Competitively price fantastic product and great customer service. A lot of larger companies could learn from these people how to treat their customers. I’d recommend and reu... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Style and functionality We loved the colour range and needed a storage solution. We were worried about the flat pack but with these the instructions are clear and construction took a lot less time th... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

440 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 39 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(440)

267 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible experience with their chosen courier

I was very excited to recieve a locker from here for my son’s room. Unfortunately I’ll never know as their chosen courier company decided to throw down the locker on my doorstep and run off. The package was also opened. After reporting it damaged, urban lockers agreed to refund it (with no offer of arranging a replacement). The same courier company has now not turned up on 3 occasions. What is worse is that I am having to call and chase the courier multiple times a day whilst urban lockers decide to email me back after 3-4 days with generic messaging. I am now stuck with a damaged locker and out of pocket. Avoid

12. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De kast is prachtig geworden

De kast is prachtig geworden, was ook heel eenvoudig om in elkaar te steken aan de hand van de handleiding. Ik kon dit eenvoudig zelf doen, zonder extra hulp. De levering was ook snel zonder extra kosten, douanekosten en andere zaken vanuit de U.K. naar België waren al geregeld door Urban Lockers.

15. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Quality. Fast Shipping. 10/10

Absolutely stunning locker, perfect for also small spaces. Shipping was surprisingly fast to Germany. The locker has a high quality and was easy to assemble. I would absolutely recommend & am going to buy again for sure. :)

28. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No thread for the screws. Unbuildable. Don’t bother

Despite looking very simple to build, I cannot get the first screws to catch; there is no thread for the screw to get purchase on. There is no possibility to phone the company and their automated email response is that they are very busy. Such a waste of time and energy. I’ll be returning it on the basis it is defective.

29. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Extremely disappointed with the furniture and customer service



Extremely disappointed with the furniture and how my complaint has been handled

I purchased furniture from this company expecting good-quality products that would last my children for years. I bought in good faith after seeing the company’s Trustpilot reviews and social-media presence, including promotion by well-known influencers.

Unfortunately, my experience has been completely different.

There were issues with the furniture from the outset, including damage and problems with the quality of the units. I originally entered into discussions with the company about a discount being applied retrospectively because of the poor quality and issues with the furniture. Those discussions did not resolve the matter, and the discount offered was not something I was prepared to accept as a resolution.

Since then, I have had nothing but further issues with the furniture and have completely lost confidence in its quality and safety.

The wardrobe in particular has caused serious concern, including the lid lifting and the back coming away from the frame despite the furniture being assembled and secured. Most seriously, my four-year-old daughter was injured in connection with the furniture. I have footage of the incident and have raised this with the company.

I paid approximately £200 to have the furniture assembled. I am now faced with having to replace the furniture and potentially pay further money to have the existing furniture dismantled before the company will collect it.

The company has now agreed to provide a full refund, which I appreciate. However, they are insisting that I dismantle and securely repackage the furniture before their courier will collect it.

I have explained that I have physical disabilities and am not reasonably able to dismantle large pieces of furniture myself. I am also not prepared to spend another approximately £200 having someone dismantle furniture that I am returning because of the problems I have experienced with it. I have already paid for it to be assembled and will have further costs purchasing and assembling replacement furniture.

I find the whole situation extremely disappointing. I purchased what I believed would be good-quality children’s furniture that would last for years. Instead, I have spent a considerable amount of money, experienced repeated problems with the furniture and have had to spend a significant amount of time trying to get the matter resolved.

I am hoping the company will now arrange a suitable collection and complete the agreed full refund without requiring me to incur further substantial costs.

I am sharing my experience because, if I were considering purchasing from this company, I would want to know about another customer’s experience before spending a significant amount of money on their furniture.

IN RESPONSE TO THERE REPLY

I think it is important to clarify your response, as it does not accurately reflect the situation.

The original damage was not the end of the issues. I subsequently experienced further problems, including drawers not closing correctly and the wardrobe becoming defective despite being safely assembled and secured. I have made clear that I no longer consider the furniture satisfactory or as described.

Regarding the promotional code, it had been issued before I contacted you about it or made my order i simply had not seen it at the time of purchase I requested it as resolution to the poor quality of items and made it clear I could get undamaged items for less then I paid for damaged ones.

You state that you have not received footage of the incident involving my 4 year old daughter and would like to review it. The footage shows my young daughter being injured by the wardrobe, and she is undressed. I will not publicly upload footage of my 4 year old daughter in that state. - I think it disgusting to request it.

Regarding your returns policy, you repeatedly state that furniture must be dismantled before collection. However, your policy does not clearly state that a customer rejecting defective furniture must personally dismantle it. Saying your courier cannot dismantle assembled furniture is not the same as making dismantling the consumer’s responsibility.
I am willing to make the furniture accessible for collection, but I am not agreeing to dismantle defective furniture myself. I have already paid approximately £200 for assembly and should not be expected to pay further substantial costs to dismantle furniture I am returning due to defects and safety concerns.

You have confirmed that you will provide a full refund, which I appreciate. now simply want the furniture collected and the refund completed without further unnecessary expense.

I hope this clarifies the position for anyone reading this review.

24. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Urbanlockers-logo

Besvarelse fra Urbanlockers

Thank you for your review and subsequent update. As several points have changed during our correspondence, we’d like to set out what happened.

When you reported damage to two items, we offered replacement parts, a partial refund if you wished to keep them, or collection for a full refund. You proposed a 20% refund for the drawers and 30% for the wardrobe. We agreed and processed both amounts.

You then asked for a further 20% promotional discount across the entire order on top of those refunds. When we declined to apply it retrospectively, you asked to return the order and purchase it again using the code. You have since said the promotion had nothing to do with your decision to return it. We can only describe the requests as they were made to us at the time.

We take the further faults you have reported seriously. We referred to the footage because you wrote, “I have footage of the incident and will retain and provide that evidence if necessary.” We have never asked you to publish footage of your child. Our reply simply said we would review it if you chose to send it to us privately. Your update suggests we asked you to upload it publicly; we did not.

We have offered to collect the furniture at our expense and provide a full refund once it is returned. The furniture was delivered flat-packed, and our courier cannot enter your home or dismantle assembled furniture. The items need to be dismantled and made accessible before we can book collection with that courier, as explained in our returns policy.

We understand that you have said you cannot dismantle the items yourself. Our offer to arrange collection and refund the returned furniture remains open.

Kind regards,
Urban Lockers

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A Bexley in Flamingo

I purchased a Bexley in Flamingo it arrived in under 24 hours. The delivery driver brought the item in for me. It was easily put together and is sturdy and good quality. It also looks stunning. Its spacious and holds so much stuff. I love it and will be making another purchase.

23. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

J’ai commandé deux armoire bexley

J’ai commandé deux armoire bexley. L’une d’entre elles est arrivée endommagée. La porte est gondolée. J’ai écris au service client qui a été très réactif et m’a promis de m’envoyer une nouvelle porte mais depuis plus aucune nouvelle.
Je ne recommande pas car si vous avez un problème, aucun sav.

19. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The Windsor

The Windsor - A Ray of Sunshine !! 5 stars ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
I LOVE LOVE my Windsor fluted Glass unit 💖 The mustard colour brings sunshine to the corner in my kitchen and a smile to my face each time I reach into it. The quality of the product, the feel and style is second to none!! Clear instructions and the supply of the screwdriver in the with the fixings- a thoughtful touch!! Customer service above and beyond. Thank you

18. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Style and functionality

Style and functionality
We loved the colour range and needed a storage solution. We were worried about the flat pack but with these the instructions are clear and construction took a lot less time than expected. We love the end result . Practical and stylish

14. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lovely looking lockers

Lovely looking lockers. What a totally positive buying experience- from the effortless and discounted online ordering, swift delivery, easy construction and overall result, I could not have been happier. Top marks all round . . .

14. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Looks great

As a mustard colour fan I was not disappointed. Easy to assemble and arrived safely. Looks great as a vanity unit/dressing table and the fluted glass is the right side of retro. Finding it hard not to fill the entire house with these. That would of course be somewhat foolish.

14. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Cool, stylish and practical cabinet

If you are thinking about the dull grey metal lockers from grim sports changing rooms, then think again! . This cool Camden cabinet from Urban Lockers really complements the original Victorian features of our home. The range of colours available would suit most people’s tastes, but we chose the soft pink cabinet and it locks stunning in our granddaughter’s bedroom. The cabinet was delivered on time and we were kept informed throughout the process. It was easy to assemble and we were given easy to follow links as well as all the tools necessary for the job. I would highly recommend and will definitely consider buying another product in the range.

11. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

So pretty!

I really like my The Harrow piece! It lightens up the room and adds some fun to it. I must say the assembling of the drawers was tough, but at least they are sturdy!

7. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic

Fantastic
These shelves are such good quality we were really impressed. You even included a screwdriver and every item, every screw and washer was there. The Wimbledon was easy to assemble but did require 2 people. It is a lovely sky blue, was posted quickly and was great value. It will last and isn't made out of plastic. Very, very pleased. Thank you

5. september 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere