Sophie Allport Anmeldelser 

134
•
TrustScore 2 ud af 5

2,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I had a problem with one of the large mugs, a manufacturing fault that took quite a while to show up. I reported this to customer services with some photos and they immediately, without any quibbles,... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a colourful heart bedding but when it came it was in “ muted shades which wasn’t in the description online or when I ordered it . No receipt or returns label and because I had opened it as I t... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have today received an email from Sophie Allport stating that a draught excluder I bought from them is possibly contaminated with asbestos! This is an item kept in my home around my family and frie... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We purchased a Christmas table runner and matching napkins (Robin Green Table Runner & 8 Robin Napkins) which on arrival were lovely and exactly what we wanted. Much to our disappointment after the fi... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med udstyr til hjemmet

Skrevet af virksomheden

Sophie Allport homewares offer charming and unique designs that are all inspired by Sophie's love of nature and the countryside.


Kontaktoplysninger

2,1

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

134 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 8 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,1

Alle anmeldelser

(134)

16 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exemplary Customer Service.

I ordered some melamine table wear for my grandson, but somehow when filling in the delivery details something went wrong. Neither my name or house number was submitted so Royal Mail were understandably unable to deliver and my order was returned to sender.
Kirsty at customer services could not have been more kind or understanding, arranging for a duplicate order to be sent before the Royal Mail return had been received.
Thank you Kirsty - you were so helpful and my grandson LOVES his crockery.

12. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you so much for the 5 star review, we truly appreciate your kind words and positive feedback! It's always lovely to hear from our customers and of the excellent customer service they have received. We're delighted to hear that your Grandson is enjoying his new Sophie Allport products, too, and we hope that you decide to shop with us again, in the future. Best wishes, SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Looks quality at the beginning but then…

Looks quality at the beginning but then falls apart really quickly. Bad quality & bad service The pj bottoms frays front & back within a short time. Nightmare time with the company.

Update: Sent an email as requested below & still have had no contact or help from the company.

28. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review. We are sorry to hear that your Pyjamas have become defective. If we could kindly ask you to get in contact directly with the team, we would be happy to look into this further. Please kindly email a photo of the Pyjamas to customerservice@sophieallport.com.
Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great dog beds however…

Great dog beds bought several however must mention internal cushion goes ‘lumpy’ and dogs refuse to sit in them! however just emptied stuffing and replacing with a zip and 3 inch memory foam to see if dogs like their beds again!

11. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for taking the time to leave us a 4 star review! We're thrilled to hear that you are pleased with the products and their quality, and we shall of course pass on your feedback. We hope that you decide to shop with us again in the future. Best wishes, SA Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don't buy fabric placemats

I purchased expensive but beautiful placemats only to use them once and can no longer use them as you can't clean them. What is the purpose to make beautiful placemats if they can only be used once as they can not be cleaned. Not impressed and will not be buying from Sophie Allport again. Such a shame

4. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review. We are sorry to hear of your disappointment with your Fabric Placemats. We do state on the product page, that these can only be spotted cleaned to avoid any damage or shrinkage. We will be sure to pass your comments on the relevant team, however we can only apologise again. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Zebra tableware

Bought some Zebra tableware for a present. On arrival one of the table mats was damaged (laminate had scratched off) which was replaced. Subsequently all mats are now scratched or have marks and look shabby after only 3 months of light use. Bought a zebra table runner at the same time which after one low temp wash had lost colour and looks washed out with lines all over it. Very poor quality

29. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear that your Zebra items have become worn and defective after a short period of time. So that we can look into this further for you, please could we kindly ask for you to contact our Customer Experience Team directly by emailing customerservice@sophieallport.com - the Team would be more than happy to assist you with this. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Not a great shopping experience for me.

I am leaving a product review. This is my first time purchasing from this we store. The items received arrived well packaged and in a timely manner. I ordered the sheep double duvet cover. On the website and looking at it closely, I believed it to be grey. However, when it arrived, it was beige a colour that I do not like . Unfortunately I cannot return it as it is an item excluded from being returned Be warned if you think that the lovely sheep duvet covers and pillows are grey do not buy they are cream/beige - or greigh. If you want that colour - that’s fine. I also purchased the dragonfly tray which was lovely. However, the label was so stuck tight to the tray that it took me ages to get off and I was very concerned that I would damage the tray in the process. All in all, not a good experience for me.

16. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for taking the time to leave the above feedback. We are terribly sorry to hear of your disappointment. With all of our products, we do try our best to provide the best representation of colours. However, this can be affected by screen resolution, etc. Therefore, we do provide detailed descriptions on each product page, to go along side our imagery. With regards to this particular bedding, we do describe it to have an Oatmeal background, not grey. Our friendly Customer Experience Team are also more than happy to answer any product queries, before an order is placed, if more information is required. With reference to our current range of trays, we shall of course pass on your comments to the Product Team, but are aware that a simple soak in warm soapy water should resolve this issue for you. Best wishes, SA Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Prompt and perfect customer service

A recent product purchase didn’t go well with really ugly dye pooling after washing. I contacted Sophie A with feedback and they really exceeded my expectations, offering me a few resolutions that I could pick from. So four stars because of the initial problem but overall five for service.

9. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your feedback, we are so pleased we were able to resolve your matter for you! We hope you continue to enjoy shopping with us in the future. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Wallpaper batches didn't match

When buying wallpaper, I was always taught to make certain that batch codes match & buy enough at time to make sure that all batches match, even if this meant overbuying. Ordered 5 rolls of wallpaper (1st time of buying wallpaper online), & was very surprised to find 4 rolls matched & 1 roll was different. Contacted customer services immediately, & was informed that they only had 3 rolls left. "What is the code of the 4 rolls you have & we will see if we have any that match". They then found that they did & replaced unwanted roll immediately. Question remains - WHY DID THEY SEND OUT DIFFERENT BATCHES IN THE FIRST PLACE, especially if they had a matching roll available? Would have given 1 star, but excellent customer services in sorting out problem that should never have happened, increased rating to 2 stars. Lot of fuss in returning the 1 roll. Would not trust them to not do it again, so will not be using again & will not recommend.

16. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Hi Ann, thank you for your feedback. As we pick everything by hand, sometimes human error can occur, and for this we apologise. We will be sure to pass this back to the relevant team and request more care is taken in the future. We are pleased that we were able to sort this for you promptly, however we appreciate this matter could have been avoided. Thank you again for taking the time to leave your feedback. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy Bubbles and Fizz

I ordered the bubbles and fizz table runner, napkins, apron, roller towel, tea towel, oven gloves and pot grab for New Years Eve/Day 2022 as something special to entertain. It looked absolutely stunning, I was thrilled. After the event, I followed the wash instructions and washed on a cold wash, then dried it naturally. The result was atrocious, the gold trim was gone, the green background was faded and had white faded creases in the fabric. I ironed on the reverse fabric and decided it was that bad I couldn't use it again. It was therefore a very expensive single use set. I am disgusted and disappointed. I have the Hares set and had it for 3 years now and the washes and wears very well, so you can imaging my disappointment. Do not buy the Bubbles and Fizz.

1. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Hi Lottie, thank you for your feedback. We are so sorry to hear of your disappointment with the Bubbles and Fizz items you purchased. We would be more than happy to look into your Table Linens should you be happy to send us some photos along with your order number, directly to Customer Experience, we can then advise on this. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor quality, worse customer service

Ordered a bee bangle and bracelet at the end of Dec for my sister's birthday. The bangle came and was badly tarnished. I complained and a refund was issued and a replacement was quickly sent. The replacement arrived in the same state. I called customer service and said I didn't now want the bracelet as it was to go with the bangle and would it be ok to put in the return with both faulty bangles even though I hadn't selected the items on line on the return request.
I was told returns were processed through sight and this was fine. These were returned 19th Jan and today 9th Feb after several emails I have still not been refunded even though they have confirmed receipt of the package. The items were purchased at nearly half price in the sale and for the quality were still overpriced.

9. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Hi Emma, thank you for your review. We are sorry to hear that you were not happy with the Bangle and Bracelet you were sent. We will be sure to pass your comments on regarding the quality to the relevant team, to look into further. If we could kindly ask you to email us again regarding the refund we will be able to look into this for you. Our sincere apologies again, and we look forward to resolving this for you. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Who (not where) is the mug?

I ordered a mug on 2 February and paid for next day delivery. That didn't happen - and two days later I am still waiting! This is terrible service and I expect a full refund!

4. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review Gary. We can see that you have emailed directly regarding this, and it has been explained that we deliver on working days. I am pleased to see looking at your tracking this arrived on the day it was supposed to. Apologies for any upset caused by this and we will be sure to pass your comments on. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I ordered some Bee white bedding

I ordered some Bee white bedding, cushions and extra pillow cases. The first duvet cover arrived with a pink/red stain so sent that back and had another one delivered which was fine. I have washed everything as described but after ironing everything, it is all still so creased. It just doesn't look great close up and I'm guessing now we have slept on it, it is none returnable? Any clues on how to get the creases out?

11. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Hi Vicky, thank you for taking the time to leave the above feedback. In regards to the original Bedding received with marks we are so sorry to hear that this has happened to you, however, I am glad to see that our Customer Experience Team were able to resolve that issue for you. We are so sorry to see that you have experienced some creasing with your replacement Bedding. Sadly, as the item is Cotton, there will always be a natural amount of creasing due to the nature of the material. After internally investigating this in the past, we did find that ironing damp, and steaming worked to remove the majority of the creasing. Our sincere apologies once again for any inconvenience this situation has caused and we shall be sure to pass on all comments to the relevant teams in this case. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wish I hadn’t ordered

Wish I hadn’t ordered -
Placed an order for 2 pairs of slippers taken my money haven’t dispatched. Customer Service were not helpful and basically just said we’ve got upto working days to fulfil order. Tried to cancel and ask for a refund as they haven’t been despatched, replied with sorry you can’t have one you’ll just have to return them. Awful awful customer service.

20. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review. We are sorry to hear that your order was not delivered as quickly as you hoped. As you purchased on the 29th January, due to the weekends and bank holidays, the latest this could have been delivered to you was the 10th January. However we are pleased to see this arrived on the 7th January. Due to this being picked and packaged within the time stated on the website of the 5-7 working days we could not cancel this. We can only apologise again for any disappointment caused. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nice design, poor quality

We bough cloth place settings which looked lovely on the website but had to send them back because the pattern was crocked. Then we bough cork backed solid place mats which again looked great in the pictures but
neither will sit flat on the table and they mark quite easily. My conclusion is, lovely design, poor quality.

30. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

We are sorry to hear about the disappointment you have experienced with your Placemats. We would be more than happy to look into your Cork Placemats should you be happy to send us a photo along with your order number, directly to Customers Experience we can then advise on this. Best Wishes, SA Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Going Bust?

My order #661653 from 10th Jan has the status UNFULFILLED on your website but neither I received an email from you nor I received a refund! What is going on? Are you going bust?
Update: my order has been PARTIALLY delivered on the 10th, not 8th day as described on your reply. The wrapping paper rolls I bought were missing. I complained to you and you said they are delivered separately and they are on the way. Today is the rnd of the 14th day and the order has not been completely delivered yet. No previous warning has been given that the wrapping paper would not come with the rest of the order, which made me look everywhere inside the Bix and to take time to email to you explaining the wrapping paper was missing. Not good service at all, and the fact that you try to cover this up upsets me 10x more. It would have been better if you've been proactive and sincere instead.

10. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review. We are sorry to hear that your order was unfulfilled longer than you hoped. We did explain that there has been some delays due to the winter sale. I am pleased to see your order was delivered on the 8th working day. Best Wishes SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor quality and customer service

I bought their Sports Mug as a Christmas present at a Christmas Market. It looked lovely and I had assumed it was well made at £14.99. Unfortunately my recipient told me that when they poured boiling water in to it, there was a hissing noise, loads of cracks appeared and water leaked out everywhere. I contacted Sophie Allport customer services team, and they told me as they were not the seller, they could do nothing about my complaint. I hoped their customer service team might replace the Sports Mug as a gesture of goodwill and to restore my faith in their merchandise, but they wouldn't. I had not looked at any reviews for this company until now, and it seems my experience is consistent with many others - products that look good but are very poor quality and terrible customer service.

14. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review. We are sorry that we were not able to assist you further with your Sports Mug. As this was purchased from a Christmas Market, and was sold by one of our stockists, we sadly do not have an order on our system to replace this from. As it is Bone China, unless it is used, cracks are not apparent due to the heat expanding the Mug. We hope that by contacting the company you purchased the Mug from at the Christmas Market they would be able to help you. We are sorry once again. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Quality doesn't back up the beautiful designs.

I bought expensive cushions and matching hot water bottles with a pheasant and a fox on. The cushions quickly bobbled and looked old and the seal on the hot water bottles disintegrated when my cheaper, older hot water bottle is still going. I LOVE the designs so much but I would never buy anything again from them, particularly online as I would worry the quality isn't there.

24. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review. We are sorry to hear that you were disappointed with the items you purchased from us. We would be more than happy to look into this for you, should you be happy to send photos of the items to our Customer Experience Team. We can only apologise again for this. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Really poor service

Really poor service. Parts from the order were delivered way too late and the customer service was rude when the very late order was queried. Once a good company but has badly lost its way.

27. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review. We are sorry you were disappointed with the service you received from us. We will be sure to pass your comments back to the team, and can only apologise again. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I just ordered some men’s and ladies…

I just ordered some men’s and ladies slippers. I accidentally pressed the wrong button for size and I rang Sophie all port customer service. Apparently it is beyond them to change a size of slippers so they want to cancel, charge me then reorder and pay again. I’m a good customer well was. Really disappointed!!

24. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for your review. We are sorry to hear that you selected the wrong size Slippers when you purchased. Sadly we do state that once orders are placed we can not amend these, only cancel if we can. We do offer three chances to check your order when checking out to ensure the items in your basket are correct. We did cancel this for you and raise your refund promptly to ensure that you could re-place the order for the correct size. We can only apologise that we could not do more. Best Wishes, SA Team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I just ordered every cashmere item on…

I just ordered every cashmere item on your website including cashmere socks ofcourse it’s freezing in Scotland and men’s and ladie’s pyjama bottoms and tops and several mugs for the hot chocolate. I must say that this the most comfy cashmere robe that I’ve ever had. Thank you for the prompt delivery. We are very pleased with our purchase.

8. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Sophie Allport-logo

Besvarelse fra Sophie Allport

Thank you for leaving us your 5 star review! We are delighted to hear that your order arrived in a safe and timely manner. We hope you continue to enjoy shopping with us in the future! Best Wishes, SA Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere