Origin Suregreen Limited Anmeldelser 

1.751
•
TrustScore 4 ud af 5

3,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ordered grass reinforcement roll. One man delivered and threw out of lorry. He rolled up drive as so heavy. End was damaged. Company customer service terrible. Ignored my emails. Would not recommen... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great delivery experience. They have gps tracking , so you can follow the progress of their driver as he nears your location.I had x6 3m sleepers, Wayne the driver helped me carry them into my propert... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

No hesitation in recommending this company. Good quality sleepers at a very competitive price. Helpful tracking app meant we could see in real time where the delivery was. The friendly driver unloaded... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We purchased a pallet of 35 oak sleepers from Suregreen. We needed the pallet to be delivered to a specific location near to our garage. Suregreen were able to ensure the pallet was delivered by their... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med udstyr til haveanlæg
  2. også i
  3. Aggregatleverandør
  4. Hegnsbutik
  5. Leverandør af byggematerialer
  6. Tømmerhandel

Skrevet af virksomheden

Origin Suregreen Limited supplies high-quality Timber and Landscaping products to the trade and for all kinds of projects around the home. Our range includes sleepers, fence panels, grass reinforcement mesh, electric fencing, welded wire, anti-bird netting, tree guards, chicken wire, permeable paving, garden mesh, timber posts, growing media, aggregates, shade netting fabrics and so much more.


Kontaktoplysninger

3,9

God

TrustScore 4 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 66 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(1.751)

22 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy website and reasonably good price

Easy website and reasonably good price. Fast delivery too

3. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you for your review!

We would not be able to grow and develop without feedback like yours! We are so happy you had a great experience with us and hope to see you again soon.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Having searched for the best fence…

Having searched for the best fence panel at reasonable prices, these were exactly that. Tough, sturdily constructed. Will use again when I change other panels.

24. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good afternoon,

Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Origin Suregreen Ltd.
We look forward to serving you for many years to come!

Kind regards
Katie
Origin Suregreen Ltd

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good quality product.Delivery on time.

Good quality product.Delivery on time.
Will use Suregreen again. Recommend this company.

6. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you so much for your review!

Your feedback is so important to us, as it helps us grow and improve. We are thrilled to hear that you had such a positive experience with us. We look forward to welcoming you again soon.

Kind regards,
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

great quality feather edge boards

great quality feather edge boards and delivered on time. one on the side was cracked all the way through but thats got to be down the courier. Thanks for a great service, way cheaper than my local stockists.

5. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Afternoon,

Thank you for your review!

We would not be able to grow and develop without feedback like yours! We are so happy you had a great experience with us and hope to see you again soon.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very good

Very good. The manager was very helpful.

6. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate your business and helping to share the word about Origin Suregreen Ltd.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen Ltd

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The GR14 grass protection system was…

The GR14 grass protection system was easy to lay and it is now being tested. Whilst we are no longer being waterlogged, we are keen to see if this product works over the next winter season. So far it has helped keep the grass from being ripped out by cars using the parking area.

20. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good afternoon,

Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us.

We are so glad you are happy with your order and the quality of our products.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen Ltd

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top quality fence timber and great service

I am very pleased with the quality and price of the fence materials (featheredge, arris rails, fence posts and gravel boards) delivered by Suregreen. We put the fence up without any hitches and it looks great. The service was excellent - I was even able to add to the order at a later date without much hassle. The delivery was well communicated and we were able to track it all the way.
Very pleased.

18. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good afternoon,

Thank you for your review. The entire team really appreciates it!

Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Origin Suregreen Ltd!

Kind regards
Katie
Origin Suregreen Ltd

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good efficient company.

Good efficient company - delivered order on time .
Driver had to get in and drop load in a tight space with no complaint.
Best price for fence - customer service very good responded quickly to a couple of queries.

13. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good afternoon,

Thank you so much for taking the time to share your experience at Origin Suregreen Ltd. We take pride in knowing our customers are happy with their experience.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen Ltd

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great company.

17. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you for your review!

We would not be able to grow and develop without feedback like yours! We are so happy you had a great experience with us and hope to see you again soon.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I think it has been the best buying…

I think it has been the best buying experience I have had.Joanna was so on the ball, needed proforma payment link 10mins . Ordered Monday delivered Wednesday. Was living in hope I would get it Friday. Haven't installed the mesh fencing yet, but looks good quality. And it was a good price. Perfect. Thanks

12. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Afternoon,

Thank you for your review!

We would not be able to grow and develop without feedback like yours! We are thrilled you had a great experience with us and hope to see you again soon.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Came in to buy compost and the trade…

Came in to buy compost and the trade counter staff were very helpful and knowledgeable and the helpful forklift driver put the bags into my car ! All round great experience, I won’t hesitate to come back and buy from them again!

7. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you for your review!

We would not be able to grow and develop without feedback like yours! We are thrilled you had a great experience with us and hope to see you again soon.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sure Green and it's employees A++++

From start to finish Sure Green were great. The products supplied have been top notch and at a competitive price. The Senior Sales and Customer Care Associate Jo, has been super helpful and efficient. I wouldn't go anywhere else to buy fencing materials.

5. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,
Thank you so much for this 5-star review.
We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We would not be able to grow and develop without feedback like yours!
We will share this wonderful feedback with Jo and with the team!
Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor service and communication

Placed an order 2 weeks ago with free delivery within 2-5 days. The fence panels still have not arrived. I have not had any communication from the company, I had call last week to find out what is happening with my order. I was advised they were manufacturing the panels and my order would be ready Tuesday. Absolutely poor service and communication from Sure-green, I bought from this company to support a local business.

31. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Dear David,

Thank you for your feedback regarding your recent order with Suregreen.

We understand that you placed your order with the expectation of receiving it within 2-5 days. The delay you encountered was due to the manufacturing process for the panels. I can see we have scheduled this delivery in for you for Tuesday due to the request that we can't deliver to you on a Thursday or a Friday.

We have processed a partial refund for you as discussed on the weekend as a gesture for the inconvenience caused.

Supporting local businesses is important, and we appreciate your decision to choose Suregreen. We are committed to improving our communication and service to ensure a better experience for our customers in the future.

Your feedback is valuable to us, and we are taking steps to address these issues. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact our customer service team.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen Limited

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disgraceful

Happy with the ease of the ordering process and price, but delivery process was appalling. Contacted by the courier on the Friday, and requested delivery on the Wednesday afternoon, as this was when my partner would be at home to take receipt. At this point no mention was made of the delivery window being between 7am and 5pm, and requesting an afternoon delivery slot would cost an additional £78. (£78!!!?). Also not mentioned that the 2 people present to unload doesn't include the driver. I've had many deliveries of this type in the past, but never encountered such a dumb, impractical policy as the driver not being able to assist in the unloading. So, the day of delivery arrives and I receive an email informing me that the delivery will be made between 09.13am and 13.00, when nobody would be at the property to collect. I contacted Suregreen customer services to ask why my order was being delivered before I had requested it, which is when I was informed about the £78 'timed' delivery fee (which incidentally is the same fee for redelivery, and forcancellation, should I be unhappy with the service). My partner contacted Suregreen on my behalf at this stage, as I had to work (the concept of other people having jobs to go I'm certain is difficult to for some delivery companies to comprehend) and managed to arrange a redelivery at a reduced rate. Why we had to pay for a redelivery at all remains the biggest irritation.
The day for redelivery arrives and myself, and my partner wait at home all day for a truck to arrive. Eventually after 10 hours of waiting, and a few frustrated phone calls, the truck arrives with our pallet. By this time I am on my own as my partner has gone out, so it's just me and the driver, who was very courteous and polite, and probably the only positive about my entire experience with Suregreen.
So in summary, I will not be ordering from Suregreen again, nor recommending them to any other unsuspecting customers. In all, a thoroughly abysmal service.

22. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Dear Russell,

Thank you for sharing your feedback regarding your recent experience with Origin Suregreen. We appreciate your detailed insights as they help us to improve our services.

Our team is reviewing our communication procedures to ensure that all relevant details about delivery options and associated costs are communicated during the ordering process.

We appreciate your positive comments about the driver’s courtesy. While this does not change the overall experience, it reflects our commitment to providing professional service.

Your feedback is valuable to us as we strive to improve our services. Thank you for bringing these issues to our attention.

Sincerely,
Katie
Origin Suregreen Limited

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed

Note to self: always check Trustpilot first! Placed my order, which said 2-5 working days delivery, then found out this is in fact postcode dependant. They would deliver when in our area, which meant 7 days after placing the order, to then be notified a day before the delivery date that it was cancelled due to a vehicle breakdown, I understand some things can't be avoided, but was then told we can't tell you when we will deliver but will keep you updated. Not great when you have people booked in to do work! Replied via email and requested a refund. Response was sorry for the inconvenience and we have processed your refund. I will say the refund came through in the timeframe stated, but a very disappointing experience so will not be using again or recommending. Website definitely needs updating with clear information regarding delivery timeframes being dependant on where you live, and I am not even in a far reaching place of the UK, had I been i would have understood the delay.

19. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to our attention.

Unfortunately your order was affected by the breakdown of our own vehicle and I can see we was unable to deliver this to you with our 3rd party courier as 2 people would not be present for the offload so a refund was issued to you.

We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our business

If you would like to discuss this further please do not hesitate to contact us.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid this company I ordered and paid…

Avoid this company I ordered and paid for my order and at no time did the website tell me it was a preorder until I received an email saying it was out of stock. I placed my order on 26 April and it still hasn’t arrived on the 14 May the stock came in on the 8th May and was meant to be delivered on the 12 May I spent the day watching the tracking I got to number 2 on the list and then the driver had an issue. I had to contact them to ask why it was not delivered and sure green told me they were sending my order out on a priority this is taking 3/4 days. This was my second and last order with this company my first order was excellent.

26. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Upon looking into your order I can see that unfortunately you had placed a pre order on the website and unfortunately the day the order was out for the delivery our driver had an incident on the road which was out of our control so we can only apologise for this. I can see this order is due for delivery for you today with DX.

Sorry for any disappointment caused, if you would like to discuss this further please do not hesitate to contact us.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dreadful service

I ordered an item that was never received. This seems a common occurrence when you read the reviews.
To say suregreen were disinterested is an understatement...they couldn't care less and didn't help at all. I've had to contact the courier myself to launch an investigation. Really bad customer service. Would never use again.

1. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you for review.

I have seen that this order unfortunately got lost by our courier Evri, this is not how we expect our deliveries to go and we can only apologise for this. I can see this has been resolved with you sometime ago with a refund.

Sorry for any inconvenience caused to you.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

I had a delivery on sat 30th March and wanted to take this opportunity to thank you all. The product was great but not only that, your service from initial contact, to ordering, tracking and two great helpful guys delivering was excellent.
Lots of companies could certainly 'take a leaflet out of your book'!
Thankyou and well done.
Regards D. P. R.
1st April 2024.

30. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you for your review!

We would not be able to grow and develop without feedback like yours! We are thrilled you had a great experience with us and hope to see you again soon.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Disappointed


Harpic Jones
4 reviews·1 photo

Never had a problem before but very disappointed with your courier
There tracking system doesn’t work properly states my delivery is sitting on a vehicle 30 hours ago the depot is only 1 hour from my door
Tried calling them held on the phone for 20 minutes no answer only to be cut off
I contacted sure green by email was told it would be delivered that day 24 hours later still waiting
Stayed in for 3 days
SUREGREEN CHECK YOUR REVIEWS AS YOUR BIGGEST PROBLEM IS YOUR CHOSEN COURIER
Great shame as your products are outstanding

30. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

You had one job to do

Placed an order for 5 bulk bags of top soil, 2 to 5 working day for delivery. Website takes your order then email says its out of stock. 4 phonecards later a week to restock and a week then for deliver. All you do is sell mud...
Shocking.
Avoid

25. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Origin Suregreen Limited-logo

Besvarelse fra Origin Suregreen Limited

Good Morning,

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Upon looking into your order I can see that unfortunately you had placed a pre order on the website and I can see this order was refunded in full to yourself. If you would like to discuss this further please do not hesitate to contact us.

Sorry for any disappointment caused.

Kind regards
Katie
Origin Suregreen LTD

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere