NAADAM Anmeldelser 

263
•
TrustScore 3 ud af 5

3,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company advertises cashmere socks. These are think and stretchy but not cashmere unless there’s on stitch that’s actually cashmere. The label says 100 percent cashmere. Don’t fall for the “cashme... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I made a purchase back in mid July of a light weight open front cashmere cardigan that I fell In love with. It was on sale and I actually bought it right after it went off sale because of a lot... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Order was placed on 12/1/25, and Naadam represents that with standard shipping the order would arrive in 3-10 days. Well, here we are nearly 3 weeks later, and the items have not even shipped yet. C... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

You can often tell how little companies care about customers outside the US by the extortionist shipping prices they charge. More than NZ$80 to ship a sweater that probably weighs around 200 gr... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik
  2. også i
  3. Dametøjsbutik
  4. Herretøjsbutik

Skrevet af virksomheden

At NAADAM, we’re dedicated to making the world’s softest knitwear at prices that make sense. By working directly with herders and cutting out the middleman, we’re able to offer premium cashmere and everyday essentials that are made to last. Our goal is simple: deliver timeless, high-quality pieces you’ll reach for again and again.


Kontaktoplysninger

3,1

Middel

TrustScore 3 ud af 5

263 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 27 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(263)

82 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Competent and Professional

My first contact admitted they were not the correct level to address my issue and immediately moved me to someone who could. The second contact reached out to me immediately and followed up in a timely manner. Both contacts were professional and kind

8. august 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi, Thanks so much for sharing your experience with NAADAM! We appreciate you taking the time to leave this review and look forward to helping you again whenever you need us!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The sweaters did not look like they did…

The sweaters did not look like they did on the website. After I wrote an email complaining and requesting a waiver of the return feethey still sent me back a generic response just telling me that I have to pay $12 for a restock fee. Lousy customer service. I would never order from them again!!!

11. august 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Sara,
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear the sweaters didn’t meet your expectations and that you felt our response was not helpful. We always strive to provide clear product images and descriptions and to support our customers throughout their entire experience.

Regarding the return fee, this can be avoided through exchanges, store credit, or by using our Shop Now feature. I apologize if this wasn’t clearly explained in our return process. That said, we completely understand your frustration and want to make this right.

A member of our Customer Care team will be reaching out to you directly soon.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to improve!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

BEST COMPANY! BEST PRICE/QUALITY!

BEST COMPANY! BEST PRODUCT! BEST PRICE!
I am blown away by Nadaam not just for their incredible clothing but for the way they treated me, one of their customers. I had a very small product issue and expected the usual back and forth you get with most companies. INSTEAD… their team jumped in immediately, solved the problem on the spot, and made the entire process effortless. Meredith was outstanding.

The quality of their clothing is by far the best, BY FAR. It is soft, durable, and made to last. Somehow they offer it at a price that feels like a steal for what you are getting compared to the other luxury brands… but… real difference is the people. Every interaction I have had with Nadaam has been warm, professional, and genuinely caring… genuinely! They did not just check a box to fix my issue. They continuously went above and beyond to make sure I was happy and it is rare to find that level of service anymore. I am super grateful and now trust them more than ever to keep providing the best products and bring them to us!

Between the product, the price, the quality, and the best customer service I have ever experienced, I am a customer for LIFE! I am on the website every season for new products and new colors…and looking forward to the pop up store in Venice near me!!! Keep creating NADAAM! - Matthew (Los Angeles)

8. august 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Matthew, We’re thrilled to hear our clothes are hitting the mark on quality and comfort, but even more grateful that our team could make the experience easy and personal for you. That’s exactly what we strive for every time.

Knowing you trust us and are excited for each new season means everything. We’re just as excited about all the new styles coming and opening our pop-ups so customers like you can experience NAADAM in person. Here’s to many more seasons together!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam, Fraud Company.

I returned items from an order. It's been over 1 month and still haven't received a credit. I ended up having to file a credit card dispute. It's obvious that their warehouse lost the return or didn't scan it in because the tracking shows it was delivered to them on July 5th. It is no August 7th and still no refund. It's absolutely ridiculous that I will have to file a credit card dispute to get my money back when I followed their returns process exactly and used THEIR return label that they issued to me.

5. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Amelia,
Thank you for reaching out and sharing your concerns.

Please note that your return was never received at our warehouse, but we do have an open claim with USPS that was initiated following your initial contact with our Customer Care team on August 4th.

We take all returns very seriously and are committed to maintaining the integrity of this process for all our customers.

Thank you for your patience and understanding.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've been buying from Nadaam for about…

I've been buying from Nadaam for about 4 years and have nothing but great things to say about them. Love their product, everything fits perfectly and true to size (XXL). There was one shirt recently I wanted to return but, was not able, I sent an email to support and they got back to me in a few hours explaining, very nicely and professionally, that it was a final sale item and not eligible for a return. I didn't notice that at first on my receipt so looked again, and yep, it was stated right next to the picture of the item. It was a great deal on the t-shirt so I didn't mind and appreciated them getting back to me so quickly. Customer service is on top of things.

9. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Kris, Thank you so much for the kind review and for being a loyal customer over the years! We're so happy to hear you love the fit and quality of our pieces, and that our team was able to help quickly. We always try to make things as clear and smooth as possible, so it means a lot to know you felt supported.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

NAADAM is my favorite Cashmere of all…

NAADAM is my favorite Cashmere of all times. I like that you treat the Mongolian Peoples with respect by giving them a share of the profits ! There is no Middleman!
You take great care of the precious goats too!
NAADAM is the finest quality!
The representatives respond immediately and resolve my concerns!

24. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Janet,
Thank you so much for the kind words! We’re truly honored to be your favorite cashmere of all time. It means a lot to hear that our story and mission resonate with you. Thanks for being part of the NAADAM community!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service

Great customer service! Thank you so much:) Cheers, Claire

21. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Claire, Thank you so much for taking the time to leave a review and share your experience with NAADAM! We truly appreciate it. We're always here to help and answer any questions you have!

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Free Shipping Is Not A Real Thing

I did not like the fact that free shipping was clearly and repeatedly offered if my purchase was $175 or more. However when I moved from the cart to final check out an additional fee of nearly $5 was added for safe shipping. There was no way to eliminate this fee. From my perspective this is false advertising and when I have that experience it angers me. I did contact customer service and was put in touch with a human who removed that charge and was very pleasant and helpful to work with. I filled out a survey regarding his service and gave him 5 stars.

24. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Cindy,

Thank you for taking the time to share your experience with NAADAM. I’m sorry to hear that the advertising around our free shipping and Shield protection felt misleading. That’s certainly not the experience we aim to create. We’ve recently updated the opt-in feature for Shield, and I’ll be sure to share your feedback with our team as we continue to improve.

That said, I’m so glad our customer service team was able to step in and resolve things quickly for you! If there’s ever anything else we can help with, please don’t hesitate to reach out. We truly appreciate your feedback and support!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ NAADAM team was…

My experience with the NAADAM team was both pleasant and efficient. Providing answers and solutions to inquiry.

20. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Terrence,

Thank you so much for taking the time to share your experience! We're thrilled to hear that our team was able to provide you with helpful and efficient support. If you ever need anything down the line, please don’t hesitate to reach out!

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The good and bad

I liked the price (I got at 50% sale), and warmth. This was for their highest-end cashmere hoodie. However the seams under the arm started opening up after 3 months of use -- and my use was only while sitting at my desk working at home. So this was disappointing. I would have been even more and REALLY upset if I had paid full price.

27. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi there,

We’re so sorry to hear that your NAADAM hoodie didn’t meet expectations. That’s not the quality we stand for, and we truly appreciate you bringing this to our attention. While I wasn’t able to locate your order in our system, our support team would love to take a look at this. Please reach out to support@naadam.co with your order details and photos of the issue, and we’ll be happy to take a closer look.

Thank you for your feedback!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

awful fit and customer service

Wish I had read reviews first. I was a new customer and had a gift card to use and bought an item on final sale. When it arrived I tried it on and the fit/cut was horrible. I cannot figure out if the collar is supposed to be off the shoulder or boat neck. If boat neck the back stands straight up so awkwardly. The sleeves are way too long for an XS and cannot be altered due to embroidery on the hem. I kindly asked the company for an exchange because this item is NOT WEARABLE and they refused. What a waste of over $150 to not even be able to wear a piece. Will never send them my business, cashmere or otherwise, again. Companies that don't care for the customers lose in the long run because they have no idea how much future profit they just kissed goodbye.

5. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Nina,
Thank you for providing you order details. It appears that your order was placed during our Premium Collection Sale, where all discounted items are final sale. Unfortunately, we’re unable to accept returns or exchanges for items purchased as part of this promotion. I understand this may be disappointing, and I apologize for any inconvenience.

Regarding the style you purchased, the slouchy crewneck is designed to be oversized and worn off the shoulder, as shown on the product page. If you have any other questions or need assistance, please don't hesitate to reach out!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

LATE DELIVERY - NO EXCHANGES

UPDATE: Naadam did ultimately allow the exchange and sweaters arrived in CO last week. Of course it’s mid March, so prob not much winter left to wear them. I’m just glad we got through it at this point.
Loved the first sweater i bought for myself in November 2024. Bought one for each of my three kids for Christmas - two were too small. Despite late delivery by Naadam (ordered on 12/12, delivered AFTER Christmas on 12/28) which meant i had to deliver to my kids in CO (I'm in MT), NAADAM REFUSES TO EXCHANGE THE TWO SWEATERS FOR NEXT SIZE UP AND REFUSES TO CONNECT ME WITH MANAGEMENT. WILL NEVER BUY FROM THIS COMPANY AGAIN!

19. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi there,

Thank you so much for sharing your feedback with us. We’re truly sorry for the delay in getting your holiday items to you—that’s definitely not the experience we aim to provide. While I wasn’t able to locate your order details, I believe the issue has been resolved, and the exchange items were successfully sent to your family in Colorado.

If you’re still experiencing any issues or need further assistance, please don’t hesitate to reach out to us at support@naadam.co. We’re here to make it right!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Poor quality

I used to love Naadam but the prices went up and quality went down. I bought a $500-plus fisherman knit cable two years ago and when the neck began to separate from the body, I contacted the company and noted it was an expensive sweater and would they stand behind it by replacing the one that's unraveling. They said no. I'll order from Quince for cashmere in the future. Disappointed.

3. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Cynthia,

Thank you for reaching out and sharing your feedback about your sweater. I took a look at your order history and see that the sweater you’re referencing was purchased in 2022 for $177. We take great pride in the quality of our products, and while we design them to last, natural wear can occur over time, especially with turtlenecks, where seams may experience more stress.

I completely understand how disappointing this must be, and I’m so sorry for any frustration this has caused. While we’re unable to offer a replacement due to the time that has passed since purchase, I truly appreciate you bringing this to our attention. If there’s anything else I can do to help, please don’t hesitate to let me know.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DONT BUY FROM THIS PLACE

DONT BUY FROM THIS PLACE. My husband purchased a sweater, that looked like a baggy fit on the model wearing her size, for a xmas present for me. He sized up to the next size at my request, as I like my sweaters baggy. It was SKIN tight when I opened it on xmas. We were outside of their ridiculous 14 day return window. YOU CANT EVEN EXCHANGE for a larger size. Something is obviously wrong with the size that was sent. Save the hassle, just go to Nordstrom. The quality is "OK" but not any kind of screaming deal for the price.

31. december 2024
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Gabrielle,

Thank you for taking the time to share your feedback about your NAADAM experience. I’m really sorry to hear that the sweater you received didn’t meet your expectations. While our standard return policy is 14 days, our Holiday Return policy extended exchanges through 1/6/25.

I wasn’t able to locate your specific order details, but you should have been eligible for an exchange. Could you please reach out to support@naadam.co with your order information? Be sure to mention Trustpilot in your message, and we’ll be happy to assist you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Beware of ordering from Nadaam

Beware of ordering from Nadaam. Their return/exchange window of 2 weeks is ridiculous. So much for early shopping for Christmas! Plus, their prices are twice as high as those of equal quality and far friendlier (and eco-conscious) Quince.

27. december 2024
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi there,

Thank you for sharing your feedback on our return policy. While our standard return/exchange window is 14 days from delivery, we did offer an extended exchange window for holiday orders. We truly appreciate your input and will continue to consider it as we evaluate our policies moving forward.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not purchase from this company

Do not purchase from this company. Their return policy is absurd. Anything on sale is apparently "final sale" but they do not clearly state this except for in the fine print. The cashmere is low quality and the sizing is incredibly inconsistent. The pricing is apparently too good to be true.

25. december 2024
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Nate,

We appreciate you sharing your feedback. We’re really sorry to hear about your experience and appreciate you bringing these concerns to our attention. We strive to be transparent with our return policies and sale disclaimers, and we’ll take your feedback into consideration as we work to improve the clarity around final sale items.

We’re sorry to hear that the cashmere and sizing didn’t meet your expectations. Our team works hard to create high-quality products, and we’ll make sure to look into the issues you’ve mentioned.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Customer service is severely lacking - don't risk it

I was really excited to order from them after eyeing their cashmere for months. I tried to make an exchange - their return portal doesn't obviously lay out how to do so. I contacted customer service and got a prompt response and thought "Great, this will be easy."

That was 3 weeks ago. The Return/Exchange Portal is confusing. Their customer support only answers 1 out of 5 questions I ask to get clarity on how exactly I'm supposed to make the exchange.

To be clear: you need to return the item, let them process it, then you'll get a credit and then you can purchase your new item. That's fine, totally fair – but their Return Portal is confusing. It says "you have credit" and tries to encourage you to make a purchase prior to the return but pay again. Given how taciturn their support team is, I was hesitant to risk paying again for something that I could be stuck with.

I tried a hail mary and reached out to the social media team by leaving a comment. Of course, they replied right away and assured me someone would follow up.

It's been several days now and we're clocking 3 weeks for something that really shouldn't be difficult. Clarity in responses from customer service is all you need. Not ignoring or hand selecting one question.

23. december 2024
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Gabriel,

Thank you for sharing your feedback about your experience with our Return Portal and Customer Service team. I completely understand how frustrating it can be to encounter issues with the Returns Portal, and we’ve made some updates to improve the user experience. Thank you for your patience as we work through these changes.

During peak seasons, our response times can be longer than usual, and I’m sorry for the delay you experienced. After looking into your order, it seems the issue has been resolved, but if you're still having trouble, please don’t hesitate to reach out to support@naadam.co. We’re here to help!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No Returns! Even when your item arrives damaged!

Ordered a "new" sweatshirt and pants combo. The pants I received were clearly a return and had a hole in them near the waist. I was told they have a "NO returns" policy so I got a used pair of pants with a hole in them.

17. december 2024
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Byron,

I’m so sorry to hear that you received a damaged item—that’s definitely not the NAADAM standard. After looking into your order, it appears we issued a store credit for the item, as we were out of stock and unable to provide a replacement.

If you haven’t received your credit, please reach out to us at support@naadam.co, and we’ll be happy to assist you further.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t expect your order anytime soon

Don’t expect your order anytime soon. When ordering they say it will be shipped in 3-5 days. It’s been 3 weeks and still nothing. If you order from these people your expectations should be very low.

21. december 2024
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Doug,

Thank you for taking the time to provide feedback on your NAADAM experience. I’m sorry to hear about the issues you’ve encountered. While I wasn’t able to locate your order, we did experience processing delays with our Peanuts and Dr. Seuss Holiday collections. If your order included any of these items, you should have received an email from us addressing the delays and offering a discount.

We apologize for the delay and any frustration it may have caused, and we truly appreciate your understanding. If there's anything more we can assist you with, please contact support@naadam.co.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy from this company

Do not buy from this company. I purchased a sweater during the Cyber sale and was unaware there would be no refund or exchange possible. I paid $100+ and now have a sweater that is way too small for me. I reached out to customer service and they would not let me exchange this sweater.

20. december 2024
Uopfordret anmeldelse
NAADAM-logo

Besvarelse fra NAADAM

Hi Carol,

Thank you so much for sharing your feedback on your recent NAADAM experience. I’m truly sorry to hear that it didn’t meet your expectations. Our Cyber Monday sale items were marked as Final Sale, with that information clearly noted in our disclaimers, at checkout, and in the order confirmation email.

That said, we’re always working to improve our communication, especially regarding final sale items, and we greatly appreciate your feedback as it helps us enhance the overall customer experience.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere