Tracks To The Max Anmeldelser 

351
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super, de mannen van TTTM hebben me van begins af aan de support geboden die ik nodig had en de campagne voor ECHO is tot op heden duidelijk verlopen. Ik had zelf bij voorkeur misschien meerdere... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Schreiben I'm very happy with the results! Tracks to the Max found exactly the right playlists for my music, and I've seen a great increase in streams as a result. The release data has also been real... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great company that truly helps your music grow. They do their absolute best to get your songs into the right playlists. Highly recommended!

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

From a label perspective, it would be a much better service if it could guarantee placement on the release date. Without that guarantee, I think it should cost about a third less. If release-day place... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Musikmanagement og -promotion
  2. også i
  3. Online-marketingbureau

Skrevet af virksomheden

Music promotion with real results for independent artists and labels. Ready to grow? Boost your music with 100% real organic growth. 📈👇🏻


Kontaktoplysninger

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

351 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(351)

71 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed

Disappointed - got on one list only- the say no reggae list available, but i know a few hundred :-). No, a waste of money and i wont do "promotion" again. sorry :-(

13. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Tracks To The Max-logo

Besvarelse fra Tracks To The Max

Hi Spacevogel,

We’re sorry to hear that you’re disappointed with your campaign results. We always strive to provide the best possible placements for every artist, and we appreciate your feedback.

We’d like to clarify that your first order was fully refunded as we were unable to effectively promote that track. For your second campaign, the promotion was slightly more challenging, and we see that the track was removed from a playlist too early, which affected the overall performance. That was not our intention, and we want to make this right.

To ensure we reach the estimated stream results for your campaign, we will reach out to our curators again and request new placements for your track. While reggae playlists are more niche, we do have connections within this space and will do our best to improve the campaign’s outcome.

Please feel free to email us at support@trackstothemax.com so we can assist you directly and work towards a suitable solution. We appreciate your patience and will follow up with updates as soon as possible.

Best,
The Tracks To The Max Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best promotion service

Best promotion service! What differences TTTM is the pre-pitching service, the relevant placings and clear / fast communication. I had also some good experiences with YouGrow+, but TTTM is for me the one I will continue working with.

21. januar 2025
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

You get what you order,

You get what you order,
Sometimes a little bit more.
Dor the spotify promo ist real playlists, no fake.

If you have questions, you get a Answer fast.

18. januar 2025
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

My Track was deleted

I have to rewrite my first review. these guys are very friendly and helpful. when they didnt find a playlist for my track they refunded me immediately.
my track was then deleted later and i was sure that it had to do with the tttm capaign i booked which was declined. now i just got of the phone with d. from track to the max and he explained me that this is happenening a lot right now that there are bot playlists and asured me that it has nothing to do with them. i believe him. so here are my 4 stars for not finding a place for my song which is of course awesome.

(Here is my old review in anger:
My Track was deleted. Its no real streams. Its never real. dont do it.
I didnt book any other campaigns. The song is now gone and i have to upload it again. It is true that they refunded my money because they couldnt find a playlist for the song. Although a week later i was placed on 150 playlists, that never happend before.
I got mail from distrokid that my song will be erased from spotify because i booked a campaign from a thrird party and the plays are coming from bots. Spotify for artists told me the same thing. )

31. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Tracks To The Max-logo

Besvarelse fra Tracks To The Max

Hi Kalle,

We’re sorry to hear about your experience, but we want to clarify the situation. Your track was never placed in any of the playlists within our network, and we even refunded your payment. Our service focuses on organic growth through third-party playlists, and we have no control over other promotional campaigns you may have run with other companies.

Additionally, we checked, and your track is still online, so we don’t see any issue related to our service. If you have any further questions, feel free to reach out—we’re always open to transparent communication and clearing up any misunderstandings.

Best,
Tracks To The Max Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top job

Top job, communication and updates are very good as well. Will use again.

3. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

One song out of four

One song out of four - sorry, that´s not good enough.

20. december 2024
Tracks To The Max-logo

Besvarelse fra Tracks To The Max

Hi Calico Skies,

Thank you for your feedback. We’re genuinely disappointed to see this kind of reply, especially since we went above and beyond to ensure your satisfaction by refunding the money for the three tracks we couldn’t promote.

We did our best to pitch all four of your songs, but unfortunately, it seems that we didn’t have the right network for three of them. While we’re glad one of your tracks was successfully promoted, we understand your frustration and wish the overall outcome had met your expectations.

Sometimes, despite our best efforts, our network isn’t the perfect match for certain tracks. If you choose to work with us again, we’d be happy to discuss ways to better align our services with your specific needs and musical style.

Thank you for your honesty, and we truly appreciate the opportunity to work with you.

Best,

Tracks To The Max Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I paid a lot for nothing

I paid a lot for nothing, I got no streams. This site is a big scam, just like a lot of the rest of this unreasonable, nerdy digital "world" the worst of it is that computer nerds smell worse than pig farms in real life. This is impractical Zionist technology that is not sexy.

17. december 2024
Tracks To The Max-logo

Besvarelse fra Tracks To The Max

Hi Ralf,

Thank you for sharing your feedback. We genuinely understand your frustration and are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

As we explained during our communication, we pitched your song to our network of curators, but unfortunately, your track was not selected as a fit for any playlists. Music curation is highly subjective, and while we always aim for the best results, success can never be guaranteed due to the nature of the industry.

That said, we did refund you the full amount for your order, ensuring that you didn’t incur any financial loss. Our team genuinely put effort into helping you and your music, even though the outcome wasn’t as you hoped.

We value constructive feedback and encourage honest reviews to help us improve. However, we respectfully ask that your feedback reflects the full context of the service provided, including the refund and our efforts to assist you.

If you’d like to discuss this further or have suggestions for how we can improve, please don’t hesitate to contact us directly. We’re here to help.

Kind regards,

Max at Tracks To The Max

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Modest result on hard to categorize track

TTTM managed to place my first track on one playlist. While that's not a lot I'm still happy with it because my music is kind of hard to categorize and tbh my expectations weren't all that high. Though the result is modest atm I'm sure I'll work with them again.

6. december 2024
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not a serious company

I started a campaign for a song. Long time NOTHING happened. I wrote a lot of mails and all the time TTM promised to do what I paid for but nothing happened. In that period of time I had 2 plays for the song. TTM said a lot of Playlist-Curators will check your song. But NOTHING happened again. After a while TTM said the track is not interesting for the curators (who havent heard the song). We can try it with the next one. The Curators will check the song before the Release if you send it to us. I did. 2 Weeks before Release I send the Song to TTM. Nothing happened. The song is already released now and you know what? Exactly NOTHING happened and my campaign status is not active. So I conclude: Throwing money out of my window makes more sense.
Thank u TTM for......... u can imagine... NOTHING =)

27. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Tracks To The Max-logo

Besvarelse fra Tracks To The Max

Hi Knut,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. At Tracks To The Max, we strive to provide high-quality services that meet the expectations of our clients, and it’s clear we fell short in your case.

We’d like to address a few points from your review:

Delays and Communication: We sincerely apologize if there were delays in your campaign or miscommunication regarding its progress. This is not the experience we aim to deliver.

Campaign Results: Our process relies on playlist curators evaluating tracks based on their individual preferences and audience fit. While we cannot guarantee placement, we regret that we didn’t meet your expectations in ensuring timely and effective feedback.

Future Campaign: When we suggested trying your next track, it was based on the feedback received from curators about the fit for the first track. However, we recognize that this didn’t provide the resolution you were hoping for.

Your trust is important to us, and we’d like to make things right. Please reach out to us directly at max@trackstothemax.com, and we’ll review your campaign details to find a fair solution, whether that’s continuing with a new strategy or exploring alternative ways to support you.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us improve and ensure a better experience for all our clients.

Best regards,

Max / Tracks To The Max

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere