Thursday Boot Company Anmeldelser 

669
•
TrustScore 3 ud af 5

3,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My first pair of Thursday Boot Company's premier low top shoes lasted more than a decade. In fact, I still wear them but the color has faded too much to wear in work settings. My new pair were comfort... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Didn't fit and when I went to return have found out the cost of returning the item is on me as the customer and that I have to ship back to America (even though they had clearly been shipped from a UK... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've had the pleasure of buying a jacket, a pair of shoes and a pair of boots from Thursday and I've been really happy with the products, so not the last products I've bought from them for sure. My... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

If you are not in the US do not buy from this company. There is a growing trend of companies making returns and exchanges almost impossible to complete, therefore ensuring nothing gets returned. I wa... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Shopping og mode

Skrevet af virksomheden

Thursday Boots are built for work & play. With the durability of work boots and sophistication of fashion boots, you'll be ready wherever the day takes you.


Kontaktoplysninger

3,0

Middel

TrustScore 3 ud af 5

669 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,0

Alle anmeldelser

(669)

268 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service and product

Great customer service and they really helped me with my pair of boots!

22. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

hat is so awesome to hear! We’re thrilled we could help you out with your boots. Thanks for the shout-out, and we hope you’re enjoying every step in them!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do your research before you purchase from this company

I placed an order on Jan 11th and it said my item shipped and would arrive on Jan 15th. That date comes and goes. Finally on Jan 27th, after encountering numerous customer service agents via their chat option that said they would follow up in 48 hours after contacting the shipper (which they never followed up with me) I contacted them to get an update. I asked to be refunded for my purchase and I was told that they would only send a replacement or give me merchandise credit. I was not willing to accept this as an option and they gave me a "one time only" refund for the order that never made it to the shipper (per Ontracs customer service whom I followed up with). The whole experience felt very shady and I will not be purchasing from them again.

Updated 3/26/26
I want to be clear that I was never presented with an option to refund, I pushed for that option, it was either store credit or a replacement per Thursday boots customer care. I was granted “a special one time refund” were the words used by their customer care. The response below indicates that Thursday boots company did their due diligence. Their due diligence was only in response to my queries regarding my order. I understand that there is a waiting period between when an item ships and when it can be considered lost but if I recall correctly it was nearly two weeks and the item tracking information had never been received by the shipper OnTrac (whom I followed up with myself).

10. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

HI Alexis, we’re sorry this order experience was frustrating. After reviewing your case, although tracking showed the order had shipped, the package never progressed in transit. Once you contacted us requesting a cancellation, we processed a full refund to your original payment method.

While our standard lost-package policy allows for a replacement or store credit while we investigate with the carrier, we understand you preferred a refund and we honored that request.

We strive to be transparent and responsive, and we regret that this situation felt otherwise. If there’s anything further you’d like us to review, we’re here to help.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Resolution after Initial Issue

​I originally had a difficult experience regarding a return and communication. However, after posting my concerns, the manager reached out to me personally to make things right. They were professional, followed up quickly, and ensured the refund and shipping issues were fully resolved. It’s clear they value their customers and are willing to go the extra mile to fix a mistake. I’m much more confident in the brand now and appreciate the hands-on support.

26. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi Ricardo, once a return is delivered to our warehouse, refunds typically take up to 15 business days while the item is inspected and processed. We'll have this check with our team and have our team get back to you as soon as possible.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love the boots, and great customer service!

I bought a pair of General Purpose chelsea boots in the Safari Waxed Roughout color. The boots are incredibly comfortable and well made, and are probably the best boots I've ever owned! I like them much more than my blundstones (they feel better for my narrow feet). There was a slight defect with the elastic, which I'm not sure will impact the longevity of the boots, but I contacted customer support and they sent another pair without me needing to send my current pair back. Thanks to Rich with customer service who was very timely with his responses and very helpful. Would highly recommend buying from Thursday again (though I may not have to - I feel like these boots will last for years)

26. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Thanks so much for the great feedback! We’re glad you’re loving the comfort and fit of your boots, and happy our team was able to help quickly. I’ll be sure to pass your kind words along to Rich. We really appreciate the recommendation!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

great customer service

great customer service, thanks to Kristie. My suggestion to the Thursday Boot Co Team: provide a foot-sizing chart rather than suggesting going down a half size.

23. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Thank you for the shoutout to Kristie, Mark! We’re so glad she could help. We also appreciate the feedback regarding a sizing chart, I'll be sure to share this with our product team as we're always looking for ways to improve the fit experience. Enjoy your boots!

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Very nice product (frustrations resolved)

*Updated review*

I really like the boots – black Major boots in my case. I'm no expert, but they seem to exude high quality, they’re pretty comfortable, and I love the noticeable smell of the leather.

Customer service was very pleasant as they worked with me through a confusing and frustrating experience that eventually ended with a satisfactory resolution. For me it involved an unfortunate convergence between their generous return policy and their gift card policy.

Without recounting the whole story, here’s what future customers need to know: if you make a purchase using a gift card and the shoes don’t fit right, it’s a great option to be able to order another size and compare them, then send one back for refund. But if you do, make sure to ask about what will happen to your gift card credit if you send back the pair that was bought with the gift card. You might be better off sending back that pair, waiting on the refund, then re-ordering the right size with the reloaded gift card.

17. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi Brock, we want you taken care of. We’ve located your order and will message you directly via email to help resolve the issue. If you have any further questions or need additional support, feel free to reply to one of my colleague's emails.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic Boots and Customer Service

I've been a long time shopper of Thursday boots. I've collected about 5-6 pairs of boots over the years and they still hold up pretty well.

There's a certain pair of boots that I love so much (Dynasty) that I wear it almost every time I go out. Then one day I was sad to discover some tears started to form in the mid-soles. I contacted the team at Thursday Boots to explore some options about replacing my boots, even though it was well beyond the original return window, I wanted to shoot my shot and see where I could go.

Laura was able to help me out with replacing my boots. I initially thought it was a long shot, but then to my surprise she was able to assist the replacement at no extra charge! I was very excited (and grateful) to get them replaced pro bono. I will never forget this and will definitely continue to shop at Thursday boots for years to come!

16. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Wow, 6 pairs! You’re officially part of the Thursday family. We’re so happy Laura could help you get your favorite Dynasty boots back in action. Thank you for the years of support, we can't wait to see which pair you add to the collection next!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dodgy product and reviews/

Brought some boots and sneakers from them after seeing all the good reviews online. The sneakers and boots both felt uncomfertable but I wanted to give them both a chance. The boots strap broke after I stumbled on something and the white sneakers leach orange stuff all over my socks whenever its hot. I wrote a review but mysteriously it disappeared from the website. They've already stolen my money, dont let them steal yours.

23. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi Thomas, I haven't been able to find your order details based on your profile name. We reached out via Trustpilot for more info, but I’m happy to help you directly! Please reach out to me at gail@thursdayboots.com so I can get this sorted for you.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good customer service

I recently purchased leather jacket from Thursday Boot Co. The leather jacket is quite good but had some issues which might happen while delivering. I then contacted customer service and the lady Hannah was so kind and helpful to resolve my issue as it is not easy to return from UK to US. Overall I am happy with the product and service, recommend

5. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Thanks for your kind review, we’re glad you’re happy with the jacket and that Hannah was able to help. We really appreciate the recommendation!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

UK buyer, superb experience!

As a UK customer, just do a little homework, as US are sizes are different to Blighty. I have purchased 2 pairs of captains, one from their Amazon store and another direct from the US. The quality of the boots is outstanding and the fit is spot on. I'm normally a size 10.5 UK, and after doing a bit of research, plumped for size 11 wide US, and they are absolutely spot on, comfortable out of the box, and getting even more comfy as they are breaking in. I never thought I could form an emotional attachment to footwear, but I do with these! I now have total confidence in ordering more items direct from Thursday USA, lower priced than on Amazon too. £190 for these boots is a steal, the quality is as good as boots more than twice this price in the UK. I really can't recommend them high enough.
UPDATE, now have added Frontier boots, and just ordered a pair of Diplomat boots, and a pair of Hand Sewn Runners, I just love the quality of everything I've ordered so far!

8. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Thanks so much for sharing your experience, David! We’re really glad to hear the Captains fit perfectly and that you’re loving both the comfort and quality. You’re absolutely right, taking a bit of time to check sizing can make a big difference when ordering internationally. We truly appreciate the recommendation and hope your boots keep getting better with every wear.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Returning customer

I received a pair of boots 2 years ago as a gift and I loved them. Went on to order sneakers and formal Aviators this year. The quality is outstanding and I highly recommend it.

Dee also helped me with my delivery query email to make sure I got them.

Next up would be a jacket I think.

10. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Thank you for sharing your experience! We’re so happy to hear you loved your first pair and that your sneakers and Aviators lived up to expectations as well. We really appreciate the recommendation and your continued support!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good quality products

Good quality products. Had a defective zipper talked to costumer via email and they replaced the boots. I was not expecting that. Will definitely buy more shoes and jackets from these guys!

11. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Thanks for sharing your experience! We’re glad to hear you’re happy with the quality and that our team was able to take care of the zipper issue for you. We really appreciate your support and look forward to outfitting you with more boots and jackets in the future!

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Im writing this review because Im…

UPDATE… they reached out to me and tried their very best to have a satisfied customer, and for that I will give them props, because that means they truly want a happy client, thank you for making it right for me I appreciate that, Im writing this review because Im really disappointed in the quality of of the boots, and even more disappointed that this website states in different ways that their boots are build to last , but yet they dont guarantee the boots longer than 14 days?? Is been exactly a year I purchased this boots for my husband with lots of effort I was able to save and buy him the boots he has always wanted. And they lasted exactly a year, note that he only wears them occasionally, which means maybe 6 times and they are falling apart!! I wish I could get my money back, for this defective boots. If the company is willing to refund I will come back and update my review to a higher star and let people know that the company is legit with their customers

7. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi Adrianna, thanks for sharing this. We’re sorry to hear about your experience and would like to help, but we’re unable to locate your order with the limited information provided. We’ve reached out via Trustpilot to request additional details and look forward to assisting once we hear back.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Flight jacket quality issue

While the style, fit and overall quality when I received my Flight Jacket was very good, it changed after only 2 years of having this jacket. I only wore it a handful of times in the last two winter never under bad weather (I live in south Nevada). This is not expected aging as the customer service department is telling me, this is a clear quality issue with surface flaking. Very disappointing for one of their most expensive jacket that you are supposed to be able to keep for many years.

1. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi Xavier, we’re sorry to hear you’re disappointed with how your jacket has aged. After reviewing the photos, our team found this to be normal finish wear rather than a manufacturing defect. The leather remains structurally intact, and the changes reflect natural aging of the hand-finished full-grain leather used in the Flight Jacket over time.

While this does not fall under a manufacturing defect, our team offered additional help as a courtesy, and that offer remains available should you wish to revisit it.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best Customer Service Ever

I would like to thank the entire team at Thursday Boots for the exceptional customer service. The response was quick, polite, and exceeded my expectations. Best personalized customer service I have experienced. Thank you.

8. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi Deborah. thank you so much for your kind words! We’re so happy to hear that our team provided quick, personalized support and exceeded your expectations. We truly appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy your Thursday Boots for years to come.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Stinky boots at the right price point.

Stinky boots at the right price point.
The leather reeks of chemicals and treatment. The inside of the shoe will color your socks black. I doubt they will last more than 1 year.

7. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi there, thanks for your feedback. A noticeable leather scent or some initial dye transfer can sometimes happen with brand new boots, and this usually fades with wear and ventilation.

That said, excessive odor or color transfer isn’t something we’d expect, and we’d want to review it further.

We’re always happy to help directly, but we’ll need more information. If you’re open to it, please reach out to our support team at teamthursday@thursdayboots.com with your order details so we can take a closer look.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Design flaw in fatale boot

I bought a pair of black cherry fatale. I was especially pleased they came in a size 5. I’m in the states so I received them quickly- about 8-9 days. They smelled DELICIOUS and are insanely beautiful. Took a bit to break in & needed bandaids but thats to be expected with such fine leather in that style of combat boot. I wore them daily and after 2 months the soles on both feet completely split open below the toe making them completely unwearable. I contacted customer service with photos and they were amazing. Sent me a replacement pair that came within the week. These one split in the same spot, both feet, after wearing them for 2 weeks. I took them to a cobbler in town and he said it was a design flaw. The sole of those boots with that type of material is too thick and creates a weird pressure point which causes it to split. I thought about having the cobbler resole them for me but he was out of my price range. Customer service was really apologetic and refunded my money and had me keep both damaged pairs.

I’m devastated bc they literally are the most stunning beautiful boots ever. So comfortable and that cherry red is such a deep vibrant POP of color. Very mature & elegant but still very punk rock- Literally every Middle aged goths dream boot. I constantly got compliments on them.

I love them so much that I just may risk getting a different style and trying again.

31. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi Jessica, we couldn’t find any order information under this name, so we requested additional details through Trustpilot, but haven’t heard back from you yet.

Thank you for sharing such a detailed and thoughtful review. We’re glad to hear how much you loved the look, leather, and color of the Fatale, and we appreciate you being candid about the issue you experienced.

This shouldn’t have occurred twice, and we take feedback like this seriously and review it closely with our product team. We’re also glad our customer care team was able to support you promptly with the replacement and refund.

We appreciate you giving us a try and for considering another style in the future. If you ever need assistance, our team is always here to help.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great support received

Great support received, thanks to Veron!

6. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Thank you for the great feedback, Nicolo! We’re happy to hear Veron provided excellent support and we truly appreciate you taking the time to share.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

You said:

As an international customer, I can’t fault the shipping — my order arrived within a couple of weeks despite travelling halfway across the world. A small issue was resolved very quickly, with friendly and professional customer service.

I purchased the Heritage Captain boots in Vintage Tobacco and couldn’t be happier. The craftsmanship and materials are outstanding for the price. After following the sizing guide and breaking them in, they now fit perfectly. I’ve worn them daily for over two months; they’re extremely comfortable, wearing in beautifully, and holding up exceptionally well. Truly as tough as old boots.

6. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Thank you so much for taking the time to share this, Thomas! We’re happy to hear your order arrived smoothly and that our team was able to resolve the issue quickly. It’s great to know the Heritage Captains in Vintage Tobacco are fitting perfectly and holding up so well with daily wear. We really appreciate your kind words about the craftsmanship and comfort, enjoy many more miles in them!

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Not as good as the website reviews have you believe.

Bought some black Captain boots based on their website reviews. A gamble considering I'm in the UK and the return shipping and restocking fees are high. First impressions are the leather smell and overall look and presentation was fantastic. The comfort, however, is not so good. I ordered my normal size and the sizing is good. However, those little rivets which you hook the laces around dig in to my feet. To the point where I can't wear them for more than an hour before switching to one of my other comfier pairs of boots. When I compare these rivets/eyelets to my other boots, the Thursday Boots ones are considerably chunkier and protrude rearwards much more, which is the cause of the issue and discomfort.

I also did some digging around as there only seems to be 5 star product reviews on their site with no link to add your own. Turns out you often need to request a link to leave a review and most reviews are monitored with only best ones hand picked to be publicly visible.

10. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Thursday Boot Company-logo

Besvarelse fra Thursday Boot Company

Hi there, we couldn't find any information based on your limited name here so we requested more information through TrustPilot. However, we haven't heard back.

We’re glad to hear you were happy with the leather quality and presentation, though we’re sorry to learn the fit and comfort didn’t work out as expected. Our team is always happy to review fit concerns and suggest options or next steps when we’re able to connect directly.

Regarding reviews, we do send a review link via email a few days after purchase so customers can share their feedback. We publish both positive and critical reviews, and feedback from all customers is welcome. If that email didn’t reach you, please don’t hesitate to let us know and we’ll be happy to assist. It’s possible the message landed in a spam or promotions folder.

If you’d like assistance or want us to look into your experience further, we encourage you to reach out to our support team at teamthursday@thursdayboots.com directly so we can help.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere