Thames Valley Window Company Anmeldelser 

619
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I consulted at least five companies to provide quotations for timber double glazed sash windows & french doors in total 14 sash windows & 7 sets of french doors & Thames Valley windows were certainly... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The installation team of Mark and Jake were brilliant. Each day they put down protective sheets on floors and furniture and then cleaned up at the end of the day. They were very careful and thorough... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Team were professional throughout, door installations were done brilliantly. I willuse them again for some further work i need doing. The product looks good, bit it is early days. Other i... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Windows are good. However there was a long delay between the survey taking place and confirmation happening - hence a delay to the manufacturing and fitting. I was then asked to postpone the install... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Installation af termoruder
  2. også i
  3. Dørbutik
  4. Leverandør af PVC-vinduer
  5. Leverandør af vinduer

Skrevet af virksomheden

Beautiful Windows & Doors for Your Home | Thames Valley Windows Thames Valley Windows is an award-winning glazing and home improvement specialist with over 42 years of experience helping homeowners transform their properties across Berkshire, Buckinghamshire, Hampshire, Oxfordshire, Surrey, West Sussex, London, and surrounding areas. Trusted by more than 37,000 customers, we have built our reputation on exceptional quality, expert craftsmanship, and outstanding customer service. Whether you're replacing windows and doors or enhancing your home with a bespoke glazed extension, conservatory, orangery, or roof lantern, our experienced team is dedicated to delivering results you'll love. We understand that choosing new windows and doors can feel overwhelming. With a wide range of styles, materials, colours, and finishes available, making the right decision for your home is important. Our knowledgeable specialists provide expert guidance at every stage, helping you find the perfect solution, from modern aluminium and energy-efficient uPVC to beautiful timber-alternative designs, available in both contemporary and traditional styles. Quality and value go hand in hand. We offer competitive pricing and a price-match guarantee on like-for-like quotations, giving you complete confidence that you're receiving outstanding products at the best possible value. Our commitment to excellence is reflected in our industry-leading accreditations. Thames Valley Windows holds ISO 9001 certification and is among a select group of UK companies awarded the prestigious BSI Kitemark for window and door installation. From initial consultation to final installation, we make improving your home simple, stress-free, and rewarding, delivering trusted expertise, exceptional standards, and beautiful results that stand the test of time.


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

619 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 50 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(619)

34 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

The door looks great

The door is beautiful and works well so far. We are very pleased with it. I'm a little unsure about the cost which appears to be double the average price of such a door, but it is quality so I suppose we should have expected to pay more. Overall, we're happy.

7. juli 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your kind words which I have passed onto the team.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Needed a replacement window contacted…

Needed a replacement window contacted Thames Valley who installed the original one they still had our records on file after 20 years and had all the sizes quickly arranged a new one. Great customer service especially from Sasha who kept me informed all the way. Well done.

5. juli 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your lovely review. I will pass your comments onto the Service team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

All good

All good! TVW Designer was extremely helpful and very patient, especially with my various changes. All their other staff were also very professional, patient, helpful and thorough. I’m so pleased with the results - fabulous windows, which are regularly admired, not to mention the front door which is second to none. Thank you TVW. Great job!

4. juli 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your kind words which I have passed onto the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Highly recommended

TVW recently replaced a large leaded bay and two upstairs windows for us. We were very pleased with all aspects of the service. Our main point of contact, Rob, was very helpful throughout the choice/design process. We were uncertain of what to go for at several points during the process and Rob went above and beyond in helping us understand our options and make the right choices. The fitting team, lead by Jason, were very professional. There were several areas of uncertainty around what we could/could not retain and they managed to do everything we wanted. They took the best part of a day after fitting to ensure that the finish was as professional as all other aspects of the service. I would highly recommend TVW.

17. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your lovely review.I will pass your comments onto the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent product and service

Thames valley supplied out original doors, windows and bifolds, so when it was time to replace it was obvious choice to go back. We’ve had no issue for the lifetime of the products, after 12 years we decided to replace a door.
Great range of products in the showroom - kept informed of delivery/installation date after ordering and it actually arrived a week early.
Solidly built and great installation that was fast and efficient.
Highly recommend from start to finish.

12. juni 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your glowing review. I will pass your comments onto the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Front Door System

Great quality & service comes at a price but one that's worth paying.

9. juni 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your lovely review.I will pass your comments onto the team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

TVW have just installed new windows…

TVW have just installed new windows along with new facias and guttering throughout my property. Everyone who was involved with the process from start to finish has been first class. The product finish is fantastic and I love the way they both look and function. Thank you TVW for a great job, well done !!

8. juni 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your fantastic review.I will pass your comments onto the team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had new bifold doors fitted and one…

Had new bifold doors fitted and one window. Whole process was very smooth from measuring up to the fitting. Communication was great throughout. Fitters were very professional and product was excellent. Would highly recommend.

8. juni 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your fabulous review.I will pass your comments onto the team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Service!

Great service from George & Kevin, our installers. Very courteous, speedy and tidy.

8. juni 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your lovely review. I will pass your comments onto the team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

New double glazed aluminium office…

New double glazed aluminium office windows fitted. The process was straightforward, the fitting quick and I am very happy with the result.

25. maj 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your kind words which I have passed onto the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Window and bifold door

Sales advice, design work, quality and installation have been excellent.

17. maj 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your kind words which I have passed onto the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Communication on my order was great

Communication on my order was great, they did what they said when they said they would. Professional fitter of the door, just an easy experience. Recommend.

17. maj 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your fantastic review. I will pass your comments onto the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product

Great product , great communication, great workmanship

12. maj 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your wonderful review. I will pass your comments onto the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We’ve used TVW on a couple of occasions…

We’ve used TVW on a couple of occasions and they have always provided a great service. Turn up when they say they will and the installers are very professional and polite! Excellent!

12. maj 2022
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Thanks for your fantastic review. I will pass your comments onto the team.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Beware! Mechanisms are not built to last

We had all our windows and two doors installed by this company in 2010. After about 8 or 9 years the windows started to ‘flop’ down when open. Then the back door started to stick occasionally until a couple of years ago when it could only be opened by turning the key. The front door started to play up also. We called them out to see if they could repair it. I was shown how to repair the windows (which I have to do now each time I open any of them) and he fiddled with the front door, which worked for a while but is sticking again. However, I was told that the back door mechanism was no longer manufactured but they would see if they could find replacement parts. I chased up again this year and was assured that the manufacturer had another mechanism that would fit. I was asked to pay a 50% deposit which I was happy about knowing that the door at last would be usable. When it arrived to be fitted there was no way that this was similar or could be modified so I was told they would go back to the manufacturer and get back to me. 7 weeks after transferring the deposit, I have now been told that there is nothing that would work.
It would seem that this is common practice with them. The manufacturer gives them assurances to secure business, they take your money then you spend endless time chasing them up only to find that you’ve wasted months for no result. I have been refunded the money but the whole experience has been very disappointing. I would never have had the whole house replaced with their windows and doors had I known that there would only be 10 years of life and that they discontinue mechanisms which cannot be replaced.

12. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Dear Mrs Bodine

Thank you for your review.

We apologise for the dip in service and response you have suffered at various stages throughout your interactions with our company.

We have tried our best to help you after you contacted us again at the beginning of February 2022 regarding your service call in Sept 2020.

We contacted the manufacturer on your behalf to see if they had an alternative locking mechanism fitted 12 years ago.

They assured us by email that they had a suitable replacement, which we passed onto you in good faith, and proceeded to place an order.

When the alternative lock was delivered, it was checked by our service engineer, and he advised that it was not suitable.

We immediately contacted you to advise and processed a full refund.

Overall, we strive to achieve a high level of service and maintain best practices, so we apologise for the disappointment.

We thank you for your perseverance and patience with us whilst we tried hard to resolve your lock issue.

Best wishes
Thames Valley Windows

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointing after sales service.

Disappointing after sales service.

The pre-sales service was good, barring some slightly pushy tactics (i.e. we need you to sign today or you'll miss the cut off for the manufacturing slot....) they were responsive and gave good design input.

Following signing there were significant delays in receiving the window. Accept this was pandemic related and beyond their control, but communication could have been a little better to manage expectations.

Another little hiccup when the window arrived and the fitter initially thought one piece was the wrong size, leading to a days delay - not a big deal and overall happy with the fitting service.

Problems came with the post-installation service......not long after installation one of the large triple glazed panes in the bifold spontaneously shattered. Warranty was clear that breakage caused by a 3rd party would not be covered, however Thames Valley claim that 'spontaneous shattering' comes under this heading despite no damage having been done to the window - they tried to tell me a bird must have hit the glass, or a stone - despite the fact that it was the interior pane that had shattered and there had been no birds in the kitchen!

Our own research showed that spontaneous shattering is not that uncommon in new glass, and the cause is usually either defects in the glass or a knock during installation. A contact in the commercial building industry confirmed this having looked at the the shatter patterns.

Thames Valley refused to send anyone out to inspect the window to see if this could be the cause. The only course of action they would accept was for us to pay for a new pane to be installed.

With a shattered pane of glass inside the house posing a safety issue we felt held to ransom, we had no choice but to pay to get the clock ticking for delivery of a replacement ASAP (as we were told this could take up to 6 weeks).

All in all really surprised and disappointed by this from a company that prides itself on reputation and customer service. At the very least we would have expected them to send an expert to inspect the glass and discuss the cause.

22. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Dear Adele

As per our telephone conversation on Friday 29th April, we do apologise for the issues you have experienced with the post-installation service of your shattered pane in your newly installed bi-fold doors.

We take all feedback very seriously and have reviewed your installation and email communication with our Service and Installation coordinator, Sasha and Project Manager Dan, to see where we can improve.

We agree that any internal breakage was likely due to an imperfection in the unit or possible installation damage.

Given that the installation was at the end of September, we would have expected warranty cover from the suppliers. We should have requested for our technical manager to visit so that we could raise a claim for a replacement panel that should have been replaced free of charge.

From information on our database, I can see that as the replacement glass was chargeable to both ourselves and you as a gesture of goodwill, our Service and Installation Co-ordinator offered the fitting free of charge.

We try our best to complete every project to the highest standards, and we always work hard to resolve any issues to deliver exceptional customer service.

We are very sorry that we have not met your expectations on this occasion our finance department has confirmed that they have processed a full refund on 29th April for the replacement panel.

Best Wishes
Thames Valley Windows

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Surpised your meeting wasnt about disolving with customer service like that.

Walked in to speak with someone, was spotted by staff looking around for someone to talk to but was ignored multiple times, i eventually managed to ask someone if anyone was working that I could talk to and was met by "I dont know, im in a meeting" at which point i walked out and will take my business elsewhere, shocking customer service. Will never return or recommend.

12. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Thames Valley Window Company-logo

Besvarelse fra Thames Valley Window Company

Dear Simon,

We apologise; we were busy at the time you chose to visit, but with no appointment, we did not have immediate resources available to assist.

Our website does say we are open by appointment only, as do the signs at the showroom. Our designer did speak with you and mentioned you could speak with the reception upstairs, but as you left without giving any details, we could not follow up.

We strive to deliver exceptional service to all of our customers, and we are very sorry we have fallen short on this occasion.

Best wishes
Thames Valley Windows

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere