Jeg var nede og handle og så på et skilt at prisen var det og da jeg kommer hjem og ser på bonen, har de trukket højere beløb. Jeg har forsøgt at komme i kontakt per telefon ikke muligt. Dernæst email... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Købte i juni 2021 udrikkelig hvidvin i BIB, som jeg fik byttet uden problemer. Den 18.2.2022 købet jeg 3 BIB rødhvid Chenet Cabernet-Syrah, som viste sig at være aftappet den 16.12.2020, dvs for 14 må... Se mere
Bestilte varer for Ca. 3.500 kr 11/6. Fik kun Ca. Halvdelen leveret 22/6. Har ringet over 100 gange på +49 461 500 332 82. Optaget hele tiden, når man kommer igennem lægges på. Har sendt email 2 gang... Se mere
Jeg slutter mig til koret her - jeg har nu efter en måneds kamp, med mails og telefonopkald dog fået mine penge tilbage fra firmaet. De har simpelthen ikke styr på noget som helst, desværre og sælg... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Nielsen Online er lukket.
Kontaktoplysninger
Apenrader Str. 41-45, 24939, Flensburg, Tyskland
- 0461500330
- info@nielsen.online
- nielsen.discount
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Bestilte 2 x 24 sodavandsdåser
Bestilte 2 x 24 sodavandsdåser. Efter 16 dage ankom de. Er vældig tilfreds 👍
God oplevelse og gør det gerne igen.
Har lige modtaget mine varer efter Ca…
Har lige modtaget mine varer efter Ca 14 dage.. Og har fået alle mine varer, 👍 dejlig, kan kun anbefales😁👍
Bestilte for ca 8000 kr 18.maj.
Bestilte for ca 8000 kr 18.maj.
Fik nogle varer ca 1 måned efter. Mangler stadig for ca 1000 kr varer.
Glem alt om at ringe til dem. Har skrevet mails til dem. Intet svar.
Nu får jeg Nets til at hive mine penge tilbage.
HOLD JER LAAAANGT VÆK FRA DEM!!!
Dårlig kundeservice
Man ligger bestilling ind og sørger endda for straks betaling, men man får ingen besked eller varer. 3 uger efter bestilling var der stadig ikke sket noget.
Nu er situationen så den, at vi fragter deres paller ud til kunderne, så man bliver lidt harm over intet svar fra dem.
Deres måde og behandle kunder og ordrer på er under al kritik. Vil aldrig anbefale nogen og handle dernede.
Jeg havde en god oplevelse
Jeg havde en god oplevelse, fik vare til tiden uden bøvl. Gør det gerne igen
Bestilte varer for Ca
Bestilte varer for Ca. 3.500 kr 11/6. Fik kun Ca. Halvdelen leveret 22/6. Har ringet over 100 gange på +49 461 500 332 82. Optaget hele tiden, når man kommer igennem lægges på. Har sendt email 2 gange hver dag siden. Fik svar fra afdeling i Burg, via kontaktformular på deres hjemmeside, at de er bekendt med problemer i deres Ordre system, men at henvendelse skal ske til Flensborg på info
nielsen.online. Forventer naturligvis at høre noget snart, men har godt nok mistet tilliden til firmaet.
Hvordan ringer man til dem vi har…
Hvordan ringer man til dem vi har bestilt for 14 dage siden og har ikke hørt noget de svare ikke på mail og kan ikke finde et sted man kan ringe og hvad kan man gøre
Lang ekspeditionstid men varene kom. De fleste af dem
Bestilte i slutningen af marts noget vin og slik + nødder. De kom så i dag d. 24/6. 25 dage efter bestillingen. Det bekymrede mig nu ikke så meget for jeg havde set inde på deres hjemmeside at de har haft lukket helt ned pga. Corona. Om de normalt er så langsomme skal jeg ikke kunne sige men hvis de er skal de selvfølgelig arbejde på det. Deres informationsniveau er heller ikke særligt stort og det kunne være rart hvis man fik noget mere at vide. Men ingen af disse er en dealbreaker når bare varerne kommer. Der manglede så en pose cashewnødder i min forsendelse og en af vinenes (BIB) var papkassen helt smadret så den kan ikke bruges til at hælde fra. Ikke det store for vinen i sig selv fejler ikke noget. Bar lidt besværligt. Nu skal jeg så prøve at få refunderet nødderne. Opfølgning kommer.
Vi bestilte varer den 18/5-20
Vi bestilte varer den 18/5-20. Pengene blev trukket den 25/5-20. Varerne kom først den 18/6-20 efter flere rykkermails. Der manglede en del Af vores varer. Det er ikke til at komme igennem pr tlf eller mail. Så står med håret i postkassen og ved ikke om pengene/varerne er tabt.
Handler ALDRIG der igen. Har gjort indsigelse til banken.
De tager pengene og så sker der ikke mere
Har bestilt varer 1. juni. Penge trukket 3. juni. Ingen varer endnu (20. juni) og de tager ikke telefonen og svarer ikke på mails eller henvendelser via deres website.
Har nu politianmeldt dem.
Fik idag vores vare fra Nielsen…
Fik idag vores vare fra Nielsen discount.
Super godt koncept de har. Men skal være bedre til at lev hurtigere.
Vi gør det helt klart igen.
Mangler halvdelen af min bestilte varer…
Mangler halvdelen af min bestilte varer På ordre NODK120033 selvom det fuld beløb er trukket, jeg har indsendt en indsigelse til banken og det vil jeg anbefale jer andre som er blevet snydt også at gøre, derved er der rigtig gode chancer for at få penge retur på manglende varer
Mega dårlig service
Der er bestilt for over kr 10000 den 13. maj og pengene er hævet den 15. maj 2020. Der er fortsat ikke sket levering og de tager ikke telefonen! Det er den dårligste service ever. Fortjener at få MINUS 5 stjerner 🤬
Kan kun sige det samme
Kan kun sige det samme, total dårlig service, de kunne godt svare på mails ang mængde på palle,da vi er flere der bestiller sammen .Har en ordre fra d 30 maj der ikke er leveret eller svaret på, sådan et firma skal. Man ikke handle med, de har fået en tid til i morgen, eller bliver det en politi anmeldelse
Har samme oplevelse som Paulo Reimer…
Har samme oplevelse som Paulo Reimer Nielsen i skreven stund og agter ligeledes at politianmelde dem i overmorgen, jeg har givet dem en frist til 18-6-20 til at tilbagebetale mine penge.
I tråd med andre kunders oplevelse med…
I tråd med andre kunders oplevelse med Nielsen Discount, må jeg desværre tilslutte mig rækken af dårlige anmeldelser omkring levering kontakt og så videre. Jeg har givet firmaet en frist til i morgen den 18/6-2020, til at redegøre for den urimelige lange tid der er gået(18 dage), siden orden og fragt blev betalt, og deres manglende svar på mine henvendelser.
Sagen vil derefter blive anmeldt til POLITIET som bedrageri.
Tyveri så man tror det er løgn, men det er det desværre ikke......
Køb ALDRIG vare hos Nielsen.discount eller Nielsen.online.
For det første holder deres leveringstider ikke, var 16 dage om at levere varerne, selvom de lovede 5-10 dages leveringstid.
Men det værste er, at når de så ikke levere alle varerne, så er de umulige at få i tale både på telefon og på mail.
Så nu overvejer vi om de skal politianmeldes eller om vi skal kontakte vores bank i håb om at de i det mindste kan skaffe vores penge retur.
Skandale at man kan tillade sig at behandle sine kunder på den måde.
Ektremt dårlig oplevelse
Ektremt dårlig oplevelse - havde sidst i maj bestilt varer til vores datters konfirmation den 13. juni for omkring 7000 kr. Da vi bestilte stod der på hjemmesiden at det ville tage imellem 5 - 10 dage at få leveret. Har flere gange sendt mail via deres system, men har kun en enkelt gang fået svar.
Her er svaret:
vi prøver at pakke varer ind i 10 hverdage og så kommer transporten. Vi kan desværre ikke give dig et precis dato nu.
Hilsen,
Nielsen Discount
Så tager det pludselig mere end 10 dage at pakke - det var sgu ikke det der stod på hjemmesiden.
Efterfølgende har jeg både ringet og skrevet til dem unden at få svar - telefonen er konstant optaget. Vi har også været i kontakt med transportfirmaet, der fortæller at de heller ikke kan få kontakt med Nielsens.
Den 8. juni har jeg bedt om at få annulleret orderen, hvis den ikke kunne være fremme senest den 11. juni - har endnu ikke modtaget svar.
Har igen i dag den 15. juni skrevet til dem at jeg ønsker at annullere orderen, da vi jo har afholdt konfirmationen...
Spændende om vi får svar, og om vi kan få vores penge tilbage.
En skam at de har valgt at udbyde online handel, og i øvrigt fortsat reklamere med det, når de ikke kan håndtere det. Hvis man vil have kunder i butikken, må man sørge for at der bliver leveret - kan man ikke følge med, så må man jo hyere flere folk ind og arbejde 24/7. Eller som minimum skrive på hjemmesiden at der er LANG leveringstid.
Godt at grænsen er åben, så vi selv kan køre ned og handle - naturligvis et andet sted end hos Nielsens.
Virkelig dårlig oplevelse bestille…
Virkelig dårlig oplevelse bestille varer uden at få tilbage melding. Penge trukket dagen efter. Stadig ikke kunne komme i kontakt med dem hverken på tlf eller mail. Nu er der gået over en uge uden nogen form for kontakt fra dem. Rigtig dårlig stil så man kan værken anulere sin ordre eller hente den selv.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.






