Jeg har efterhånden handlet på Silkes wepshop Silkyway i nogle år og har altid været super tilfreds. Lækre produkter og rigtig god service. For nogle dage siden modtog jeg ny levering af produkter og... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Don’t go here! Eleven er super dygtig og enormt venlig. Total modsætning til ejeren som er mere fokuseret på old school business hvor fake omtale er vigtigere end reel service og menneskelig forståe... Se mere
Jeg havede bestil en shampoo ved silkyway Beauty slut juli, fra innersense , og den bliver sendt meget hurtigt efter hendes ferie. Jeg stiller den i skabet, og tager den frem midt august, hvor jeg... Se mere
Skøn klinik med utrolig dygtige medarbejdere 😊 Jeg har fået lavet Brow lift og farve hos dygtige Silke og var meget tilfreds med resultatet. Klinikken er utrolig hyggelig og man føler sig altid pro... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Hos Silkyway Beauty finder du nøje udvalgte nicheprodukter inde for skønhed og selvforkælelse. Gerne økologisk, bæredygtigt og dansk. Vores afdeling med behandlinger har eksisteret siden 2009 og er i konstant udvikling. Vi udfører blandt andet negle behandlinger, bryn og vippe behandlinger samt permanent makeup.
Kontaktoplysninger
Henrik Steffens vej 1, 1866, Frederiksberg , Danmark
- 22114430
- info@silkyway.dk
- silkyway.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Andre kiggede også på
Jeg har bestilt og købt de bedste…
Jeg har bestilt og købt de bedste produkter hos Silkyway.dk og jeg er oprigtigt tilfreds. Jeg modtog pakken 2 dage efter bestillingen. Pakken var så fint pakket ind, at jeg følte jeg fik en gave :-)
Og så er det super godt at produkterne der sælges på shoppen er beskrevet rigtigt godt. Og på Instagram bliver der vist detaljeret hvad produkterne er godt for. Jeg synes det er en super god forretning og dejlig, hurtig service.

Besvarelse fra Silkyway Beauty
Service findes ikke
Den 05/10 henter jeg min bestilte pakke og finder et produkt som jeg ikke har bestilt og det jeg bestilte er ikke med. Skriver med det samme til Silke på Instagram hvor hun plejer at give svar inden for kort tid. Men denne gang bliver der ikke svaret overhovedet, kan se hun har set beskeden og tænkte “nååh hun har nok travlt og giver svar når det er” skriver igen d 08/10 for at høre om hun har tjekket op det, intet svar igen. Hun vælger at ignore mine beskeder på Instagram. Men tilgengæld poster hun om sine produkter hver eneste dag! Jeg skriver så en mail til hende d 09/10 hvor autosvaren fortæller en at der vil blive besvaret indenfor 2 hverdage... jeg har stadig intet hørt fra hende og det er d 13/10. Det skal siges jeg har lagt næsten 900kr hos hende og det er sådan en behandling man får fordi hun/de har lavet en fejl.
Har afhentet mine bestilte ting hos hendes butik 2 gange hvor jeg blev mødt med en arrogance og hvor hun ser ned på en.. service skal man lede langt hvis man skal handle med hende! Man skal ikke tjene på folk når man intet forståelse har for service All around!
Dårlig kundeservice
Fejl på ordre fra 16/7 stadig ikke løst.
Jeg sendte en mail 23/7 omkring fejl på ordre, som jeg ikke fik svar på.
Ringede til klinikken 3/8 og fik at vide, der ville blive sendt en ny samt give besked om, hvorvidt den med fejl skulle sendes retur, når de havde hørt retur fra producenten.
Jeg ringede igen 21/8, da jeg fortsat ikke havde modtaget en ny. Jeg fik at vide, at det var blevet glemt og en ny ville blive sendt med det samme.
Den nye er der også fejl på, og dette sendte jeg mail på 28/8 med ønske om at lade købet gå tilbage.
Jeg har endnu ikke fået svar på trods af et autosvar om, at de “bestræber sig på at besvare din mail inde for 2 hverdage”.
Meget tilfreds
Jeg har kun bestilt en gang, men er glad for produktet og leveringen var hurtig. Nyder at følge med på Instagram, simpelthen de flotteste negle!
Super god og hurtig service
Super god og hurtig service. Jeg er helt paf over at læse de dårlige anmeldelser om firmaet , jeg kan ikke genkende det fra min seneste handel hos jer. Varerne kunne afhentes allerede på 2 dagen for mit køb. Super priser og mine favorit produkter. Tak for handlen , jeg vender tilbage 😊
Øv oplevelse men super sød elev
Øv oplevelse men super sød elev!
Jeg fik lavet babyboomer forlængelse hos eleven. Jeg havde spurgt på Instagram om det var noget hun kunne lave, og da jeg fik et “ja” bookede jeg en elev tid som skulle være under supervision af ejeren. Det blev der dog ikke meget af, hun var meget optaget af sin egen kunde der virkede til at være en veninde.
Jeg skulle have lavet lyseblå babyboomers hvilket eleven forklarede at hun ikke havde lavet før. Hun spurgte ejeren til råds som sagde at det var præcis som når hun lavede normale babyboomers. Eleven var super sød og mine negle så fine ud på afstand, men da jeg kom ud i dagslyset kunne jeg se at det slet ikke var tilfældet. Jeg havde gellack på huden og meget ujævne sider. Mine veninder var også meget overraskede over at klinikken havde sendt mig afsted med de negle. Rigtig øv at betale 500kr for det.
Jeg har siden skrevet en mail til ejeren, som jeg aldrig fik svar på.
Fin oplevelse hos den søde elev
Fin oplevelse hos den søde elev.
Jeg fik dog meget længere negle end jeg oprindeligt ønskede, men fik at vide, at ved mandelformede negle, skulle de altså ikke være kortere, da det så grimt ud.
6 dage senere og jeg har nu taget neglene af... jeg kunne simpelthen ikke holde længden ud.
Øv at kunden ikke selv må bestemme længde og form.
Dårlig oplevelse
Dårlig oplevelse. Ejeren er mega nederen og taler ikke særlig pænt til sine kunder. Dårlig attitude skal man lede længe efter. Jeg havde haft tid til forlængelse af negle I over en måned. Og da jeg kommer får jeg skæld ud over ikke at have booket to tider forud med den behandling jeg skulle have. Jeg forklarer at jeg ikke vidste jeg skulle booke fremad før hun havde set mine negle? Men hun siger ligesom bare med mega sur energi at de ikke har tider de næste to måneder, så jeg kan booke i det nye år. Men ikke kan lave min behandling. Jeg forstår jo ikke jeg ikke er blevet kontaktet af dem i stedet for jeg skal møde op og have voksen skæld ud af en jeg aldrig har mødt før. Det var spild af min tid det der og ikke særlig god service af et sted der skal forkæle deres kunder.
Dårlig kundeservice
Jeg havde bestilt nogle forskellige produkter, da jeg afhenter pakken kan jeg se at der er fejl i forsendelsen, at der er modtaget nogle forkerte produkter - Det kan ske for en hver, så fair nok!
Jeg skriver til dem samme dag, får svar den 3/5 mht. At det rigtige produkt vil blive afsendt mandag den 6/5. Hvilket er super fint, da netop dette produkt er til en gave.
Jeg modtager bare ingen pakke.
Vi har i dag 14/5 - Jeg har skrevet 3 mails, skrevet 3 beskeder på Instagram, uden svar.... Alle læst, men dog ignoreret og ej besvaret.
Jeg kommenterer så deres nyeste billede som er lagt op på Instagram - Hvoraf min kommentar bare bliver slettet, og ikke besvaret hverken det ene eller andet sted.
Jeg har bedt om at få tilsendt produktet eller mine penge retur, men intet svar. Syntes det er grotesk at man kan læse folks mails og beskeder, uden at svare. Fremfor at få løst et forholdsvis lille problem.
Jeg har forsat intet hørt, og kæmper forsat med at finde en løsning.
Jeg kan derfor ikke anbefale denne virksomhed, da jeg netop syntes man i det mindste kunne svare ens kunder.....
Grov behandling!!
Ejeren [navn fjernet] er meget temperamentsfuld og slet ikke høflig mod sine kunder. Havde det på fornemmelsen første gang jeg mødte hende og fik lavet shellac, men valgte ikke at dømme hende på førstehåndsintrykket. Desværre blev min intuition bekræftet da jeg tog forbi hendes klinik anden gang!
Bestillingsystem var rodet og dårligt sat op, hvilket resulterede I at jeg kom til at booke en forkert behandling på TRODS at have skrevet i kommentar feltet hvilken behandling jeg vil have (og troede at jeg havde booket).
Det resulterede så i at hun stod og skreg mig i hovedet foran alle kunde og truede mig med retsforfølgning, advokater og inkasso hvis jeg ikke betalte for den "fejlbookede" behandling som åbenbart kun kostede 245kr. Kunne hun i stedet ikke bare tilbyde mig en ny tid og "lade det gå" for denne gang nu hvor hendes booking system var SÅ rodet og var medskyldigt i min fejlbooking, tænker jeg? Så nej, hun er overhovedet ikke servicemindet og tror at alle er ude på at snyde hende. Sikke en traumatisk oplevelse jeg fik ud af en "fejl booket" behandling som åbenbart kun kostede 200kr -noget hun absolut ikke skulle miste. Jesus Christ!
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.





