mysundayski.co.uk Anmeldelser 

487
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A true diamond in online shopping. Fabulous skiwear next day delivery is standard. Lots of stock. Prompt On line customer support . I have placed so many orders and never been let down. I NEVER bother... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointed. I bought this ski suit because it looked very stylish, but unfortunately it’s not fit for skiing at all. It doesn’t keep you warm and scratches almost instantly, which is disappoi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great suit, pricier side but you are paying for quality and warmth! Other ‘high st’ brands at similar price do not offer as good quality and practicality. The suit was stylish and warm and practical f... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I purchsed the red racre stripe base layer set, red headband, black headband and the white face & neck gaiter and it's a 10/10 — sleek, chic, and seriously stunning! The color pops beautifully and mak... Se mere


Kontaktoplysninger

3,3

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

487 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,3

Alle anmeldelser

(487)

144 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great suit for quality and practicality

Great suit, pricier side but you are paying for quality and warmth! Other ‘high st’ brands at similar price do not offer as good quality and practicality. The suit was stylish and warm and practical for skiing! Had an issue and the team resolved swiftly. I’d highly recommend!

20. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Truly obsessed with this brand

Truly obsessed with this brand. The design and overall quality feel elevated and intentional.

For reference, I’m 5’2” and about 115 lbs, so I fall between a Small and a Medium. My first purchase was a Small, and it definitely felt more tailored and fitted. I ordered the next two pieces in Medium for a bit more flexibility — especially if I want to layer or add light padding for extra cushioning on falls.

The Medium isn’t as sculpted as the Small, but it’s still flattering and comfortable, and I honestly received nonstop compliments either way. What really stands out is the branding detail at the waist. Even when my outer layer was off and I was just in the base layer, it still looked polished and on-brand. I got so many compliments — mostly from other women, which says everything.

It’s rare to find ski wear that balances performance and aesthetic this well. Already planning my next piece.

29. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointed

Very disappointed. I bought this ski suit because it looked very stylish, but unfortunately it’s not fit for skiing at all. It doesn’t keep you warm and scratches almost instantly, which is disappointing for something meant for the slopes. It’s extremely overpriced given the lack of functionality. The neck warmer also doesn’t stay up properly.

The only positive is the socks, which are actually great.

7. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Krissy,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Our collection is designed and tested specifically for skiing. All of our ski suits are fleece lined, with each style offering different features, including optional 700 down filling for added warmth. Our gaiters are made from a blend of bamboo, organic cotton, and fleece, making them lightweight while remaining breathable.

We’re sorry to hear that these pieces weren’t suitable for you. If you have any further questions or would like to share additional feedback, please feel free to contact us at support@mysundayski.co.uk.

Warm regards,

My Sunday Ski

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Coupe non conforme et frais de retour

J’ai commandé le modèle Velocity Avoriaz Ski. Habituellement, je porte du S. Cependant, après avoir lu plusieurs commentaires indiquant que leurs vêtements taillaient petit, j’ai préféré commander une taille M.

À la réception du colis, j’ai malheureusement constaté que même la taille M était trop petite. La combinaison semble mal taillée : le haut est beaucoup trop serré et trop court, tandis que les jambes auraient pu être légèrement plus ajustées.

J’ai une morphologie standard et je n’ai habituellement aucun problème pour acheter des vêtements en ligne. Dans ce cas précis, le modèle manque clairement de volume et de longueur, ce qui est particulièrement problématique pour une tenue de ski.

Compte tenu du prix (620 €), je m’attendais à une qualité de coupe bien supérieure.

Par ailleurs, les frais de retour s’élèvent à 40 €, alors que je ne me suis pas trompée de taille : le problème vient manifestement de la coupe du produit.

Enfin, cela fait maintenant une semaine que le retour a été réceptionné et je n’ai toujours pas été remboursée.

5. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear the size wasn’t the right fit for you.

To help with fit, we provide detailed sizing information on each product page, including exact item measurements in the size guide, as well as our Fit Guide, which you can view here: https://www.mysundayski.co.uk/pages/fit-guide.

Our return fees are listed on our website and apologise if this was missed. Returns take up to 7 working days to be processed and you’ll receive a confirmation email once it’s completed. You can find more information on our returns policy here: https://www.mysundayski.co.uk/pages/returns-exchanges.

If this timeframe has passed, please email your order number to support@mysundayski.co.uk and we’ll be happy to assist.

Warm regards,
My Sunday Ski

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I live in the US

I live in the US. I ordered a ski suit which was too small. They were very communicative and responsive. They did my exchange and the suit was still a tad snug. I sent it back and they arranged an additional exchange and were communicating through the whole process. The material of their products is high end. Very happy!

4. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Metal buckle snapped

Whilst I am away on a ski trip, the metal belt buckle on my ski pants snapped and unable to wear. I have had these trousers around 2 years, but due to the nature of skiing and the amount I do ski, they’ve been worn maximum 6 times. If they were an item I wore regularly I would understand - but for a £200+ pair of trousers I would expect to wear them more than 6 times. I have ski clothing which I have had a lot more wear out of and paid significantly less money.
I emailed the brand with photos explaining and asking for a solution, however they weren’t interested. This is such a shame as over the last few years I’ve received multiple items as birthday/christmas presents and always recommended highly to other people who I know have spent a lot of money with the brand after my recommendations. Even if I was offered a small % off to repurchase, I would likely have done so.
Extremely put off and hesitant to purchase anything else going forward.

4. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Danielle,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about the issue with your ski pants.

As the order was placed nearly two years ago, we’re unfortunately unable to review this further. We appreciate your past support and recommendations and sorry this wasn’t the answer you were hoping for.

If you have any other questions, please email support@mysundayski.co.uk and we’ll be happy to help.

Warm regards,
My Sunday Ski

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Returns process

Ordered 2 items, one was great but wasn't a fan of the material of the other so made a return. It's been 2 weeks and not heard anything, I have emailed for an update and also no response.

Update- I've now received the refund so have rated higher but I would suggest that an auto email is sent once the return is received so that it gives some reassurance that all is ok and refund is in progress 😊

1. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hello,

Thank you for sharing your feedback.

Returns take up to 7 working days to be processed once it reaches our warehouse and you’ll receive a confirmation email once it’s completed. This is in line with our returns policy here - https://www.mysundayski.co.uk/pages/returns-exchanges.

Our current response times are noted on our automatic replies and website. We’re sorry you’re waiting for an update and appreciate your patience.

If you haven’t received a response, please can you email your order number to support@mysundayski.co.uk and we’ll be able to assist further.

Warm regards,
My Sunday Ski

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Really bad experience

Really bad experience, they won’t refund my item and response times are very slow.

20. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Alexa,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience.

Our customer service team operates Monday to Friday, 9am–5pm GMT, and we’re doing our best to respond to all enquiries as quickly as possible. Our current response timeframes are outlined in our automatic replies and on our website, and we appreciate your patience.

Please email support@mysundayski.co.uk with your order number so we can look into your refund.

Warm regards,

My Sunday Ski

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lousy Customer Service for a luxury brand

I purchased pants for my ski trip and they did not arrive on date promised. When I returned from my trip two weeks later the pants were there. I tried to return and they said I am now outside my exchange window. They are still full price, unworn and not even out of the bag. The WORST customer service. Lost a customer for sure. Beware!!!

10. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Stephanie,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your returns window was missed.

All return requests for a refund or exchange must be made within 14 days after the date of delivery. You will then have a further 14 days to send the return back to us.

You can view our full returns and exchange policy here - https://www.mysundayski.co.uk/pages/returns-exchanges

If you have any further questions, please email support@mysundayski.co.uk and we’ll be happy to help.

Warm regards,
My Sunday Ski

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Christmas Size Exchange Needed but No Response

I have been trying to contact My Sunday Ski for weeks now trying to exchange a Christmas gift which was around 1000 CHF. I have not received a response from their support email even though I have emailed multiple times. As others here report the size chart shown online is incorrect - we measured carefully and my husband purchased based on their chart. I would simply like to exchange for a different size so I can actually wear my suit this winter and base layers on the slopes.

We live winters in Swiss Alps and have many friends that ski and I would love to see this brand become more known in the French and Swiss Alps. However I cannot even get in touch to exchange my suit to wear it.

Update! They got back to me and are processing my exchange. So I am changing my review.

15. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Molly,

Thank you for sharing your feedback.

We’ve checked and can see we’ve responded back to your first contact with us this week within the stated timeframe provided in our automatic replies and website.

Returns must have a label created within 14 days of delivery for a refund or exchange. Our holiday policy offered an extended exchange period for orders placed between 11 November and 11 December, with requests required to be initiated by 31 December 2025.

Please find more information on our returns and exchange policy below:
https://www.mysundayski.co.uk/pages/returns-exchanges

Our customer service team are available Monday - Friday, 9-5pm GMT on live chat and emails. If you require any additional help, please email support@mysundayski.co.uk and we’ll be happy to help.

Warm regards,
My Sunday Ski

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have bought this for a gift for my…

I have bought this for a gift for my partners birthday last week.
Bought it on the 20th of December and I have not been able to in the second week on January.
Not impressed

21. december 2025
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Ross,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear the returns timeframe was missed, particularly as the item was purchased as a gift for your partner’s birthday.

Our returns policy requires the returns label to be created within 14 days of the delivery date. Once the label has been issued, you then have a further 14 days to send the item back to us.

You can view our full returns policy here:
https://www.mysundayski.co.uk/pages/returns-exchanges

If you have any further questions or would like to share additional feedback, please feel free to reply to our email and we’ll be happy to assist.

Warm regards,

My Sunday Ski

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Blair,

Thank you for sharing your feedback.

We’re sorry you missed the standard and extended holidays returns timeframe for your order.

You can find more information on our full returns policy below:
https://www.mysundayski.co.uk/pages/returns-exchanges

If you have any further questions or feedback, please email support@mysundayski.co.uk and we’ll be happy to advise further.

Warm regards,
My Sunday Ski

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dreadful company to deal with

Dreadful company to deal with, sizes very small, charge you £8.00 to send anything back and if you want to do an exchange they charge you another £8.00. Very slow to answer emails, telephone line doesn’t work………stay away from this company

25. november 2025
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Anni,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We do provide detailed item measurements and a fit guide on each product page to help customers choose the most suitable size, and we appreciate that sizing can still vary depending on personal preference and fit. You can find more info on our Fit guide here - https://www.mysundayski.co.uk/pages/fit-guide

Our returns and exchange fees are outlined on our website and we apologise if this information was missed before your purchase. Please see more information on our policy here - https://www.mysundayski.co.uk/pages/returns-exchanges

We’d also like to clarify that we don’t offer a telephone service. Our customer service team is available Monday to Friday, 9am-5pm GMT via live chat and email, where we aim to respond as promptly as possible.

If you have any further questions or feedback, please email support@mysundayski.co.uk as we’re always happy to help.

Warm regards,
My Sunday Ski

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t buy anything here!

UPDATE:

I have screenshots as proof showing that I placed the order on 21-12-2025 and received it on 29-12-2025, and they still dare to lie. This has nothing to do with the Christmas period because 3 working days is 24-12-2025. So before Christmas.

If you want people to post better reviews, you have to do something about your customer service because I’m not the only one giving a one star review.

I ordered a ski jacket on 21-12-2025 for €580. The website stated a delivery time of 2–3 working days, which would mean delivery on December 23 or 24.
I also clearly informed them in advance that I absolutely needed the jacket by December 24 for my ski trip. I was told this would be fine.

The jacket only arrived on December 29. Delays can happen, but then communicate honestly and take responsibility.

What makes this really unacceptable is that I am now expected to pay €35 in return shipping costs. This is despite the fact that the delivery promise was not met and I couldn’t use the jacket at all.
• Delivery time not met
• Promises not kept
• No accountability
• Very poor customer service
• High return costs pushed onto the customer

For this price, you expect reliability and proper service. This company delivers neither. I do not recommend ordering here.

8. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Sharon,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’d like to clarify that your order was delivered within 3 working days, in line with our stated delivery timeframe. As outlined on our website and discussed in our email correspondence, working days exclude weekends and public holidays, which were in effect over the Christmas period.

The returns fee is still applicable and we apologise if this was missed before purchasing. You can find more information here - https://www.mysundayski.co.uk/pages/returns-exchanges.

If you have any further questions, please contact us again at support@mysundayski.co.uk as we’re always happy to help.

Warm regards,
My Sunday Ski

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam

Firstly sizing is off. Second customer service is non existent and they are off partying in st mortitz while your order never arrives.

8. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
mysundayski.co.uk-logo

Besvarelse fra mysundayski.co.uk

Hi Shawna,

Thank you for your feedback.

We replied to your email promptly when it was raised to provide additional information on your order. We’re sorry you haven’t received this and it’s worth checking junk or spam folders in case the email has routed there.

We’ve sent another follow up email for you with the most recent update shared by the carrier.

If you have any further questions, please reply to our email and we’ll be more than happy to help.

Warm regards,
My Sunday Ski

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere