Wash.ME (formerly Revolution Laundry) Anmeldelser 61

TrustScore 2 ud af 5

1,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I provided screenshots from my bank to the payments. Numerous times I went to the the machines to pay and machines don’t work and then they tel you we will refund only 18 as goodwill months later afte... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Truly awful clothes came out smelling like a dead dog ,drier despite being on hot setting for 45 mins clothes very wet, exhaust vent from machine blowing ambient air, Never again, not what you need w... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Went to use washing machines and dryer last week. Had washes in both the small and large machine which worked fine. Too the washing out to put in the dryer. Paid the 10.50€ , dryer went through the mo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I dislike the fact the one don't get a notification 5mins to finishing time like stated on the remote screen and again there is no provision for sitting if u choose to wait for ur laundry. People even... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Vaskeri

Skrevet af virksomheden

Offering 24/7 outdoor self-service laundry machines, providing access to large-capacity and energy-saving rapid laundry services. More than 600 self-service launderettes are installed across Ireland. Find us in the car park of your supermarket, local petrol station or shopping centre.


Kontaktoplysninger

1,8

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

61 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 97 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

You may want to check the machine in…

You may want to check the machine in Ballinrobe Co. Mayo as all it does is took my money and machine not working.

24. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Wash.ME (formerly Revolution Laundry)-logo

Besvarelse fra Wash.ME (formerly Revolution Laundry)

Thank you for reaching out and sharing your recent experience with us. I’m truly sorry to hear that our machine didn’t meet your expectations and that your wash didn’t go as planned.

To assist you further, I would recommend reaching out to our Customer Care team. They’re well-equipped to investigate any service issues and help you with refund. You can contact them directly at customercare@photo-me.ie, and please feel free to provide any additional details about the location and time of use to help expedite the process.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rubbish machines didnt wash my clothes…

Rubbish machines didnt wash my clothes owed a refund

3. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Wash.ME (formerly Revolution Laundry)-logo

Besvarelse fra Wash.ME (formerly Revolution Laundry)

Thank you for reaching out and sharing your recent experience with us. I’m truly sorry to hear that our machine didn’t meet your expectations and that your wash didn’t go as planned.

To assist you further, I would recommend reaching out to our Customer Care team. They’re well-equipped to investigate any service issues and will be able to review your case to help identify any missing refund or resolve other concerns. You can contact them directly at customercare@photo-me.ie, and please feel free to provide any additional details about the location and time of use to help expedite the process.

Me Group Ireland

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Taking your money.

Paid for dryer….system took the money and turns our dryer was in use. So €14 vanished. To process credits they need your IBAN and sort code. Other retailers just ask for the card you paid it on to credit you. NOT THESE GUYS…keeping your cash is king. Why would the system let you pay for a machine allready in use. Would highly recommend not to use until their IT glitches are sorted out. Topping up a machine in use…nonsense. Most people would want to check if their clothes are dry before spending more money so I feel it’s an another revenue stream. Voucher feature not working yet….all fishy. Beware.

31. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Wash.ME (formerly Revolution Laundry)-logo

Besvarelse fra Wash.ME (formerly Revolution Laundry)

Hi Mark,

We’re sorry to hear about the trouble you experienced with our dryer service.

Our dryers are designed to allow customers to add more minutes even while a machine is in use. This feature lets you conveniently top up your time without having to wait for the current cycle to finish.

Regarding refunds, we process all credits directly to your bank account for security and accuracy. That’s why we request your IBAN and sort code. We prioritize the safety of your financial information and handle all data with the highest level of security.

If you need further assistance or have any questions, please reach out to our customer support team at customercare@photo-me.ie. We’re here to help and ensure your issue is resolved promptly.

Thank you for your understanding and patience.

Best regards,
Revolution Laundry

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We put over e50 into the machines

We put over e50 into the machines, finally gave up and left our clothes into a laundrymat,which cost us another e50..this is not an isolated incident, it has happened many times before..please bring your laundry somewhere else.. this company is the pits.

24. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Wash.ME (formerly Revolution Laundry)-logo

Besvarelse fra Wash.ME (formerly Revolution Laundry)

Hi,

Thank you for reaching out to ME Group Ireland.

Have you already contacted our customer service? They are available to understand the situation, assist with your refund, and arrange for an engineer to check the machine.

Please contact a member of our customer care team at customercare@photo-me.ie.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused you and hope this incident doesn't deter you from using our machines in the future.

Best regards,
ME Group Ireland

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Washing came out dirtier than when you…

Washing came out dirtier than when you put it in. Avoid Dunshaughlin machines. Dryer doesn’t seem to work either. A man at the time I was there put duvets covers in and after 1 hour they still weren’t anywhere near dry and he had a very light load

16. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Wash.ME (formerly Revolution Laundry)-logo

Besvarelse fra Wash.ME (formerly Revolution Laundry)

Hi,

Thank you for reaching out to ME Group Ireland.

We are very sorry for the poor experience you had with our machines. We strive to deliver a high-end experience for each of our customers, and are sincerely sorry that was not the experience you had during your use.

We request you to contact a member of our customer care team at customercare@photo-me.ie or give us a call at (01) 457 2121. Our customer care team is ready to help resolve the issue that you faced while using our machines.

Once again we do apologise for any inconvenience this may have caused you and we hope this incident doesn't deter you from using our machines in the future.



Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Washing Machine Service

I used your service on the Tramore road Waterford. I paid 11 euros to wash my quilt machine number 3. There was hardly any water There was no detergent provided and it did not complete the cycle. Why on earth did I pay you for a service you did not fully provide. You ripped me off. This is appalling.

I requested compensation and I was refunded.

The idea is good but the services needs to be looked at and improved.

10. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Wash.ME (formerly Revolution Laundry)-logo

Besvarelse fra Wash.ME (formerly Revolution Laundry)

Hi,

Thank you for reaching out to ME Group Ireland.

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with our machine. At ME Group, we are committed to delivering high-quality products consistently, and we deeply regret that this standard was not met in your case.

We’re pleased to hear that you have already received a refund for the service that was not fully delivered. If you have any further inquiries, please don’t hesitate to contact our customer care team at customercare@photo-me.ie. They will be more than happy to assist you. Your satisfaction remains our top priority, and we appreciate the opportunity to enhance your overall experience.

Best regards, ME Group Ireland

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Need to update the following

Need to update the following:
All washing station shall be checked AT LEAST weekly, some station is like a junk yard.
Not all station able to sent email receipt (sure 90% customer have email).
Some dryer no heat (happened 3 times and paid extra due need the washing urgently)!
Contact customer service is a JOKE.
Man is a great facility but the workflow is so bad.
People whom putting into the dryer doesn't care about the time, 2 incident I waited over 15min still not collected. This shall be penalties, to unlock it you need to pay EXTRA this will benefit your company but also make sure the client collects on time.
With todays technology is easily be able to implement! Even in Asia you could do that, Ireland is so behind.

Nah I wont use your company anymore nor will I waste my time contacting the VS which I heard from other user that they is a painful process not worth it, found another whom doing much better...

10. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Wash.ME (formerly Revolution Laundry)-logo

Besvarelse fra Wash.ME (formerly Revolution Laundry)

Hi John,

Thank you for your feedback.
We want all our customers to have the best experience with our products so I am very sorry that this was not the case for you.

All our machines are serviced regularly and regular checks are made. However, as with all automatic machines, unforeseen breakdowns can occasionally occur.

We request you to contact a member of our customer service team at customercare@photo-me.ie or give us a call at (01) 457 2121, and so that we can investigate these issues further.

Once again we do apologise for any inconvenience this may have caused you and we hope this incident doesn't deter you from using our machines in the future.

Kind Regards

Akshat Agarwal
Me-Group Ireland Marketing Executive

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Broken machines

Broken machines. We pay, load the machine just to find out they arent working. Happened twice today and its simply absurd. It seems easier to put the customer up to the trouble of having to request refunds that might take ages rather than putting a simple "NOT WORKING" sign or block the payment panel.

20. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BROKEN MACHINES

I have no choice but to use these machines as I do not have a house so this is my only way of washing my clothes for work, I have been let down several times in the past by these machines, the machine takes money but doesn't work, I have emailed them on the email address provided on the machines, they failed to reply. Today the dryer took money twice from my card and the machine failed to work, so I phoned them up and explained that I couldn't afford to be robbed, they then sent me a ridiculous refund form to fill out, which was almost impossible to do. They then advised me to use their other dryer, I only had a small amount of money left for food but had no choice but to use it on their other dryer, this dryer failed to dry my clothing and I couldn't afford to spend anymore money on it again. The issue is now, that I have no dry clothing for work, nowhere to dry my clothes, and now not enough money to eat sufficiently. EDIT: I used the machines in Ireland, so the response asking me to remove my review is unjustified. I don not need to contact UK, as this is not in the UK. EDIT 2: I am still awaiting for a response regarding a refund, then last night I decided to try and use the same machines again, this time a small machine as I needed to wash my coat, and again it took the money from my card €5.50, then it went around and around for about 30mins then just stopped and said "error no water! And yet it still took the money and my coat was bone dry and even more dirty when I took it out. So once again I was robbed by the machines, if I was to total just how much money these machines have robbed me for over the past 2 years it would probably go into the hundreds. More hardship caused by these machines. WARNING DO NOT USE THESE MACHINES!!!!

12. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Wash.ME (formerly Revolution Laundry)-logo

Besvarelse fra Wash.ME (formerly Revolution Laundry)

Hi Mad Mum,

We appreciate you taking the time to share your feedback, and we're sorry to hear about your experience and apologise for that. We understand there were issues, and we genuinely want to help make things right. Please reach out to our customer care team at customercare@photo-me.ie with the details, and they'll be dedicated to resolving any concerns you have. Your satisfaction is important to us, and we thank you for giving us the opportunity to improve.

Akshat Agarwal
Me-Group Ireland Marketing Executive

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere