Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My first experience with Moveroo was amazing. The guys were ahead of time and packed everything very nicely and with care. Talal went over and above expectations and arranged a small van on a very sho... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The guys turned up on time. They were very polite and friendly. They got on with the job and were extremely helpful. They were very careful with our belongings and went the extra mile. I would certain... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Please note this vehicle no and avoid him MIOVRO Worst moving experience ever. I booked Moveroo for the third time, but this driver was a complete disgrace. I had already shared photos o... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Talal and his team were amazing from start to finish. They were super supportive, efficient, and an absolute pleasure to be in the company of. Moving is obviously stressful, but Talal really put our m... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Flyttefirma

Skrevet af virksomheden

We are a London based house/office removal company with many years of experience within the moving sector, with loads of returned customers. We are able to carry out small or major house moves within London or nationwide.


Kontaktoplysninger

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

176 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very Reliable

Everything was so smooth and cared so I did not need to worry anything. Especially they keep informed the driver’s location and updated collection/delivered date and time through text which is efficient and reliable as everything is transparent.

29. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic

Fantastic, friendly and smooth service with the best prices in town. I will highly recommend this Company 😍

14. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The best moving company ever!

The best moving company ever! It was great from start to finish. They are quick to answer questions and go all out for the customer. Speedy, friendly, efficient yet careful with all of our items. We couldn’t have asked for a better experience!

27. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant service

Brilliant service. If you’re hoping for flexibility, helpfulness, useful knowledge and good ideas then Talal has it all.

With Talal’s help I even saved £50 a month on storage by recognising we could get a smaller unit. Brilliant.

5. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great experience!

Great experience of Talal and his colleague at Moveroo. They took great care moving our belongings, adding extra layers of protection to fragile equipment and did an amazing logistical job of cleverly fitting everything into our cosy storage unit! Will definitely be using again for the next part of our move. Thank you!

21. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service from T and Ali

Excellent service from T and Ali. We are so grateful for their customer service and how careful they were with transporting our stuff. T you are so kind and funny - I actually enjoyed the moving experience because of how friendly you were.

If I should move again I will defo hire you guys! All the very best!

28. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My First Moveroo Experience

I was in need of new moving men and van as my main go to on letted me down. I was given a few recommended business cards from one of person and Moveroo happened to be one of the cards. I called all of the business cards, Moveroo was not only affordable for myself and was the only one available on a Sunday morning.
I spoke to a gentleman named Talal over the phone a day before the move, I then wound up meeting him in person on the moving day as he was the driver and he also brought another gentleman named Aris to help him out.
From start til finish Talal & Ari were wonderful on the care taken of handling my belongings, I didn't expect to communicate much whilst on the road to my destination but Talal made the whole experience a delight and make me want to use the Moveroo service again in the near future.

8. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

top men

if you are looking to move homes then this is the company i highly recommend for you to choose because the experience i have had is stress free. the staff are really polite and always willing to help. the van was neatly and safely packed with all my goods protected and in perfect condition once unloaded into my house 5 stars top guys

7. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I would highly recommend NOT using this…

I would highly recommend NOT using this company! After quoting for the time it would take and confirming the cost of our move I paid the deposit. Following this every correspondence I received new charges were added they even added a potential of 4 additional hours on to how long they said it would take, all additional costs. Additional costs for moving, mattresses, furniture and heavy boxes upstairs of a standard house!!! Absolute joke, we’ve had to cancel 6 days before we move as we can’t trust this company and of course no deposit back even though it was them that changed the original agreement!!! We put all of our concerns into an email and received a two word email response! Really bad customer service, I feel like we’ve been scammed!

I am absolutely disgusted by all the lies in your response to my review. You added money on to our booking with every phone call we had with you after we paid the deposit and this is why we cancelled because we felt we couldn't trust you! We never demanded our deposit back, another lie! We actually didn’t want to give you any further personal details to pay it back as again we didn’t trust you!

1. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Moveroo-logo

Besvarelse fra Moveroo

Dear Samantha,

Thank you for your review on Trustpilot. We appreciate your feedback and would like to address your concerns regarding your recent experience with us.

When you placed your booking over the phone, we carefully discussed the details of your move, including pricing, and subsequently sent you an email confirmation along with our terms and conditions. Your confirmation indicated that you were satisfied with the details, and you proceeded with a deposit.

In the days leading up to your move, we received multiple inquiries from you regarding the estimated duration of the move. We informed you that, due to the nature of hourly rate bookings, we could only provide an estimate. Factors such as traffic, parking, and the need for any dismantling or assembling can all affect the time required.

We understand that this response may not have met your expectations, and we regret any frustration it caused. However, we want to clarify that no moving company can guarantee exact timings due to the variables involved.

While we did offer you a refund option, we did not receive further communication from you regarding this matter. We have also communicated with Trustpilot regarding the information you provided, as we believe it may not accurately represent the circumstances.

Please note that our hourly rate means you only pay for the time taken; if your move were completed in two hours, you would only be charged for that duration, with no additional fees.

We value your feedback and hope this clarifies our position. If you wish to discuss this matter further, please do not hesitate to reach out to us directly.

Thank you for your understanding.

Sincerely,
Moveroo

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere