Old Mill Saddlery Anmeldelser 

106
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I think the bad reviews are very unfair I've had an excellent response from customer service. My parcel was delayed by royal mail and Old mill saddlery did everything to get it sorted quickly. Definit... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Wish I'd read these reviews before - communication was awful - supposed to send an email when item despatched but none received. Had ordered riding hat on 24 hour postage - didn't receive for another... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered a pair of long boots and next day item had been cancelled without any reason whatsoever! I then received an email to say my item has been despatched by Royal Mail and a tracking number was... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought an item for Xmas present on the 18th dec. Chose the next day delivery option and paid extra. On the 27th of dec I received an email saying the order was out of stock. I appreciate your busy at... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med rideudstyr

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Equestrian Clothing and Equipment at Old Mill Saddlery. Buy from our range of top brand Equestrian Clothing and Equipment on-line today. Superb value and worldwide delivery.


Kontaktoplysninger

  • Larne Road 110, BT38 9JN, Ballycarry, Storbritannien

  • saddlery.biz

2,3

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

106 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,3

Alle anmeldelser

(106)

20 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered several Crafty Ponies

I ordered several Crafty Ponies. One item was a personalised toy pony rug with ponies name. Order arrived very quickly and loved the personalised rug making a perfect Christmas present. Very impressed.

25. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Old Sham Saddlery

Ordering a pair of boots with Old Mill Saddlery is the single worst retail experience of my life.

- Firstly, company web page has Australian flags all over it but products come from a shop in Northern Ireland which was not clear at purchase.

- Boots were advertised as unisex without a size guide and turned up in men's sizing requiring return to N. Ireland at $80.

- I tracked my package and repeated attempted delivery to the store during the EU summer period. Package was undelivered and ultimately sent back to Australia via ship arriving 3 months later!

- I emailed the store repeatedly with no response. When I called, they simply disregarded the above as a fabrication.

- I returned the boots once more (now 3 x delivery paid) with a letter detailing the ordeal, explicitly stating (in the letter and on return form) that I wanted an exchange of boot to women's sizing and if they were unsure to get in touch. At this stage you might think any company who values its customers would get in touch to work out a solution. Instead I got an automated bank message that a refund had been paid from Old Mill Saddlery. I emailed the store about the error and suggested it was a deliberate move to avoid any further shipping costs. I did get a response that simply said no errors had occurred.

In conclusion a truly awful and stressful retail experience that in the end left me $240 out of pocket and WITHOUT boots.

16. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

scammer

this company seems to have become a scam. i've tried to contact them. get a page checking that i'm not a bot. then ANY page comes up with error. this has happened numerous times.

17. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don't order from this store

Don't order from this store, I ordered a girth and it never came, then they told me it was delivered to the wrong address and it would be picked up and delivered to me, it still never arrived. I called a few times and eventually heard back to say it was back in the store and did I want a refund???? a complete waste of two weeks waiting on a girth

13. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t expect prompt customer service or delivery within timeframe…

Don’t expect delivery within timeframe they are using Fastway so don’t expect it to arrive at your door or even move out of the warehouse.

Wrong items sent.

Email to say some items not available and the options are proceeded or cancel whole order or pick alternative items!!!!!!!!!!
Verbally via email asking to cancel unavailable items only resulted in TOTAL confusion. Items arrived despite being out of stock long before urgent items. Flimsy excuses that they were packaged together and so much head scratching. I did get all my issues resolved but this took days. A visit to the bank to confirm a double payment, a 40 minute either way visit to a random Fastway depot to get an item before another event was missed. An upset child for a week that didn’t have a saddle and a heck of a lot of money waiting to be refunded.

AND the best one. My first order had an error in the email field so I was billed immediately but not invoiced. I had to phone up to query this. I was told it’s a system error just make the order again.
Later on when my bank confirmed I paid I was told it was an email error.
Funny how the phone number the address, the eircode and the name on the system weren’t workable. Nobody there able to use their brains. Wonder where that order got posted to….

And not one goodwill gesture having spent a few hundred and having such hassle.

8. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered an old mill saddlery leather…

Ordered an old mill saddlery leather padded headcollar. The quality is excellent and fits perfectly. The price is incredibly reasonable for the quality of the headcollar. Ordered next day delivery and it arrived the following day.

14. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Purchased hobby horse for my little…

Purchased hobby horse for my little girl.
It fell apart after one week of use, I have emailed and complained and requested to get a new one sent out.
Answer took days and they said they will FIX the broken one ( after week use ) LOL.
They were meant to collect the horse now for weeks, I have been waiting every morning for the collection it didn’t happen, they keep sending empty promises.
I have ring camera so can see that no attempts were made in collecting the item.
But they keep brushing me off.
My little girl is heart broken asking every day about her toy.
They are selling faulty items and not taking responsibility for it.

1. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor service Rude and dismissive

Ordered a bridle. Got an email two days later to say out of stock. I was offered an alternative or a refund. Chose a different bridle. This was not shipped with the rest of my order. I was rudely informed that they hadn’t gotten around to updating my order before shipping even though i had replied BEFORE shipping happened. Lady on the phone was unapologetic, rude and basically dismissive. I won’t be using this company again. Before this I have always had excellent service. Fast, good quality But the customer service closed this for me. I have a refund pending, but they have lost a client that spends thousands a year between myself, My company and my daughter.

2. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Two separate orders. Items out of stock

Two separate orders.
Both times got emails saying rugs I had ordered were out of stock and I could I get a refund.
When I queried the second time a business model that lists things but they then send an email saying they were out of stock I got told on the listing it says 7-14 days dispatch. In my mind that’s quite different to something being ‘out of stock’. I did about $50 in international transaction fees and will not be going near this business again and had to wait for my 1k to be refunded. Offered zero for the inconvenience and waste of time and money. Customer service absolutely useless.

14. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought a saddle seat saver

Bought a saddle seat saver. It required a click on the size, which I did. I received a receipt email which indicted the wrong size. I called but with the time difference the item had been shipped and couldn't be turned around. When inquiring what could be done about this issue, I was told "nothing". I now bear the cost of the return plus duty. Not happy.

10. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought an item for Xmas present on the…

Bought an item for Xmas present on the 18th dec. Chose the next day delivery option and paid extra. On the 27th of dec I received an email saying the order was out of stock. I appreciate your busy at Xmas but keeping stock records on your on line sales system is important as is cutting off online sales on a certain date to guarantee Xmas delivery. Really bad service . Requested a refund and despite emailing 3 times still haven't received it.

18. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Old Mill Saddlery-logo

Besvarelse fra Old Mill Saddlery

Hi Jo-Ann we are extremely sorry about your experience and order with Old Mill. Yes, we were out of stock of the size in the item you bought, and we offered to refund you and a full refund was issued to you on the 3rd of January. We also sent you a receipt for the refund. Please email us if this has not resolved your issue.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good communication

Great quality products I will certainly be purchasing again great communication when product is not in stock fast delivery pity not free delivery when you spend 50

10. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My daughters were delighted with their…

My daughters were delighted with their toy pony’s. They are beautifully made. The accessories are very high quality. My only small niggle is that it’s hard for them to collect complete sets as the accessory colours change or become out of stock too quickly!

14. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Clearly a business with huge issues at the moment

Ive used oldmill saddlery for years and always found them great. BUT ........

Unfortunately anything Ive ordered since August has been a disaster. I ordered Christmas presents, the website always says that they have stock but after a week I get an email saying that some items were not in stock. In one order of 11 items I was told 9 weren't in stock and some would take 26 weeks to restock.
I have still yet to receive one item that I ordered in November for my daughter for Christmas.
Hopefully things may improve in the future but for now I'll be ordering elsewhere.

1. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very bad service

Ordered item as gift. Took payment. 7 days later I got an email saying item was out of stock so requested a different item. Nobody responded so 3 days later I called them. No apology. Still waiting on the other item. Very bad service.

20. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Order Not Received

Order Not Received - WILL NOT ORDER AGAIN
Ordered Lemieux boot bag for Christmas on 01/12/24 received out of stock email on 06/12 saying should be back in stock within 6 days. Still not received on 28/12. The goods are still available to order online as “restocking - order for dispatch in 6 days” but received an email on the same day stating 6-7 weeks for restock.
I have emailed 3 times for an update with no response! I have requested a refund and will be contacting Trading Standards if not received by new year! ORDER WITH CAUTION

28. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Really poor service

Really poor service. Order placed and received order confirmation but nothing since…emailed 3 times over a 2 week period, no response…called numerous times, no response. Ordered as a Christmas present so extremely disappointed as don’t have the time to order now from someone else. Will be contacting credit card provider and placing a dispute as no response to refund request.

20. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed To say the least.

Disappointed To say the least.
Placed a Christmas order on 5/12/24. Only could see that is was ‘processing’ on my online order. I rang on a numerous of occasions and no answer Each time. Eventually I got an email to be told it was out of stock. It made no sense as all sizes of my product were seen to be available on there website and then to be told it’s out of stock.
Won’t be purchasing from them again

17. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Took payment but item not in stock

Old Mill Saddlery took payment for my order on 3 December 2024. As I had not heard from them I emailed them on 10 December 2024. They finally contacted me to give me the opportunity of a refund, but they said did not have the item in stock and did not know when or if it would be back in stock again. It is apparently on back order.

11. december 2024
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere