Jeg har fået den bedste betjening man overhovedet kunne forestille sig. Ikke nok med prisen lå 200 kroner under hvor jeg kunne finde mit produkt andre steder, så fik jeg ovenikøbet min pakke bare en a... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Desværre er min oplevelse af luksusdyret alt andet end luksuriøs. Køber to forholdsvis dyre trækasser, den største er ved modtagelsen gået fra hinanden flere steder. Da jeg kontakter kundeservice lov... Se mere
Virksomheden har svaret
Det er vel nok godt vi har internettet samt Luksusdyret - vi kan sidde herhjemme og finde de ting og sager vi ønsker i ro og mag for derefter at modtage varen 1 eller 2 dage efter bestilling. Mange a... Se mere
Jeg ledte efter en Charles Eames-stol, og fandt den til en god pris hos Luksusdyret, dog ikke i den farve og med sorte pulverlakerede ben, som jeg ønskede. Jeg ringede til firmaet og beskrev, hvad je... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Kontaktoplysninger
Forchhammersvej 23A, 1920, Frederiksberg C
- 32133232
- kundeservice@luksusdyret.dk
- luksusdyret.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
køb aldrig fra luksusdyret!!
Jeg bestilte for over 3 måneder siden en gave som jeg aldrig har modtaget selvom der stod angivet få dage leveringstid! Jeg har kontaktet firmaet flere gange, første gang fik jeg en mail i at varen var udsolgt og at de fik den hjem. Det er nu fået måneder siden og varen er stadig ikke kommet. Ved efterfølgende henvendelse til firmaet modtager jeg ikke svar. Så køb aldrig fra luksusdyret - du modtager ikke dine varer
Useriøst
Bestiller varer d. 25 sep. med forventet levering 4 okt. Modtager ingen varer eller besked om forsinkelser, da varer ikke dukker op. Forsøger at annullere ordre pr. mail 10. okt. og 17 okt. Ingen svarer på henvendelser på hverken mail eller tlf. Eneste positive ting er, at betalingen ikke er trukket (endnu...) Useriøst.
Manglende levering og ingen respons ved kundeservice
Jeg bestilte en babynest d. 29.09.2016 og fik en bekræftelse på ordren, hvori der stod, at leveringstidspunktet ville være d. 10-10-2016. Det er nu d. 17-10-2016, og jeg har intet modtaget. Jeg har forsøgt at få fat i Luksusdyrets kundeservice fire dage i træk, men ingen svarer. Jeg har lagt besked om, at de skal kontakte mig samt har lagt mit tlf.nr tre gange, dog også uden respons.
Det er ikke muligt for mig at annullere ordren, da ingen som sagt responderer på mine henvendelser.
Jeg er i tvivl om, hvorvidt Luksusdyret er et "fupfirma" eller ej - en ting er sikkert, jeg handler der aldrig igen! Er blevet snydt for 600 kr og kan på ingen måde anbefale andre at handle på deres hjemmeside.
Varer ikke leveret til tiden og kundersevice svarer ikke
Har bestilt varer med seneste levering 4/10-2016. Varerne er endnu ikke leveret og kundeservice besvarer ikke mine henvendelser. Kan se at andre har måtte annullere deres ordre, måske det var en overvejelse værd. Eller er det til, at komme i kontakt med jer her og hvornår kan jeg i givet fald forvente at modtage mine varer? Mit ordre nr. er 28766.
Ingen levering fra "Luksusdyret"
Bestilte 30-08-2016 to varer på "Luksusdyrets" webshop. Levering jf. webshop 2-3 dage. Ordrebekræftelsen viste forventet levering 09-09-2016. Her 07-10-2016 har jeg endnu ikke modtaget varerne - og webshop viser uændret 2-3 dages leveringstid på disse. Hertil kommer at "Luksusdyret" hverken besvarer telefon- eller email henvendelser. Jeg har ophævet handelen. Derfor hold jer fra "dyret" - der er ingen luksus i den forretning.
Utrolig dårlig og uærlig kundeservice
Jeg har to gange bestilt varer på luksusdyret.
Første gang kom varerne en måned(!) for sent - selvom jeg var blevet oplyst en anden leveringsdato. Jeg kontaktede kundeservice gentagne gange, og jeg fik bare at vide at 'de snart kom på lager'.
Anden gang er historien den samme. Jeg skulle have modtaget mine varer for to uger siden, og jeg får hele tiden at vide at mine varer snart kommer. Jeg ender med at skrive en mail hvori der står, at jeg nu ønsker at annullere min ordre - til det svarer luksusdyret: du har dem senest fredag. Det er nu lykkedes mig at annullere min ordre per telefon.
Jeg er så træt at uærlig kundeservice!

Besvarelse fra Luksusdyret.dk
Ufattelig dårlig service
Jeg har også været så uheldig at handle på Luksusdyret, og kan her på TP læse mig til at de åbenbart IKKE lærer af deres fejl.
Har bestilt en stor portion varer fra deres side, for ca. 2300,- Det gjorde jeg tillbage i midten af August, her skriver de at varerne bliver leveret d. 23/8, allerede der undrer jeg mig over den lange leverings tid, da det ikke er noget jeg oplever andre steder, og jeg er typen der handler meget på nettet, rigtig meget.
Nuvel, d. 22 skriver jeg til dem, for bare at høre om min pakke lander imorgen som aftalt, da jeg heller ikke har modtaget et track n trace nummer.
Her får jeg først et svar d 24, altså en dag senere end lovet levering. Med en undskyldning om at varerne ikke er på lager (nogle af dem) De afventer noget fra England. Her undrer jeg mig så bare over hvor svært det kan være at informere kunderne om dette? Det er utrolig lidt der skal til at opretholde den gode service, herunder er det sku nok bare at informere om de udfordringer i møder, åbenbart tit, kan jeg jo læse herinde. Jeg fik lovning på at mine varer blev sendt torsdag (for to dage siden) har skrevet to mails, og ringet hvor ingen tager tlf. Og mine varer er ikke dukket op endnu, heller ej har jeg fået en forklaring.
Jeg afventer stadig, og så er det naturligvis absolut sidste gang jeg handler på denne side. Der findes så mange sider som forhandler disse varer, så det er enormt nemt at miste kunder, da man bare vælger at gå et andet sted hen næste gang. Det kunne have været undgået ved bare at informere om hvad der foregår.
Kamilla Kaufmann, Ørestaden, København

Besvarelse fra Luksusdyret.dk
Det fungerer bare
Bestilte kl. 15 og min pakke var fremme kl. 11 næste dag. Al ros herfra, god service, kort levering og ingen problemer.
Den ene vare var i stykker
Jeg købte to varer, hvoraf den ene var i stykker (funktionsfejl), da jeg modtog dem. Dette meddelte jeg og fik svar 2 dage efter om, at jeg får en ny. Dette er 5 dage siden, og jeg har ikke modtaget noget endnu, men mon ikke det sker snart....
Update
Modtog det nye ur, tak - men dette tikker mod forventing så højt, at vi måtte tage batteriet ud efter en times tid, da vi skulle sove :-( ØV.....
I har ellers mange andre fine ting, men hvis det er kvalitetsniveauet, bliver man da bekymret :-/

Besvarelse fra Luksusdyret.dk

Besvarelse fra Luksusdyret.dk
Mangelfuldt produkt og ingen svar fra kundeservice
Desværre er min oplevelse af luksusdyret alt andet end luksuriøs. Køber to forholdsvis dyre trækasser, den største er ved modtagelsen gået fra hinanden flere steder.
Da jeg kontakter kundeservice lover de at kontakt leverandøren og få dem til at sende mig en ny. Men nu to måneder efter har jeg ikke fået en ny kasse. Og jeg hører ikke fra kundeservice, selvom jeg har skrevet til dem flere gange.

Besvarelse fra Luksusdyret.dk
Modtager et let beskadiget produkt som jeg på grund af tidspres må vælge at beholde.
Den modtagne vare er en plakat fra Visse Vasse, som leveres i et rør som ikke er beskadiget. Plakaten har to skrammer som jeg så udlede den har haft da den blev pakket. Det er da dårlig service at sende noget man kan se er fejlbehæftet

Besvarelse fra Luksusdyret.dk
Alt var lige efter bogen 😊❤️
Jeg bestilte den ene dag og modtog næste dag, men et personligt kort til mig, med et tak for købet
Hyggeligt med personligt og håndskrevet brev ❤️ Så tænker jeg at det er et sted med kærlighed og overskud
God betjening
Det hele gik som det skulle. Jeg har købt der flere gange nu, og har altid været tilfreds.
God service og hurtig levering
Var meget tilfreds og lyn hurtig levering - :)
Besværligt
Lavede en forudbestillinger på en lampe og bestilte samtidig nogle andre ting (som viste dig ikke at være på lager?)
Måtte selv kontakte dem flere gange for at høre hvornår mine varer blev sendt. Så sender de det forkerte og en defekt vare. Ombytningen blev også sendt forkert! Alt i alt noget besværligt!
Kundeserivce svarer meget hurtigt og er super flink, når det er til deres fordel! Men så snart det handler om ombytning og retur, så er det en anden snak!
Dog blev der sendt en lille undskyldnings bamse med ved sidst levering. Tak ☺️
Men stadig. Næste handel blive fra et andet firma.
Billigt og god information undervejs
Billigt, men lidt lang leveringstid, mit faste afhentningssted var ikke at vælge på listen selvom jeg ved Bring leverer dertil. Godt pakket ind, den nåede hel frem.
Ingen dikkedarer !
Jeg bestilte et fyrfads-vinduesophæng som gave til min mor, og jeg modtog pakken allerede 2 dage efter bestillingen, og så var den sørme også pakket ind i gavepapir for mig, uden mérpris. Fornemt, siger jeg bare !
Laaaaaang ventetid på levering og dårlig service
Købte 2 ting i slut november. Der sker ikke noget og da jeg intet hører efter 2 uger kontakter jeg dem selv. Varen er ikke på lager alligevel og kommer det først i første uge af januar, får jeg at vide. Kunne have rart at få besked om uden at jeg selv skal henvende mig. Som kompensation vil de sende mig en ekstra pakke af de stofklude jeg har bestilt. Fair nok.
Anden uge i januar ankommer min første vare men stadig ikke mine stofklude. Igen skal jeg SELV kontakte dem for at få en status. Stadig i restordre :(
For 2 uger siden modtager jeg så én pakke stofklude - og ikke den ekstra som de har lovet. Igen tager jeg kontakt - de underskylder og siger den bliver sendt med det samme. Jeg beder dem sende dem til min hjemmeadresse, da jeg ER gået på barsel og derfor ikke er på den gamle leveringsadresse (mit arbejde). Efter et par dage er der stadig intet sket og jeg kontakter IGEN SELV. Med det samme modtager jeg tracking email på at pakke er sendt. Modtager notifikation i mandags....at pakken er leveret....til mit arbejde, hvor jeg ikke længere er!
Så dårlig service og lang lang leveringstid. Ok at varer udgår/er forsinket fra producenten, men det så uacceptabelt at jeg SELV skal kontakte dem GENTAGNE gange for at få en opfølgning. Øv!

Besvarelse fra Luksusdyret.dk
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







