Piddle Patch Anmeldelser 398

TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Essential for puppy training I have used Piddle Patch for a year for our teeny toy poodle. The grass has always arrived fresh and green and has remarkably long staying power. I never thought that... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic idea and product! I initially used the Piddle patch for house training my toy poodle puppy which made the whole process so easy! As I live in an apartment, I continue to have one on my terra... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Piddle Patch has been a life saver! We are leaving in a flat with a small balcony and having this little patch of grass there has worked wonders to toilet trained our pup. It is worth every penny an... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Unfortunately the quality of these patches has gone down a lot. They used to be good, fresh and durable. After 7 months without ordering them because I didn’t need them the new ones are so disappointi... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Dyrehandel

Skrevet af virksomheden

The UK's First and only soil-free, real grass dog toilet for house-training puppies and apartment dwelling dogs.


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

398 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 75 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Long-Time Subscriber

Been using these patches for our cavapoo on our apartment terrace for years, we tried alternatives but always came back to these, super reliable and great service - moving to a house with a garden now so no longer needed but would recommend to anyone without a garden!

8. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Samir,

Thank you so much for your review. We are so glad to hear how happy you have been with the service.

We wish you lots of health and happiness in your new home.

- The Piddle Patch team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really good service and has saved…

Really good service and has saved having to clean the balcony every day! Genius idea and works perfectly.

31. oktober 2025
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Paul,

We are so glad to hear what a positive experience you have had with Piddle Patch.

Thank you for your review.

- The Piddle Patch team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Looks good

Looks good

I ordered on a subscription in preparation for my new puppy who arrives tomorrow (Tuesday). The patch arrived on Saturday and I have been misting it and have it in the one place I can accommodate it with natural light in my small apartment. So far it’s still looking healthy. I will update with how our new arrival, and myself, fare with it once he arrives.

31. oktober 2025
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi,

We hope that your puppy has settled in well.

Thank you for sharing your experience on Piddle Patch so far. We really appreciate it!

- The Piddle Patch team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent product

Excellent product, simple website to use, perfect for our little Pug, can't fault the quality, delivery or customer service.

27. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Tracy,

We are so glad to hear how pleased you have been with your Piddle Patches and the service provided.

Thank you for sharing your Piddle Patch experience!

- The Piddle Patch team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Archie started talking himself out within a couple of days, he loves it!

Piddle Patch has been awesome for our very new London puppy. Our cocker spaniel, Archie, started talking himself out to his patch within a couple of days, he loves it!!
And even though I thought the old patch was still in tip-top shape, the subscription replacement patch arrived and it totally outshone the old one.
Thank you Piddle Patch for making the potty training phase so seamless, especially during this time before his second vaccine!

30. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Shene,

We are so glad to hear how well Archie has taken to his Piddle Patch, what a clever boy!

Thank you so much for your wonderful review.

- The Piddle Patch team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good product and service

Both the product and service is excellent. Occasions where I contacted them for help, always very helpful.

Quality of delivery was going downhill at one point and the company dealt with it immediately

30. juni 2025
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Chung,

We are so glad to hear how happy you have been with both the product and the service. Thank you so much for your review!

- The Piddle Patch team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

It's a great idea in principle

It's a great idea in principle
It's the worst thing to clean if your puppy has a stomach upset or something which goes on for a few days (and it does). The patch needs to be super clean otherwise it attracts flies etc. When you live in an apartment it's unlikely to have access to a horse to wash the patch - so it's all scrubbing with a water spray bottle. A puppy has a small bladder so, likely to go 4-5 times (that's how many times it needs to be cleaned). Also, way too expensive for what it is - not worth it. I binned mine and had to go onto puppy pads unfortunately, because it's easier to fold and throw in the rubbish.

4. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Sam,

Urine drains naturally from the surface so you do not need to clean your grass, however solid waste must be removed and disposed of.

In the case of diarrhoea and runny poops, there are a few things you can do:

You can wait for it to dry and remove it from the grass, then spritz down the area and dab it with paper towels to remove any remaining poop.

The second way is to clean the grass while it is wet by lifting the poop up in an upwards motion (not side to side) and alternating the clean up with dry and wet kitchen roll.

You can also rinse the Piddle Patch grass but it's best to turn the grass on its side so the water runs off of the grass instead of into it.

- The Piddle Patch team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Recommend if your dog takes to it well!

The overall feeling I got from the company was very warm and friendly. However, even after following through with the tips, my dog didn't take to the patch at all. Additionally, the delivery dates were a bit too limiting for our needs and was delivered soaking wet (while not the company's fault was still disappointing).

30. juni 2025
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Angel,

We are sorry to hear that your dog did not take to their Piddle Patch.

If you are ever having issues with your dog's toilet training, then we are always on hand to offer advice and support on how to get your pooch to use their Piddle Patch.

You can email us at info@piddlepatch.com for some toilet training tips and tricks!

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Box wasn't in one piece again and the…

Box wasn't in one piece again and the grass was cut too large for my tray I purchased from you again. It's very inconsistent.

1. september 2025
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi John,

We are sorry to hear that your Piddle Patch was a little larger than expected. As mentioned via email, from time to time, the Piddle Patch can get jostled during transit.

There is no need to cut your Piddle Patch grass to fix it. The grass is the right size and can simply be pushed back into the tray with your fingers. It fits snugly so that it doesn't move around when in use by your dog. It's also a resilient product so pushing it in won't harm the grass in any way.

We do our best to ensure that each Piddle Patch is a consistent size, but as it is a living product and is cut by hand, there can be some fluctuations to this. The water content of your Piddle Patch can also cause an impact on the size of your grass.

There is a certain amount of water content in the grass, which ensures that the product that makes it to you is fresh, strong, and healthy. We ask for the courier to lay the box flat so that the risk of water leaking out of the sides and damaging the box is decreased. Unfortunately, sometimes the courier can be a little rough with it in transit, which can compromise the packaging. Whilst the box may have been a little damaged, the grass is almost never impacted as the actual product inside is robust.

With all Piddle Patch deliveries, you should take the grass out of the box and place it into a tray for usage. It’s important to note that the box is for transit purposes only and is not a replacement for putting the grass into a tray.

We are working hard to ensure that this does not happen again. We are sorry for any inconvenience or upset caused.

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Can’t fault the Piddle Patch product…

Can’t fault the Piddle Patch product and team! We have had a weekly delivery for the last two years which has give our dogs the freedom of a ‘balcony toilet’ for those late night toilet breaks (and also saved us from the occasional bad stomach episodes which could have been disastrous in an apartment).
Any time we have had to postpone/reschedule a delivery due to being away, Sarah has always been quick to respond to my emails and amend delivery dates.
We are having to cancel our subscription since we are moving overseas, but I truly can’t thank the amazing Piddle Patch team enough!

30. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Jade,

We are so glad to hear you have had such a great experience with Piddle Patch. Thank you for your wonderful review!

It has been a pleasure to have you subscribed to Piddle Patch for the last 2 years. We wish you all the best with your new adventure overseas.

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We absolutely loved our PiddlePatch!

We absolutely loved our PiddlePatch! It was instrumental in assisting with Poppy’s toilet training, being able to have it in the house and slowly transitioning to the garden made it a seamless change. All with the added benefit of not having unsightly and unsustainable puppy pads. It was also easy to get Poppy to use grass as she’d been doing it from such a young age, it seemed natural.

28. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Ryan,

We are so glad to hear that Piddle Patch has been so valuable in toilet training Poppy.

Thank you for sharing your Piddle Patch experience.

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service and communication

Great service and communication, easy to change subscription as needed. Dogs used the grass consistently and my cats loved to lie on them and snack on the grass, I use separate patches for each.

10. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Patsy,

We are so glad to hear that both your dogs and cats love their Piddle Patches.

Thank you so much for sharing your Piddle Patch experience. We really appreciate it.

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We absolutely loved the whole concept…

We absolutely loved the whole concept of the piddle patch and got it for our puppy - the service, product and price meant we were extremely satisfied as customers and wouldn’t hesitate to recommend 🤗

11. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Lola,

We are so glad to hear that you have had such a positive experience with Piddle Patch.

Thank you so much for the great review!

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I used to really love this company but…

I used to really love this company but the quality has gone downhill the last few months. I’ve had grass covered in insects delivered and the box is constantly delivered opened and battered looking. I’m now trying to see if I can find an alternative company for this type of product.

6. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Stephanie,

We are sorry to hear about the above. Unfortunately, we have taken a look at the system and can find no correspondence from you about any issues with your Piddle Patches or deliveries.

We can see that you are still a subscriber and are continuing to have Piddle Patches shipped to you, so we would always urge you to contact us if there are ever any issues with your orders, so we can look into this further.

Please do reach out to us at info@piddlepatch.com if you ever have any concerns.

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The piddle patch is a game changer for toilet training

The piddle patch has been absolutely key to us toilet training our new pup in a flat. It’s worked an absolute charm and taken all the stress out of having to do multiple trips in the lift and worrying about accidents on the way! It has also been so helpful when I’m working from home and have back to back meetings, I can just leave the balcony door open and the dog can come and go as he needs. I have had to amend my subscription a couple of times to change dates or frequency and the customer service has always been really prompt and helpful. Would definitely recommend!

26. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi,

We are so glad to hear what a difference Piddle Patch has made to your and your puppy's home life, and how well your pup has taken to it.

What a wonderful review. Thank you so much for taking the time to share your experience.

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

Excellent service
Quick delivery
Great quality grass
Worked a dream with our new puppy.

24. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Oliver,

We are so glad to hear how happy you have been with all aspects of Piddle Patch, and how well your pup took to it.

Thank you for your wonderful review!

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product!

Great product, have been subscribed for years.

23. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Bart,

We are so glad to hear that you have been happy with your Piddle Patches. We appreciate your long-time subscription and the support you have shown us.

Thank you for taking the time to share your experience.

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A brilliant solution for a need many people overlook

PiddlePatch is a brilliant solution for dog owners without access to a garden. It gave me real peace of mind knowing my dog could relieve herself before bed without the need for a late-night walk. As a young woman, avoiding the street at night is important to me, and this product made that possible. For around £30 a month, it’s a small price to pay for the comfort, safety, and convenience it provides—especially for a need many people might overlook. Furthermore the customer service was responsive and more than helpful. 100% recommend.

23. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Elle,

We are so happy to hear what a difference Piddle Patch has made to you and your home.

Thank you so much for your wonderful review!

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Died in days

Unfortunately, even when following the misting instructions, the grass died within three days! The puppy also wanted to chew the metal tray, which got really hot in the sun - a big waste of money for us! If you live in a shady flat with a balcony it’s probably worth it, but if you have a garden like us and are trying to provide real grass next to the astroturf, not worth it.

16. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Jade,

We have received no contact from you regarding this complaint. We always recommend reaching out to us when a problem occurs with your Piddle Patch so that we can investigate what may be happening and provide you with advice.

If you would like to discuss this with us further, then please do email us at info@piddlepatch.com

Kind regards,
Sarah

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Haven’t received my delivery since 20th June

Really disappointed with the service I have paid for. I ordered a patch for my now 9 week old puppy to be delivered on 20th June, this delivery did not turn up and even though I was able to speak to the delivery company DPD they said it would then be delivered on 21st by 12pm. Again this delivery did not arrive. I was then told this would arrive on 23rd June but again did not turn up. I finally received the patch on 24th June but it was already dying off. Piddle patch kindly resent the patch for delivery 1st July but again this had not turned up and again I have no grass patch to toilet train my pup. It’s beyond a joke that this company has taken since 20th June to deliver an alive patch of grass. Puppy toilet training is already a stressful time and this company isn’t making it any easier

Update 3.07.25 - waited in for another day for the patch to be delivered only for it not to arrive and now Piddle Patch is ignoring my emails

20. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Piddle Patch-logo

Besvarelse fra Piddle Patch

Hi Ashleigh,

We are really disappointed to read your review and particularly the update that you posted saying we had ignored your emails, when this is untrue.

We shipped your first order to you on your requested date, however, you delayed this order by 2 days. As DPD only have a certain capacity, they were not able to deliver your order to you on your requested redelivery date.

DPD then attempted to deliver your parcel and on this occasion tried to leave it with a neighbour, but they would not accept your parcel. Your parcel was then delivered to you the following day.

When your Piddle Patch did arrive, you were not happy with the quality. We explained that it had originally been delayed by yourself and advised that if you needed to delay your order in future, to reach out to us ahead of shipping to delay your Piddle Patch. Despite this, we then sent a replacement as a gesture of goodwill.

DPD were having trouble with delivering your replacement and we asked you to provide further instructions regarding your location and what to do if you were not home. Unfortunately, no further instructions were inputted at this time.

We then refunded your order. Following the refund, we can see that further instructions were inputted by you and this delivery was successful, meaning that you had two Piddle Patches delivered to you and no money was taken for either.

We were in contact with you throughout the process and can see that two emails were sent to you on the 2nd of July and three emails on the 3rd of July (the day you said that we were ignoring you). One of which was to notify you of the refund.

We work hard to ensure that any issues with deliveries are resolved in a timely manner, however, we also ask that customers help us with this process by providing the courier with information about their delivery preferences if the courier is having issues trying to deliver to them.

We are sorry that Piddle Patch was not the product for you on this occasion, and we wish you all the best with your toilet training journey.

Kind regards,
Sarah

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere