Revivo Avenue Anmeldelser 

45
•
TrustScore 3 ud af 5

2,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My order did not contain all the products. When informing Revivo, they told me I should’ve informed them within the 3 day window. Can you imagine how crazy that is? I pay for products, they do not d... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Habe die Vanity Jacke auf Instagram gesehen und diese für den Geburtstag meines Freundes gekauft. Er ist sehr happy und sieht toll aus in seiner neuen Jacke 😊 tolle Kollektion und Erfahrung! Würde ic... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I had high hopes for this product, but unfortunately, I was disappointed. The quality feels very cheap, and the jacket has a strong smell of rubber, similar to an inflatable pool. This suggests it mig... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very Disappointing service. Got the viral jacket that was pushed on social media. Was very excited about this product and got the smallest size to ensure it wouldn’t fit too big. Unfortunately it s... Se mere

Virksomheden har svaret


Kontaktoplysninger

2,9

Middel

TrustScore 3 ud af 5

45 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 57 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,9

Alle anmeldelser

(45)

21 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The products are not what they seem

The products are not what they seem. I ordered a shirt and its clearly awful quality and is shipped from China so takes a long time. The returns will only allow for exchanges so its basically a scam.

1. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Misleading product and unprofessional…

DISCLAIMER:
After posting my review, I was contacted by the company and asked to modify or correct parts of it, including references to potential legal steps :D
I found this approach inappropriate and concerning, and it added to my overall negative impression of how this situation has been handled.

SO HERE:
I strongly advise caution when ordering from this company.

The jacket I received was significantly different from what was shown on the website — the quality was poor, the fit (especially the sleeves) was much tighter than expected, and there was a strong chemical odor that made it unpleasant to wear.

When I contacted customer service, the responses I received did not resolve the issue in a satisfactory way. Although a return was mentioned, it was only possible under conditions that I did not consider reasonable, particularly regarding return shipping costs.

After waiting for a response for an extended period, I opened a PayPal case. This case was ultimately decided in favor of the seller.

Overall, my experience was frustrating, and I did not feel that my concerns regarding the discrepancy between the advertised product and the delivered item were adequately addressed.

3. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Update after the company’s public reply. Appalling quality and misleading service – absolutely disgraceful experience with Revivo Avenue

My experience with Revivo Avenue has been nothing short of a textbook example of consumer deception and disregard for basic quality standards. The sweater I purchased is an utter disappointment — made of cheap, synthetic polyester that bears no resemblance to the advertised product. The fabric feels unpleasant, the stitching is careless, and the overall construction looks like something hastily assembled in the lowest-tier factory imaginable.

To make matters worse, delivery took an entire week longer than promised, with no proactive communication or apology from the seller. When I attempted to inquire about a return, I was informed that shipping the item back to China would cost nearly as much as buying a new one — effectively rendering any “return policy” meaningless.

This brand operates with a shocking lack of transparency and respect for customers. The product quality, delivery reliability, and after-sales support are all equally deplorable. I strongly advise potential buyers to avoid Revivo Avenue altogether — their products are unworthy of the prices they charge, and their service is an insult to honest commerce.

Thank you for your long and beautifully polished PR statement — it almost reads better than the product description you sold me.

Let’s be clear: no matter how you choose to label the item (“faux leather,” “knitwear,” or perhaps “illusion of quality”), the issue remains exactly the same — the product I received looks and feels nothing like what was shown on your website. Calling that “a matter of classification” is a creative approach, but not an honest one.

As for delivery, the fact that you had to explain the meaning of business days speaks volumes about how often this complaint must come up. Late is late — no amount of calendar gymnastics changes that.

And while you highlight your “customer service hours,” perhaps the focus should be on the service part. A buyer shouldn’t need to wait for office hours to receive a basic acknowledgment when something goes wrong — that’s what serious retailers manage seamlessly.

In short: beautifully written response, but still no accountability, no real solution, and no improvement in quality. If only the same effort went into your products as into your public relations.

17. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Revivo Avenue-logo

Besvarelse fra Revivo Avenue

Hello Sophia,

Thank you for taking the time to leave a review.

We would like to respectfully clarify a few key points for the sake of transparency and fairness.

According to your order history, no sweater was purchased from our store. The item you ordered was a faux leather jacket — not a knitwear piece. Unfortunately, we did not receive any photos from you that could help us assess the product and assist you accordingly, which we always encourage in cases of dissatisfaction or quality concerns.

Regarding delivery, we would like to gently remind you that the estimated timelines shown on our website refer to business days (excluding weekends and public holidays) and exclude the 48-hour order processing time. Your parcel was delivered 3 business days later than the average timeframe listed for your country, which can happen due to factors beyond our control such as carrier delays or customs processing — and we are always happy to assist in tracking and resolving such cases when given the chance.

As for your return request, we would like to clarify that your message was received by email at 19:03 on October 17th, outside of our customer service hours. The review was posted less than two hours later, at 21:11 the same evening. Our support team is available Monday to Friday from 9:00 to 17:00 CET, and we are committed to answering all client messages within 48 business hours.

It is therefore regrettable to see such severe wording used — calling our service “deplorable” and an “insult to honest commerce” — without having given us the opportunity to respond or support you. Our customer care team puts great effort into helping clients with empathy and flexibility, and we always aim to provide solutions, including the possibility of a free replacement in cases of defects, which was not explored in this instance.

At Revivo Avenue, we strive to serve customers worldwide with transparency and a human approach. We remain at your disposal.

Warm regards,
Revivo Avenue

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I had high hopes for this product

I had high hopes for this product, but unfortunately, I was disappointed. The quality feels very cheap, and the jacket has a strong smell of rubber, similar to an inflatable pool. This suggests it might be made from low-grade materials. While the design concept is great, the materials used do not justify the price. For what you pay, you deserve much better quality. I cannot recommend.

11. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I ordered the kway

I ordered the kway, all great starting from the product and everything else. only flaw was the delay of the shipment of a few days from that expected

11. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Trash dropshipping company

For real, do not buy from this place. Don't trust their bullsh*t shipping times and don't even think about trying to get any help out of support. They've put a lot of effort into making their site look legit but its legitimately just another terrible dropshipping company everything on their site can be bought by a million other retailers at probably better value with less hassle.

EDIT: the “proof” they mention in their reply is a picture of the parcel in front of an unnumbered door that isn’t mine, my parcel never arrived to me and none of my neighbours have received the parcel either

30. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Revivo Avenue-logo

Besvarelse fra Revivo Avenue

Dear Teddy,

Thank you for your feedback.

We are sincerely sorry to hear about your dissatisfaction. Our customer service team is at your disposal from Monday to Friday, 9:00 to 17:00 (Paris time), and we are firmly committed to responding to every request within 48 hours.

In your case, you mentioned that you never received your parcel. However, we have received both a GPS delivery confirmation and a photo proof of delivery from Evri, our shipping provider in the UK. According to their records, the parcel was delivered within 8 business days. While our average delivery time to the UK is 4–7 business days, this may vary slightly due to factors such as national holidays, customs processing, and the exact delivery location.

As for our products, each item at Revivo Avenue is carefully selected and crafted with attention to detail. Our manufacturing partners are chosen for their expertise and commitment to quality. Our designs are appreciated by thousands of customers around the world, and we take pride in offering not only distinctive style but also reliable service.

We remain available should you need any further assistance, and thank you again for sharing your experience.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Truly impressed

Truly impressed. The quality of the pieces is top-notch, and the pricing makes sense for what you’re getting. Reliable, well-crafted products.

12. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Revivo Avenue-logo

Besvarelse fra Revivo Avenue

Thank you so much, Celine.

We are truly grateful for your feedback. It means a lot to us to know that you value the quality and craftsmanship behind our pieces. Delivering well-made, reliable garments at a fair price is exactly what we stand for.

Warm regards,
The Revivo Avenue Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery and excellent support

Fast delivery and excellent support. The team was quick to respond and sorted things out effortlessly. A smooth experience all around.

3. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Revivo Avenue-logo

Besvarelse fra Revivo Avenue

Dear Thalia,

Thank you for your kind words.

We are glad to hear that your experience was smooth and that our team could assist you quickly and efficiently. Your satisfaction is our priority, and feedback like yours motivates us to keep delivering the best service possible.

Warm regards,
The Revivo Avenue Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Five stars from me ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Order arrived quickly, and both the jacket and pants fit just right. Quality was on point, exactly what I hoped for. 👌

6. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Revivo Avenue-logo

Besvarelse fra Revivo Avenue

Thank you, Evie.

We are delighted to hear that everything met your expectations — from the fit to the quality. Knowing that the jacket and pants were just right makes our work worth it.

Warm regards,
The Revivo Avenue Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID THIS COMPANY!

AVOID THIS COMPANY!

As others have stated, this company is terrible and just out for your money.
An absolute joke of a "customer support" leaving a week between each reply. I contacted them in regards how the piece I ordered is nothing like what was shown/described just for them to tell me to steam the jacket to give it more volume???
It's most likely a drop shipping scheme.

The quality is terrible, what you order is nothing like what is advertised, the customer support is awful, avoid these guys.

25. juni 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere