Theegyptiancotton Anmeldelser 

111
•
TrustScore 3 ud af 5

2,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

After waiting a considerable time for towels that I had ordered for a birthday present, I was concerned after reading some bad reviews on Trustpilot. I contacted the Company and went in quite strong b... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Order: 21 March 26 Evri: 'We're expecting your parcel': 29 March 26 TEC confirming despatch: 29 March 26 TEC feedback request: 12 April 26 TEC apologising for feedback request when item st... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

There is only one suitable description for this company they are a bunch of crooks. they totally disregard rules about refunding customers when goods do not arrive. if i mail them i get amessage ful... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely atrocious service! The products are fine but delivery took the best part of the month of January to arrive. Offers of discounts off future purchases were of no interest. Seems to be a one... Se mere

Virksomheden har svaret


Kontaktoplysninger

2,9

Middel

TrustScore 3 ud af 5

111 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,9

Alle anmeldelser

(111)

7 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

A Happy Ending!

After waiting a considerable time for towels that I had ordered for a birthday present, I was concerned after reading some bad reviews on Trustpilot. I contacted the Company and went in quite strong because I feared that I was going to be fobbed off and promised a delivery that wasn’t going to happen. I was lucky enough to be dealing with a wonderful customer service agent called Emily. She was polite, patient and went over and above to ensure my order was received in time for the birthday I had brought the gift for. She kept me informed with delivery updates. The towels arrived today, well in time to give my gift. The towels are of very high quality and I am delighted with my order. Thank you Emily !

19. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointing experience – repeated delays and promises

I am extremely disappointed with my experience with The Egyptian Cotton.

I placed my order on 18th August. After the parcel failed to arrive, I was eventually informed that it had been lost before being successfully handed over to Evri.

I was offered a replacement, which I agreed to, and was repeatedly assured that the shipping team had been contacted and that my replacement was being prioritised. I was also told that the fastest available delivery service would be used, ideally next day at no additional cost.

Unfortunately, despite these assurances, I continued to receive updates saying that they were waiting for the shipping team, without actually receiving confirmation that my replacement had been dispatched.

After several days of chasing and being given further assurances, I was eventually told that if dispatch and tracking could not be confirmed that day, my order would be cancelled and refunded.

The order was subsequently cancelled and I received confirmation that my full £40.99 refund had been processed.

I appreciate that Emily was apologetic and ultimately dealt with the refund, and I did receive an offer of 20% off a future purchase. However, the whole experience was unnecessarily frustrating. I would have much preferred clear and honest communication from the beginning rather than repeatedly being told that the issue was being urgently dealt with when there was still no confirmed dispatch.

I had been waiting since 18th August and feel that I was far more patient than I should have needed to be.

Unfortunately, based on this experience, I would not currently recommend ordering if you need your items within a specific timeframe.

18. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

7 week delivery

Order: 21 March 26
Evri: 'We're expecting your parcel': 29 March 26
TEC confirming despatch: 29 March 26
TEC feedback request: 12 April 26
TEC apologising for feedback request when item still not delivered and advising goods being processed for shipment - hold on, wasn't it despatched 29 March 26?
TEC apologising and chasing Evri.
TEC advising despatch: 30 April 26
Parcel delivered 06 May 26
Parcel label dated 29 March 26, and yellowed with age.
Goods are OK.
Draw your own conclusion as to who was at fault, but both carrier and TEC administration have been mentioned here before!

6. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quality product

Prompt delivery and very happy with quality. Hard to find 4.5 tog - but this duvet is really cosy and wraps round perfectly. 10.5tog is too hot for me and not many places seem to do 4.5 tog. This product more than reached my expectations. Would definitely recommend this company.

16. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid - Misleading Policies and non-delivery

I paid for express delivery on an order that never arrived. Tracking with Evri did not update at all, and despite multiple emails, I received conflicting explanations about whether the item had actually been dispatched. No proof of handover to the courier was ever provided.

Although the express delivery fee was refunded, the item itself remained undelivered. When I checked Trustpilot, I found numerous reviews describing the exact same experience, which suggests this is not an isolated issue.

The company’s terms and conditions also state that “sale items cannot be refunded”, yet nearly all items appear to be permanently discounted. This is misleading and does not override UK consumer rights, particularly in cases of non‑delivery or cancellation of an online order.

I eventually requested a full refund due to non‑delivery and lack of transparency. Based on my experience and the volume of similar complaints, I would strongly advise others to be cautious before ordering.

(I will not be providing my order number for privacy reasons. I have sent multiple emails regarding this order and expect a response promptly)

7. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Quality Bedding & Towels – Great Customer Service

I recently placed my first order with The Egyptian Cotton and I’m genuinely very impressed with both the product quality and the customer service.

I originally ordered an Egyptian cotton duvet cover set for my own bed, and the fabric feels crisp, soft, and extremely well made. I was so happy with it that I went ahead and ordered the same duvet set for my daughter as well, along with a Hungarian goose feather and down duvet to treat her. Everything arrived beautifully packaged and the quality is excellent.

After that, I also purchased one of their towel sets, and the towels are thick, plush, and feel very luxurious, exactly what I was looking for.

What really stood out to me was the staff and communication. Customer service was prompt, helpful, and professional throughout, which made the whole experience much more reassuring.

Before ordering, I’ll admit I felt slightly sceptical after reading some reviews mentioning delivery delays. However, my experience was completely positive. The company provides a delivery estimate window (around 6–9 working days), and all of my items arrived within the expected timeframe with no issues.

Overall, I’m extremely pleased with my purchases and I will definitely continue shopping with them in the future. I highly recommend this company to anyone looking for high quality Egyptian cotton bedding and towels.

Thank you again to the team for such great service.

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you are satisfied with our product and service. Our team works hard to ensure a great experience, and it’s incredibly rewarding to know that we’ve met your expectations.

If you have any more questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID

Do take notice of the negative reviews here. After almost 3 weeks, my bank is processing a chargeback after many emails back and forth blaming the courier.

Quite simply, the goods were never dispatched and a refund was denied until eventually I had to ask the card issuer to get the money back.

Not to be trusted.

Edit: Added after company response.

The company did not initiate or process a refund after I requested this several times. I was always asked to be patient and they would provide an 'update'. The item was never dispatched according to tracking.

My patience ran out and I asked my bank to recover the funds. The company's offer to dispatch or refund came days after this and the chargeback process was underway.

I received an email from 'Adam' Director of Complaints Department with sheer lies about what they had done to resolve the matter. At this stage, I am unsurprised by the dishonesty and am just grateful to my bank for getting my money back.

14. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

Thank you for reaching out and for your valuable feedback.
If you contact the bank, please confirm that we did not delay in issuing your refund. We processed the refund not as soon as the bank requested but rather as soon as you requested it, rather than waiting for any formal bank procedures. We immediately agreed to the return without proceeding through the bank’s channels.
And After examining the email correspondence, I want to clarify that our support team has consistently aimed to respond swiftly and assist you in resolving your issue. Our last communication presented you with the option to either proceed with your order or cancel it, and we did not receive a response from you. As soon as we did receive your response, we promptly initiated the refund process. I assure you, we are committed to ensuring your satisfaction.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

A bunch of crooks

There is only one suitable description for this company they are a bunch of crooks. they totally disregard rules about refunding customers when goods do not arrive. if i mail them i get amessage full of bullshit in return, any excuse to try to avoid refunding my payment. their latest message says if you take down your review, we will refund your money. But it's too late now, I have applied to the county court for a judgment against them.

remember if you see the egyptiancotton co.uk dont buy from them you will regret it.

21. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

Thank you for reaching out and expressing your concerns. We take customer feedback very seriously and aim to address all issues transparently.

We want to clarify that we did process a refund for your order despite the negative review you left. It is important to note that this refund was issued even though you returned the goods to an incorrect address, not our designated return address, and without prior communication with us.

We believe in fair business practices and have always strived to support our customers, even when faced with challenges. We hope this clears up any misunderstandings and assures you that we have acted in good faith throughout this situation.

If you have further questions or need assistance, please don't hesitate to contact us.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

FRAUDULENT WEBSITE

FRAUDULENT WEBSITE

Placed an order over two weeks ago, package missing in the post. They advised they’ve reshipped with the same tracking details? Doesn’t make sense. Every time I ask for a refund and to cancel they ignore me!

15. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

I sincerely apologize for the delay in the delivery of your order. We truly appreciate your patience and understand the frustration that can arise from such issues.

I want to clarify that the delay is due to the shipping company, and it is beyond our control.
and can you provide us with your order number please

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I really love the quality

I really love the quality. I will only give 4 stars out of 5 because for the delay of my order. The customer service was very helpful. I recommend youTheEgyptianCotton.

1. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

Thank you so much for your wonderful review! We truly appreciate your feedback and are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your support means a lot to our team, and it motivates us to continue delivering the best service possible.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sad to say Poor Customers service(as…

Sad to say Poor Customers service(as previously very satisfied with order couple years back ) but…

Not only was sent wrong item without communicating but also a long winded process to return and amend error the company done. A package ordered on the 1st, wrong item sent on 17th and told correct would be delivered sent tracking and on them receiving the item had to chase to be told item not in stock a whole month and a bit. Do better… May Jesus help you all. 🙏🏾🙏🏾. Lessons always there to learn.

17. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

I sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with our customer service and shipping delays.

We have recently made changes to our team to improve our service quality, and we are committed to ensuring that your experience with us is a positive one. The delay you encountered was due to our shipping partner, and we are actively working with them to resolve these issues.

We appreciate your understanding and patience during this time. If there’s anything specific we can do to assist you further, please don't hesitate to let us know.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Faith Restored.....So upon purchasing there was problems…

So upon purchasing there was problems with delivery and it took a while before I managed to get my money back but it's looks as though maybe there's been a change in the back office because although I've had my refund a couple of weeks now today I received an email from customer service giving me reassurance that Procedures and issues have been dealt with and as an goodwill gesture they sent me something for free that id had previously tried to order and I received the items the very same day. Big thanks to Adam for making this happen 👍🏻

17. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

Thank you so much for your positive feedback! We truly appreciate your kind words and are glad to hear that you had a good experience with us.

We are committed to continuously improving our services and ensuring that all our customers are satisfied. If there was anything that caused you any inconvenience, we sincerely apologize and will work on addressing it.

Your feedback is invaluable to us, and we look forward to serving you even better in the future.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutly scammers

Absolutly scammers. Make a order, still not yet it. They don't have a phone number and not replying on email. Avoid this company. It's save your money
Upd
Order #19015
Evri tracking number: H01M8A0067568306
i have screenshot where i replyed to you. You don't have a phone number and your email adress system doesn't see and was return to the sender.
I also send another email from diffferent email adress and again no replyed.
The customers can't communicate with you, because they can't rich you.

7. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

We apologize for any inconvenience you may have experienced. Unfortunately, we were unable to find any emails related to your inquiry.

Could you please provide us with your order number, the name used for the order, or any other details that might help us locate your information? We are here to assist you and will do our best to resolve your issue promptly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I wouldn't give any stars but it won't…

I wouldn't give any stars but it won't let me leave a review if I didn't. I ordered a mattress topper from this company. They state delivery is 3 to six days, four weeks later, 12 emails still no delivery. They said the first one must've been lost, although the tracking number they gave me for EVRI kept saying awaiting your parcel. I contacted the egyptian cotton company again and they said they had sent another mattress topper out. The tracking number was the same as the previous one and the EVRI tracking still says the same, awaiting your parcel. I contacted the company again asking for my money back and they have not replied to my email. I can see that others have had good experiences with this company but mostly not. I would not buy from this company it's a lottery whether you get what you ordered and paid for.

25. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

According to our records, your order has been successfully received, and here is your tracking number: [H01M8A0066546626].

If you have any further questions or need assistance with anything else, please don’t hesitate to let us know. We are here to help!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely Atrocious Lack of Service

Absolutely atrocious service! The products are fine but delivery took the best part of the month of January to arrive. Offers of discounts off future purchases were of no interest. Seems to be a one man (or woman) band.
No way can I give any recommendation to this outfit and I most definitely won't be buying from them ever again.

30. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the delays you encountered with your order. We understand how frustrating this must have been for you, and we are truly sorry for any inconvenience it caused.

While we strive to provide timely deliveries, unforeseen issues can sometimes arise, and we appreciate your patience as we worked to resolve this matter by sending a replacement. Your feedback is invaluable to us, and we are actively working to improve our shipping processes to prevent similar situations in the future.

We genuinely appreciate your comments about our products, and we hope that you might consider giving us another chance in the future. If you have any further concerns or questions, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered from this websiBeware of ghost companieste and did not…

I ordered from this website and did not receive the order in the amount of 159.89. I received 2 parcel tracking numbers (Ervi and Royal Mail) that have the same message: The tracking number may be incorrect or the status update is not yet available.

21. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

We appreciate your understanding and patience as we worked through this situation.
And It shows that you received your order and
We want to assure you that the issue was due to a system problem that has since been resolved. You can now easily track any order you place with us, ensuring that you stay updated on its status.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I ordered a duvet for a Christmas…

I ordered a duvet for a Christmas present. I got in touch with customer service, after I had ordered the item you could get extra 20% off. I contacted them and they give me extra 10%. If they would of matched the 20% it would of defo been 5stars

2. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

"Thank you so much for your kind words! We truly appreciate your feedback."

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing quality of material

Amazing quality of material , great price , very happy

14. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

2. "We’re thrilled to hear that you had a great experience! Thank you for sharing your thoughts with us."

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Appalling company

Appalling company. I ordered quilt cover and sheets nearly 4 weeks ago, I'm still not in receipt of them. I've asked for a refund over 5 times and just keep getting fobbed off with them 'apparently' they are resending the item or chasing there shipping company. I'm going to trading standards now as they ignoring me.

24. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Theegyptiancotton-logo

Besvarelse fra Theegyptiancotton

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience, but we’d like to clarify some points to ensure you have all the correct information."

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere