Sickhaus Anmeldelser 

292
•
TrustScore 1.5 ud af 5

1,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought a poster to frame, it came in a random, wrong size and weird fabric, and when I let them know they told me I was making it up 😳 Unless you feel like getting gaslit today, do NOT buy from Si... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Delays in delivery (fair enough things happen). All items poorly packaged, one damaged. Random empty damaged box in my order too? Website is slick but the products are all poor quality, likely temu... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I love how their website has tons of fake 5 star reviews because I received two sheets of fabric sewn together when it was supposed to be a full comforter. After I ordered now the website says duvet c... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I've always liked quite a few of their products, but have been open mouthed at the prices so never bought. Until a sale came along as well as money off coupon. Upon delivery of the bear light, I'm sho... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Marked for byggematerialer

Skrevet af virksomheden

Providing unique & creative homeware & decor solutions for your space.


Kontaktoplysninger

1,3

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

292 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 79 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,3

Alle anmeldelser

(292)

46 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible company and a complete scam!

Terrible company and a complete scam!! Ordered a smiley face lamp and it has arrived in the most bashed and battered looking generic cardboard box and has no face - apparently I have to apply that myself! This was a Christmas gift that I spent way more money on than I should have and it’s a complete waste. AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS!!!

2. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Sarah, we're really sorry for this — receiving a Christmas gift in an incomplete state is genuinely disappointing. Please contact us at support@sickhaus.com with your order details and we'll arrange a replacement or refund as a priority.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid at all costs

Terrible company. Ordered products over 19 days ago and no sign of them ever getting delivered. Their customer service is non-existent and it seems like a scam.

9. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Adem, we apologise for the delay and the lack of communication. 19 days without an update is not acceptable. Please reach out to support@sickhaus.com with your order number and we'll look into this immediately.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Would give no stars if it were…

Would give no stars if it were possible.
Lamp arrived broken. Customer service is appalling, do not want to know.
AVOID this company.

25. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Andrea, we're really sorry a broken item arrived and that our team failed to respond properly. You should have had this resolved immediately. Please contact us at support@sickhaus.com and we'll arrange a replacement or refund without delay.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

All my communications ignored, products not as shown on website

I ordered a rug and a print (no frame).
The rug arrived and looked nothing like the one on the website- it had similar colours but the shapes and design on the rug was not the one pictured on the website. The print arrived FOLDED UP! It’s totally crumpled. It’s not printed on paper or card either, some like of plastic material. The ink had bled slightly in one place. I have sent several emails and made return requests through the website but I have had no response! Have they taken my money and run?

24. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Isabella, we're very sorry — receiving the wrong rug design and a damaged print with no response to your follow-ups is completely unacceptable. You've been let down at multiple points and we apologise for that. Please contact support@sickhaus.com and we'll resolve both issues for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely awful company, Thieves !!

Absolutely awful company. Stealing peoples money. Delivery says 5-8 days, after 8 days my order still hadn't even been dispatched. I sent an email about 5 days in, and I did receive a response back saying they would contact the relevant department and get back to me, which they never did. I sent four more emails and contacted on the live chat on the website, only to either be ignored or receive the same response, even when I asked for a refund.
I still haven't received my items or a refund, or even a response to my last email.
They basically take your money and have no intention of actually sending what you have ordered.

Its all a Scam, they claim that they have been featured in vogue and other places but it's all a lie. Reviews on the website are clearly fake, they are Thieves !!!

23. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Thank you for your review. We sincerely apologise for the delivery experience you described. We understand trust has to be earned and we're working hard to do that. Please reach out to support@sickhaus.com with your order number and we'll look into this immediately.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ordered in mid-May

ordered in mid-May, and estimated time of arrival was 7-10 days. But it came to Germany end of july, no notification, no email or anything and then sent back to the seller. reaching out someone to refund? Impossible... My lawyer will take care of them with pleasure to stop their operations in Germany.

Update: thank you for contacting me but I initiated a chargeback dispute. Even at that you contested my dispute and want to keep the money. But my bank thought I am right. Since you contested, I had to wait 2 more months Mastercard to evaluate the case. Also Mastercards thought I am right. After 10 months of making the payment, I received my money back. During that fine I tried to contact you even from Instagram. You did not give F. At this stage, I would care only this post to be seen by other people who experience similar things with you to show them how to get their money back from you

25. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Murat, we're truly sorry for the experience you've described. A delivery that arrived months late with no communication, then returned without a refund being processed, is completely unacceptable. We'd like to resolve this for you directly — please contact us at support@sickhaus.com with your order details and we'll process your refund immediately. We take this seriously and want to make it right.

Update - Hi Murat, thank you for updating your review and we're sorry our previous response didn't acknowledge what you'd already been through.

You were right to dispute the charge and we're glad Mastercard resolved it in your favour. The fact that you had to wait 10 months, contest a chargeback dispute, and reach out repeatedly across multiple channels just to get your money back is not something we can defend. It was a serious failure.

We contested the chargeback at a time when our processes were in a far worse state than they are today. That's not an excuse; it's context, and we understand it doesn't change your experience.

We're genuinely working to make sure this doesn't happen to other customers. We're sorry it happened to you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cheap plastic, no customer service

They didnt ship my order for over 6 weeks and reaching customer service is impossible. Emails, chats, DMs - all ignored. I did finally receive my order, and for the price, im extremely disappointed in the quality. The $70 disco ball hanger is a cheap piece of plastic. I would definitely not recommend buying from this company.

22. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Jordon, we're sorry the delivery took so much longer than expected and that the product didn't meet your expectations for the price. Your feedback on the quality is something we take seriously and are actively reviewing across our range. Please reach out to support@sickhaus.com if there's anything we can do to make this right for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I would give no stars.

I would give no stars really. Do not buy from this fake company. The reviews on their own website are fake. 3 weeks after ordering bedding i did recieve the most dreadful, poor quality badly made bedding. Its gone straight in the bin, its not even suitable for the charity bag. Obviously theres no point in trying to return this rubbish to these scammers somewhere in China.

18. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Sarah, we're sorry the bedding you received was so far below the standard you expected. Quality is something we've been actively addressing across our product range. We'd welcome the chance to resolve this for you at support@sickhaus.com.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Slow delivery and damaged product

Slow delivery, the acrylic mirror arrived damaged. Covered in scratches and chips.

2. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Alice, we're really sorry the mirror arrived damaged — that's not the standard we aim for and we completely understand how frustrating that is. You're entitled to a replacement or refund. Please contact us at support@sickhaus.com with a photo if you have one and we'll sort this out for you promptly.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

One product never arrived. No tracking.

Ordered two items, but one took a month to arrive and the other never arrived—no tracking or customer service.

30. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Anna, we're sorry for this — receiving only part of your order with no tracking or communication on the missing item is genuinely not good enough. Please contact us at support@sickhaus.com with your order details and we'll locate the missing item or arrange a refund immediately.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Drop shipped garbage, do not order

Received defective drop shipped Chinese garbage for an insane price, absolutely nothing like the images online which are presumably AI generated, and completely ignoring any customer service requests for a refund. This is a scam. Do NOT order from Sickhaus!!

11. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Lucy, we're sorry for the experience. You're entitled to a refund for a defective item and we should have responded to your request much sooner. Regarding our product imagery — we've since added explicit disclosures on our site clarifying that lifestyle images are digital renders, though we maintain that they accurately represent the physical products. Please contact us at support@sickhaus.com and we'll process your refund without further delay.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed Customer

Ordered a product on June 28, 2025 and according to their website UK deliveries with take around 5-8 working days. A few days later I got an email from them saying my order will be delayed. I emailed to ask when it will delivered then, a few days passed and no reply. I proceeded to email them 2 or 3 more times but again no reply.
I decided to go to their Instagram account and try getting in touch with them there. Finally I got a response, they apologised and processed my order again. I asked them if Instagram is a better way to get in touch with them but no response again.
Got my order today (July 9, 2025), more than a month wait and sad to say the product is disappointing, the fabric feels cheap. I thought Sickhaus was a local UK company but when I opened my package theres some Chinese writing on the plastic.
Will not buy from them again.

9. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Zufian, thank you for the detailed feedback. We're sorry the delivery took so much longer than stated and that the fabric quality didn't meet your expectations. We've updated our shipping information to more accurately reflect delivery windows, and we're open about the fact that we work with international suppliers — something we should have made clearer from the outset. Please reach out to support@sickhaus.com if there's anything we can resolve for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t bother. A scam.

Don’t bother. I never received my item and when following up, they ignored me. Complete scam. This happened months ago and they still send me marketing emails..

22. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Mhairi, we're really sorry — not receiving your order and then continuing to receive marketing emails while your complaint went unanswered is a poor experience and we completely understand your frustration. Please contact us at support@sickhaus.com with your order details and we'll resolve this for you. We'll also ensure your marketing preferences are updated.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered >6 weeks ago

Ordered >6 weeks ago, not yet arrived. Attempted live chat three times but no response at all. Not sure what the chances are I will get a product or refund.

10. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Thank you for your review. We're sorry the wait was this long and that our live chat failed to connect you with someone. We've significantly improved our customer service capacity since then. If your order still hasn't arrived or been resolved, please contact us at support@sickhaus.com and we'll prioritise it.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Items never showed up

Items never showed up, no response to any emails or messages, total scam!

6. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Shelly, we're sorry — not receiving your items with no response to follow-up is completely unacceptable. Please contact us at support@sickhaus.com with your order details and we'll resolve this for you right away.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AI generated images - totally misleading

AI generated images which are totally misleading. What looks like a fine, well crafted product in the product images, arrives as cheap chinese crap. Avoid at all costs.

29. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Luke, we're sorry the product didn't match your expectations. We've since added clear disclosures across our site confirming that our lifestyle images are digital renders. Your feedback on quality is noted and we're actively reviewing our range. Please contact support@sickhaus.com if you'd like to discuss a resolution.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid at all costs

Advertise delivery in a few days, been well over a month and package finally showing on the tracking but still in China. Zero response to any email, no customer service just avoid. DO NOT USE SICKHAUS under any
Circumstances.

The order arrived eventually and was faulty. SICKHAUS failed to assist in the return despite numerous request over a number of weeks. Not a single email got responded to. Ended up doing a charge back from
My bank. Not sure why they replied to this review after a year!

13. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Andy, thank you for updating your review and we're sorry our previous response didn't address what actually happened.

A faulty item followed by weeks of unanswered return requests is a serious failure on our part, you were completely within your rights to request a return and we should have made that straightforward from the start. We completely understand why a chargeback was your only option at that point.

We've recently made significant changes to our customer service team and processes, and cases like yours are exactly why those changes were necessary. We're sorry we weren't better when it mattered.

If there's anything still unresolved, please contact us at support@sickhaus.com and it will be handled properly this time.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Total scam

Total scam
Just AVOID

12. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Emmanuelle, we're sorry you had this experience. We'd genuinely like the opportunity to resolve whatever went wrong for you. Please contact us at support@sickhaus.com with your order details and we'll look into this as a priority.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID not received order no cs

Ordered weeks ago and still not received despite it stating 5-8 days on their wesbite. No response to emails sent for over a week or social media. Wish I'd check their trustpilot before ordering. AVOID

22. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi, we're sorry the delivery took so much longer than our stated timeframe and that our team failed to respond to your emails. We've updated our shipping information to reflect more realistic delivery windows. Please reach out to support@sickhaus.com if anything remains unresolved.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Customer service never reply, late delivery and faulty items

Parcel took nearly a month to arrive. I ordered 5 of the acrylic shelves... I put one up and it had fallen down within an hour - without any items even being put on it. They are clearly faulty.

I've tried to get in touch with customer service 3 times, but no-one ever replies. If it wasn't for the other 2 items I ordered being fine, I would say this is a scam website.

23. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Sickhaus-logo

Besvarelse fra Sickhaus

Hi Emma, we're sorry to hear the shelves fell — that's clearly not acceptable and we take product safety seriously. Please contact us urgently at support@sickhaus.com so we can arrange a full refund and look into this product further. We'd also appreciate any additional detail about the installation so we can investigate properly.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere