Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have had the M1 litter robot for over 2 years and in works really well. Any issues that I have were resolved fairly easily through customer support. Even after the warrenty is over they will still... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've been using an M1 (first version) since 2024 and the only regret is not buying it sooner. The device is durable (it works outdoor in my balcony), and still receives updates till today. Not to m... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Customer service was outstanding and they stand behind their product even though I bought from Amazon 3 years ago. They were quick to respond to my issue and were able to diagnose issue and are sendin... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have been very happy with my purchase of the Neakasa M1. Both of my cats have adjusted fairly quickly, My youngest cat will use it but still spooks whenever the machine moves so I currently have... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Leverandør af rengøringsprodukter

Skrevet af virksomheden

Neakasa, formerly known as "Neabot", was established in 2017 as a leading innovator of smart cleaning technology under Genhigh. Our mission is to simplify and elevate people's lives by providing top-of-the-line smart cleaning solutions. Our current product lines include Pet Cleaning, Floor Cleaning and Personal Care and Cleaning.


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

202 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 78 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(202)

162 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

After the last Tray stopped working

After the last Tray stopped working. I posted on here. After many weeks & many emails i got a replacement tray sent
6 weeks ago now this one has developed a fault
There is hundreds of customers having problems with them in a FB group

29. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
neakasa.com-logo

Besvarelse fra neakasa.com

Dear John,
We sincerely apologize for the inconvenience and hassle caused by the many emails required to resolve your issue.
please feel free to contact us at support@neakasa.com with your order information and details of any problems. We are always more than happy to help you.

Thank you again for your patience and understanding.

Best regards
Neakasa Center

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Litter turned to mud …

Litter turned to mud where urination happened and stuck to my cats fur with dry litter. He was a filthy mess.

29. september 2025
neakasa.com-logo

Besvarelse fra neakasa.com

Dear Tabatha,
We sincerely apologize for the inconvenience and hassle caused by the many emails required to resolve your issue.
please feel free to contact us at support@neakasa.com with your order information and details of any problems. We are always more than happy to help you.

Thank you again for your patience and understanding.

Best regards
Neakasa Center

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic Decision

After ordering, I got the tracking information quickly and the M1 was delivered early. The setup instructions were clear and easy to follow. And the litter box!! I didn't know why I waited so long to buy one; it makes cat ownership (or being owned by cats - iykyk) so so so much easier! Great product, great company!

17. september 2025
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great for large cats!

This is great for multi-cat use. The app is easy to use. I purchased this because I needed something bigger than my last robot litter box. The top entrance makes for more space for the cat. I have a large, 18lb cat.
My only issue is the litter not staying in the box. He flings it out & makes a mess on the floor. The additional step you can purchase with it makes for an easier clean up, saves wasted litter that you can pour right back into the box. The litter box is also very quiet during the cleaning process. It has been 1 week & the waste bin still is not full. There is also no smell. I feel like I am saving a lot of litter compared to the previous robot litter box I was using.

16. september 2025
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great litter box

We use the litter box for our multi cat household. I do really like the box and we now have multiple of them in use so I am a repeat customer. The only issue is that if the cats scratch the bottom material you have to get a replacement that is almost always out of stock (buy it just in case if you see it available). We had the first one rip at the bottom but managed to sort of fix it and then after a couple of years (maybe more) it finally died. This box was used A LOT daily by the cats so it is no surprise it eventually died. We replaced it and got a second one so they hopefully lasts longer. The key to not having the bottom tear is to keep the litter at a good level so the cats can’t scratch it so it’s not a problem unless you let it get low often. Lesson learned for us. We have a cat that always climbs in mid-cycle so it is safe because it stops the cleaning cycle so it doesn’t risk hurting them or at least that has been our experience.

3. september 2025
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Terrible Company

Terrible Company
Bought a litter tray early June after a week it started with problems. Hasnt worked at all for the last month.
They are constantly asking for videos of the machine. Then videos of its surrounding area. Still no further forward. ( no idea why!)
Meanwhile a terminally ill 86 year old is having to hand scoop from an expensive automatic litter tray 😡

20. august 2025
Uopfordret anmeldelse
neakasa.com-logo

Besvarelse fra neakasa.com

Dear John,

We’re truly sorry to hear about the difficulties you experienced, and we sincerely apologize for the frustration this situation has caused.

We checked your case and saw that the replacement litter box we arranged for you has been delivered. We hope you have had a chance to test the replacement unit and that it is now working properly.

We completely understand how important a reliable automatic litter box is, especially given your situation, and we’re sorry that the troubleshooting process took longer than expected.

If you are still experiencing any issues with the replacement unit, please feel free to contact us at support@neakasa.com. We’ll continue to assist and do our best to help resolve the problem.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to make things right.

Best regards,
Neakasa Center

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I year later , item received and I’m not changing my thought about Neasaka

July 2026 Update – One Year Later
After an entire year, Neakasa finally sent the replacement parts for my litter box.
The last time I was able to use my Neakasa was April 2025. Despite what their recent reply may suggest, they did not replace the parts in 2025. They arrived one full year later, in July 2026.
By that point, I had already replaced it with three Litter-Robot 4s and one Litter-Robot 5. Every one of them has worked flawlessly, so there was no reason to go back after waiting a year.
A one-year wait for replacement parts is unacceptable, and it's frustrating that their response makes it appear as though the issue was resolved much earlier than it actually was. The timeline matters:
April 2025: Last time I was able to use my Neakasa.
July 2026: Replacement parts finally arrived.
A year-long delay is simply ridiculous.
—————
Review from last year 2025
I’m extremely disappointed with my experience. My Neakasa robot has been unusable for over a month because the seal strip I ordered never arrived. Despite multiple attempts to resolve the issue, customer support has been unhelpful, and communication with the supervisor went nowhere. I requested a small compensation for the time lost due to their mistake, but they refused to offer anything at all. It's unacceptable — I paid for this item, and after a full month, they still haven’t mailed it.

I used to recommend this product to others, but now I completely regret the purchase — especially considering the poor quality and the lack of accountability. I’ll be warning friends and others not to buy from Neakasa

6. juli 2025
neakasa.com-logo

Besvarelse fra neakasa.com

Dear Althea,

We’re truly sorry for the inconvenience and frustration you experienced. We completely understand how disappointing it was to wait for the replacement parts, and we sincerely apologize for the delay and the support experience you received.

We checked your case and saw that the replacement silicone pad and sealing strips have been delivered. We hope they have helped resolve the issue and that your device is now working properly.

If you still need any assistance, please don’t hesitate to contact us at support@neakasa.com. Our team will be happy to continue helping and do our best to make things right.

Thank you for your patience and for sharing your feedback. It helps us continue improving our products and services.

Best regards
Neakasa Center

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

So far so good

So far, so good. I'm enjoying the litter tray and it's working really well. It look at little while for my cat to get used to it, but now he's perfectly happy using the machine.
The only issue that I have is that the machine thinks that he's using the litter tray when he just puts his front paws on the machine to check out what's happening inside. The machine then activates its cleaning mode after he does that, which isn't necessary.

3. februar 2025
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

New Parts for my NoMo

My Original NoMo from Neakasa / Neabot is doing a great job for me after years of work. I was running low on my standard replacement parts. I was happy these are still available on fairly short order, on a planned basis. And these parts are priced reasonably, and they keep my Neabot working well. Thanks Neakasa, keep them coming!

3. februar 2025
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor customer service

Poor customer service. Did not allow for any return after 30-day period even though item was unused/still in the box. Took out a loan with affirmed to pay for it and ended selling it for a $100. Worst customer service on the planet.

23. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
neakasa.com-logo

Besvarelse fra neakasa.com

Dear customer,

We sincerely apologize for the inconvenience and hassle caused by the many emails required to resolve your issue.

We support 30 days return and refund warranty, this is the link https://neakasa.com/pages/return-refund-policy

If you have any further questions or need assistance, please feel free to contact us at support@neakasa.com with your order information and details of any problems. We are always more than happy to help you.

Thank you again for your patience and understanding.

Best regards
Neakasa Center

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

POOR products & customer service

I purchased two products from Neakasa (Formerly Neabot.) Take a minute to read this lengthy review before you consider purchasing from them. The first item I bought was a Q11 ROBOT VACUUM. It was my first dive into the vacuum robots. I LOVED it - until it died one year in. It went downhill from there. It took MULTIPLE emails (remember this) but I was RESILIENT as it was a lot of money to have lost after only 1 year. They finally agreed to replace it after I was to package and return it (accepting liability for any damage along the way) - I felt a ploy - but thankfully I had actually kept ALL the packaging so had that on my side! THEN... the company “updated” their app. The reviews were SO bad about it rendering the robots unusable, that I updated on a different device to test it. Thank goodness, because it wouldn’t work for me either. I kept the old app on a device so I can use it in manual mode only and no schedules or map edits. And for some reason barely a year into that one the suction volume has seemed to decline (it's pristine, cleaned after every use - yet barely useable no matter. So despite winning the initial round with them, this has become a bad investment.

During that year it was working, the NEAKASA MOP went on sale, and at that point still happy with the Q11, I purchased it solely because they were having a great discount - thankfully didn’t spend full price! Exactly 1 year after purchase (this past Dec.) the battery has stopped communicating with the vacuum itself. It can fully charge, but the vacuum does not turn on to clean. It will clean itself in cleaning mode, so it is supplying power, but the on/off to clean is not working. Again, MULTIPLE emails over a months’ time. Today after informing them I was giving up and not pursuing this further, they "apologized and offered a discounted "refurbished" item. I firmly believe they are playing “the game” to see how many emails they can request additional information before they "sell" you MORE. NO THANKS! They're just doing this so now they can claim they TRIED to resolve it with the customer but customer chose not to accept their help to resolve issue" BS! I had supplied my name, telephone number, exact date of purchase, (I do have the credit card charge from the company) and the serial number along with photos of both the product and battery with VIDEOS of it not working and what it did do. Yet today, after my latest email, they commented it appeared to be over 2 years and therefore not searchable. It's been 13 months. (a year ago this past DECEMBER.) They just saw 2023 and now it's 2025 so they think they're off the hook, but didn't do the math! I have provided far less to other companies that can find orders in under one minute time with just the mailing address. Even if it WAS over a year by ONE day (and out of warranty) that wasn't what the issue was for them. Despite being a repeat customer, the ORDER number is all they will work with.

Therefore, I am changing the game (one they cannot play) to how many review sites I can share my experience with. Starting here. I will give 2 stars 1 for each product when they DID work as I was actually happy with both of them and there may be some VERY lucky people out there whose products hold up (doubtful but anything is possible.) But for me, the expense for each didn't warrant using a product for just ONE YEAR or the HOOPS I had to jump through BOTH times for support. It's sad. Don't spend your hard earned money or TIME on this company.

11. februar 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere