Pet Food Intolerance Anmeldelser 

72
•
TrustScore 1.5 ud af 5

1,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased a test from their website last week. It hasn’t arrived and their website is down plus emails are bouncing back from the sales email address. I have no idea how I can get a refund and looki... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We purchased the premium test kit. Submitted back and like so many others feel ripped off. No response to our sample. No response to multiple emails wether on their website or otherwise. No customer... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Known allergens apparently showed no reaction, and as someone else stated, ground beef is ok, as is steak, but 'beef' is in the list of things to avoid? Cabbage also shows a reaction, but colesl... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Would NOT recommend, i sent off my sample and contacted them to see if they had received it, said they hadn't but i would be first priority. After another week or so i emailed again and just bounced... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

Skrevet af virksomheden

We offer a variety of intolerance tests for your beloved pets.


Kontaktoplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

72 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 14 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,7

Alle anmeldelser

(72)

9 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

So pleased with with this test which…

So pleased with with this test which has been great for my cat. Fussy eater at the best of times but since the test and finding out which foods were causing problems she looks so much better and we've got our happy cat back. It was so easy to order, had a couple of questions which were answered really quickly. Should have done this months ago.

25. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Pet Food Intolerance-logo

Besvarelse fra Pet Food Intolerance

Thank you so much for taking the time to write a review for us.

We are so pleased to hear of your positive experience using our services.

Kind Regards

Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We took this test for our dog after…

We took this test for our dog after having our own done last year.
Really great results and we are making the adjustments we need to for our fluffball!
Friendly service too when we had questions. Thanks a lot.

25. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Pet Food Intolerance-logo

Besvarelse fra Pet Food Intolerance

Thank you so much for taking the time to write a review for us.

We are so pleased to hear of your positive experience using our services.

Kind Regards

Customer Service Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful company

Awful company. Don't waste your money. Bought the premium so 2 dogs could be tested. Only 1 lot of samples can actually be sent. Sent all samples off on 5th October and still no results. Have sent many emails and told results have been sent and check junk mail. I check both inbox and spam box many times and still nothing. Just cannot seem to get anything resolved. Genuine waste of time and money. Strangely enough I got refund and reply only after I left a review. The premium test clearly states 2 pets can be tested. Our dog has both half wet and dry food. We sent off 1 kibble of dry food and 1cm of wet food we where told only kibble or wet food could be tested. Not 2 parts of food. They then claimed testing was on hold until I decided which food to test. The company claim they kept mailing but I never replied. I never replied because no mail was recieved. Strangely enough I only got a reply once I emailed them. I have all the emails sent and none went into the spam box. Saying they sent emails that where not recieved is like saying it got lost in the post. If I had me just wanted 1 item tested I would of said for the cheaper option not the premium which by the way only sends out I sample bag and tube not 2 so no way can 2 dogs be tested. Just a total con to the public. I don't know why but this awful company now seems to be stalking me here on trust pilot. See definite stalking.No I will not removing my review. You lie and mislead the public. Over a month for a test that is supposed to take 72 hours. Test results never arrived until I asked for money back. You claim 2 tests on premium pack but only give 1

27. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Pet Food Intolerance-logo

Besvarelse fra Pet Food Intolerance

Firstly apologies that you feel we are an awful company. I have looked into your order and can see that the results did indeed take far longer than we would like to reach you which i do apologise for and can see that we have refunded you for the full price you paid as a way to say sorry for this.
In regards to purchasing the 2 dog test your order was just for a 1 dog test which is why only 1 dog was advised could be tested unless you upgraded to the 2 dog test. I can forward your invoice to you if you want which shows you the item that was ordered to confirm this for you.
Regarding the own item testing the website does state we are only able to currently test 1 own item per sample. Our customer service manager is more than happy to forward you all evidence of our sent emails to you. We do have a 2 pet test which there is an option to upgrade to once you are on the original pet test page but the order was just for 1 pet test.
Our premium test comes in both a single pet and 2 pet test versions as previously advised you purchased the 1 pet test i can arrange to have proof of that sent to you if you wish.
Also we are not stalking you, as a company we are allowed to defend ourselves when a customer posts incorrect information which could mislead customers.
Please see the below link for the single premium dog test and 2 dog premium test we provide.
https://petfoodintolerance.co.uk/product/dog-intolerance-test-premium/
https://petfoodintolerance.co.uk/product/intolerance-test-for-two-dogs-premium/

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Wonderful tolerance test

You do not know the change this has made to my wonderful dog the Tests have been so successful in helping me with his problems and well worth the money

13. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Pet Food Intolerance-logo

Besvarelse fra Pet Food Intolerance

Thank you so much for taking the time to write a review for us.

We are so pleased to hear of your positive experience using our services.

Kind Regards

Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really happy

I was a little sceptical about this test but the results have been absolutely amazing!! My dog has been having so many problems over the past year but everything had gone since we have cut out the intolerances shown in his report! Well worth the money

13. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Pet Food Intolerance-logo

Besvarelse fra Pet Food Intolerance

Thank you so much for taking the time to write a review for us.

We are so pleased to hear of your positive experience using our services.

Kind Regards

Customer Service Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The test kit and results came back in…

The test kit and results came back in good time, but not what I expected.

Food that my dog is intolerant to according to the report is nothing that she is eating or has eaten, so we cannot eliminate them from her diet or surroundings. I know that when my dog was eating Fish 4 dogs she itched terribly so we changed her food and she no longer itches, so fish for her is a trigger to itch as we also tried fresh, this didn't come up on the results as a problem for her. Turkey in her food was another that she had a problem with it gave her gas, changed that food and the gas stopped.. now we had the food that she is on tested by this company and nothing in it should give her a problem, but we do have a problem of Diarrhoea and some itching and was hoping to eliminate or help her with this problem.

The company have told me that it is most probably and allergy so this test really didn't help me as according to these results she can have fish and turkey..

back to square one....!

13. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exceeded expectations

Exceeded expectations. We followed vet advice with our puppy from 6 months old when he started getting sore and itchy, and put him on their recommended food. After 8 weeks of this progressively making him more itchy and sore we decided to look at alternatives. I have to say this is the best £40 I’ve ever spent, well worth the money as we no longer have costly vets bills for steroids and antihistamines. We’ve found a raw diet suits our pup well and the food which the vets recommended he was actually intolerant to hence why he deteriorated!
I know this company can’t test for everything but a lot of what our dog has been tested for has really helped us find food and treats which he can eat without reacting to. I’d recommend this to anyone, as long as you don’t mind waiting a few weeks for the results but a few weeks in my opinion is nothing compared to the discomfort our fur baby had had for months with little help from our vet! The whole process is really easy too, sending off a few strands of hair to be tested and a possible allergen of your choice! If we ever have another pet we will certainly get them tested sooner rather than later as our almost one year old boy has been happy and healthy for the past months following this test! Thank you so much.

13. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I'd rate lower if I could

I'd rate lower if I could. They go under PETFOOD INTOLERANCE inc and claim they will test your pet for food allergies... 3 weeks after sending the test back they still have not received it?? LOL. Requested a refund and was told it was complete. 2 weeks later it still had not shown up. Thank god I paid through PayPal... once I opened the claim through them I received the refund the next day. WATCH OUT FOR THIS SCAM!!!

1. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Pet Food Intolerance-logo

Besvarelse fra Pet Food Intolerance

Hi,
It is imperative that all our orders are completed and resolved in a satisfactory and professional manner by one of our team.
We also DO NOT claim anywhere on our website that we test for allergies so if you have any information on this we would like to investigate further. Please email in to our team at sales@petfoodintolerance.co.uk and one of our team will assist straight away.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service and response to…

Excellent service and response to emails. Easy test to complete and accurate. Have changed my dogs diets accordingly and she is thriving and a very happy dog now. Her fur has grown back and the scratching has stopped. Cant fault this company the results are amazing. Thank you

29. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service all round

Excellent service all round. Test was simple to do and results received within a week. I had already suspected my pup was sensitive to cheese and chicken and the test confirmed this! I also found out he is sensitive to grass and yaks. Definitely worth doing for your pet.

29. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I bought this test after my elderly cat…

I bought this test after my elderly cat started having regular upset stomachs. The results showed us what we needed to avoid in his diet and since then, has been much, much happier. He has been more spritely, and like his old self since changing his cat food to one that didn't have the identified, 'problem' ingredients. The whole process was really easy and the results received quickly. I had an issue where I had added my home address incorrectly, but customer services were easy to contact and corrected the order. Many thanks from a happy cat and owner.

13. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

A very happy owner, and dog!

Very pleased with the service received. Detailed results identifying potential triggers - made several adjustments to her (my pet) diet, and less treats from the table too! what can I say - a much happier lady (and owner!). Her fur is growing back nicely, and is far calmer overall and nearly back to her old self. I can't thank you enough.

7. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This is my second time ive tried to get…

This is my second time ive tried to get results.as they never recieved it .so another test was posted to myself which was sent back same day but first class.with still no results .i advise anybody not to throw your money away at this company.

2. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Absolutely fantastic service

Absolutely fantastic service! Took 4 days to arrive & 1 week after I posted I received my results! Such a simple & easy way to find out what could be irritating my dog! Thank you so much for all your help :)

22. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Truly helpful testing at reasonable priceI wish to thank you so very much

I wish to thank you so very much, the tests kit has been valuable tool in confirming what I had suspected was causing some of my dogs condition. The instruction was easy to follow and results came back quickly with very detailed results. They confirmed my suspicions and pleased to report that he has improved greatly. My vet had been giving steroids, injections etc to no avail so decided to investigate myself online which is how I found your website thankfully. The list will be very useful in avoiding certain foods and non food items. Thank you again you have helped give much needed relief. Bless you

15. februar 2021
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere