Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This is the first time I've ordered from this company, but I was not disappointed! I had a query about an item that was being delivered and Hannah from the support team fabulous and sent me daily m... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT USE THIS STORE! They did not send my item, they did not communicate with me with multiple messages. They said the item was dispatched but it never arrived and they refused to respond. But yet t... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a medical textbook from outside the UK. After a couple of weeks of delay, it never made its way to me. I went to the local post office to inquire (where they told me the package was "waiting"... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I am 66, I collect books on ancient history, I own many books, several of which I have purchased from PBShop.store Fairford, Glos. Every book has arrived in pristine condition, every book has been acc... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Boghandel

Skrevet af virksomheden

The UK’s first fully virtual bookseller supplying readers around the world.


Kontaktoplysninger

2,8

Middel

TrustScore 3 ud af 5

72 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Superb customer care!

This is the first time I've ordered from this company, but I was not disappointed!
I had a query about an item that was being delivered and Hannah from the support team fabulous and sent me daily messages informing me about the item in question.
She was polite and very very helpful.
I would definitely order from the company again purely based on it's customer service, which has been exceptional!

4. december 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are so pleased to hear that you were happy with the service we provided to you! We hope to see you again in the future! Kind Regards, PBShop ✨

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT USE THIS STORE

DO NOT USE THIS STORE! They did not send my item, they did not communicate with me with multiple messages. They said the item was dispatched but it never arrived and they refused to respond. But yet the item I ordered is still in stock, they just decided to raise the price of what I ordered. They have zero respect for a transaction, especially around this time of year where you're trying to order gifts with certainty that they'll arrive. Don't expect your orders to arrive at all, leave alone arrive on time. Awful company.

8. november 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are very sorry to hear that you did not receive your order placed with us. When an item goes out of stock with our supplier, we can sometimes source this elsewhere. However, this could be at a higher price. We are unable to locate your order using the information provided to us. Please email us at help@pbshop.store to discuss this further with us. Once again we're very sorry for the inconvenience caused. Kind Regards, Customer Services.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Buy your books elsewhere - 21 days still waiting

Ordered a book through Amazon on the 26th of October & I'm still waiting. Tammy at customer services claims that the courier made several attempts to deliver but was unable to due to the incorrect address. There is no issue with the address (we are in Spain), and we have regular deliveries from other couriers - They want me to contact their courier?? thats not my job - I have requested a refund for the second time - please buy your books elsewhere

17. november 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Hi Sheila,

Thank you for your review, and we're genuinely sorry for the frustration this delay has caused.

We dispatched your order on October 28th, ahead of the estimated dispatch date of October 30th. According to the tracking information with Landmark, the local courier MRW has reported that the delivery address is incomplete, which is why they have been unable to deliver the parcel as expected.

As we are based in the UK, we unfortunately cannot contact the local courier on your behalf, as we’re unable to provide the precise directions or local details they may require to complete delivery or release the parcel for collection. However, we completely understand that this situation is inconvenient for you, and it should not be this complicated.

We have responded to your enquiry through the Amazon messaging centre to ensure this is resolved for you as your parcel is currently awaiting collection at your local MRW collection point.

We truly appreciate your patience and are here to help with anything else you might need.

Kind regards,
PBShop

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent seller

Excellent seller. Highly recommended.

6. november 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Thank you for your positive feedback, we hope to see you again soon! Kind Regards, PBShop!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a medical textbook from outside…

Ordered a medical textbook from outside the UK. After a couple of weeks of delay, it never made its way to me. I went to the local post office to inquire (where they told me the package was "waiting"), and it turns out they have no record of any package addressed to me in the past weeks. After asking them several times for a reimbursement, I have yet to receive my money back. Order from them at your own risk!

5. november 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are very sorry to hear about the problems you have faced with the delivery of your order. In the event of unsuccessful delivery, parcels will be taken to a collection point for you to obtain your parcel. Further delivery attempts may also be made after this. We have since been in contact with you to provide you with these details, where you have been able to retrieve your parcel. We have taken your feedback on board, and are always keen to improve our service where needed. Should you have any other questions, please do get in touch with us. Once again, we're sorry for the inconvenience caused. Kind Regards, PBShop.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Be warned

Do not order books from this seller for delivery outside of the UK. I have ordered books from them via ABEbooks for delivery to Australia. I have repeatedly asked for tracking numbers but they have consistently ignored the requests. Also, they routinely update the status of ABEbooks orders as 'shipped' even when the item has not been shipped.

27. august 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Hello,
Thank you for your feedback.
We are sorry to hear that you have had a negative experience during your purchase from our shop.
We can see we have received both of your emails, one happened to be on our Bank Holiday so we do apologise for the delay.
We have replied with the tracking details for your order.
Please let us know if we can assist further.
Best wishes
Customer Service
PBShop.store

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disgusting. Do not buy from here

I was disgusted with the 'book' I received.
At a cost of over $50 it is a poorly bound collection of smudged photocopied pages, some of which are illegible. There are pages missing and the paper is very cheap and nasty. A horrible experience. I wish I could incluse pictures here of this unpleasant

product.
UPDATE MAY 28. ABE books contacted me immediately, apologised on behalf of the supplier (ABE Books used suppliers from around the world to fill their orders) and has
issued me a full refund and deleted the
particular book from their inventory. . ABE Books - five stars!

21. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are very sorry to hear about the condition of the item in which you have received from us. We would like to discuss this further with you to provide you with a solution, so we have reached out to you in order to do so.

Update;

Hello Linda, we are so glad that we were able to resolve your issue and we again apologise for the quality of the product you received, we have as you noted, excluded this from our inventory and updated the supplier to investigate the product in question. We do hope to see you at our store again in hopes to restore your faith in PBShop.store.

Best wishes,
Lauren

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Eventually received my books, but ...

Ordered 2 books to EU, which arrived over a month later! It's very lucky that they arrived at all, as the parcel was addressed very sloppily. Of both of my names only the first 3 letters were splelled out followed by ***, the street name and number were missing altogether. Luckily my cell number was there and the courier notified me and I could supply the missing details for delivery.
CS of this company only seems to send out standardized template replies irrespective of the message sent to them.

21. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are really sorry to hear that you did not receive your order by the expected delivery date as we had hoped. I can see from the tracking details that there seems to have been a delay due to the Christmas period. The postal service has increased volumes at this time of the year however, we do try to keep on top of the orders/deliveries as best we can. I can see the confirmation that delivery of your items have now taken place.
if you have any other questions or if I can be of any further assistance, please reach out to our customer service team, who will be happy to help.

Kind regards
Customer Service Team
pbshop.store

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very nice people to deal with and kept…

Very nice people to deal with and kept their promise when sorting out a small delivery hiccup. Highly recommended.

16. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Hello Gillian,

Thank you kindly for your generous feedback regarding our team and service provided. We are so glad that we were able to resolve the delivery issue promptly. We do hope to see you again.

Best wishes, Customer Service, PBShop.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Book didn't arrive in the ETA mentioned…

Book didn't arrive in the ETA mentioned (possibly because of Christmas), but did arrive in good condition. Emailed customer service once to check on my order and they got back to me pretty quickly. Positive experience overall.

31. december 2024
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are sorry to hear that your order did not arrive with you by the estimated delivery date. During the festive period, there can unfortunately be some delays in the postal system which are out of our control. We are pleased however to hear that the order arrived to you in good condition and that you are happy with the service provided to you. We hope to see you again! :)

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Useless customer service

Ordered book, never received. Told because 'customer refused' - said not refused, never delivered. Refused to 're'-deliver, said I could order again - at a higher price!!!

9. december 2024
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are very sorry that your order did not reach you. According to the shipping information for your order, this was returned back to us as the recipient refused the delivery. Upon contacting the courier, this was also confirmed as refused. A refund was promptly issued for you, and you are able to place a new order if you wish. Please do not hesitate to get in contact with us if you have any other questions. Once again, we are sorry for the inconvenience caused. Kind Regards, PBShop.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Always delighted with PBS Glos

I am 66, I collect books on ancient history, I own many books, several of which I have purchased from PBShop.store Fairford, Glos. Every book has arrived in pristine condition, every book has been accurately defined as to it's respective state of repair. PBSs Ff Glos are easily accesible by telephone. I call their telephone number, I am given two options, I choose one and somebody answers promptly. The staff members are always polite, always professional and they always listen. And so, for me, I give PBS top marks and will continue to engage in business with them. My regards to PBS.store, Fairford, Gloucester.

14. november 2024
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Hello Timothy! Thank you so much for your lovely feedback, we are so pleased that you are happy with your purchases and our team are always happy to help. Looking forward to future conversations and purchases from you, take care, best wishes. Customer care, PB shop.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I don’t like been lied to! If you make a promise to a customer then keep it.

This company STINKS! I purchased a book from them on the 24th October and it was meant to be with me latest 30th October. It’s meant to be a UK company but I don’t believe that at all, if it were I would have had the item which they said is in stock. Clearly one lie after another.

So here are some recommendations for anyone wanting to purchase from this company:

1. DON’T.
2. DON’T.
3. DON’T.

I don’t trust people who lie. Especially those who take my money first and don’t deliver.

This is my honest opinion of this company and I ask that Trustpilot leave it in place until they sort them selves out. It is only fair that I give my honest opinion to a company that has lied to me already.

It’s not right or fair, and I’m sure if it were the other way around you’d have me in court.

Mr S Channon
Combat veteran (GSM)
PS. If there is an issue, you need to contact the customer not wait for me to contact you.

YOU ARE JOKING 😳 !

My book was delivered to me! Then where is it? Tracking! What tracking, you lot removed the tracking.

Please do the whole world a huge favour, sell your business and get a paper round. Because you’re lying 🤥 🤥🤥. And it’s childish. At no point has anyone been to my address with a book or anything else.

DON’T BY BOOKS HERE!

1. november 2024
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Hello, thank you for your review. We are terribly sorry you have not had a positive experience. We can see by your tracking details that your parcel was delivered to you and we can only apologies for it being a day late. Please be assured we are a UK based seller. Best wishes, Customer services.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a book

Ordered a book, it arrived pages missing. Company did give me a refund.
Ordered another book, a bad decision.
2nd book arrived no title page chapter headings on different pages. poor quality printing. Just a rubbish volume.
I want nothing further to do with PBShop.store

24. september 2024
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Thank you for your feedback, we will investigate this fully, appears to be product reviews, please do reach out to our team for a resolution to this, Best Wishes Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The Best Book Sellers!

For the best price, great selection, and very helpful customer service. PBShop every time! Thank you Lauren! :)

21. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Thank you for your feedback, we're pleased to hear you're satisfied with the service provided to you at PBShop. If there is anything else we can help with, please do let us know. Hope to see you in the future :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent international delivery

Delivery of a book to Germany was absolutely smoothly and on time. Packaging was sufficient and book arrived without blemishes. Highly recommended!

13. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Thank you for your kind feedback, we're really pleased you're happy with your order!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

An excellent Company to deal with

I've only recently discovered PBShop online and have purchased twice from this company. There is a wide range of books to choose from and order, and I highly recommend calling customer service even for a small query, because there is a fabulous team working there. They are all so friendly, efficient and professional, that chatting with them will make you feel heard, that you are important to them, and any issues will be dealt with and responded to very quickly.

8. december 2023
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Thank you so much for your lovely feedback. We have really enjoyed talking with you, and are here whenever you need us. Please do not hesitate contact us again, we hope you consider PBShop in the future :)

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst service ever

Worst service ever. Took 10 days to get my book to the courier (Yodel). Yodel then took 4 days to get my book to me. The bookstore is 42 miles from me, a road journey of just over hour, yet it took 14 days for my order to arrive. I could have walked to the shop and back in less time. I will never deal with this shop, ABE books, or Yodel again.

8. december 2023
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are extremely sorry to hear that you have had a negative experience with our services. Your order has been located, therefore we have reached out to you to provide further assistance and address the matter. We would like to apologise once again and we hope to sort this as soon as possible! Kind Regards, Customer Services, PBShop.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible experience with PBShop.store

Terrible experience with PBShop.store, who sell books on eBay. I ordered a £24 book that way and it never arrived. They said they shipped it, but it couldn't be tracked. They didn't communicate with me. In the end eBay had to intervene to ensure I was refunded. I would advise any buyers to be wary of their very poor customer service. I'm not the only one either - if you look at their negative feedback ratings on eBay there are 10s of them every month, mainly for non-delivery of orders.

29. november 2023
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

We are very sorry that you did not receive your order from us. Customer satisfaction is very important to us. A full refund has been initiated for you due to non-arrival, this should be credited to you shortly. Kindest Regards, PBShop.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great experience

At PB Shop, I found a small stock of an otherwise sold out box set and ordered it right away.
The delivery time was as stated and the books were in great conditions!
Also, I reached out to the customer service with an enquiry, which they responded to quickly. Great experience at PB Shop.

18. november 2023
Uopfordret anmeldelse
PBShop.store-logo

Besvarelse fra PBShop.store

Thank you for your kind feedback! We are pleased to hear that you're happy with our service, and we hope to do business with you in the future. Kindest Regards, the team at PBShop.store.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere