Twotap Anmeldelser 

281
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Freya and the working artists she has teaching during the summit and in Freya’s academy are: very helpful, organized, answer questions, and have structured lessons. I have bought the VIP summit packag... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Such a good value to try out various art courses from professional artists. Appreciate so much that they extended the time to view the videos for folks with super busy work schedules. Online education... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Very nice program, greatly composed for getting into, and then more advnced things. One thing I would want more would be mayba a bit more advanced tips and tricks from people using procreate every da... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Every video was clear, precise with good pace. I enjoyed many sessions that I rewatched more than once. Information given in this summit is quite a lot so I suggest either you buy the VIP pass or to t... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Kunstskole

Skrevet af virksomheden

20,000+ Artists Mastered Procreate With Twotap. Now it's Your Turn!


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

281 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(281)

197 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The artists have been absolutly Fantastic

The artists have been absolutly fantastic Freya is the best teacher ever as is Liz Brown oh and Jimbo with his Lettering also did enjoy the tutorial about short video in day one thank you for these top notch artists

10. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Chantel

Thank you so much for this! Love that Freya, Liz Brown, and Jimbo's lettering all stood out as highlights. We'll be sure to pass your kind words along to all of them!

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The guest instructors know their stuff…but

The guest instructors throughout the summit know their stuff but not all are good teachers. The lack of ability to speed up the videos due to the chosen method of showing them killed it all. I don't want to watch another artist take 5 minutes to color in a tiny piece of their art and know the rest will take another hour and hope they will say something useful to me along the way. Even though this experience was free - my time is worth more. I hope you will take this into consideration for doing this again next year. Choose a video option that allows you to speed it up.

9. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Tracey

Thank you for this honest and specific feedback, especially about the playback speed. We'll make sure this is passed along to the team as we plan future summits. We appreciate you sticking with it and giving us this level of detail to improve on.

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This is my final attempt to resolve…

This is my final attempt to resolve this matter directly with Two Tap.

On July 8, 2026, I paid $59 for Order #43173 while Two Tap was promoting its upcoming September 2026 Summit. The offer and timing led me to believe that I was purchasing lifetime access to the upcoming 2026 Summit presentations and related materials.

My July 9 confirmation described my purchase as:

“Artist Vault – 30+ Videos, Lifetime Video Access, Full Course, 40+ Brushes, Exclusive bonuses.”

Neither that confirmation nor any disclosure presented to me stated that I was purchasing only an archive of a September 2025 event. The confirmation communicated lifetime access and access to everything included in the offer.

I was therefore surprised to discover that my 2026 registration was classified as a free pass and that Two Tap wanted an additional $79 for lifetime access to the 2026 Summit. Two Tap subsequently claimed that my $59 payment was for the September 2025 Summit archive.

That explanation is not credible or consistent with the transaction as it was presented. I would not knowingly have paid in July 2026 for a past event from September 2025, particularly when the advertised upcoming event was the September 2026 Summit. If the purchase was limited to a 2025 archive, that material limitation should have been stated clearly and conspicuously before payment and in the order confirmation. It was not.

I previously asked Two Tap to provide the exact sales-page language, screenshots, terms, or other disclosure showing that Order #43173 was limited to the September 2025 archive. Two Tap has not provided that evidence. My first website complaint received a generic response, and my second correspondence submitted through your website was dismissed or closed without a substantive reply.

I am attaching the supporting documentation, including:

My July 8, 2026 payment record for $59.
The July 9 order confirmation describing lifetime access
I require one of the following resolutions:

Provide the lifetime access to the September 2026 Summit that the advertising and confirmation reasonably represented; or
Issue a full refund of the $59 purchase price.
Please confirm the resolution in writing. If this matter is not resolved, I will dispute the charge with my credit-card issuer and submit complaints, for deceptive advertising practices, with the attached documentation, to:

The Federal Trade Commission through ReportFraud.ftc.gov.
The Florida Department of Agriculture and Consumer Services, Division of Consumer Services.
The Florida Attorney General’s Consumer Protection Division.
The consumer-protection authority in the state where Two Tap is registered or conducts business.
The Better Business Bureau.
Because I have lost confidence in Two Tap’s handling of my payment information and this transaction, I am also contacting my card issuer regarding the dispute, blocking any future Two Tap charges, and canceling or replacing the card.

I would prefer to resolve this directly, but I will proceed with the above actions, for deceptive advertising practices, if Two Tap again ignores, dismisses, or fails to substantively answer this complaint.

Orlando Monteagudo
786-261-6191

IMG_3279.PNG56667D3B-3316-4115-8826-CF95556F6224-IMG_3278.png

9. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Orlando

Thank you for sharing your feedback! We're very sorry to hear about your experience and we appreciate your patience whil we reviewed this matter.

We have approved a full refund of your $59 payment for Order #43173, processed on September 10, 2026. Please allow 5-10 business days for the refund to reflect, depending on your bank's policies.

Additionally, we gave you complimentary VIP access to the September 2026 Summit at no additional cost, so you're able to enjoy full lifetime access to this September 2026 Summit.

We take feedback about how our offers are presented seriously, and we appreciate you taking the time to raise this with us directly. If you have any questions or don't see the refund reflected within the timeframe noted, please don't hesitate to reach back out to us directly.

Thank you again for giving us the opportunity to make this right.

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Wonderful lessons and source of inspiration

I look forward to Twotap over all other art workshops. The variety of artists and topics, skills levels and art styles makes it so enjoyable to watch. Also, navigating the site and tips along the way is very helpful.

10. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Star

Thank you so much! Glad Twotap stands out among other art workshops for you, and that the variety of artists, topics, and skill levels makes it such an enjoyable watch. Thanks for being part of it!

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Promising Concept but Poor Execution

The actual sessions are super informative and fun, but TwoTap’s structure and performance is lacking. It’s really frustrating that the sessions aren’t all available for 24 hours. Each day as a whole is available for 24 hours from the start of the day, meaning that the later sessions are only available for about 18. This is barely any time for free access. Also, some of the sessions are the exact same as last year (namely Freya’s own watercolor botanical class and her first of two (the overlap of which is also frustrating) effortless flower brush tutorials). It’s also annoying that Freya’s little intro to each session can’t be skipped or even sped up. Accessibility tools aren’t sufficiently accessible if they’re only offered sometimes. And lastly, despite TwoTap’s constant promotion of their points system, I never received points for completing lessons even though I completed multiple lessons on multiple days. Overall, a really disappointing experience despite the promising teachers and classes, and I got very little out of the summit other than a few brush packs.

7. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Nini

Thank you for taking the time to share such detailed feedback.

To clarify on the timing: each day's access window starts at 9am EST when that day goes live, and runs for 24 hours from that point, covering the 5-7 speakers and their 1-hour sessions for the day. That should provide plenty of time to get through a full day's lineup within the window. That said, we completely understand that free access has real limits, if you'd like to revisit any sessions without worrying about the clock, upgrading to the VIP Pass gives you lifetime access to everything.

On the other points you raised, the repeated content from last year, the non-skippable intros, inconsistent accessibility tools, and the points system not registering for your completed lessons, these are all fair concerns, and we're sorry they added up to a frustrating experience. We're passing all of this along to the team so it can be looked into properly.

We're glad the sessions themselves came through as informative and fun despite everything else, and we appreciate you giving us this level of detail to work with.

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Beautiful eyeopening brain jogging…

Beautiful eyeopening brain jogging experience with all experienced artists

10. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

HI Rabia

Thank you for this feedback. We're glad the experience felt both eye-opening and intellectually engaging. We appreciate you taking the time to share this with us.

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Awesome experience interacting with…

Awesome experience interacting with different artists across globe on the twotap summit 2026. Learnt many new things and how to get inspired, get inspiration from storyline , creating brushes, creating wreath and many more..... Love all of them.

10. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Har

Thank you so much! Love that connecting with artists from around the globe brought you so much. So glad you loved it all, thanks for being part of the summit!

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

TwoTap Summit Experience

There are a variety of courses within the Summit which makes it easy to find something you might be interested in learning. Watching artists' workflows and techniques has been a confidence booster for me, given I'm in the beginning stages of illustration. Moreover, there are many resources shared that will be helpful for the future.

10. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi SD

Thank you so much for sharing this! We love that it gave you that confidence boost. And we're glad the variety of courses and resources felt helpful for your journey ahead. Wishing you all the best as you keep creating!

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I really learn alot from you

I really learn alot from you

9. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Syed

Thank you so much! Glad you learned so much, we really appreciate you sharing this with us.

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have been with TwoTAP for a couple of…

I have been with TwoTAP for a couple of years and have been learning with Freya for that time. I love that I can refer to the lessons anytime I want. Freya is very clear and easy to understand.

8. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Tony

Thank you so much for being with us for a couple of years now! Glad being able to revisit the lessons anytime continues to be valuable, and that Freya's clarity keeps making it easy to follow. We'll be sure to pass your kind words along to her!

Annie
Twotap Customer Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

All lessons are so good

All lessons are so good. Artists are so experienced and taught us very well. I am happy to see English subtitles available this time than last year summit (which was not there). And all the videos are pre recorded which we can learn, pause and play / draw. Twotap summit, keep coming up.

7. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really enjoying the platform and…

Really enjoying the platform and courses! Great step by step guides to learn Procreate!

12. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

HI Zach

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're enjoying the Twotap Summit and finding the lessons helpful. We appreciate your support and look forward to helping you continue to grow your creative skills.

Happy creating! 🎨✨

- Annie, Twotap Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam, Refund concerns

I wanted to share my experience with a recent Procreate-focused art summit that’s been heavily advertised via Meta ads. This summit is specifically about digital illustration using Procreate, so I thought it would be valuable - but the VIP pass didn’t match the expectations set by the marketing.

1. Workshops vs full classes
Most of the sessions are short workshops or overviews, not full in-depth Procreate classes. If you’re expecting step-by-step, start-to-finish tutorials with deep technique breakdowns, that’s mostly not what you get.
The only one that felt more structured was Tom Froese’s session, but even that closely overlaps with content already available on Skillshare (with only small additions).

2. “VIP = lifetime access + high-value assets” (not really)
The main selling point is lifetime access + assets supposedly worth a large amount. In reality:

Almost all of the bonus materials are older resources created by Freya

They don’t feel newly created for this summit. 36 Ways to Turn Your Art Into Income course that is offered as the bonus is fully AI-written content. So the claimed monetary “value” feels very inflated compared to what’s actually included.

3. Assets from other artists = mostly their existing freebies
For many sessions, you’re asked to download assets from each artist’s own website to follow along. These are essentially the same freebies they already offer publicly — just gated behind email signups.
It feels less like a premium bundle and more like a large email list-building funnel for multiple artists.

4. Refund policy concern
There was originally a “7-day no-questions-asked money-back guarantee” on the sales page. After I requested a refund, that section was removed from the page. That was a big red flag for me personally.

After a confusing email exchange regarding a refund, I noticed something odd: the summit originally ran in September, but ads are still actively running now. I’m attaching a screenshot showing 15 active Meta ads (0–15 active range shown in the ads library). There is also conflicting information across different pages about what is included and what the guarantees are.

The volume of ongoing ads for a past summit, combined with inconsistent information across pages, doesn’t feel very transparent to me as a buyer.

25. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Megha

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re sorry to hear that the summit didn’t meet your expectations. Our goal is to provide a range of workshops, inspiration, and resources from different artists, and we understand that some participants may be looking for more in-depth, step-by-step classes.

We appreciate your comments about the bonus materials, assets, and communication around the refund policy. Your feedback has been shared with the team so we can review the clarity of our marketing and improve the experience for future participants. If there is anything still unresolved regarding your refund request, please reach out to our support team directly so we can assist you further.

- Annie, Twotap Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It is a waste of time…

The whole course and every single teacher does exactly the same in every video. The first video is Gabrielle with about 1 hr picking color to make a palette. The others it is ONLY the painting and drawing over and over again, to watch that, I can go to YouTube for free and so much better.

23. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Orluc,

Thank you for taking the time to share your honest feedback. We’re really sorry to hear that the Summit didn’t meet your expectations.
We’d like to gently clarify that each speaker in the Summit presents their own unique topic, workflow, and creative approach. While there may be similarities in format — for example, demonstrating painting or drawing processes — the intention is for each artist to teach from their personal methodology, decision-making process, and stylistic perspective.
YouTube is a wonderful place for free resources, and we fully support artists learning in whatever way works best for them. The key difference with the Summit is structure and curation. The sessions are intentionally organized to provide a guided learning experience, with thoughtfully selected instructors and topics designed to complement one another.
If there’s something specific you felt was missing — we’d truly appreciate hearing more.
Thank you again for sharing your perspective.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It´s the same videos as another summit

It´s the same videos as another summit, it´s just a replay of earlier videos that I also bought a lifetime pass for. I feel ripped off. I also made the mistake of adding a corse/bundle to my purchase and never gor a link or anything for that. How embarrassing. I DO NOT recommend.

24. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi there,

Thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry to hear that you’re feeling disappointed — that’s never the experience we want anyone to have.
To clarify, this event was clearly communicated on the sales page and the full list of speakers and topics was transparently outlined before purchase. We always aim to be upfront about what’s included so attendees can make an informed decision.
That said, we completely understand how frustrating it can feel if you previously purchased a lifetime pass to the original summit and did not realize this was the replay edition. If something in the messaging felt unclear to you, we truly appreciate that feedback.
Regarding the course/bundle you added to your order — not receiving access is absolutely not the experience we want for you. Please check the spam and promotional folders for your Twotap login details or contact us at support@twotap.art.
Thank you again for bringing this to our attention.

- Annie, Twotap Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nothing to say

I discovered this website with you and I have nothing to say about it.

Easy to use, every course in one place. Perfect !

5. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Maria

Thank you for your positive review! We're glad to hear that you found the platform easy to use and convenient for accessing all the courses in one place. If you have any feedback or suggestions for improvement in the future, feel free to let us know. Enjoy your learning experience!

- Annie, Twotap Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Two taps is user friendly

Two taps is. MUch better than the one we used when I first started the course. I can see my course progress very easily. I canwork on my own time frame and can axcess the added material by going back to the classes since it is marked as undone.

2. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Defne

Thank you for the 5-star review! We're glad to hear that the new platform has made it easier for you to track your course progress and access additional materials. We strive to provide a user-friendly experience that allows you to work at your own pace. If you have any further feedback or suggestions, feel free to let us know.

- Annie, Twotap Support

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Two tap review

Two tap was great I liked the way I could comment but its time consuming to login every time.

2. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Yaya

We're thrilled you had a great experience with TwoTap platform! Your feedback about the login process is valuable and we will pass it along to the team for consideration. Thank you for taking the time to share your thoughts!

- Annie, Twotap Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Functions well

Easy transition from previous location. Good functionality

26. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi JG

Thank you for the review! We're glad to hear that you found the transition easy and that you're enjoying the functionality of our platform. If you have any feedback or suggestions for us, please feel free to share. We are always here to help!

- Annie, Twotap Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This platform is great!

This platform is great! Easy access and clean user friendly interface 🥰

1. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Twotap-logo

Besvarelse fra Twotap

Hi Emma

Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you find the platform great with easy access and a clean user-friendly interface. If you have any suggestions for how we can improve further, feel free to let us know. We appreciate your support! 😊🌟

- Annie, Twotap Support

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere