RZR Funded Anmeldelser 

853
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Minha experiência com a Hantec Trader tem sido muito positiva! Destaco o excelente suporte e atendimento prestado pela equipe da Sumit, sempre atenciosa e eficiente. Além disso, meu processo de verifi... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Creio que o fato dela está a tantos anos sólida no mercado se dá primeiro pelo excelente atendimento, segundo pelas regras e os pagamentos super rápidos, isso explica o porquê de tantos prêmios acumul... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Just got my account at a big discount with hantectrader. Plus my verification went smoothly. Simple rules that focus on risk management and raw spreads is what made me choose hantec. I always read al... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

De momento todo perfecto, ningun problema, espero que nuestra relación sigua así. lo único que me gustaria que incluyeran MT4 en sus planes y otras plataformas, por lo demás todo correcto

Virksomhedsoplysninger

  1. Uddannelsesinstitution
  2. også i
  3. Alternativ finansieringstjeneste

Skrevet af virksomheden

RZR Funded provides funded trading programs designed to give aspiring traders access to virtual capital and the opportunity to earn rewards through simulated trading. Our 1-Step, 2-Step, 3-Step, and various Instant Funding programs offer balances of up to $200,000, along with access to premium educational resources and a range of trader benefits.


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

853 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 80 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(853)

442 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gosto bastante da hantec

Gosto bastante da hantec, fico feliz em fazer parte disso, sou sempre respondido, quero agradecer ao Mayuresh Bhalerao pela ajuda, gosto de todo os produtos, só acho que deveria pensar em relação ao fazer 10% antes do saque, poderia mudar essa questão, mas é isso, parabéns hantec trader.

29. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I am very happy and satisfied with my…

I am very happy and satisfied with my experience working with Hantec. The trading rules are clear and fair, the platform and tools are excellent, and the support team has always been professional and helpful.

Because of this positive experience, I confidently recommend to everyone I know who is interested in prop trading. I truly appreciate the effort your team puts into providing a great environment for traders, and I look forward to continuing my journey with you.

Thank you for your excellent service and support.

25. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Everything Excellent

Everything Excellent, assistance have an amazing work, Company is trusted by mine mentor for years of experience, and that gave me a lot of confidence to start with it, since i started i havent any bad experience at all.

22. juni 2026
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

🚨 SCAM WARNING: The exact blueprint of how they manually wipe profitable accounts! 🚨

I am a returning customer who paid for multiple challenges. If you actually know how to trade and make consistent profits, DO NOT fund an account here. Here is the exact, undeniable timeline of how Hantec Trader manipulates and bans consistent winners:

Phase 1: Initial Payout Approval
I passed the evaluation and got my funded account. My first payout went smoothly. They happily paid, assuming I would eventually blow the account like most traders.

Phase 2: Unjustified Payout Suspension
I kept trading perfectly and requested my second payout. Suddenly, the games began. They arbitrarily rejected my request, freezing it for a vague "review." They made the withdrawal a complete nightmare. After a lot of patience, fighting, and forcing me to submit another request for no logical reason, they finally released my funds.

Phase 3: Manual Profit Confiscation & Account Breach
I resumed trading. Over the next 4 trading days, I took exactly 4 normal trades and quickly generated new profits. That is when they pulled the plug. While my 4th trade was actively running, they literally hijacked my MT4 terminal. They forcefully closed my position, executed a manual negative "Adjustment" to confiscate exactly $3,485 of my profits, reset my balance back to exactly $200,000, and locked my dashboard with a message stating: "Your account has been breached."

When I demanded technical proof or asked what specific rule I supposedly broke, they cowardly refused. They hid behind a pathetic, automated copy-paste email: "unable to provide specific information due to an ongoing investigation."

ZERO TRANSPARENCY. NO RULES BROKEN.

They manually wiped my MT4 balance simply because I survived their delayed payout trap, came back, and kept winning. They will gladly take your fees, but the second you show real consistency, they will manually steal your money and ban you. AVOID AT ALL COSTS!

19. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
RZR Funded-logo

Besvarelse fra RZR Funded

Hello Fatma,

Your account was flagged by our Risk Team for violating our Terms & Conditions. Our investigation which is ongoing shows involvement in group trading as part of a wider network and this is the reason your account was suspended with immediate affect. This decision reviewed multiple aspects including trading history, account profile and KYC information.

We would also like to clarify some of the information stated in your review:
- For your second payout, it was temporarily rejected on 10th June and you were informed of this by our team. We conducted our review and on the 16th June you submitted a new request and this was paid with no delays.
-You have received a total of over $13,000 in payouts.

As you have already been informed, services were restricted to you.

Kind Regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Unjustified Payout Denial & Account Ban - Complete Lack of Transparency

I had a very disappointing and frustrating experience with Hantec Trader. After putting in the time, effort, and discipline to successfully meet all their trading parameters, I finally reached the payout stage. Instead of receiving my legitimate profits, my withdrawal was abruptly denied, and my funded account was completely suspended.

When I contacted their support team to ask for a clear explanation or technical evidence of what went wrong, they gave me a generic "rule violation" excuse. They deliberately refused to provide any concrete proof or pinpoint the exact rule I supposedly breached.

A reputable prop firm should operate on transparency and trust. Denying a trader's hard-earned payout and locking them out of their account without substantiating the claims is highly unprofessional and alarming.

I strongly advise other traders to be extremely cautious. Until they provide transparent evidence or process my payout, I cannot recommend this firm.

19. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
RZR Funded-logo

Besvarelse fra RZR Funded

Hello Mahmoud,

Our Risk Team identified you being involved in a group trading network.

Your trading history across all accounts, profile information and compliance information was reviewed and the decision was taken.

We are unable to go into specifics as the investigation is ongoing, however, we reviewed your case once again and the decision remains.

You received a full refund of your challenge fee and services were restricted permanently.

Kind Regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The undeniable proof that they ban consistently profitable traders.

I purchased 7 evaluation accounts from Hantec Trader, but my first payout request exposed their incredibly predatory business model.

When I requested my payout, they arbitrarily deducted $2,718, claiming it was "news trading." Here is the trap: because of THEIR deduction, my account suddenly failed their "consistency rule." To withdraw my remaining balance, I was forced to continue trading to generate more profits and fix the consistency ratio.

I accepted the challenge. I went back to the markets, traded perfectly during normal hours, made more profits, and successfully fixed the consistency rule.

My reward for proving my profitability? They sent an email allowing the remaining withdrawal, but stated my account would be permanently closed afterward due to vaguely "detected prohibited strategies." They refused to specify which strategy or rule I supposedly broke.

The logic is completely flawed: If my strategy was truly "prohibited," why didn't they ban me immediately? Why force me to keep trading to fix the consistency rule first? The answer is simple: they hoped I would fail and blow the account. When I succeeded, they panicked and permanently banned me to avoid paying me in the future.

They love collecting fees for 7 accounts, but they will actively manipulate the rules and invent vague excuses to ban you

3. juni 2026
RZR Funded-logo

Besvarelse fra RZR Funded

Hello Ahmed,

On your account, you initially generated $2718.00 via news trading, this is clearly stated as against our Terms & Conditions. Therefore an adjustment was made and you were permitted to continue trading.

When you had met the consistency score, you submitted another payout totaling $7075.00. This was paid out with no delay.

During the time between your first request and second request, an investigation was concluded in regard to a breach of our Terms & Conditions. As an appropriate action, we continued with the payout request processing and informed you of the account closure.

Kind Regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Falta de transparência para o uso de métodos operacionais específicos de trading e critérios inconsistentes de avaliação de contas

Infelizmente tive que editar o meu review anterior após ter a minha conta desclassificada e pagamento recusado por acusação de “group tradind”.
Confesso que estou muito desapontado com a decisão da Hantec Trader, pois após meses empenhado na construção de algo sólido, operando de forma consistente, com gerenciamento e estratégia, tive uma desilusão e um sonho destruído. O fato que mais me chama a atenção de minha experiência operando a mesa proprietária da Hantec Trader é que desde a fase de testes/aprovação foi usada praticamente a mesma estratégia com o uso, em grande parte das operações, de EA e seguindo o mesmo gerenciamento de forma consistente até o meu primeiro payout e nunca me foi relatado algum tipo de violação/problema. O que de fato é estranho e totalmente sem sentido, porque somente agora, na solicitação do segundo payout (mantendo o mesmo operacional) é que tive problema com saque recusado e conta desclassificada, com o relatório apresentado como justificativa pela Hantec – contendo as denominadas "violações" em datas anteriores ao primeiro payout.
Somente para deixar claro, uma vez que o uso de EAs são permitido para contas EnhancedX, quando traders independentes executam o mesmo EA com a mesma estratégia e o mesmo gatilho de entrada fixo, a coincidência de símbolo, direção, horário e preço é o resultado matematicamente esperado, cada instância dispara a mesma ordem no mesmo instante. Isto é correlação algorítmica, e não eu copiando, sendo copiado por, ou coordenando com outra pessoa (“group trading”).
Independentemente de qual técnica ou estratégia de trading utilizada (SMC/ICT, Análise Gráfica, Price Action, Fimathe etc.) SEMPRE haverá operações acontecendo no mesmo candle, no mesmo segundo ou com diferença de segundos entre elas, afinal somos milhares de traders espalhados pelo mundo operando simultaneamente o mesmo gráfico.
Acredito também que já seja de conhecimento da Hantec Trader, a qual já analisou casos semelhantes anteriormente envolvendo esta mesma estratégia/operacional que utilizo (conhecida como "Fimathe") executada via EAs, em que correlação semelhante de operações foi inicialmente sinalizada como “group trading” e, posteriormente, aceita como uso permitido, e agora novamente sendo vetada. Lamentável, pois poderiam então ser mais transparentes desde o início (etapas de aprovação) sobre a proibição do uso do método.
Fico muito desapontado e triste em alegar que para o mercado de prop firms não basta você ser um trader consistente, possuir um bom gerenciamento e seguir somente uma estratégia/operacional, pois mais cedo ou mais tarde, quando da solicitação de payouts, vão te acusar de violação de regra sem uma justificativa plausível e totalmente sem fundamento técnico, sustentado conforme mencionado acima por um argumento falho para a realidade operacional de trading.
Conclusão: Para quem opera Fimathe ou Teoria dos Ciclos/Frequência eu não recomendo, pois terão o mesmo problema que tive!
Permaneço à disposição para quaisquer esclarecimentos.

8. juni 2026
RZR Funded-logo

Besvarelse fra RZR Funded

Hello Renato,

On account 85016822 we identified Group Trading occurring.

In total, 30 out of 123 trades were flagged under the group trading scope representing 25% of trades taken. Of these, 16 were opened at the exact same time.

As a result of the above, your account was closed and services restricted upon detection of this.

I can see you had made a total of 1 purchase during your lifetime and for this received a payout of $3337.09

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tive uma boa experiência com o suporte…

Tive uma boa experiência com o suporte da Hantec. A equipe respondeu rapidamente às minhas solicitações, explicou a situação com clareza e resolveu o problema de forma eficiente. Agradeço o profissionalismo e a atenção recebida durante todo o processo.

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere