Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've been using SARWA for a year now, and it's been a great experience. The app is simple, clean, and genuinely easy to use, even for beginners. What stands out most is the customer support: they're q... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sarwa quite simply is one of the most impactful fintech product in the Middle East market. Amazing UI/ UX, great customer service, wealth advisory is now pretty high standards. A long time custome... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sarwa is great at keeping in touch with customers and takes the time to make you feel you made the right choice by investing with them. The Sarwa app is easy to use, it has a lot of useful information... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent platform the best in UAE period. I have been using it for my long term investment goals and my family has joined me in the journey. Some improvements when it comes to their sarwa trade produ... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Finansiel tjeneste uden banklicens
  2. også i
  3. Finansiel institution

Skrevet af virksomheden

Sarwa is a leading investing and money management platform on a mission to help everyone put their money to work. The one-stop app offers hands-off auto-investing with Sarwa Invest, a do-it-yourself trading of stocks, ETFs, and crypto with Sarwa Trade, as well as a high-yield cash account with Sarwa Save. Sarwa makes investing easy and affordable by using technology to drive down costs. The platform offers a simple user experience with no complicated financial jargon. The company is led by a team of financial and technology experts and is backed by top regional and international funds. Sarwa is regulated by the ADGM Financial Services Regulatory Authority.


Kontaktoplysninger

4,8

Fremragende

TrustScore 5 ud af 5

217 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,8

Alle anmeldelser

(217)

56 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amen was so friendly

Amen was so friendly, professional and helpful!! So glad to have met him!

10. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Ayman, we're so glad to hear that! And we're so thrilled you had a wonderful experience with Amen, he's the best :)

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Where is my money? No response from Sarwa for 3 weeks!

I transferred a large sum of money to my Sarwa account more than 3 weeks ago. It still has not arrived? I am so frustrated with Sarwa customer service - the only way to contact them is a generic whatsapp number, support email account, or their online form. Over the past three weeks I have sent more than 100 individual requests via these three methods and I still don't know where my money is. I cannot underscore enough how frustrated I am with their service. I would NOT recommend this company!

3. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Brian, we sincerely apologise for the frustration caused during this process and we understand that you’re feeling angry. Please know that we sent you an email yesterday confirming the successful transfer of your deposit, which should reflect on your account today. We understand that when it comes to our money, delays such as this may amplify our worries or fears - which is understandable. Our records show that the transaction was made on the 23, right before the official public holiday of Eid. The Eid holiday was one of the factors that contributed to the delay, and our customer excellence team is doing everything in their power to respond to the high volume of messages we have received during this time. Know that each person’s individual experience with us matters, and that we’re doing everything in our power to respond and solve issues that may arise, and to avoid any such situations later. For future reference, you can check our deposit timelines here: https://help.sarwa.co/hc/en-us/articles/9634930843677-Deposit-Timeline

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sarwa is a very worst app..

Sarwa is a very worst app... You will not withdraw your amount easily... Whatever you do for withdrawal they come with one concern. Their service is poor. They are just cheating with our money. Once you put your money forget about your money

17. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Ajah, we're so sorry to hear about your experience. Can you please share your details with hello@sarwa.co or WhatsApp us at +971 50 415 1476? This way we can look into what has been happening with your account.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible experience

I’ve been a customer of Sarwa for many years but had to close my account recently because I had a highly unpleasant experience, which has left me thoroughly disappointed and frustrated. Not only did they restrict my trading account without any prior notice, but they also failed to respond to my complaint, adding insult to injury.

The sudden restriction on my account came as a shock, and I was left in the dark about why the account restriction was not communicated to me. Instead they told me that I closed the account myself and refused to call me to discuss the situation. Sarwa provided no proper explanation regarding the account restriction, which severely impacted my ability to manage my investments effectively. This lack of transparency is completely unacceptable from a financial institution that claims to prioritize customer satisfaction.

Furthermore, the complete lack of support from Sarwa when I reached out to address my concerns was utterly disappointing. I made several attempts to contact their customer service department, but received no clear response aside from the fact that restriction was placed because of their broker’s rules. It is alarming and deeply concerning that they showed such disregard for my issue and failed to provide any support or clarification.

As a customer, I expect clear communication, prompt responses, and a proactive approach from any reputable investment company. Regrettably, Sarwa fell far short of meeting these basic expectations, leaving me feeling ignored, frustrated, and disheartened.

Based on my experience, I cannot recommend Sarwa to anyone seeking reliable and responsive investment services. Their lack of transparency, account restrictions without notice, and complete disregard for customer complaints reflect a deeply troubling level of incompetence and indifference towards their clients’ needs. I strongly advise others to consider alternative investment options that prioritize customer service and communication.

25. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Vlad,

We sincerely apologize for the inconvenience caused and understand your frustration.

We take our customers' satisfaction very seriously and we do not disregard any of our clients' concerns. We understand that you expected prompt responses, however our customer support team are experiencing a high number of requests and are working hard to get back to everyone as quickly as possible. Our customer excellence team has gotten back to you last week with a detailed explanation of the situation.

Do let us know if there is anything else we can do for you.
Once again, we apologize for the experience you had. We truly appreciate your understanding and patience in this matter.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Not available in the UK also you can't…

Very good trading app and also great support. 5 🌟

15. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Abdul, actually we are available in the UK, and in on our trading platform there is an ETF (UAE) that has exposure to the some of the biggest UAE-based companies like Etisalat, Emaar properties, Emirates NBD, and so much more! Please reconsider looking into this if you'd like, and please reach out to our customer excellence team if you need further assistance.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

50USD for Beneficiary addition!

I remember when creating my sarwa account I gave details about my beneficiary. But in the app now I see there is no beneficiary linked to my account, to add a beneficiary I need to pay USD 49.99.

I don't this is fair. It basically conveys to me that if something happens to me then Sarwa is going it makes it difficult or impossible for my family to get access to my funds because I am not interested in paying the 50 USD fee.

Sarwa is no longer the low cost-friendly investment app. I am not doing any more investments in their platform and looking forward to taking my money out when the market improves.

1. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Naga, we appreciate you expressing your views. We are happy to clarify on this.

In regards to the USD 49.99, we definitely are not trying to make it more difficult for you to be able to provide your family with access to funds. To clarify, we never in the past have collected any beneficiary information as it wasn't a possibility.

We actually wanted to make it easier with launching this feature, as it would avoid you having to go through the UAE courts to have this resolved. That process would have much higher costs, so we do believe it is fair and much cheaper alternative.

We still believe in making investing accessible to all at a low cost, and we will to continue to do so. Please feel free to reach out to hello@sarwa.co if we can provide any further clarity on the matter.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Sarwa is a friendly platform

Sarwa is a friendly platform. But the limitation is that it is not offering Sarwa trade on the windows platform (only on mobiles)

1. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Dale, thank you for the review!

This is definitely a feature that is on our radar. We hope to incorporate it in the future as we continue to grow and improve our platform!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sarwa is amazing

The app is easy to use and the different product offering is amazing and they have a great customer support. I can trade and invest at the same time .. so I can build my portfolio in one place.

20. oktober 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Musaed. Thank you for the 5-star review! We are glad to hear you are enjoying your experience with Sarwa. We are here to support you along your investing journey :)

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They are scam

I tried sending money through wise but it didn't appear on my account. Contacted customer service and gave them the documents but no response

8. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Ahmed, please accept our sincere apology for the delay.
As per the records, our team replied to you on this matter and the issue was resolved, if you have any other questions or need help, kindly don't hesitate to reach out to our customer excellence team via Email and WhatsApp and they will assist you.
Thank you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have been trying to get a refund of…

I have been trying to get a refund of my invested money since more than 3 months to no avail. Nice to see your portfolio growing until you decide to withdraw your money. Good luck for that!

26. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Karim, we are sorry to hear that your experience was not up to your expectations. It’s absolutely normal for markets to fluctuate, and correspondingly your portfolio will do so as well as you are invested in the financial markets.
At Sarwa, we offer different products based on an investor’s preference. With Sarwa Invest, it is a long-term passive approach to investing, where you will be investing in a diversified portfolio. However, if you’d like the flexibility to construct your own portfolio and choose your own funds, you can use Sarwa Trade, which is a zero commission trading platform where you can buy and sell U.S. stocks and ETFs, and zero transfer fees if you have a UAE bank account.
As for the issues you’re facing in withdrawals from Sarwa Classic, we understand your frustration. Unfortunately, the security measures placed by IBKR does not allow us to create these withdrawals on your behalf. Per our records, it has been noted that our representatives from the customer excellence team have already reached out to you and shared IBKR contact information to help with your withdrawal. If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us via email at hello@sarwa.co and we will do our best to help support you.
Thank you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The app free and a lot I was trying to…

The app freez and a lot, I was trying to make a fund but couldn’t because it keep loading and trading has so may issue

This will be a big problem and I can’t trust doing any kind of trade or funding here

20. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Mudar, thank you for reaching out.
Can you please get in touch with our customer excellence team via email at hello@sarwa.co or WhatsApp at +971 50 415 1476 so we can have a look at this and help you better?
Thank you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very worst app

Very worst app, if you give withdrawal order again you cannot give the withdrawal order until the former is processed.The withdrawal amount will shows zero until the 1st withdrawal processed. It will take minimum 5 days to process. The customer service is poor and does not anything to message apologize for the inconvenience 😔. Also, if you cancel the withdrawal, it will take long time to show in your account, has to improve a lot technically

9. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Shameem,
Thank you for your feedback. Please note that you are able to make multiple withdrawals at the same time and if you make a recent sell trade, it requires two international business days (Monday-Friday) for the cash to settle in your account before you are able to withdraw it. As per the records, your canceled withdrawal wasn't deducted from your account and therefore is still available in your account. Our team has reached out to you to coordinate a follow-up call regarding this matter.
Thank you

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

CONSIDER OTHER OPTIONS

The support team never helps

9. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Alaa, thank you for your review.
We're sorry to hear that, could you kindly email us at hello@sarwa.co the details about the issue and we will assist you as soon as possible.
Thank you

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sarwa is a hidden gem

Sarwa is a hidden gem for anyone looking to invest out of the GCC. Very honest, very smooth and simple to use platform.

They invest for you or you can invest yourself.

Great support team with a bright future.

27. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi A Halla, we're glad to hear that our services and products live up to your expectations and we're constantly working towards enhancing the service day by day.
Have a good one

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very straight forward

Very straight forward, transparent experience so far and the platform works well. I've been able to withdraw without any problem or lock-in which is great, and customer service was really helpful (thank you for going the extra mile Sara!). Would be good to have more notifications with market movements for the Trade app, but otherwise recommended investment platform.

27. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Joseph, we are happy to hear that the service and product live up to your expectation, trust that the team is working tirelessly to provide excellent services and support to our clients.
Once again, thank you for your review.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing experience using Sarwa

Amazing experience using Sarwa. I have used both their invest and trade product and it the best investing platform I've used so far.

Extremely happy with my returns, and the customer support and advisor staff is super responsive and very helpful.

Would very highly recommend to anyone looking for a passive investing platform and/or to actively trade.

26. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very positive experience so far

Very positive experience so far. I can easily deposit, invest and withdraw my funds when needed.

26. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Sarwa-logo

Besvarelse fra Sarwa

Hi Zein, firstly we would like to extend our gratitude.
Here at Sarwa, we focus on our client's needs and ambitions, therefore, we are working around the clock to provide you with the services and support that live up to your standards.
Once again, thank you for sharing your review.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

GREAT platform

GREAT platform, with supportive and professional employees. Started investing with them this month and it can't be easier.
You can get started with as minimum as $5, you can also get an extra $50 if you use the following code 'YAMAN'

26. august 2021
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere