Banner for Phlo Clinic

Phlo Clinic Anmeldelser 1.626

TrustScore 4.5 ud af 5

4,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

After years of battling to lose weight I deceived to give weight loss meds a try. I had gained a lot due to inactivity from a spinal tumour and other health issues. I lost 4 stone in a year and have k... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

For my whole adult life I have struggled with my weight. Until Mounjaro. Phlo has been supportive and sensible ensuring I verify that I am not experiencing adverse side affects before I proceed with m... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service - usually delivered within 48 hours of ordering. Great product. I’ve not only lost weight but my diabetes is now under control and back at pre-diabetes level. I cannot recommend high... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have lost 15 kilos and it has not been arduous. A bit of nausea on day one for both Mounjaro and Wegovy. Solved that by drinking water. People comment on how well one looks. I have shelved my spotif... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Online-apotek
  2. Apotek
  3. Vægttab

Skrevet af virksomheden

Phlo Clinic are an online prescription service, providing access to a number of prescription medications, including weight loss injections. Choosing Phlo Clinic means you’re in control of your healthcare without having to visit your GP. No more dreaded busy tone or long waiting lists - we’ve got you covered. Welcome to hassle-free healthcare - designed around you and delivered by our trusted prescribing pharmacists.


Kontaktoplysninger

4,7

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 91 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great experience with Phlo Clinic 😊

I had a great experience with Phlo Clinic. I started at 15 stone with an underactive thyroid and struggled to lose any weight, which was really affecting me.

I began on Mounjaro and later switched to Wegovy when prices increased, all with their support. The process was straightforward and professional throughout.

10 months on, I’m now 11st 7lbs and feel so much happier and more comfortable in myself. I’d definitely recommend Phlo Clinic.

11. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Helpful, Informative very quick to respond

From the offset Phlo Clinic have been thorough and helpful. Information is free flowing and they answer very quickly to any email concerns.

Kate has been particularly helpful when requesting my prescriptions to send to my doctors surgery.

I was very unsure about taking Mounjaro and they are not the cheapest BUT it has so far been a very easy informative and great weightloss journey for me.

10. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent company very professional

Excellent company, always keep in touch to check progress, they do a thorough assessment before purchase to check you are eligible for the treatment, and check all medical background, they warn you of side effects and what to do if they occur.
Prescriptions come well packaged and kept cold in insulated packaging, prescription box has all your detail on the box as well as dosage. After care is also great.
I lost 3 stone using mounjaro, can’t recommend it enough. Great company.

30. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

Excellent service
answer questions efficiently
I did have an issue with Heartburn ❤️‍🔥 but taking Gavison tablets stopped this I am now loosing weight. Which hopefully helps my health condition s and I feel so much better In myself
No need to get a new wardrobe i actually am fitting into my own clothes

11. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very easy to use website

Very easy to use website and once you're approved they send the medication usually same day so it arrives well packaged and very quickly. I would 100 percent recommend this company. You can't go wrong with them.

28. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

From consultation to delivery and…

From consultation to delivery and support has been commandfull. I have been on monjaro for over 8 months and I am on the decreasing dosage now that I have lost 20 kilograms. It allowed me to have better relationship with food, but one suggestion to all do not overdue it to quickly it can make you sick, go up slowly in dosage and down slowly once you reached your bodyweight preference. Remember to maintain it do some workout if you can to mantain body mass.

11. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Phlo clinic are by far the best company…

Phlo clinic are by far the best company to purchase weight loss medication. They are trustworthy, helpful & reasonably priced all
with a friendly manner. They also offer advice & support for free which a lot of other businesses charge for. I’d highly recommend Phlo to anyone

9. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Is to expensive.Those of us who want to…

Is to expensive.Those of us who want to renew should be given £50 discounts and not used as sales promoters without any benefit.

13. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Phlo Clinic-logo

Besvarelse fra Phlo Clinic

Hi Edwin,

Thank you for your review.

We aim to offer competitive pricing and regularly review our offers to provide value to both new and existing patients. We can see you’ve previously benefited from a promotional offer, and we also have options such as our Price Match and Refer a Friend programme that may help reduce the cost of treatment.

A member of our team will be in touch directly to share more information and ensure you’re getting the best value available.

-The Phlo Clinic Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

VERY POOR CUSTOMER SERVICE.

VERY POOR CUSTOMER SERVICE.

4. september 2025
Phlo Clinic-logo

Besvarelse fra Phlo Clinic

Hi Darren,

We’re sorry to see this feedback.

We haven’t had any recent contact with you, with your last interaction with our team being over 7 months ago, and this doesn’t reflect the level of service we aim to provide. We’ve also attempted to reach out to better understand your concerns, in case this relates to another account or experience.

Please contact our Patient Care team so we can look into this further and support you directly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely disappointed I was already…

Absolutely disappointed I was already under a weight loss journey referred by my doctor by a nutrition Coach because of health issues and life changes I was told I had to change my lifestyle as I have raised blood sugar and on meds for bp and statin for high cholesterol also joint pain due to osteoarthritis and at risk of heart problems, and pr-diabetes had already done most of the hard work myself through diet but couldn’t budge the last stone and all I needed was your help to get rid of this last stone too much trouble going round and round In circles back and forth with health history passport, three pictures one taken from the side one taken from the front and a picture of me on the scales sent out all the things I needed to you this was 28th of February. We are now on 11th of March. I ended up cancelling it because despite sending all the documents and information you needed it’s been taken too long so I’ve now cancelled it now. Please send me my money back to the account it came from and I’ll go elsewhere for the mounjaro slimming pen which I will get because I work in a large supermarket that as a pharmacy in the building and I will get 20% discount due to being staff at this supermarket, now I would like the refund thank you.

28. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Phlo Clinic-logo

Besvarelse fra Phlo Clinic

Hi Lorraine,

We’re sorry to hear you felt disappointed with your experience.

Your order was placed on 28th February and as part of our clinical safety checks our team requested clear verification photos. Unfortunately, the images received were unclear, and we contacted you several times to request new photos so that our clinicians could safely review your consultation.

These checks are an important part of our prescribing process and help ensure that treatment is safe and appropriate for every patient.

We understand the process may have felt frustrating, and when you contacted us on 10th March to request cancellation, your order was cancelled as requested. Your refund has been processed back to your original payment method, and your bank will typically return the funds within 5–10 working days depending on the card issuer.

If you have any further questions, our Patient Care team would be happy to assist.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Phlo is a great company to purchase…

Phlo is a great company to purchase from. I’ve never had any problems ordering my next product and it keeps in me the loop with my weight loss journey. They also send encouraging messages and if you refer a friend or family member, you can both get money off your order. Overall 5 stars.

10. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Still have my money

I placed an order for weight loss jab. Sent all relevant documents/ photos. But after 2 days the order was still under review. I cancelled, thinking I'd use my regular supplier as its much more straightforward. PHLO clinic had taken my money and 4 days later I'm still waiting for £269 to be returned. Terrible service. I don't recommend.

4. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Phlo Clinic-logo

Besvarelse fra Phlo Clinic

Hi Kate,

We’re sorry to hear you felt disappointed with your experience.

Your order was placed on 4th March and was still within the standard clinical review timeframe when you contacted us to request cancellation on 6th March, which we processed straight away.

As the payment had not yet settled, the transaction was cancelled on our side and screenshots were shared with you to confirm this. Card providers typically take 5–10 business days to show cancelled payments or refunds back on a statement, which is outside of our control.

We understand waiting for funds to reappear can be frustrating, but please be assured the cancellation was completed and the payment was released immediately.

If you have any further questions, our Patient Care team will be happy to help.

-The Phlo Clinic Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have had a very positive experience…

I have had a very positive experience with Phlo Clinic. Their service is always discreet, accurate, and professional. The team is knowledgeable and ready to help whenever needed, which makes the whole process very reassuring. Everything is handled efficiently and with great care for patient privacy. I would definitely recommend their service

28. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

When i decided to go with Phlo

When i decided to go with Phlo, i must admit i was somewhat dubious.
The support i recieved was exeptional.
I started my weight loss journey at chrismas, weighing in at 16 stone plus.
We are now in March and i weigh 13Stone & 13lbs.
I now visit the Gym 3 times a week, i will acheive my goal of 12 stone, and really appreciate the support from Phlo...
Keep up the great work Phlo 😊😊

1. januar 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere