Loeah Anmeldelser 

1.628
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Mooie broekjes met realistische modellen. Ze hebben goede info erbij staan, als een model bijv. kleiner uitvalt. Bij mij vielen echter alle broekjes kleiner, ondanks de maattabel aangehouden. Ik zou d... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De klantenservice van Loeah is echt fantastisch. Bij levering bleek dat een besteld model niet de juiste pasvorm/maat had voor mij, ze boden de pasgarantie aan en denken heel fijn mee voor een passend... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De geleverde broekjes waren van een prima kwaliteit. Helaas was de pasvorm niet geschikt voor mij. Via de site heb ik dit gemeld. Ik kreeg meteen een vriendelijke reactie terug, dat ik een ander mod... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ik bestelde voor het eerst menstruatieonderbroeken en dit beviel me zeer goed. Ik heb er direct 7 besteld via de actie. Ik had 3 van de 7 onderbroeken te groot ingeschat en had daarvoor een mailtje ve... Se mere


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 99 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(1.628)

985 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De klantenservice van Loeah is top

De klantenservice van Loeah is echt fantastisch. Bij levering bleek dat een besteld model niet de juiste pasvorm/maat had voor mij, ze boden de pasgarantie aan en denken heel fijn mee voor een passende oplossing. Service zoals deze zie je niet vaak meer, ik ben super tevreden en ga zeker vaker bestellen!

24. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ik bestelde voor het eerst…

Ik bestelde voor het eerst menstruatieonderbroeken en dit beviel me zeer goed. Ik heb er direct 7 besteld via de actie. Ik had 3 van de 7 onderbroeken te groot ingeschat en had daarvoor een mailtje verstuurd. Ze hebben hier onmiddellijk op geantwoord dat ze me een kleinere maat gingen opsturen. Alles verliep supervlot en ze zijn heel vriendelijk! De te grote menstruatieonderbroeken mocht ik houden en heb ik dan doorgegeven aan mijn zus, die er heel blij mee is. Ze zitten supercomfortabel en je hoeft geen stress meer te hebben.

24. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super fijn de pasgarantie

Super fijn dat ze de pasgarantie hebben voor de eerste keer bestellen! Mochten de uitgekozen broekjes niet passen qua maat of model, dan regelen ze heel snel dat je vervangende broekjes krijgt, echt ideaal.

24. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fijn en snel contact over de…

Fijn en snel contact over de omruilgarantie. Denken mee in de oplossing.
Ben heel benieuwd naar het draagcomfort, de voelen echt mega zacht aan.

23. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Sas,

Dankjewel voor je fijne review! Leuk om te horen dat we goed met je mee konden denken. We zijn net zo benieuwd als jij hoe het draagcomfort je bevalt, dus laat het ons gerust weten zodra je ze hebt uitgeprobeerd.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De pasgarantie van Loeah is geweldig

De pasgarantie van Loeah is geweldig! Het viel wat te klein uit voor mij en ik kreeg binnen de dag al een zeer correct antwoord voor vervanging.
Geweldige klantenservice!

23. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Charlotte,

Wat fijn om te lezen, dankjewel voor je review! We vinden het belangrijk dat je snel duidelijkheid krijgt, dus leuk om te horen dat dat zo goed is gelukt. We hopen dat de nieuwe maat precies goed zit en dat je er veel plezier van hebt.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Geweldige service!

Het duurde even voordat het pakket binnen was, maar de onderbroeken werken echt goed!
Klantenservice is ook echt top! Had 3 broekjes in maat M besteld, zitten helaas best krap, dus krijg nu 3 in maat L toegestuurd.
Tip! Heb je grotere billen bestel maat groter dan je normaal doet!

19. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Shirley,

Dankjewel voor je enthousiaste review! Superleuk dat de onderbroeken zo goed werken en dat je tevreden bent over ons team. Je tip over de maat is ook echt waardevol voor andere klanten die twijfelen.

Bedankt ook voor je geduld met de levering. We verzenden onze bestellingen rechtstreeks vanuit onze voorraad naar onze klanten, zonder extra tussenstop in een magazijn. Daardoor duurt het soms iets langer, maar zo beperken we onnodig transport.

We hopen dat de nieuwe maat heerlijk zit!

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Goede service

Helaas waren de broekjes te groot, ze sloten niet aan. Het lubberde aan de onderkant. Maar door de pasgarantie kan ik kostenloos een maat kleiner bestellen. Echt superservice! De broekjes die te groot zijn doneer ik aan iemand die het wel past, ze hoeven dus niet terug gestuurd te worden.
Fijn dat ik alsnog de broekjes in de juiste maat kan ontvangen.

23. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Maaike,

Dankjewel voor je lieve review! Fijn dat we je via de pasgarantie aan een betere maat kunnen helpen. En wat een mooi gebaar dat je de andere broekjes doorgeeft aan iemand die ze wel past. Zo worden ze alsnog goed gebruikt, daar worden we blij van.

We hopen dat de nieuwe maat perfect zit!

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super goed geregeld

De geleverde broekjes waren van een prima kwaliteit.
Helaas was de pasvorm niet geschikt voor mij. Via de site heb ik dit gemeld. Ik kreeg meteen een vriendelijke reactie terug, dat ik een ander model kon doorgeven. Door de pasgarantie bij Loeah, werd mijn probleem meteen probleemloos door de behulpzame klantenservice opgelost.

23. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Anita,

Dankjewel voor je fijne review! Jammer dat het eerste model niet helemaal bij je paste, maar wat goed dat we snel samen een alternatief konden vinden. We hopen dat het nieuwe model heerlijk zit en dat je er lang plezier van hebt.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Geweldig!

Zeer fijne en aangename communicatie, omdat het onze eerste bestelling was en we de juiste maat moeilijk konden inschatten kregen we helemaal gratis ( behalve verzendkosten) nieuwe broekjes opgestuurd. De broekjes die te klein zijn mochten we houden.
Wij gaan zeker nog bijbestellen. Helemaal tevreden dus!

23. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Jennifer,

Wat leuk om dit te lezen, dankjewel! Bij een eerste bestelling is het soms even zoeken naar de juiste maat, dus fijn dat we jullie daar goed bij konden helpen. Daar is onze pasgarantie precies voor bedoeld.

We kijken al uit naar jullie volgende bestelling!

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vriendelijk en goed!

Goede, vriendelijke en persoonlijke klantenservice.
Het menstruatie-ondergoed bevalt goed. Zit lekker en lekt niet door. Heel fijn.

23. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Mariska,

Dankjewel voor je lieve review! Superfijn om te horen dat het ondergoed je zo goed bevalt en dat je je goed geholpen voelde door ons team. We vinden persoonlijk contact echt belangrijk, dus dit is een mooi compliment.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super te vreden

Supe!
Je word goed en vriendelijk geholpen
Door de klantenservice

20. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Shirley,

Wat lief, dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je je goed geholpen voelde door ons team. Daar doen we het voor.

X Loeah 💕

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Top!

De onderbroeken zijn van goede kwaliteit. Het was zoeken naar de juiste maat, maar met de flexibele pasgarantie is dat geen probleem. Snel en fijn contact met de klantenservice!

22. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Merel,

Wat leuk om te lezen, dankjewel! Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en dat je uiteindelijk de maat hebt gevonden die goed bij je past. Ook superfijn om te horen dat het contact met ons team zo prettig verliep.

X Loeah 💕

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Mooie broekjes met goede service

Mooie broekjes met realistische modellen. Ze hebben goede info erbij staan, als een model bijv. kleiner uitvalt. Bij mij vielen echter alle broekjes kleiner, ondanks de maattabel aangehouden. Ik zou dus sowieso nog een maat groter bestellen. Fijne pasgarantie waardoor ik nu wèl de goede maat kan ontvangen dus ik wacht met smart op de vervangende modellen.

22. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Janine,

Dankjewel voor je fijne review en je eerlijke feedback over de maatvoering! Zulke ervaringen helpen ons, en andere klanten, echt bij het kiezen van de juiste maat. Fijn dat we het via de pasgarantie voor je konden oplossen.

We hopen dat de nieuwe broekjes snel bij je zijn en als gegoten zitten!

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ondergoed bleek niet te passen

Ondergoed bleek bij ontvangst niet te passen. Na goed contact heeft Loeah kosteloos nieuw ondergoed opgestuurd.
De kwaliteit is goed en het ondergoed heeft een mooie kleur.

22. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey,

Dankjewel voor je fijne review! Leuk om te horen dat je blij bent met de kwaliteit en de kleur. En goed dat we je snel aan een passende maat konden helpen, zodat je nu echt comfortabel zit.

X Loeah 💕

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID. Dishonest company breaking international law

Do not buy from this company (operating under Loeah and Lunã). They are completely violating the UK Consumer Contracts Regulations 2013.
The items arrived sealed inside a completely opaque, frosted plastic bag. Because the packaging was totally solid, it was physically impossible to properly inspect the underwear's design, style, or quality to see if I liked it without opening it. Despite this unfair packaging trap, I kept the outer safety sticker completely intact and requested a return within my statutory 14-day cooling-off window.
Customer service repeatedly ignored my emails. When they finally replied, they refused a UK return and tried to force me into accepting an unlawful 50% partial refund to go away.
Only after fighting them did they disclose that they do not accept UK returns and that items must be shipped to Haarlem in the Netherlands at the consumer's own expense. This international return requirement is completely hidden and was never disclosed before purchase, which is a misleading omission under UK law. Because they failed to disclose this pre-contract, they are legally liable for the return costs under Regulation 35, yet they refuse to provide a pre-paid label.
Thankfully, Chase Bank recognized the breach of statutory consumer rights and immediately forced a full 100% refund via a chargeback. I have also officially reported this company to UK Trading Standards.
Save yourself the stress and buy from an honest, law-abiding UK brand instead. Disgraceful customer service.

19. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Natalia,

Thank you for sharing your experience, and we’re sorry to hear you feel this way. We’d like to clarify a few points.

We’ve looked into your case and can confirm that your emails were never ignored. Before arranging a return, we offered you a few alternative options, such as a partial refund. These were only suggestions, and you were always free to decline them and return your order, as long as the seal was still intact.

We had already shared our return address with you. Unfortunately, we don’t have a UK return address at this time, so all returns are sent to our return centre in the Netherlands. As stated in our Exchange and Return Policy, return shipping costs are covered by the customer.

We’re sorry this wasn’t the experience you’d hoped for, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tevreden klant

Ik ben alvast zeer blij met de ontvangen menstruatieondergoed. De stof is zeer zacht en het zit zeer soepel.
De service van Loeah is ook zeer in orde. Pasgarantie is ideaal, aangezien de modellen kunnen verschillen van maat.

Ik ben een zeer tevreden klant

22. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Joyce,

Wat fijn om je review te lezen, dankjewel! Superleuk dat het ondergoed zo prettig aanvoelt en dat je ook tevreden bent over onze service. Elk model heeft net een andere pasvorm, dus we zijn blij dat de pasgarantie je daarbij goed heeft geholpen.

Mocht je ooit vragen hebben, dan staan we altijd voor je klaar.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super fijne klantenservice

Super fijne klantenservice! Helaas pasten de onderbroeken niet bij de eerste bestelling. Ik ben super goed geholpen en de nieuwe zijn onderweg.

7. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Emma,

Wat fijn om te lezen, dankjewel! Jammer dat de eerste maat nog niet goed zat, maar gelukkig konden we het snel voor je regelen. We hopen dat de nieuwe onderbroeken als gegoten zitten zodra ze binnen zijn.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Superfijn zittende onderbroeken

Superfijn zittende onderbroeken, fijn, dun stofje en lekker veel rek. Paste de eerste bestelling niet, pas garantie fantastisch geregeld!

21. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Hanne,

Dankjewel voor je enthousiaste review! Superleuk dat de onderbroeken zo lekker zitten. En fijn dat we je met de pasgarantie goed op weg konden helpen, zodat je nu een maat hebt waar je echt blij van wordt.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snel verzonden. Fijn contact met de klantenservice gehad ook. Duidelijke instructies voor het eerste gebruik. Heel fijn.

21. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Els,

Wat leuk om te lezen, dankjewel voor je lieve review! Fijn dat alles zo goed is verlopen, van de verzending tot het eerste gebruik. We hopen dat je nog lang plezier hebt van je nieuwe broekjes.

X Loeah 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Heel tevreden

Ik heb een eerste bestelling gedaan en twee verschillende modellen geprobeerd. Het ene model, de hugger, zit heerlijk en is ook nog eens naadloos. Het andere model was niet helemaal mijn ding maar ik kon dit snel ruilen. Dus ik ben erg tevreden over de klantenservice.

21. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Loeah-logo

Besvarelse fra Loeah

Hey Annelies,

Dankjewel voor je fijne review! Leuk om te horen dat de hugger zo goed bevalt. Niet elk model past bij ieder lichaam, dus fijn dat we het andere broekje snel voor je konden omruilen.

Mocht je in de toekomst nog eens advies willen over een ander model, dan denken we graag met je mee.

X Loeah 💕

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere