QDOS Breakdown Anmeldelser 

102
•
TrustScore 2 ud af 5

2,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I've used QDOS breakdown cover since 2020. Had to call them twice during that period. Once we broke down on motorway with an engine fault, they sent out recovery with no quibbles. Second time I called... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Been with this company for 7 years. Used twice with previous car. Service good (not excellent). Just been sent a renewal reminder. On reading the documents (bored), I have discovered what means I w... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very fast response to request for roadside assistance. Kept in touch to advise progress. Breakdown mechanic on site within 30 minutes. Quickly diagnosed problem which unfortunately he was unable to r... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Motorcycle accident in Belgium! Broken collarbone & undiagnosed punctured lung. No other vehicles involved. I was told i had to call & arrange my own return travel to UK, which i did whil... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Automekaniker
  2. også i
  3. Bilforsikringsselskab
  4. Forsikringsselskab
  5. Mekaniker

Skrevet af virksomheden

At QDOS Breakdown we pride ourselves on providing industry-leading breakdown insurance coupled with amazing customer service at a competitive price.


Kontaktoplysninger

2,2

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

102 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,2

Alle anmeldelser

(102)

7 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service with affordable rates!

I was going for vacation but in the middle my car has some issues so I called them to resolve problem and it was fixed with in hour. The mechnics were so friendly and professional.
Thank you QDOS Breakdown for solving my problem.

16. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top shelf performance

Please let me thank these people for again making my breakdown insurance renewal both easy and quick, apart from also being offered at a very competative price. A special thanks to their employee Samantha who went over and above the call of duty to help me. Barely had the "ink" dried on my emails, she fires back each and every answer I need. She does QDOS proud !

15. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst service imaginable.

Holidays in Italy. Travelling by car through multiple European countries to destination. At German border with Austria, red warning on dashboard. Called Qdos. Very unfriendly person started quoting me my limits for recovery and travel to "manage expectations". Recovery would be within an hour. After an hour rang again. No recovery truck available and no garage to tow me to. All garages full. They asked me to arrange a garage... Explained this was the job of the insurance company.. Despite, went on the internet and found dealer of my car near by in Austria. Rang dealer and they were very helpful. Rang Qdos. Was not possible to take me there as I was in Germany. Explained I was just 5 minutes away from the border. No response. Asked for a hire car to continue to my holiday destination in Italy. Not possible as Qdos does not supply hire cars for traveling across borders into other countries. Explained I bought European cover. Still no luck. After 4 hours waiting rang again. Still no truck. No help of any kind in sight... Got in the car and tried... Red warning gone. Drove to dealer in Austria... Never again Qdos.

13. september 2022
Uopfordret anmeldelse
QDOS Breakdown-logo

Besvarelse fra QDOS Breakdown

We’re sorry to hear about the problems you experienced with the breakdown service. If you have the time please can you contact our head office on 0800 440 2417 and we’ll take some additional details and look into this further.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID AT ALL COSTS

QDOS international breakdown policy not fit for purpose. Car stuck in Europe, QDOS agreed to repatriate the car four weeks ago but still nothing happening. Told it could be another 8-10 weeks. Three months plus to repatriate vehicle an absolute joke. In conversation with FCA and the Financial Ombudsman. AVOID AT ALL COSTS.

6. september 2022
Uopfordret anmeldelse
QDOS Breakdown-logo

Besvarelse fra QDOS Breakdown

We’re sorry you’re experiencing delays with the repatriation of your vehicle. This is currently being reviewed by our breakdown team and they will be in touch soon with an update.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Shocking International Breakdown Cover

Shocking International Breakdown Cover. Avoid! Avoid! Avoid!

I thought that by going through a household name such as Compare The Market I would be buying a vetted product from a reputable company. Alas, when we had an issue in Andorra (offside trim came off and was hanging down which would only require someone with knowledge to either clip back on or remove) it took over 6 hours and 10 calls to get assistance - despite the fact that the operators were advised that the car had broken down on a narrow mountain road nowhere near civilisation, with rapidly fading light (first call just after 5pm and assistance arrived at 11.15pm) and that a passenger in the car was a recent heart attack victim that needed to get back to their hotel for their heart medication. At one point (9.40pm Andorra time) we were even asked to call back 20 minutes later because their International Breakdown Team changing shifts - no concern for our circumstances (Thank you, Rhett of QDOS). It wouldn’t have been so bad if it didn’t take between 10 and 25 minutes to get through to an operator on the International Breakdown Desk!

When the roadside recovery did arrive, it was not roadside assistance - the gentleman had a Toolbox with just a dozen spanners and some pliers (I took a photo) - and initially had no intention of providing roadside assistance beyond loading the car onto his flat bed truck to be taken to a garage to be fixed 2 days later (his garage don’t work on Sundays!). Eventually he agreed to take the trimming off the car, which he did with 2 pairs of pliers!

Rest-assured, a formal complaint will be registered with QDOS and AXA when we return which, if necessary, will be fully escalated.

31. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
QDOS Breakdown-logo

Besvarelse fra QDOS Breakdown

We’re sorry to hear about the problems you experienced with the breakdown service. If you have the time please can you contact our head office on 0800 440 2417 and we’ll take some additional details and look into this further.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We had a 3.5 tonne van breakdown they…

We had a 3.5 tonne van breakdown they sent a car recovery vehicle and tried too say we were overweight ! Absolute terrible company and service! Total bunch off clueless people !

18. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
QDOS Breakdown-logo

Besvarelse fra QDOS Breakdown

We’re sorry to hear about the problems you experienced with the breakdown service. If you have the time, please would you mind contacting our head office on 0800 440 2417 so we can take some more details and investigate this further.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Advice join the aa

I pay for my friends break down for her as she's ill. I simply worry about her.
I paid £83 for what I thought was a good policy.
Including national recovery.
Roadside and a lot more.
Ok she sadly broke down..
Was told her car would take a week to be recovered and she could take a 7 hour train journey home.
Frankly this is shocking
I had to call them out for myself and it took over 6 hours for someone to turn up.
It was a normal week day. Not bad weather and again I found this very poor. Must say man that turned up was great.
I feel for my friend as the stress does her no good. Luckily she is safe. But a response of oh that will be a week and get the train is terrible

I will be with the aa from next year
For the sake of a few more pounds it's probably worth it.
Really poor
No qdos given

I did contact you, she was only left for 4 days not 7.
And got compensation
Seems 165miles is class as a long enough distance to cause issues with national recovery.

17. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
QDOS Breakdown-logo

Besvarelse fra QDOS Breakdown

We’re sorry to hear about the recent car breakdown. We can’t trace your policy from the details in your review - if you have the time, please would you mind contacting our head office on 0800 112 4505 so we can take some more details and investigate this further.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thank you so much for your exceptional…

Thank you so much for your exceptional service that you provided in a horrible situation. A big thank you to Lily Hagans who arrange for our vehicle to be collected from a garage to my home after a horrible ordeal with them since it broke down. Qdos was understanding, helpful and the recovery truck arrived within the hour! When your in your hour of need you really do rely on a decent recovery company and this company excelled to the point I’m going to renew with them in September after such a great experience. Can’t thank you enough!!!

23. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quick and easy, they go the extra mile

My car broke down and I called them for roadside recovery on Sunday night. The operator was very polite, and assured me that while they usually arrive within 90min, because I was alone at night, they would prioritise my case and try to arrive sooner.

While waiting every 10min I received text updates about the dispatch, including live tracking. The driver was quick and careful to load the car, and offered me a ride in the passenger seat.

He went the extra mile to carefully push the car into my parking space by hand, and tried and jump start the battery, even though it was pouring rain.

No hassle clear insurance policy, great service, recommend!

24. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Still the best

I've already given QDOS five stars but just wanted to add this. I had a tyre blowout on the M4 last weekend. QDOS support was there within 20 minutes. Quick change to emergency spare tyre and good advice about how to get the damaged tyre repaired. This is by far the best breakdown service I have ever used.

11. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Renewal arrived

Renewal arrived, it did not mention a reduction in vehicle weight and size limit. I checked their website and this was also misleading quoting cover for vehicles up to 4250kg and length of 7m. However if you take time to trawl through all the policy you would find motorhome cover now if for vehicles up to 5.5m. So not really suitable as motorhome cover at all.

31. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
QDOS Breakdown-logo

Besvarelse fra QDOS Breakdown

Hi there,

I'm sorry you feel this way but all renewal reminders will take you to the website to get an up to date quote, which will also give links for the latest policy documentation. We cannot possibly notify every customer each time a condition or circumstance changes with an insurance underwriter, so we provide links to the new documentation on the website and ask that it is read (in fact, you cannot progress with the process, unless you accept you've read and accepted those terms). I can assure you that the situation is nothing malicious or underhanded, it's simply our underwriter changes policy terms from time to time and we update the policy documents accordingly online, which is why we stress it's important to download and read it and the associated "key facts" of the policy.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worse company ever

Worse company ever.

The insurance company has paid QDOS 5 months ago. I have phoned many times with simple question. Why you are not processing my case and why we are not paid. The staff answer is to insult me over the phone, again and again.

It seems like the only thing they are good at is to insult, their customers. To this moment I have no idea why they are holding my money.

Before Processing your claim with them, try call and accountant department option 5 and you will see that they will never answer.

My advice stay away, there are better companies out there who actually treat their customers as humans.

12. november 2019
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere