Martha Brook Anmeldelser 1.708

TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The lovely letter exchange was brilliant. I not only enjoyed receiving a really lovely letter, I enjoyed writing my one too. It was a nice moment away from tech and to actually think about communica... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Martha ran a session on growing on Instagram. What an evening! I'm not the huge fan of online events, but Martha made the event extremely engaging. A natural story teller, she was honest about the ha... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Absolutely incredible customer service. I’d been chatting on WhatsApp for a few days last week to organise a last minute custom guest book for an event. The package arrived on time & was so gorgeous... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Papirhandel
  2. Leverandør af firmagaver
  3. Gavebutik
  4. Penneforretning
  5. Producent af kontorartikler
  6. Engrossalg af kontorartikler

Skrevet af virksomheden

The home of delightfully individual stationery to uplift, inspire and empower. Worldwide shipping. Fast delivery. Shop online today.


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The lovely letter exchange

The lovely letter exchange was brilliant. I not only enjoyed receiving a really lovely letter, I enjoyed writing my one too. It was a nice moment away from tech and to actually think about communicating with a stranger. I'd definitely do this again.

20. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gratitude

So grateful for the prompt service in producing a custom memorial book for my mother at such a difficult time.

26. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered mug which was described on…

Ordered mug which was described on website as including a lid and spoon. I’d previously ordered one before in pink and loved it so decided to order the black one . It arrived with no lid or spoon when I contacted customer service I got a curt reply - “the black one doesn’t come with lid or spoon”. I sent back a screen shot of the website where it clearly says the black one does and my message was read but ignored . Really disappointed, feel like I’ve been ripped off ☹️
*** amended original score as I have now received the replacement lid and spoon ***

8. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Martha Brook-logo

Besvarelse fra Martha Brook

Hi there,

I am delighted to hear you love our pink mug and I'm sorry to hear of this misunderstanding on our part. The lid and spoon are being sent to you and should arrive with you promptly.

***thank you for amending your review, much appreciated***

Best wishes,
Christie at Martha Brook

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Amazing customer service

I bought a personalised gift for a friend and was seriously disappointed when the wrong gift was sent. But then- amazingly- on the evening of the 23 December, the person I spoke to at Martha Brook, who had already left for the day, went back to work to dispatch the correct order- which got here before Christmas! Full marks for effort and making me feel like a valued customer

23. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

2025 Advent Calendar

Very disappointed with the contents of the advent calendar. Yes it looked beautiful, well put together and the personalised box gave a bit of excitement. However, the contents:- gold foil stars on string (stationery?) faux leather luggage tag, sticky notes, mechanical pencil that broke, 2 pens, faux leather pen holder, 2 notebooks, a stamp pad - but no stamp, postcards, bookmark.. for the price it was hugely disappointing. My daughter for a similar price point got a beauty advent calendar which had some full size, expensive branded products!

24. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Martha Brook-logo

Besvarelse fra Martha Brook

Hi Jo,

Thank you so much for your review and I'm sorry to hear you were not totally happy with your advent calendar. We get a lot of great reviews for this product and are always happy to hear feedback from customers directly so we can continue to improve. We will ensure we pass your feedback on to the relevant teams for their consideration for this year's contents.

Best wishes,
Christie

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Advent calendar 2025

I love supporting small businesses, but for the price I paid I'm so disappointed with my advent calendar contents. I thought more items would be personalised and a lot of the items felt cheap. If more of the items had been similar in quality to the slim pen and the gold bookmarks, I would have felt happier.

24. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Martha Brook-logo

Besvarelse fra Martha Brook

Hi Stephanie,

Thanks for your order of our advent calendar and for your feedback. We are always more than happy to take feedback on board and will ensure this passed on to the product development team for this year's design and beyond.

The advent calendar is made in the UK and takes months to design the lid and the individual contents you find inside, as each one being hand-assembled in our studio. 3 of the inside contents were personalised, which was stated on our product description but we will of course ensure this is taken into consideration for this year.

Best wishes,
Christie at Martha Brook

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Warnung: Schlechter Service und billigste Chinaware

Wir haben den Adventskalender „Francesca’s 24 DAYS OF STATIONERY“ letztes Jahr für umgerechnet 40 € gekauft. Da der Adventskalender erst viel zu spät geliefert wurde (gegen Mitte Dezember), wollten wir den Adventskalender retournieren. Der Verkäufer wollte uns aufgrund der hohen Rücksendekosten nach China zuerst ein Rabatt geben, den wir nicht annehmen wollten. Letztendlich wurde während nicht abgeschlossener Diskussion das PayPal das Ticket geschlossen. Wir sind also auf dem Adventskalender sitzen geblieben. Dieses Jahr habe ich den Kalender dann verwendet und festgestellt, dass Adventskalender leider überhaupt nicht unseren Erwartungen entspricht. Wenn man 40 € auf die 24 Türchen umrechnen, dann muss pro Türchen ein Warenwert von mindestens 1,60 € enthalten sein. Die Gegenstände die bis heute (15. Dezember) enthalten sind, haben billigste Qualität und liegen weit unter diesem Preis. Um ein paar Beispiele zu nennen - pro Gegenstand, ein Türchen: Papierlineal, in drei Türchen drei Weihnachtskarten, zwei Klammern, ein Sticker, ein billiger Papieranhänger etc. Ich bin so dermaßen enttäuscht über den Inhalt, dass ich mich frage, wie man dieses Produkt überhaupt in seine Palette aufnehmen kann. Der Kalender ist ein Preis nicht wert und der Kauf ist nicht zu empfehlen. Aufgrund der späten Lieferung und der fehlgeschlagenen Rücksendung werden wir so oder so nicht mehr bei diesem Versandhaus bestellen.

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Martha Brook-logo

Besvarelse fra Martha Brook

Hi Ellena, thank you so much for your review, however we cannot locate your order and believe you have purchased a counterfeit advent calendar. Unfortunately a criminal gang has attempted to copy this product and scam customers by setting up multiple listings away from our website. It sounds like you have received one of the counterfeit products that we are aware is in circulation and is not a true Martha Brook advent calendar as the contents do not match the contents we have included this year.

Our 24 Days of Stationery Advent Calendar was only available to purchase from our website for a limited period before it quickly sold out. Our advent calendar is personalised and has 24 thoughtful contents that took months to design and make. The inside contents you describe are not ours so it sounds like you have received one of these counterfeit copies.

We are currently working with Action Fraud and the National Fraud Intelligence Bureau to tackle this as much as possible and spread awareness. You can also log this yourself with Action Fraud.

Once again, we are so sorry for this experience.

Best wishes,
Christie at Martha Brook

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

REALLY disappointed with the advent calendar

REALLY disappointed with the advent calendar. For something priced at over £100, I would expect each day to have a perceived value of £3-5. I bought it for my partner, and it was cool to have her name personalised on the box, and the presentation with the gold leaf is also beautiful, but the contents are BLEAK.

We’re opening it day by day, and I was going to wait until after Christmas to give it the benefit of the doubt, but today she opened up some faux-leather Post-it notes, and all I could think was “I would expect this stuff to be in an expensive Christmas cracker - not a £120 advent calendar”. We’ve also had some paper Christmas decorations; hanging foil stars; a faux-leather luggage tag; a mechanical pencil; a cardboard bookmark with a tassel; and a pen. Some of these were alright and expected, but I was hoping for more stationery - useful stuff you could fill a pencil case with!

I have nothing to compare it to because this is the first year I’ve managed to secure a calendar, but I don’t think I would buy it again unless the contents drastically improved.

What makes it worse is that the excitement has completely worn off. Instead of looking forward to each morning, we now open the little doors with a sense of dread, wondering what underwhelming trinket we’ll get next. For a premium product, I expected a sense of joy and surprise that justified the cost. Right now, it feels like a very expensive box of filler items.

I really hope the company takes this feedback on board. The charm of the personalisation and gold presentation is wasted if the contents leave loyal customers feeling short-changed and frustrated. At this price point, I would expect thoughtful, practical items that feel special and worthy of the brand’s reputation.

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Martha Brook-logo

Besvarelse fra Martha Brook

Hi Alex, thank you for your order and for your review.

We take great pride in the advent calendar, which is lovingly made over six months and assembled by hand from our Dorset studio. The price reflects the extensive amount of time it takes our team to design the lid of the advent calendar, the individual boxes inside as well as the 24 pieces you will find inside, not forgetting the time it also takes our team to make and assemble each item, each box and each advent calendar by hand here in the UK. We go to great lengths to make sure every day is different and all the stationery items included match with each day thought through to arrive at the perfect time in December.

Many customers return year after year as they love it so much and are thrilled with the contents so we're sorry to hear you weren't fully delighted with yours.

We are always happy to resolve any concerns regarding a product should they arise, so we're sorry to not have heard directly from you in order to have had the opportunity to do so.

We're more than happy to take all feedback on board and we will ensure this feedback is passed on to our product development team for their consideration for the following year.

Best wishes,
Christie at Martha Brook

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not worth the price

I am really disappointed with the advent calendar and certainly dont think it is worth the price I paid. I saw the adverts last year and was persuaded to try it this year. The external packaging is nothing special, name is written in gold pen. The inner boxes look beautiful but thats it. I waited until today to start the calendar, ignored all the unboxing videos but Ive ended up opening all the days rather than waiting - there are a couple of nice items but most of the items could be bought cheaper elsewhere. Very disappointed.

1. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Martha Brook-logo

Besvarelse fra Martha Brook

Hi Abigail, thank you for your review and I'm sorry to hear of your experience. All personalised elements of our advent calendars are printed and we do not handwrite on the product itself. We are aware of counterfeits in circulation, so we'd like a little bit more information from you.

Please can you email us with your order number at hello@marthabrook.com so we can have a look into this further.

Best wishes,
Christie at Martha Brook

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A perfect experience

Love, love, love my Advent calendar and the whole ordering experience! From start to finish everything was perfect, personal and the end result is beautiful.

1. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Martha Brook-logo

Besvarelse fra Martha Brook

Many thanks, so glad you liked it!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've received my magic box last week

I've received my magic box last week.
I was expecting a lot about the opening and the discovering of the items.
I was NOT disappointed 🤩
All items are really good quality and have a touch of magic.
I'm excited to offer the advent calander to my niece soon.
Thanks for the easy communication for special requests.

12. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sadly, disappointed

Honestly, for $170 I expected more from the 24 Days Of Stationery Advent Calendar. It was a sacrifice to buy and I’m very disappointed. There were like 10 total cards, a small notepad, a small to do notepad, a few pens, and a few bookmarks.
I was expecting quite a bit nicer and more for the price point. If it had been $60 the items included would have been reasonable.
Disappointed to say the least.

17. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Martha Brook-logo

Besvarelse fra Martha Brook

Thanks for your feedback and of course we will take this into consideration for next year. We source our materials and contents and make our Advent Calendars in the UK, which I hope you can appreciate is very expensive, especially as many of the items are also designed by us. There are 3 personalised items, as well as the calendar lid itself. And we have a mix of metal items inside and pure stationery such as notecards, postcards and Christmas Cards designed by us. We also get a lot of great feedback about the content.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stunning diary ✨

I ordered this for myself & I forgot I got it gift wrapped. When it arrived I was so pleasantly surprised, stunning diary & loved the ability to personalise it

1. november 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere